Πώς και τι πρέπει να σκέφτεται ο ψάλτης, για να εκτελέσει σωστά, παραδοσιακά διαστήματα

Status
Not open for further replies.
#41
Τι έγινε;;
αρχίσαμε και τα αστειάκια τώρα;; :D

Αντιθέτως!! Καθαρά για λόγους φιλομάθειας.
Θέλω να ξέρω "τι παίζει"




Δεν υπάρχει κάτι στον σωλήνα ή ήδη εδώ στο φόρουμ;;
Κρυφό το 'χουν;;;

Ευχαριστώ! :)
δεν κανω αστειακια ουτε ειρωνευομαι. αλλο σταθεροτητα αλλο ιδια διαστηματα . ο ιδιος εκτελεστης πρεπει να εκτελει τα ιδια, ελαχιστα πανω ελαχιστα κατω. αν ο ναυπλιωτης ειναι σωστος(ουτε αυτος ειναι πια σωστος?), υπαρχει ηχογραφηση του να ψαλλει υπερμειζονα ?. στο συννημενο το ακουστικο του πριγγου οποιος θελει μετρα.και ας μετρησει οποιος θελει και οτι θελει αν εχει ορεξη και ας καταληξει στα δικα του συμπερασματα χωρις να του επιβαλλει καποιος την αποψη του και το δικο του μετρημα....
ο φορτωμας δεν εχει δωσει ελευθερα πνευματικα δικαιωματα απο οτι ξερω και το σεβομαι
επιτρεψτε μου να σταματησω να απαντω στο θεμα,γιατι δε μου αρεσει η τροπη που παιρνει περι μεταρυθμισεων. εμμενω στα δοσμενα. αν προκυψει κατι νεο το δεχομαι μονο απο το πατριαρχειο
 

Attachments

Last edited:
#42
αλλο σταθεροτητα αλλο ιδια διαστηματα . ο ιδιος εκτελεστης πρεπει να εκτελει τα ιδια, ελαχιστα πανω ελαχιστα κατω.
Θα χρησιμοποιήσω δικά σας λόγια, όπως τα θυμάμαι:
Οι άνθρωποι δεν είναι μηχανήματα, πόσω μάλλον τα λαρύγγια τους.

Ο Γ ήχος είναι περίεργος ήχος. Οδεύει με πολλούς τρόπους.
Δεν μπορεί να έχει πάντα τα ίδια διαστήματα.
Θέλει πολλή έρευνα το πράμα.
Μην απορρίπτουμε έτσι απλά, επειδή δεν συμφωνούν ακριβώς οι μετρήσεις του ιδίου ψάλτη σε διαφορετικούς ύμνους.
Χρειάζεται καταμέτρηση ΟΛΩΝ των 20 σωστών ψαλτών και έπειτα στατιστική ανάλυση και εξαγωγή συνολικών τελικών συμπερασμάτων.

αν ο ναυπλιωτης ειναι σωστος(ουτε αυτος ειναι πια σωστος?), υπαρχει ηχογραφηση του να ψαλλει υπερμειζονα ?.
Ο Ναυπλιώτης δεν είναι το Α και το Ω της ψαλτικής. Υπάρχουν κι άλλοι.
Δεν ήταν σταθερός στα διαστήματα, αλλά αυτά που έλεγε ήταν σωστά.
Όταν λέω "όχι σταθερός", δεν εννοώ ότι ήταν φάλτσος, αλλά ότι έκανε ασυνείδητα (υποθέτω) μικροδιαφοροποιήσεις.
Σωστά όμως ήταν όλα.

στο συννημενο το ακουστικο του πριγγου οποιος θελει μετρα.και ας μετρησει οποιος θελει και οτι θελει αν εχει ορεξη και ας καταληξει στα δικα του συμπερασματα χωρις να του επιβαλλει καποιος την αποψη του και το δικο του μετρημα....
Ευχαριστώ για την επισύναψη.

ο φορτωμας δεν εχει δωσει ελευθερα πνευματικα δικαιωματα απο οτι ξερω και το σεβομαι
Εντάξει, δεν το ήξερα.

επιτρεψτε μου να σταματησω να απαντω στο θεμα,γιατι δε μου αρεσει η τροπη που παιρνει περι μεταρυθμισεων. εμμενω στα δοσμενα. αν προκυψει κατι νεο το δεχομαι μονο απο το πατριαρχειο
Εμμένετε στα δωσμένα, παρ'ότι εσείς ο ίδιος τα αποδείξατε λάθος;;;
Με γεια και χαρά σας.
Και δεν πρόκειται περί μεταρρύθμισης, απ'την στιγμή που προτείνω να γυρίσουμε στα πριν της Μεταρρύθμισης του 1881.

Ευχαριστώ! :)
 
Last edited:
#43
Να είσαι μαγκας ψαλτης,εννοω! Ξυπνα Βάιε! Μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις!
Δεν κάνω πως δεν καταλαβαίνω.
Δεν καταλαβαίνω.
Μπορούσες να χρησιμοποιήσεις άλλη λέξη...
Τέλος πάντων, δεν θα κολλήσουμε εδώ...:D :cool:

ΥΓ.1 Θα το σταματήσω εδω,γιατί ολα αυτά που γράφεις,δεν είναι δικες σου απόψεις,στις υπαγορευουν και αυτό εναι επικίνδυνο για τον εαυτό σου και για την μαθητεία σου στην ψαλτικη!
Εγώ ξέρω ότι βελτιώθηκα.
Το αν είναι ή όχι δικές μου απόψεις, δεν μπορείς να το αποδείξεις.
Το αν συμφωνώ με κάποιες απόψεις, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω το δικαίωμα να τις εκφράσω, όπως εγώ τις αντιλαμβάνομαι.
Φερέφωνο δεν είμαι.

ΥΓ.2 Το οτι σταμάτησες να ψάλεις ξαφνικα απο την μύτη (εσύ ξέρεις πως) αυτό δε σημαινει οτι έγινες και σωστός, ή πιο απλά...δεν ''έπιασες τον πάπα απο τα.....σανδάλια του!...'':rolleyes: Αλλο το ένα,άλλο το άλλο...
Δεν είπα ότι σταμάτησα, αλλά το ελάττωσα, ούτε είπα ότι έγινα 100% σωστός.
Βελτιώθηκα όμως.

ΥΓ.3 Αν βγεις απο τις παρωπίδες σου και ψάξεις στο Ψ,θα βρεις μια παρα πολυ καλη μεθοδο δημιουργιας,η οποια ειναι και απλή και καρποφόρα,φτάνει να υπάρχει θεληση,υπομονή και επιμονή!....Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι,ευχαρίστως να σου γραψω... Καλη αρχή!...:wink:
Δεν έχω παρωπίδες, γι'αυτό συνεχώς ψάχνω και ρωτάω.
Γράψε μου σε παρακαλώ, αν δεν σου είναι κόπος.

