Άκουσα το ηχητικό και είδα και το κείμενο. Όντως η θέση πολύ ενδιαφέρουσα. Η σύμπτωση του σκληρού χρωματικού ΒΟΥ-ΓΑ-ΔΙ με το καθ' έλξη ΔΙ-ΚΕ-ΖΩ του Άγια προφανώς εννοείς ότι φαίνεται στην 3η γραμμή πριν τη διατονική φθορά του ΚΕ. Η παραλλαγή βέβαια δεν είναι διατονική, αλλά εκεί όντως μπορείς να θεωρήσεις το καταληκτικό ΒΟΥ ύφεση του πλ. β' ως ΔΙ του άγια και να συνεχίσεις διατονικά από εκεί, αφού μετά έχει φθορά του ΚΕ, οπότε έχουμε τη σύμπτωση που λες. Συγχαρητήρια κι από μένα για την πολύ ωραία αυτή επισήμανση!
Δεν βλέπω όμως να σχετίζεται με το "Μεταβολή", καθώς εδώ ο διατονικός ΖΩ (μετά τη φθορά του ΚΕ) είναι φυσικός ενώ στη "Μεταβολή" με ύφεση, και ούτε υπάρχει στο "Μεταβολή" κάποιο μεγάλο διάστημα, όπως υπάρχει στο "Αυγούστου" το χρωματικό ΒΟΥ-ΓΑ κατ' αντιστοιχία με το διατονικό καθ' έλξη ΔΙ-ΚΕ. Και στο "Μεταβολή" ο διατονικός ΔΙ είναι στη θέση του φυσικού ΓΑ της κλίμακας, ενώ εδώ ο ΔΙ είναι στη θέση του αλλοιωμένου ΒΟΥ. Ούτε και κάποια άλλη ερμηνεία των φθορών του "Μεταβολή" έχω ακούσει ως τώρα, εκτός από αυτήν που είπα, δηλ. ως ΓΑδ και ΖΩυ αντίστοιχα.
Τέλος πάντων, πολύ κακό για το τίποτα, άμα συμφωνούμε στο πώς λέγονται γιατί να τρωγόμαστε στο τι "θυμίζουν" από τον υποτιθέμενο Άγια;; Βρε θέμα που βρήκαμε ν' ασχοληθούμε...
Δεν βλέπω όμως να σχετίζεται με το "Μεταβολή", καθώς εδώ ο διατονικός ΖΩ (μετά τη φθορά του ΚΕ) είναι φυσικός ενώ στη "Μεταβολή" με ύφεση, και ούτε υπάρχει στο "Μεταβολή" κάποιο μεγάλο διάστημα, όπως υπάρχει στο "Αυγούστου" το χρωματικό ΒΟΥ-ΓΑ κατ' αντιστοιχία με το διατονικό καθ' έλξη ΔΙ-ΚΕ. Και στο "Μεταβολή" ο διατονικός ΔΙ είναι στη θέση του φυσικού ΓΑ της κλίμακας, ενώ εδώ ο ΔΙ είναι στη θέση του αλλοιωμένου ΒΟΥ. Ούτε και κάποια άλλη ερμηνεία των φθορών του "Μεταβολή" έχω ακούσει ως τώρα, εκτός από αυτήν που είπα, δηλ. ως ΓΑδ και ΖΩυ αντίστοιχα.
Τέλος πάντων, πολύ κακό για το τίποτα, άμα συμφωνούμε στο πώς λέγονται γιατί να τρωγόμαστε στο τι "θυμίζουν" από τον υποτιθέμενο Άγια;; Βρε θέμα που βρήκαμε ν' ασχοληθούμε...