[Ερώτηση] O Πα στον Β' ήχο

#21
Το υποτιθέμενο δίγοργο αποτυπώνει απλώς ένα κυματισμό της φωνής και δεν μπορεί να αποτελέσει δείγμα έλξης ή μη. Στην δεύτερη όμως περίπτωση κι εγώ θα το έλεγα το Κε υψωμένο. Δεν ξέρω όμως αν μπορεί να μπει κανόνας. Πρέπει να δει κανείς όλες τις περιπτώσεις, όπου απαντάται.
Πόσο υψωμένο όμως; να γίνει ο τόνος μείζων ή ελάσσων;
 
#22
Πιστεύω ότι η ηχογράφηση του παρακάτω συνδέσμου (youtube) που αφορά στις πρόβες εκτέλεσης της δοξολογίας του Γρηγορίου σε ήχο πλ. δ χρωματικό, υπό τη διεύθυνση του αείμνηστου Άρχοντα Πρωτοψάλτη Θ. Στανίτσα κατά το έτος 1977, απαντά πολύ ωραία στο αρχικό ερώτημα για το διάστημα Πα-Βου του β΄ήχου.

http://www.youtube.com/watch?v=zyPpJMwdDVk
 
#23
απαντά πολύ ωραία στο αρχικό ερώτημα για το διάστημα Πα-Βου του β΄ήχου.

http://www.youtube.com/watch?v=zyPpJMwdDVk
Τέλεια απαντάει, όχι πολύ ωραία!!!! :):)
Πολλά ευχαριστώ και μπράβο τόσο στον Γεώργιο Αγγελόπουλο όσο και σε εσάς που ξεκαθαρίσατε το θέμα.....ή πιο σωστά που αφήσατε τον Άρχοντα να μιλήσει!!!
 
#24
Στο ηχητικό αυτό ο Άρχοντας Πρίγγος νομίζω ότι στο "κΑθέδεις" κάνει δίεση τον πα και όχι χρωματικό και στο "ανανήψομαι ΟΥν" κάνει χρωματικό τον Κε. Στα αλήθεια έχω μπερδευτεί κάπως:confused:
Παίζει ρόλο όμως και ο ήχος, έτσι δεν είναι;
 

Attachments

#25
Εκεί κατεβαίνει για λίγο μέχρι τον Πά και ανεβαίνει πάλι. Ο Πά έλκεται προς τον Βου.
Σύμφωνα με τον Άρχοντα Στανίτσα (θα το γράψω όπως το λέει στη συνέντευξη του που πήρε ο.κ. Τσιούνης ) ... λέει λοιπόν :...ύστερα στον δεύτερο ήχο , όταν κατεβαίνει λίγο στον ΠΑ , ο ΠΑ είναι διατονικός . Πώς τον κάνεις εσύ τον χρωματικό ήχο διατονικό χωρίς να σημειώσεις τίποτα , χωρίς να βάλεις μια φθορά ξέρω εγώ τι , μια σημείωση να βάλεις , μια υπόδειξη να κάνεις :confused: (???) ? Ποιός ? Από πού κι ως που ? :confused: Νομίζω έχει δίκιο http://analogion.com/forum/showthread.php?t=3532&page=3
στο 25.10 αναφέρεται σ'αυτό
 
Top