ΥΓ.4 Α,και που είσαι... Δεν υπαρχουν σχολες στην ψαλτικη!
Το έχεις αναφερει καμποσες φορες αυτο....:wink:
Κάνεις μια παραπομπή σε παρακαλώ;;

Ευχαριστώ! :)
 
#44
ολα αυτά που γράφεις,δεν είναι δικες σου απόψεις,στις υπαγορευουν και αυτό εναι επικίνδυνο για τον εαυτό σου και για την μαθητεία σου στην ψαλτικη!

Επειδή βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν, όπως και πολλοί άλλοι, διάβασε παρακάτω κάτι που ΕΓΩ δεν ήξερα και όντως μου το υπαγόρευσαν (φαίνεται κι απ'την γραφή) :

Δηλαδη, τον Μιχαλακη εβγαλαν ΦΑΛΤΣΟ εις το χωριο του πατερα του και χωριο σου, δηλαδη τον Βλαχιωτην, οταν εκατεβηκε το 2011;
Τον θεωρει δηλαδη ΕΠΙΔΙΝΔΥΝΟΝ ο ιερεας του ιερου Ναου Αγιου Νεκταριου, μαθητης του Χατζηχρονουγλου;


Ευχαριστώ! :)
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
#45
Επειδή βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν, όπως και πολλοί άλλοι, διάβασε παρακάτω κάτι που ΕΓΩ δεν ήξερα και όντως μου το υπαγόρευσαν (φαίνεται κι απ'την γραφή) :

Δηλαδη, τον Μιχαλακη εβγαλαν ΦΑΛΤΣΟ εις το χωριο του πατερα του και χωριο σου, δηλαδη τον Βλαχιωτην, οταν εκατεβηκε το 2011;
Τον θεωρει δηλαδη ΕΠΙΔΙΝΔΥΝΟΝ ο ιερεας του ιερου Ναου Αγιου Νεκταριου, μαθητης του Χατζηχρονουγλου;


Ευχαριστώ! :)
Συγγνώμη,αυτό,τι σχέση έχει μ'εμένα; Μήπως εχω γράψει κάτι εναντίον του κου Μιχαλάκη και δεν το ξέρω;
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
#46
Για τον ίδιον ακριβώς λόγο που κάθεστε κι εσείς και ασχολείστε, με την διαφορά ότι κατέχετε ΣΥΓΧΡΟΝΗ και ΔΙΕΘΝΗ τεχνολογία και ορολογία και διεξάγετε έρευνα, τόσο στατιστική, όσο και ψυχο-ακουστική, στην οποία μπορείτε να βασιστείτε και να απαντήσετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΟΡΘΟΤΕΡΑ απ'τον κάθε Χρύσανθο, την κάθε Επιτροπή, που ίσως διαφωνεί, αλλά και κάθε σχολή.

Ωραία τότε. Καθίστε και ακούστε Καρά και Αγγελόπουλο και όχι Χατζημάρκο, γιατί είναι η πλησιέστερη σχολή στα διαστήματα της Επιτροπής.

Ευτυχώς,στην ''παγίδα'' δεν έχεις πέσει ... ακόμα,αλλά ολο και προς τα εκεί οδευεις...
Παντως απ'ολα τα λεγόμενά σου,θα παρατηρησει καποιος,οτι για σενα,σωστος ψαλτης,δεν είναι κανεις.... Και αν υπάρχει,καποιο ''κουσούρι'' θα προσπαθήσεις να του βγάλεις....:wink:
 
#47
Συγγνώμη,αυτό,τι σχέση έχει μ'εμένα; Μήπως εχω γράψει κάτι εναντίον του κου Μιχαλάκη και δεν το ξέρω;
Επειδή η μουσική μου πορεία και η μαθητεία μου στην μουσική σχετίζεται με αυτήν του Γεωργίου, αν οδηγούμαι σε επικίνδυνα μονοπάτια, γίνεται χάριν σ'αυτόν.
Νομίζω κατάλαβες τι εννοώ.

Για τον ίδιον ακριβώς λόγο που κάθεστε κι εσείς και ασχολείστε, με την διαφορά ότι κατέχετε ΣΥΓΧΡΟΝΗ και ΔΙΕΘΝΗ τεχνολογία και ορολογία και διεξάγετε έρευνα, τόσο στατιστική, όσο και ψυχο-ακουστική, στην οποία μπορείτε να βασιστείτε και να απαντήσετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΟΡΘΟΤΕΡΑ απ'τον κάθε Χρύσανθο, την κάθε Επιτροπή, που ίσως διαφωνεί, αλλά και κάθε σχολή.

Ωραία τότε. Καθίστε και ακούστε Καρά και Αγγελόπουλο και όχι Χατζημάρκο, γιατί είναι η πλησιέστερη σχολή στα διαστήματα της Επιτροπής.

Ευτυχώς,στην ''παγίδα'' δεν έχεις πέσει ... ακόμα,αλλά ολο και προς τα εκεί οδευεις...
Παντως απ'ολα τα λεγόμενά σου,θα παρατηρησει καποιος,οτι για σενα,σωστος ψαλτης,δεν είναι κανεις.... Και αν υπάρχει,καποιο ''κουσούρι'' θα προσπαθήσεις να του βγάλεις....:wink:
Δεν ξέρω τι εννοείς με την λέξη "παγίδα".
Αν εννοείς τις σχολές, υπάρχουν, υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που ψάλλουν με διαφορετικούς τρόπους-ύφος
Εξήγησέ μου όμως, αν θες, ποια εστίν η παγίδα, ώστε να κάνω το παν για την αποφύγω.

Σωστός ψάλτης δεν είναι ΚΑΝΕΙΣ σύμφωνα με τα λεγόμενά μου;;;!!!
Δεν ξέρω τι σημαίνει για σένα σωστός, αλλά για μένα σωστός ΔΕΝ ισούται με 100% σωστός, αλλά σωστός εντός κάποιων στατιστικών ορίων (δεν είμαστε και μηχανήματα να εξάγουμε πάντα το ίδιο αποτέλεσμα).
Και τι γίνεται με τους 20 ψάλτες που έχω αναφέρει (όχι όλα τα ονόματα, αλλά την ύπαρξη αυτών);;;
Αυτούς τους θεωρώ σωστούς.
Τέλος, βρες μου έναν ψάλτη που του έβγαλα κουσούρι που ΔΕΝ είχε... :cool: :wink:

Ευχαριστώ! :)


Υ.Γ.: δεν μου αρέσει πλέον ο όρος "σωστός" και "λάθος".
Όλοι είναι σωστοί και λάθος ταυτόχρονα, γιατί είναι σχετικό με το ποιον τους συγκρίνεις.
Το έχω ξαναγράψει: ο Καράς για τον Ναυπλιώτη ήταν άσχετος (παρ'ότι δεν την γνωρίζει κτλ). Ο Ναυπλιώτης για τον Καρά ήταν άσχετος.
Αν θες να μιμηθείς τον Καρά, ο Ναυπλιώτης είναι άσχετος.
Αν θες να μιμηθείς τον Ναυπλιώτη, ο Καράς είναι άσχετος.
Είναι σχετικό.
Όλα είναι σχετικά.
Το μόνο που είναι απόλυτο, είναι ότι όλα είναι σχετικά!! :cool: :cool: :wink: :D
 
Last edited:

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
#48
Επειδή η μουσική μου πορεία και η μαθητεία μου στην μουσική σχετίζεται με αυτήν του Γεωργίου, αν οδηγούμαι σε επικίνδυνα μονοπάτια, γίνεται χάριν σ'αυτόν.
Νομίζω κατάλαβες τι εννοώ.


