Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το θέμα πήγε τόσο μακριά αφού στην ουσία συμφωνείτε...
Ο Δημήτρης Σκρέκας είπε:
Η εν πολλοίς αυθαίρετη παρασήμανση των έλξεων ( αυθαίρετη στο ποιόν και στο ποσόν), και η ισοπεδωτική επιβολή τους οδηγεί σε αποδόσεις του μέλους που απέχουν από τα παραδεδομένα όπως αυτά εκτελούνται από παραδοσιακούς ψάλτες. Για να μη μιλήσουμε και για εκτρωματικές εκδοχές ήχων, πχ Δεύτερος, Πλ. του Β, και Βαρύς, για να αναφέρω τους δυσκολότερους.
Δεν είπε να μην εκτελούμε τις ελξεις... Είπε ακριβώς αυτό που είπε παραπάνω κ ο Νίκος, να μην το παρακάνουμε...
Συμφωνώ μαζί του γιατί όταν οι έλξεις είναι γραμμένες σε δεσμεύουν κ συνήθως οξύνεις λίγο παραπάνω απ΄ότι χρειάζεται. Ενώ, αν δεν είναι γραμμένες, δε σημαίνει ότι δεν εκτελούνται, εκτελούνται κανονικότατα και όσο χρειάζεται σύμφωνα κ με τα ακούσματα των παραδοσιακών ψαλτών που έχουμε... Τώρα αν κάποιον τον βοηθά να τις βλέπει αυτό ειναι άλλο θέμα...
Ο κ Κωνσταντίνου είπε:
Δεν ξέρω κ. Μπουσδέκη γιατί πρέπει να εννοήσω αυτό που καταλαβαίνετε εσείς και να μην εκφράσω αυτό που καταλαβαίνω εγώ.
Δηλαδή, μουσικώς, εσείς κακίζετε το ίδιο με αυτούς που κάνουν έλξεις, όπως τις κάνουν, αυτούς που δεν τις κάνουν καθόλου; Αν ναι, έχει καλώς. Αν όχι, μπορείτε να τοποθετηθείτε; (εκεί που θα μεταφέρει το θέμα ο Δημήτρης).
[Η απάντηση δεν είναι υποχρεωτική και ζητώ συγνώμη εάν δεν αναφέρεσθε σε μένα. Το μήνυμά σας είναι γενικό και όχι σε λεγόμενα κάποιου που έχει γράψει κάτι].
Ευχαριστώ.
κ απαντώ αν κ απάντησα κ παραπάνω:
Έχει σημασία το πώς τις κάνουν τις έλξεις... Αν τις κάνουν κανονικά, δεν τους κακίζω καθόλου. Αν τις κάνουν υπερβολικά τους κακίζω. Αν δεν τις κάνουν καθολου πάλι τους κακίζω...
Τέλος να πω ότι η περίληψη του Νίκου ήταν πολύ καλή και συμφωνώ μαζί του...
Και καλύτερα να γράφουμε πιο συγκεκριμένα, ξεκίνησε το θέμα κ ο ένας απαντούσε στον άλλο με παροιμίες κ μεταφορές κτλ.... Και οι δύο συνομιλητές φαίνεται ότι είναι γνώστες κ μορφωμένοι αλλά είπαμε... Χάσαμε τη μπάλα......