Τι εγινε αν κανεις μια αναλυση παραπανω? Δυσκολευεις αυτους που δεν γνωριζουν μουσικη και τους ειναι αδυνατο να διαβασουν, και αυτο ειναι που τους καιει!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
κ. Γιάννη έτσι είναι!
Νεκτάριε δεν έχουν όλοι τις ίδιες φωνές. Αλλού νιώθεις άνετα να
ψάλλεις εσύ, αλλού κάποιος άλλος. Τι μανία είναι αυτή να τα βάζετε όλα
σε καλούπια;
Ο Χατζημάρκος κούρασε τη φωνή του όχι γιατί έψαλλε ψηλά, αλλά
γιατί έψαλλε ΠΟΛΥ. Δεν έχετε ιδέα πόσο πολύ. Ξέρετε ότι στα μαθήματα
που έκανε, τα έδινε όλα για όλα; Σε κάθε έναν μερακλή μαθητή!
Που είναι βρε παιδιά, τόσους μαθητές είχε, δεν βγαίνει κανένας να τα πει;
Κάθε μέρα έψαλλε ώρες ατελείωτες. Πόσο να αντέξει; Μα και πάλι, δείτε
κάτι ηχογραφήσεις της δεκαετίας '90 με αρχές 2000, μια χαρά έψαλλε.
Δείτε αυτή στο youtube στον Άγιο Μηνά τέλη του '96. Κορυφή ο άνθρωπος.
Δεν λέω να ψάλλουν όλοι έτσι, απλά λέω ο καθένας με τη φωνή του.
Ρομποτάκια σώνει και καλά να γίνουμε. Και οι μεν και οι δε. Χαλαρώστε
και υμνείτε τον Θεό, εκ καρδίας, με το, κατ' αναλογίαν, δοθέν τάλαντον. Τα άλλα
είναι υπερβολές. Τα μουσικά κείμενα είναι, πιστεύω, ένας μπούσουλας,
ένας γενικός κανόνας που ορίζει τη μουσική φράση την οποία είχε στο
μυαλό του ο συνθέτης, Ο ΟΠΟΙΟΣ, όταν το έγραψε, κ α ι ν ο τ ό μ η σ ε.
Γιατί ο Κρης, ο Ρεδαιστηνός, ο Ιάκωβος, ο Φωκαεύς και άλλοι, επιτρέπεται
να δημιουργήσουν και να διασκευάσουν και εσύ όχι; Και αν πούμε και το συνειθισμένον
σε χρονική αγωγή Κρητός και τι έγινε; Δεν το βαφτίζω παράδοση. Προσωπική
ερμηνεία είναι. Οι παλιοί γιατί να έχουν προσωπικές ερμηνείες και εμείς όχι;
(Πάντα, εννοείται, μέσα σε όρια όχι ό,τι να' ναι)
Εδώ οι τρεις δάσκαλοι είχαν μικρο-διαφορές μεταξύ τους. Αλλιώς τα έβλεπε ο ένας, κάπως
αλλιώς ο άλλος, απλά είχαν, κοινό παρονομαστή.