Δεν ξέρω τι εννοείς με την λέξη "παγίδα".
Αν εννοείς τις σχολές, υπάρχουν, υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που ψάλλουν με διαφορετικούς τρόπους-ύφος
Εξήγησέ μου όμως, αν θες, ποια εστίν η παγίδα, ώστε να κάνω το παν για την αποφύγω.

Σωστός ψάλτης δεν είναι ΚΑΝΕΙΣ σύμφωνα με τα λεγόμενά μου;;;!!!
Δεν ξέρω τι σημαίνει για σένα σωστός, αλλά για μένα σωστός ΔΕΝ ισούται με 100% σωστός, αλλά σωστός εντός κάποιων στατιστικών ορίων (δεν είμαστε και μηχανήματα να εξάγουμε πάντα το ίδιο αποτέλεσμα).
Και τι γίνεται με τους 20 ψάλτες που έχω αναφέρει (όχι όλα τα ονόματα, αλλά την ύπαρξη αυτών);;;
Αυτούς τους θεωρώ σωστούς.
Τέλος, βρες μου έναν ψάλτη που του έβγαλα κουσούρι που ΔΕΝ είχε... :cool: :wink:

Ευχαριστώ! :)


Υ.Γ.: δεν μου αρέσει πλέον ο όρος "σωστός" και "λάθος".
Όλοι είναι σωστοί και λάθος ταυτόχρονα, γιατί είναι σχετικό με το ποιον τους συγκρίνεις.
Το έχω ξαναγράψει: ο Καράς για τον Ναυπλιώτη ήταν άσχετος (παρ'ότι δεν την γνωρίζει κτλ). Ο Ναυπλιώτης για τον Καρά ήταν άσχετος.
Αν θες να μιμηθείς τον Καρά, ο Ναυπλιώτης είναι άσχετος.
Αν θες να μιμηθείς τον Ναυπλιώτη, ο Καράς είναι άσχετος.
Είναι σχετικό.
Όλα είναι σχετικά.
Το μόνο που είναι απόλυτο, είναι ότι όλα είναι σχετικά!! :cool: :cool: :wink: :D
Ε,αφου ειναι και 20...παλι καλα...:wink:
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#50
Τι έγινε;;
αρχίσαμε και τα αστειάκια τώρα;; :D
Ο Πρίγγος είναι γνωστό ότι λόγω υψιφωνίας δεν ήταν και πολύ σταθερός (εξ'ου και οι αγκωνιές που έτρωγε απ'τον Ιάκωβο, εξ'ου και η απώλεια σταθερής βάσης).
Ποια ηχογράφηση "εις το μνήμα σε επεζήτησεν" πήρατε;;
Δεν ξέρω αν υπάρχουν βέβαια και περισσότερες από 1. Δεν το έχω ψάξει το θέμα.

Επίσης, ο Ιάκωβος, όσο περίεργο και να ακούγεται, ΔΕΝ ήταν ΤΟΟΟΟΟΣΟ σταθερός, παρ'ότι ήταν σωστός, στα διαστήματα, χωρίς να του φεύγει η βάση.
Ποια εισίν τα "άλλα" που μετρήσατε;;
Επισημάνετε ηχητικό και αριθμούς.
Δεν μιλάω διόλου ειρωνικά.
Αντιθέτως!! Καθαρά για λόγους φιλομάθειας.
Θέλω να ξέρω "τι παίζει".

Αν θέλετε πάντως κάποιον σταθερό σαν μηχάνημα, μετρήστε τον Χατζησταμάτη. Μιλάμε για υπολογιστή, όχι αστεία!!


Σταθερά διαστήματα ΔΕΝ θα βγάλουμε από τα ψαλλόμενα ΕΝΟΣ άντε βαριά ΔΥΟ ψαλτών, αλλά ΟΛΩΝ των 20 περίπου ΣΩΣΤΩΝ ψαλτών, όπου αποδεικνύεται η ύπαρξη υπερμείζωνος τόνου, >210 cents. Σήμερα όμως, έχει εκλείψει.
Πρέπει να βρούμε και να αποκρυσταλλώσουμε τα σωστά βασικά διαστήματα και μετά θα ψάξουμε να βρούμε και μικροδιαφορές.
Δεν γινότανε να μην το σχολιάσω αυτό...

Καλά βρε μεγάλε μαθηματικέ επιστήμονα, εδώ και τόοοοσα σχόλια κάθεσαι

και αναλύεις την ορθότητα των διαστημάτων της φράσης του γ' ήχου

του Πρίγγου έναντι του Χατζημάρκου, και εδώ κάνεις τι;;;

Μας λες ότι δεν είναι σταθερός και περιμένεις κάποιος λογικός άνθρωπος να σε

πάρει στα σοβαρά; Πλάκα μας κάνεις; Τώρα λες και ο Ναυπλιώτης δεν είναι

σταθερός; Και αφού δεν είναι σταθεροί, με ποια λογική θα ήθελα να 'ξερα

παίρνεις δείγματα και τα αντιπαραβάλλεις;

Αν έχεις λίγο τιμή μέσα σου, θα αφήσεις τα τελευταία σου μηνύματα

που αμφισβητείς τους θεούς σου, εις μαρτύριον της λογικής σου.


υ.γ. φυσικά δεν ασχολούμαι με τα διαστήματα γενικώς και ούτε εκφέρω

γνώμη περί του ορθού γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΩ, αλλά δεν γίνεται να μας βάζουν

δυο παραδείγματα, να τα μετράει ο συνάδελφος από πάνω να βρίσκει

τα διαστήματα του ενός λίγο μεγαλύτερα του άλλου, να μας λέει ο

επιστήμονας ότι τα μεγαλύτερα του Πρίγγου είναι τα ορθά και ο άλλος

είναι φάλτσος, και μετά να γράφει το παρατιθέμενο μήνυμα.
 
#51
υ.γ. φυσικά δεν ασχολούμαι με τα διαστήματα γενικώς και ούτε εκφέρω

γνώμη περί του ορθού γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΩ,
εφόσον δηλώνεις ότι δεν ξέρεις, ό,τι και να πεις θα είναι λάθος και δεν έχω λόγο να απαντήσω σε κάτι, γιατί (ούτως ή άλλως) θα πάει χαμένο.
Ξαναδιάβασε, αν δεν σου είναι κόπος, τι έγραψα και θα καταλάβεις ότι δεν αντελήφθης τι εννοώ.
Υπάρχουν μαγικές λέξεις-κλειδιά. Βρες τες.

