evangelos
Ευάγγελος Σολδάτος
Είναι απλό, γράφεις αυτό που σε απασχολεί στο google και σε πάει μόνο του
Εδώ έχω συγκεντρώσει προς διευκόλυνση τα σχετικά αλλά και φλέγοντα θέματα που αφορούν την πράξη της μουσικής μας, θα καταλάβεις πως έχει διαστρεβλωθεί σταδιακά από την λάθος θεωρία τα τελευταία 200 χρόνια:
Περί του διαστήματος ΝΗ-ΠΑ
Η κατά ομοίαν διφωνία πορεία του Β ήχου και η σχέση της με την μαλακή διατονική κλίμακα 11-04-2008
Η Χρυσή τομή Φ στην Μουσική μας 02-04-2009
Πρώτος εστί και Δεύτερος;
Makam Bestenigar - Βαρύς μαλακός διατονικός ΖΩ ως μέσος του πλαγίου πρώτου (Βαρύς τετράφωνος)
Βαρύς διατονικός και Λέγετος εκ του ΖΩ
Απλός και Διπλός χρόνος στην Ψαλτική
[Ερώτηση] Ρυθμός: οδηγίες για το πως μπορώ να χωρίζω τα μουσικά κείμενα σε μέτρα
Αιώνας αφανισμού του μαλακού διατόνου ο 21ος αι. -μη γένοιτο-, μέσα από το πρίσμα του Πλουτάρχου.
Περί αναγραφής και εκτέλεσης των μελωδικών έλξεων
Λόγοι ή διαστήματα Χρυσάνθου;
Εδώ έχω συγκεντρώσει προς διευκόλυνση τα σχετικά αλλά και φλέγοντα θέματα που αφορούν την πράξη της μουσικής μας, θα καταλάβεις πως έχει διαστρεβλωθεί σταδιακά από την λάθος θεωρία τα τελευταία 200 χρόνια:
Περί του διαστήματος ΝΗ-ΠΑ
Η κατά ομοίαν διφωνία πορεία του Β ήχου και η σχέση της με την μαλακή διατονική κλίμακα 11-04-2008
Η Χρυσή τομή Φ στην Μουσική μας 02-04-2009
Πρώτος εστί και Δεύτερος;
Makam Bestenigar - Βαρύς μαλακός διατονικός ΖΩ ως μέσος του πλαγίου πρώτου (Βαρύς τετράφωνος)
Βαρύς διατονικός και Λέγετος εκ του ΖΩ
Απλός και Διπλός χρόνος στην Ψαλτική
[Ερώτηση] Ρυθμός: οδηγίες για το πως μπορώ να χωρίζω τα μουσικά κείμενα σε μέτρα
Αιώνας αφανισμού του μαλακού διατόνου ο 21ος αι. -μη γένοιτο-, μέσα από το πρίσμα του Πλουτάρχου.
Περί αναγραφής και εκτέλεσης των μελωδικών έλξεων
Λόγοι ή διαστήματα Χρυσάνθου;