ktrifonidis
Τρυφωνίδης Κων/νος
Δηλαδή, για να καταλάβω και εγώ, αν τώρα παραθέσω 20 παραδείγματα από κλασικά κείμενα που ονομάζουν το συγκεκριμένο ήχο λέγετο και έχουν μαρτυρίες τέταρτου ήχου έληξε το θέμα γιατί έχω περισσότερα παραδείγματα;;; Με άλλο τρόπο θα ψαλεί ο ήχος αυτός αν ψάλουμε από τα παραδείγματα του κ. Ζάχαρη;;;
Μήπως ερίζουμε για το τίποτα;;; Για πιο λόγω έφτασε μέχρι τις μέρες μας ο ήχος αυτός ως κλάδος του τέταρτου;;; Γιατί τα αμέσως επόμενα θεωρητικά μετά την αλλαγή τοποθετούν τον ήχο αυτό στον τέταρτο;;; Που μας οδήγησε η πράξη που προηγείται πάντα της θεωρίας;;;
Διαβάζοντας τα προηγούμενα μηνύματα μου ήρθαν αυτές οι ερωτήσεις στο μυαλό και σκέφτηκα ότι μπορεί να βοηθήσουν τη συζήτηση. Όποιος θέλει ας απαντήσει.
Μήπως ερίζουμε για το τίποτα;;; Για πιο λόγω έφτασε μέχρι τις μέρες μας ο ήχος αυτός ως κλάδος του τέταρτου;;; Γιατί τα αμέσως επόμενα θεωρητικά μετά την αλλαγή τοποθετούν τον ήχο αυτό στον τέταρτο;;; Που μας οδήγησε η πράξη που προηγείται πάντα της θεωρίας;;;
Διαβάζοντας τα προηγούμενα μηνύματα μου ήρθαν αυτές οι ερωτήσεις στο μυαλό και σκέφτηκα ότι μπορεί να βοηθήσουν τη συζήτηση. Όποιος θέλει ας απαντήσει.