Ευχαριστώ! :)

Υ.Γ.: όπου Χ''μάρκος και χαρά, ο Παναγιώτης πρώτος!!! :D
μην χάσεις εσύ, αμέσως να σχολιάσεις!! :D
 
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#52
εφόσον δηλώνεις ότι δεν ξέρεις, ό,τι και να πεις θα είναι λάθος και δεν έχω λόγο να απαντήσω σε κάτι, γιατί (ούτως ή άλλως) θα πάει χαμένο.
Ξαναδιάβασε, αν δεν σου είναι κόπος, τι έγραψα και θα καταλάβεις ότι δεν αντελήφθης τι εννοώ.
Υπάρχουν μαγικές λέξεις-κλειδιά. Βρες τες.

Ευχαριστώ! :)

Υ.Γ.: όπου Χ''μάρκος και χαρά, ο Παναγιώτης πρώτος!!! :D
μην χάσεις εσύ, αμέσως να σχολιάσεις!! :D
Δεν σε παρεξηγώ, ο κάθε άνθρωπος καταλαβαίνει μέχρι εκεί που μπορεί...

Για τους υπόλοιπους όμως και για την ιστορία θα απαντήσω τα εξής:

α) Αν έχω κάποια παραπάνω συμπάθεια στον αείμνηστο δάσκαλό μας Μανώλη Χατζημάρκο,

καλά κάνω και την έχω. Παρ' όλα αυτά ο Χατζημάρκος είχε αναφερθεί προ

πολλού και δεν σχολίασα. Δεν με απασχολεί. Τι είμαι; Δικηγόρος του;

Με όποιον δάσκαλο και να γινόταν η σύγκριση, τα ίδια θα έγραφα γιατί

γράφονται βλακείες και υποτιμάται η νοημοσύνη μας...

β) Όταν λέω ότι "δεν ξέρω", δεν σημαίνει ότι είμαι στουρνάρι.

Σημαίνει ότι δεν με απασχολεί το αν ο άλλος ψάλλει p*ʃ1/xdx και ln(e)+c και

23x+1=5x+6, ln(23x+1)=ln (5x+6), (3x+1)ln(2)=(x+6)ln(5), x(3ln(2)-ln(5))

=6ln(5)-ln(2) μόρια πιο μεγάλο το Δι Κε του τρίτου.

Σημαίνει ότι ΕΙΔΑ να γίνεται απ τον συνάδελφο μια σύγκριση στο μηχάνημα, ΕΙΔΑ να αποθεώνεται

η εκτέλεση του Πρίγγου και όταν αναφέρθηκε ότι σε άλλες εκτελέσεις δεν το κάνει έτσι

αρχίσαμε τις δικαιολογίες του στυλ "ε ξέρεις ήταν υψίφωνος και έτρωγε αγκωνιές

από τον Ιάκωβο και ο Ιάκωβος κι αυτός δεν ήταν τόοοοσο σταθερός

και η καλύτερη εποχή να φυτέψεις τη συκιά είναι στις αρχές της άνοιξης

και ότι η συκιά ευδοκιμεί σε ποικιλία εδαφών και μπορεί να καλλιεργηθεί ακόμη

και σε ξηροθερμικές περιοχές, με ασβεστούχα εδάφη και pH μέχρι 8"

γ) φυσικά και δεν θα απαντούσες γιατί ξεφτιλίστηκες. Αλλά χαμένη δεν θα

πήγαινε η απάντησή σου. Θα είχα ακόμα κάτι να γελάω.
 
#53
Δεν σε παρεξηγώ, ο κάθε άνθρωπος καταλαβαίνει μέχρι εκεί που μπορεί...
Είσαι εκτός θέματος, αν δεν το έχεις καταλάβει.
Δεν σε συμφέρει να απαντήσω, γιατί δεν κατάλαβες τι έγραψα στο μήνυμα που παρέθεσες.
Γιατί πάντα πρέπει να γίνεται το ίδιο πράγμα και μετά να βγαίνω εγώ ο κακός της υπόθεσης;;;
Θα σε παρακαλούσα είτε να γράψεις εντός θέματος, είτε να μην ξαναγράψεις.
Πρέπει να διατηρούμε την εύρυθμη λειτουργία του φόρουμ και δεν βοηθάς.

Ευχαριστώ! :)
 
Last edited:
#54
Δεν γινότανε να μην το σχολιάσω αυτό...
Μάλλον θα ήταν καλύτερα να γινόταν, γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος...

Καλά βρε μεγάλε μαθηματικέ επιστήμονα,
Προτιμώ να σταματήσουμε τις ειρωνείες και να πάμε στο ψητό.
Γιατί δεν προσπαθείς να μάθεις όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα του Ραιδεστηνού απ'έξω και μετά να προσπαθήσεις να την συγκρίνεις μεθοδικώς και μαθηματικώς με τους παλαιούς, τους οποίους ίσως ΔΕΝ ευτύχησες να ακούσεις, ώστε να σε διορθώσουν επί τόπου, όπως ευτύχησαν άλλοι, που έχουν και την καλοσύνη να μοιράζονται μαζί μας δωρεάν τις γνώσεις και τις επιφυλάξεις τους περί διαφόρων δύσκολων θεμάτων.

εδώ και τόοοοσα σχόλια κάθεσαι

και αναλύεις την ορθότητα των διαστημάτων της φράσης του γ' ήχου

του Πρίγγου έναντι του Χατζημάρκου, και εδώ κάνεις τι;;;

Μας λες ότι δεν είναι σταθερός και περιμένεις κάποιος λογικός άνθρωπος να σε

πάρει στα σοβαρά; Πλάκα μας κάνεις;
Πάρ'το όπως θέλεις.
Σοβαρότατα, όπως κάθε φορά, έγραψα και συνεχίζω να γράφω τα εξής ΓΕΓΟΝΟΤΑ και όχι ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ:

1) ο Πρίγγος, λόγω γήρατος, αλλά και λόγω της φύσης του (υψιφωνία), φάλτσαρε και του ανέβαινε και η βάση, ιδιαιτέρως όταν τέλειωνε μια γραμμή και άρχιζε την επόμενη.

2) ο Πρίγγος, όσον αφορά τα διαστήματα Γα-Δι, που εκτελεί στο "Επί τον ποταμόν", είναι στατιστικώς αρκετά συνεπής, έστω κι αν οι διπλανοί του εκτελούν άλλα διαστήματα (που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται και πολύ).

3) ο Πρίγγος ΔΕΝ έκανε ποτέ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ φάλτσα, όπως κάνουν μερικοί ομαδικώς, την σήμερον ημέρα, οπότε αυτό το διάστημα στον συγκεκριμένο ύμνο, μπορεί να θεωρηθεί στατιστικώς σημαντικό και έψαξα και έμαθα από αξιόπιστες πηγές ότι το ΜΕΓΙΣΤΟ αυτό διάστημα του Γα-Δι, ήταν ΣΩΣΤΟ, σε σχέση με αυτό που εκτελούσε ο Χ''μάρκος, στον συγκεκριμένο ύμνο.

Περί του Γ ήχου, θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής:

Ο Γ ήχος είναι δύσκολος ήχος, γιατί

1) την μια φορά χρησιμοποιεί διαστήματα πλ Δ τριφώνου (Γα 210 Δι 158 Κε 124 Ζω)

2) την άλλη διαστήματα εναρμονίου (Γα >210 Δι 210 Κε <100 Ζω)

3) την άλλη διαστήματα πλ Δ κατά το διαπασών, τον γνωστό πλ Δ δηλαδή (Γα 210 Δι 210 Κε <158 Ζω ύφεση ή Γα 210 Δι 210 Κε 158 Ζω φυσικός), ανεξάρτητα απ'το τι είναι γραμμένο στο κείμενο
4) την άλλη διαστήματα Δ ήχου με κλιτόν και
5) την άλλη διαστήματα σπαθίου μέλους

Κατέθεσα ότι υπάρχει ένα ιδιαίτερο διάστημα στον Γ ήχο.
Αυτό το διάστημα μπορεί να εξηγηθεί βάσει κάποιας υπάρχουσας θεωρίας.
Αντίθετα όμως απ'την θεωρία, στην πράξη, ο Γ ήχος ΦΑΙΝΕΤΑΙ να ΜΗΝ εκτελείται πάντοτε κατά γράμμα.

Για παράδειγμα: στο "Επί τον ποταμόν", τίθεται η διατονική φθορά του Νη επί του Γα, άρα δεν υπάρχει λόγος το Γα-Δι να είναι μεγαλύτερο από 210 cents.

Ο Πρίγγος όμως, το μεγαλώνει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΩΣ.
Και υπάρχουν ψάλτες που σου λένε "ΝΑΙ, όντως, στον Γ ήχο εναρμόνιο, το Γα-Δι είναι ΠΑΡΑ πολύ μεγάλο".

Ακούμε όμως άλλους ύμνους στον ίδιο ήχο, με ή χωρίς φθορά του διατονικού Νη, όπου ψάλλει ο Ιάκωβος και ΔΕΝ ακούγεται πάντα τοοοοοοσο μεγαλό.

Δυστυχώς, ΔΕΝ έχουμε πολλές ηχογραφήσεις απ'τον Ιάκωβο σε Γ ήχο.

Οι καταμετρήσεις δεν δείχνουν συστηματικώς πάντα το ΙΔΙΟ διάστημα, παρ'ότι η γραμμή μπορεί να είναι η ίδια.

Το συμπέρασμα είναι ότι τον ήχο, το άκουσμα, ΔΕΝ τον παράγει κάποια ΜΗΧΑΝΗ, αλλά η ΦΩΝΗ του Ιακώβου, η οποία εν γένει, όχι μόνο ΔΕΝ πράττει φάλτσα, αλλά είναι και σταθερή!!

Και εδώ δημιουργείται το ερώτημα:
ήταν ασταθής ο Ιάκωβος;;;

Προσπαθώ να πω ότι ΔΕΝ είναι ασταθής στην εκτέλεση, αλλά στην επιλογή του διαστήματος, ανεξαρτήτως του τι γράφει το μουσικό κείμενο και τι διαστήματα δείχνει (με φθορές κτλ).

Τώρα, στο "Επί τον ποταμόν" ΔΕΝ έχουμε άκουσμα Ιακώβου, ώστε να ακούσουμε τι έψαλλε ακριβώς.


Τώρα λες και ο Ναυπλιώτης δεν είναι

σταθερός; Και αφού δεν είναι σταθεροί, με ποια λογική θα ήθελα να 'ξερα

παίρνεις δείγματα και τα αντιπαραβάλλεις;
Όπως εξήγησα και παραπάνω, ο Γ ήχος έχει ΠΟΛΛΕΣ εκδοχές και όπως ο βαρύς διατονικός εκ του Ζω, έτσι και ο Γ ήχος παρουσιάζει πρόβλημα συνέπειας των διαστημάτων απ'τους ψάλτες, οι οποίοι, ναι μεν είναι παραδοσιακοί και εκτελούν παραδοσιακά διαστήματα, εν αντιθέσει με τους νέους ψάλτες, αλλά, μεταξύ τους, δεν συμφωνούν απόλυτα, δεν συμπίπτουν τα διαστήματα που εκτελούν, με αυτά που ορίζει η θεωρία (ανάλογα με το μουσικό κείμενο πχ φθορές, γραμμή κτλ).

Μ'αυτήν την έννοια, υπάρχει πρόβλημα "συνεπούς σταθερότητος", γεγονός που διαφέρει με την αστάθεια κάποιων, απ'τους οποίους, μερικοί, κατάφεραν να τα σταθεροποιήσουν και μάλιστα σύμφωνα με την Επιτροπή του 1881 και να τα μεταδώσουν σε σύγχρονους ψάλτες.


Αν έχεις λίγο τιμή μέσα σου, θα αφήσεις τα τελευταία σου μηνύματα

που αμφισβητείς τους θεούς σου, εις μαρτύριον της λογικής σου.
Θα με ενδιέφερε να ακούσω τι ψάλλεις εσύ και κατά πόσο μιμείσαι τον Χ''μάρκο στα διαστήματα του Γ ήχου.

Η επιστήμη είναι επιστήμη κι ας πρόκειται για τον Ιάκωβο.
Επαναλαμβάνω: ΔΕΝ έγραψα ότι είναι φάλτσος, αλλά ότι για κάποιον ΤΟΣΟ σταθερόν σε ΠΑΡΑ πολλά σημεία, με εκπλήσσει το γεγονός ότι οι επιλογές του, όσον αφορά τον Γ ήχο, δεν είναι σταθερές και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.

υ.γ. φυσικά δεν ασχολούμαι με τα διαστήματα γενικώς και ούτε εκφέρω

γνώμη περί του ορθού γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΩ, αλλά δεν γίνεται να μας βάζουν

δυο παραδείγματα, να τα μετράει ο συνάδελφος από πάνω να βρίσκει

τα διαστήματα του ενός λίγο μεγαλύτερα του άλλου, να μας λέει ο

επιστήμονας ότι τα μεγαλύτερα του Πρίγγου είναι τα ορθά και ο άλλος

είναι φάλτσος,
Αμ, να που γίνεται.
Αν είχες παλαιούς ψάλτες-δασκάλους, θα σου το είχαν επισημάνει, επειδή, όταν βρίσκονταν αυτοί στην ακμή τους, ο κάθε Χ''μάρκος ήταν ένα ασήμαντο νήπιο της ψαλτικής, το οποίο, κατόπιν αποδείξεων, ΔΕΝ έφτασε ποτέ το επιθυμητό επίπεδο, το επίπεδο των δασκάλων του.

και μετά να γράφει το παρατιθέμενο μήνυμα.
Ελπίζω και εύχομαι να αποκόμισες έστω και το ελάχιστο, ώστε να βελτιώσεις την ψαλτική σου και να κατάλαβες τι συμβαίνει με τα κλασσικά βιβλία.

Πρόταση ΓΚΜ: και δεν ψάλλεις το αργό Ιδού ο Νυμφίος, όπως ο Χ''μάρκος, να το ψάλλει κι αυτός, όπως το έμαθε απ'τον Τσολακίδη και έπειτα από φασματογράφηση, να σου επισημάνει την ύπαρξη της διαφοράς που προσπαθώ να εξηγήσω εγώ με λόγια;;;
Δεν λέω ντε και καλά να συμφωνήσεις με την εκτέλεση. Να καταλάβεις ότι υπάρχει διαφορά, είναι το σημαντικό, κάτι που δεν έκανε ο Χ''μάρκος και έτσι ο μαθητής να περάσει τον δάσκαλο, κάτι που τιμά αφάνταστα και τους 2.

Εμένα με απασχολεί, διότι, είτε ήταν "άγουρος", είτε δεν κατάλαβε καλά, είτε δεν είχε καλή μνήμη, είτε εκουσίως επέλεξε άλλο διάστημα σ'αυτόν τον ήχο και ύμνο, όπως έκαναν και άλλοι της εποχής του.

Για τους υπόλοιπους όμως και για την ιστορία θα απαντήσω τα εξής:

α) Αν έχω κάποια παραπάνω συμπάθεια στον αείμνηστο δάσκαλό μας Μανώλη Χατζημάρκο,

καλά κάνω και την έχω. Παρ' όλα αυτά ο Χατζημάρκος είχε αναφερθεί προ

πολλού και δεν σχολίασα. Δεν με απασχολεί. Τι είμαι; Δικηγόρος του;
Με όποιον δάσκαλο και να γινόταν η σύγκριση, τα ίδια θα έγραφα γιατί

γράφονται βλακείες και υποτιμάται η νοημοσύνη μας...
Εμένα με απασχολεί και μάλιστα ΠΑΡΑ πολύ, ώστε να το εκθέσω προς χρήσιν όσων θα τους ενδιέφερε να μιμηθούν ψάλτες αρχαιότερους του κάθε Χ''μάρκου.

β) Όταν λέω ότι "δεν ξέρω", δεν σημαίνει ότι είμαι στουρνάρι.

Σημαίνει ότι δεν με απασχολεί το αν ο άλλος ψάλλει p*ʃ1/xdx και ln(e)+c και

23x+1=5x+6, ln(23x+1)=ln (5x+6), (3x+1)ln(2)=(x+6)ln(5), x(3ln(2)-ln(5))

=6ln(5)-ln(2) μόρια πιο μεγάλο το Δι Κε του τρίτου.
Εγώ νομίζω ότι "υπουργός οικονομικών" δεν είσαι. Μάλλον εκουσίως αδιάφορος, όπως, ίσως, όσοι σε έχουν καθοδηγήσει.


Σημαίνει ότι ΕΙΔΑ να γίνεται απ τον συνάδελφο μια σύγκριση στο μηχάνημα, ΕΙΔΑ να αποθεώνεται

η εκτέλεση του Πρίγγου και όταν αναφέρθηκε ότι σε άλλες εκτελέσεις δεν το κάνει έτσι

αρχίσαμε τις δικαιολογίες του στυλ "ε ξέρεις ήταν υψίφωνος και έτρωγε αγκωνιές

από τον Ιάκωβο και ο Ιάκωβος κι αυτός δεν ήταν τόοοοσο σταθερός
Δεν κατάλαβες τι εννοώ.

Έγινε καταμέτρηση στο "Επί τον ποταμόν".
Ζήτησε ο κ.Δασκαλάκης να γίνει και καταμέτρηση και στο "Εις το μνήμα σε επεζήτησεν", η οποία εκρεμμεί.
Ύστερα, τέθηκαν θέματα περί άλλων ψαλτών, οι οποίοι ίσως δεν ψάλλουν Δι-Κε ΌΧΙ και τόσο υψωμένο, όπως και περί σταθερότητας του Ιακώβου, στα οποία και απάντησα.


και η καλύτερη εποχή να φυτέψεις τη συκιά είναι στις αρχές της άνοιξης

και ότι η συκιά ευδοκιμεί σε ποικιλία εδαφών και μπορεί να καλλιεργηθεί ακόμη

και σε ξηροθερμικές περιοχές, με ασβεστούχα εδάφη και pH μέχρι 8"
Και αν η εξαίρεση ήταν κανόνας πχ μέγιστο Γα-Δι στον Γ ήχο, ο οποίος κανόνας, για άγνωστους λόγους, καταργήθηκε και για τον οποίον οι εξηγήσεις ΔΕΝ συμφωνούν (όταν τίθεται πότε εναρμόνια φθορά, πότε διατονική, πότε καμία στο ίδιο μουσικό σημείο), ΔΕΝ θα έπρεπε να μας απασχολεί;;;
Όταν, για τους ψάλλοντες ΟΡΘΩΣ τον Γ ήχο, έγινε αναφορά στα βιβλία, ΔΕΝ θα έπρεπε να μας προβληματίζει η εύρεση του αιτίου που οδηγεί στην εφαρμογή των σωστών διαστημάτων;;;


γ) φυσικά και δεν θα απαντούσες γιατί ξεφτιλίστηκες.
Απαντώ με ωραίο τρόπο, για να μην ξεφτιλιστούμε κι εδώ περισσότερο....

Αλλά χαμένη δεν θα πήγαινε η απάντησή σου.
Προσπάθησε να την διαβάσεις προσεκτικά.
Χαμένη δεν θα πάει και για πολλούς άλλους, γιατί τα διαστήματα Γα-Δι στον Γ ήχο και Δι-Κε στο κλιτόν μέλος, αποτελούν θέμα ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΑΤΟ!!!

Θα είχα ακόμα κάτι να γελάω.
Τόσο αστεία είναι αυτά που λέω;;;
Εγώ τι θα έπρεπε να κάνω με τον Χ''μάρκο, που έγινε "μεταρρυθμιστής" του Γ ήχου, μη σεβόμενος ΟΥΤΕ τον Πρίγγο;;;


Ευχαριστώ! :)
 
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#55
Είπα να γράψω ένα αναλυτικό μήνυμα που να απαντώ μουσικολογικά

αλλά βαρέθηκα και το έσβησα. Ξέρεις γιατί;

α) Έχουμε ξεκάθαρα διαφορετικές αντιλήψεις του τι εστί ψαλτική και σε ποια

σημεία πρέπει να δίδεται βαρύτητα και πόσο.

Στις μηχανολογικές μελέτες θέλω να είμαι ακριβής γιατί τυχόν

ανακρίβεια οδηγεί σε αστοχία της κατασκευής με πραγματικό

κίνδυνο, στα ψαλτικά, δε θα κάτσω

να φάω το χρόνο μου να ασχολούμαι με το δι κε μου για τον έναν που

θα με ηχογραφήσει στο αναλόγιο για να με ελέγξει στο μηχάνημα. Ας

κάνουν ότι θέλουν.

β) Ζητάς να ψάλλω διάφορα. Στο έχω ξαναπεί. Δεν είμαι ψάλτης, ούτε φορέας

παράδοσης, ούτε με ενδιαφέρει να γίνω. Κι αν ψάλλω σε Ναό το κάνω επειδή

με αρέσει, ψάλλω όπως με αρέσει και για τα λεφτά. Αν θες να με ακούσεις

έλα στο Ναό. Στο ίντερνετ αν βάλω καμία ηχογράφηση, θα είναι χαβαλετζίδικη.

Σαν αυτή

γ)Για να μην απορείς λοιπόν γιατί πετάχτηκα και σχολίασα αφού δεν με ενδιαφέρει,

το έκανα επειδή φάσκεις και αντιφάσκεις, δεν λαμβάνεις υπόψιν ότι οι φωνές

όσο σταθερές και να είναι πάντα θα έχουν διαφορές στο επίπεδο που τις μελετάς.

Τα cents είναι άχρηστα για τη φωνή. Υπερβολικά μικροσκοπική ανάλυση

τελείω μη πρακτική, έξω από το περιβάλλον του εργαστηρίου.

Αν θες να το παίξεις πραγματικός επιστήμων, να λάβεις όσο περισσότερες

παραμέτρους μπορείς για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα και να μας

κάνεις να γελάμε ακόμη παραπάνω. Δηλαδή μπες και στη βιολογία του σώματος.

Ανατομικά. Νευρώνες, αγγεία, μύες, τα πάντα σε σχέση με την ψυχολογία

τους εκείνη τη στιγμή και την σωματική τους κατάσταση (κούραση, πείνα,

θερμοκρασία, κτλ.). Μετά, καιρικές συνθήκες.

Αξιοπιστία μηχανήματος ηχογράφησης. Πως βγάζεις αποτελέσματα τόσο

λεπτεπίλεπτα χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν τυχόν μικροσκοπικές δυσλειτουργίες

εκείνων των χονδροειδώς κατασκευασμένων συσκευών;;

Τους ηχογράφησες ψηφιακά; Όχι. Πήρες αναλογική ηχογράφηση άπό μηχάνημα

που κατασκευάστηκε με την τεχνολογία σχεδόν εκατό χρόνων πίσω.

Πολύ εύκολα θα μπορούσε εκείνο το μηχάνημα να έχει ένα ελαχιστότατο

κατασκευαστικό σφάλμα (άρα συστηματικό) το οποίο να παραμορφώνει

συγκεκριμένες συχνότητες. Χωρίς να το γνωρίζεις, δεν μπορείς να οδηγηθείς

σε απόλυτα σίγουρα αποτελέσματα. Για να ελαχιστοποιηθεί το σφάλμα

πρέπει να έχεις τεράστιο όγκο δειγμάτων σε διαφορετικές τονικότητες

σε διαφορετικές συνθήκες από πολλές περιόδους, όχι έκατσε μια μέρα και είπε

δέκα-δεκαπέντε μαθήματα. Οι παράμετροι είναι πάρα πολλοί για να μπεις

σε τόση λεπτομέρεια. Κάπου είναι μια ηχογράφηση του Βασιλικού Μ.Ε. μεγάλη Τρίτη

νομίζω, το μηχάνημα έχει ένα πρόβλημα και βγάζει τόσο φάλτσο! Βέβαια

φαίνεται ότι είναι του μηχανήματος αλλά είναι ένα τραβηγμένο παράδειγμα του

τι θέλω να πω = Τα δείγματά σου και οι παράμετροι που λαμβάνεις δεν επαρκούν

για ασφαλή συμπεράσματα.
 
#56
Μία παρέμβαση για όλα όσα αφοριστικά , μειωτικά και απαξιωτικά γράφονται για τον αείμνηστο Πρίγγο.
Κάποτε ο μακαριτης κυρ Αβραάμ Ευθυμιάδης σε μια κατ οίκον επίσκεψη που είχαμε κάνει με τον αδελφό μου , χαρακτηρισε τις περισσότερες ηχογραφήσεις του Πρίγγου που κυκλοφορούν "παρωδία Πρίγγου" γιατι πραγματοποιήθηκαν σε συνθηκες περίεργες αλλά και ο Πρίγγος ήτω υπεργηρος.
Γενικοτερα.
Δεν μετριουνται ολα με το μετρο.
Δεν είναι τετραγωνικα μέτρα , στρέματα , χωράφια, βοσκοτοπια ή δεν ξέρω τι.
Η μουσική , δεν ειναι (μόνον) μαθηματικά.
Και βεβαια έχει συνάφεια και με τα μαθηματικα και την φυσική αλλά πρωτίστως είναι συναίσθημα και ψυχή .
Θεωρώ τα οσα πλειστα εγράφησαν για τον Πρίγγο και τον Χατζημάρκο εδώ αλλα και για τον Στανίτσα σε άλλο θεμα παλι απο τον Βάϊο , υβριστικά και απαραδεκτα.
Δεν ξερω αν ειναι αποψεις του ή "ρυμουλκείται" καθοδηγουμενος απο καπου , αλλα όπως και να χει τα υπογραφει άρα φερει και την ευθύνη των γραφομενων.
Επειδή πολλάκις έχει απασχολήσει την ψαλτικη κοινοτητα με τις εξτρεμιστικες του αποψεις και συνεχίζει να προκαλεί με τα γραφόμενα .
Επειδή πολλες φορες του εχουν γίνει συστάσεις και από παλαιότερα μέλη ( και μεγαλύτερα σε ηλικία , με συμβουλευτικό πνευμα) αλλα και απο την συντονιστική ομάδα.
Επειδή εχω επικοινωνία με πολλα μέλη τα οποία εκφραζουν δυσαρέσκεια και μεγαλη αγανάκτηση.
Και επειδή..
Παρ ολα αυτά , συνεχίζει να βαδίζει σε ατραπούς επικίνδυνες , αδιαφορωντας για τα παραπάνω.
Παρακαλώ να αποσυρθεί το εν λόγω θέμα και από κει και περα , ας εξετάσει και ας πράξει η συντονιστική ομαδα τα δέοντα.
 
#57
ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ;191917 Για παράδειγμα: στο "Επί τον ποταμόν" said:
ειπα δυο φορες να σταματησω να γραφω, αλλα δε γινεται

την φθορα αυτη δεν την βρηκα πουθενα στο χουρμουζιο. ως προς τη λεξη 'συστηματικως΄..λενε αν κατι συμβει μια φορα ειναι τυχαιο. αν δυο ισως δεν ειναι. αν συμβει και τριτη, μαλλον δεν ειναι. αφου γνωριζει και τονιζει το διαστημα αυτο ο πριγγος, θα ηθελα να μας γνωστοποιηθουν ΤΡΕΙΣ ηχογραφησεις του πριγγου με υπερμειζονα, οπως και ΤΡΕΙΣ τουλαχιστον απο συγκεκριμενους (σωστους παλιους) ψαλτες που αναφερετε, κ οχι γενικως ειπαν, ακουσα, ηταν.να τα μετρησουμε. και δεν περιμενω απαντηση του στυλ ΄εκκρεμει΄
αντιγραφω απο το μηνυμα #42 "Μην απορρίπτουμε έτσι απλά, επειδή δεν συμφωνούν ακριβώς οι μετρήσεις του ιδίου ψάλτη σε διαφορετικούς ύμνους.
Χρειάζεται καταμέτρηση ΟΛΩΝ των 20 σωστών ψαλτών και έπειτα στατιστική ανάλυση και εξαγωγή συνολικών τελικών συμπερασμάτων.''.ως τωρα αναφερετε μονο το επι τον ποταμων, περιμενουμε και τις υπολοιπες΄,καθως και καταμετρηση τεταρτημοριου κατα χρυσανθο σε αλλες τοσες ηχογραφησεις στο κεζω. αν δεν μας τις δωσετε ιστορικως καταγεγραμενες, να μας πειτε εσεις πως εκτελειται το διαστημα αυτο ( δε δεχομαι απαντησεις του τυπου μαλλον, θεωρω,κλπ).επιμενετε αποκλειστικα σε ενα γενος ομολογουμενως μη διασωσμενο.οι νεκραναστασεις εγκυμονουν κινδυνους τερατογεννεσης
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#58
Μία παρέμβαση για όλα όσα αφοριστικά , μειωτικά και απαξιωτικά γράφονται για τον αείμνηστο Πρίγγο.
Κάποτε ο μακαριτης κυρ Αβραάμ Ευθυμιάδης σε μια κατ οίκον επίσκεψη που είχαμε κάνει με τον αδελφό μου , χαρακτηρισε τις περισσότερες ηχογραφήσεις του Πρίγγου που κυκλοφορούν "παρωδία Πρίγγου" γιατι πραγματοποιήθηκαν σε συνθηκες περίεργες αλλά και ο Πρίγγος ήτω υπεργηρος.
Γενικοτερα.
Δεν μετριουνται ολα με το μετρο.
Δεν είναι τετραγωνικα μέτρα , στρέματα , χωράφια, βοσκοτοπια ή δεν ξέρω τι.
Η μουσική , δεν ειναι (μόνον) μαθηματικά.
Και βεβαια έχει συνάφεια και με τα μαθηματικα και την φυσική αλλά πρωτίστως είναι συναίσθημα και ψυχή .
Θεωρώ τα οσα πλειστα εγράφησαν για τον Πρίγγο και τον Χατζημάρκο εδώ αλλα και για τον Στανίτσα σε άλλο θεμα παλι απο τον Βάϊο , υβριστικά και απαραδεκτα.
Δεν ξερω αν ειναι αποψεις του ή "ρυμουλκείται" καθοδηγουμενος απο καπου , αλλα όπως και να χει τα υπογραφει άρα φερει και την ευθύνη των γραφομενων.
Επειδή πολλάκις έχει απασχολήσει την ψαλτικη κοινοτητα με τις εξτρεμιστικες του αποψεις και συνεχίζει να προκαλεί με τα γραφόμενα .
Επειδή πολλες φορες του εχουν γίνει συστάσεις και από παλαιότερα μέλη ( και μεγαλύτερα σε ηλικία , με συμβουλευτικό πνευμα) αλλα και απο την συντονιστική ομάδα.
Επειδή εχω επικοινωνία με πολλα μέλη τα οποία εκφραζουν δυσαρέσκεια και μεγαλη αγανάκτηση.
Και επειδή..
Παρ ολα αυτά , συνεχίζει να βαδίζει σε ατραπούς επικίνδυνες , αδιαφορωντας για τα παραπάνω.
Παρακαλώ να αποσυρθεί το εν λόγω θέμα και από κει και περα , ας εξετάσει και ας πράξει η συντονιστική ομαδα τα δέοντα.
Δε χρειάζεται (ακόμη) να αποσυρθεί. Scripta manent...
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#59
Δε χρειάζεται (ακόμη) να αποσυρθεί. Scripta manent...
Συμφωνώ. Το έγραψα και σε προηγούμενο μήνυμα. Καλό είναι να μένουν αυτά

ως παραδείγματα προς αποφυγήν. Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις τι παίζει εδώ...
 
#60
Δεν θα απαντήσω στον καθέναν ξεχωριστά, διότι έτι μία φορά αποπροσανατολίσατε και μου χαλάσατε το θέμα.

Γενικά:
1) κ.Δασκαλάκη, συνεχίστε μόνος σας.
2) Παναγιώτη, άνοιξε ένα θέμα, όπου θα αναφέρεις τι είναι σημαντικό για σένα περί ψαλτικής και τι θα έπρεπε να σκέφτεται ο ψάλτης, για να εκτελέσει σωστά διαστήματα. Το ότι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, είναι το μόνο γεγονός για το οποίο ΔΕΝ σε παρεξηγώ και δεν απαντάω.

3) Λοιποί αξιότιμοι συνάδελφοι, δεν βρίζω κανέναν, διότι δεν αναφέρομαι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά σε μουσικό επίπεδο. Λυπάμαι που δεν το αντιλαμβάνεστε αυτό.
Φέρω ΜΟΝΟ τις απόψεις μου. Το ότι μπορεί και ο Μιχαλάκης να έχει εκφράσει κατά καιρούς τα ίδια πράγματα, είναι τυχαίο, αλλά δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε κοινή αντίληψη των πραγμάτων.

Ξαναλέω, λυπάμαι που δεν καταλαβαίνετε τι γράφω.
Το θέμα το έγραψα για να μείνει (να μείνουν αυτά που έγραψα προτού μπείτε και το χαλάσετε, όπως πάντα).

Ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τον κόπο σας!! :)


Υ.Γ.: παρακαλώ κάποιον συντονιστή, να αλλάξει τον τίτλο και να τον κάνει ως εξής: Πώς και τι πρέπει να σκέφτεται ο ψάλτης, για να εκτελέσει σωστά, παραδοσιακά διαστήματα (μαθηματικο-ψυχο-ακουστική προσέγγιση, βάσει σύγχρονης τεχνολογίας)
 
Status
Not open for further replies.
Top