Ψαλτικά οφφίκια

#21
Τα οφφίκια απ' ότι έχετε καταλάβει δίνονται πλέον πολύ εύκολα. :wink:

Η ιστορία αυτή ξεκίνησε απο τον Πατριάρχη Αθηναγόρα προκειμένου να αναγνωρίσει κάποιους ιεροψάλτες εκτός Πατριαρχείου. Πουθενά στην ιστορία και την Τυπική Διάταξη του Πατριαρχείου δεν υπάρχουν '' Άρχων Μαΐστορας '',
'' Άρχων Υμνωδός '' κλπ.

Ο τ. Άρχων Δομέστικος κ.Δημοσθένης Παϊκόπουλος σε συζήτηση που είχα μαζί του κάποτε, αναφορικά με το θέμα, μου είχε επισημάνει (έπειτα από δική του συνομιλία με τον Μητροπολίτη Πέργης) ότι τα οφφίκια :

1. '' Άρχων Πρωτοψάλτης της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''
2. '' Άρχων Λαμπαδάριος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''
3. '' Άρχων Β' Δομέστικος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''
4. '' Άρχων Β' Δομέστικος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''

είναι τα μοναδικά οφφίκια της Πατριαρχικής Τάξης και όποιος φέρει αυτά
είναι πάνω από οτιδήποτε άλλο υπάρχει.

Είναι κρίμα πάντως διότι άτομα τα οποία δεν έχουν περάσει καν έξω από το
Πατριαρχείο φέρουν τίτλους που δεν τους αξίζουν καν και το χειρότερο όλων
ότι μιλούν '' αφ' υψηλού '' έπειτα από την χειροθεσία τους.

Έγω ένα γνωρίζω,ότι οι οφφικιάλοι του Πατριαρχείου είναι στην επίσημη ιστοσελίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και οτι η ισχύουσα τάξη σήμερα στην Βασιλεύουσα ειναι :

1. κ. ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΣΤΕΡΗΣ
'' Άρχων Πρωτοψάλτης της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''

2. κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΑΤΙΔΗΣ
'' Άρχων Λαμπαδάριος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''

3. κ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΦΛΟΙΚΟΣ
'' Άρχων Β' Δομέστικος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''

Αυτοί που δίνουν λοιπόν τα οφφίκια ας είναι λίγο πιο προσεκτικοί διότι υποβαθμίζουν σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό τον όρο '' Οφφίκιο ''.
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#22
Κουίζ: Ποιός διάσημος(;) Έλληνας φέρει το οφφίκιο του Λαοσυνάκτου;;;

Αν και δεν είναι ψαλτικό το οφφίκιο, είναι ενδεικτικό της σημασίας μιας τέτοιας κίνησης στις μέρες μας, και έχει αναλογίες με τα ψαλτικά δρώμενα...


Δ.
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#23
3. κ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΦΛΟΙΚΟΣ
'' Άρχων Α' Δομέστικος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας''
Δεν είναι και τυπικά Α' Δομέστικος ακόμα. Είναι Β' και "σεπτή Πατριαρχική κελεύσει" ψάλλει στην θέση του Α'. (ουσιαστικά όμως Α' είναι)

Στο ημερολόγιο (τσέπης) του Πατριαρχείου η θέση του Α' δομεστίκου είναι κενή (σαν να χηρεύει), αν και απ' ότι γνωρίζω, τυπικά τουλάχιστον, κατέχει ακόμα ο κ.Μιλτιάδης Παππάς.

Υ.Γ.1
Αυτοί που δίνουν λοιπόν τα οφφίκια ας είναι λίγο πιο προσεκτικοί διότι υποβαθμίζουν σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό τον όρο '' Οφφίκιο ''.
Το να κρίνουμε (και να κάνουμε και συστάσεις-στον ίδιο τον Πατριάρχη ουσιαστικά!) εμείς που και γιατί δίνει ΤΙΜΗΤΙΚΑ (και όχι ουσιαστικά-γιατί τα ουσιαστικά είναι τα εντός του Πατριαρχικού Ναού, όπως σωστά αναφέρατε) οφίκια το Πατριαρχείο, νομίζω είναι περιττό. Και "έξω από τον χορό" είμαστε και δεν μας "πέφτει" και λόγος.

Φιλικά πάντα, απλά μου φάνηκε λίγο ανοίκειο το να κάνουμε συστάσεις στο Πατριαρχείο (για να μην πω στο ίδιο το πρόσωπο του Πατριάρχη), για πράγματα τα οποία και δεν είναι ουσίας, και δεν μας πέφτει λόγος...

Ευχαριστώ.

Υ.Γ.2
Αν θες μας λες και το όνομά σου.
 
Last edited:

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
#24
Είναι κρίμα πάντως διότι άτομα τα οποία δεν έχουν περάσει καν έξω από το
Πατριαρχείο φέρουν τίτλους που δεν τους αξίζουν καν και το χειρότερο όλων
ότι μιλούν '' αφ' υψηλού '' έπειτα από την χειροθεσία τους.
Κάπως έτσι βγήκε η παροιμία:

Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα.

Το "καπελάκι" μάρανε σημερινούς (όχι όλους) δεινούς εκτελεστές της μουσικής παραδόσεως και μάλιστα εν ψυχρώ από τα έξι μέτρα. Ως ανταπόδωσις της εκτελέσεως αυτής αντί της γενικής κατακραυγής έρχεται το οφφίκιο και το "καπελάκι"...

...και η επακόλουθη φωτογραφία. Καλά, ε, πώς μου πάει! Πςςς, είμαι ο Άρχων Τάδε, είπε κανείς τίποτα;;; Θα τον λιώσω!

Τσαρλατάνοι της μουσικής (όχι όλοι) που την χαντακώσατε...

Να μη ξεχνάμε και το φαινόμενο της αυτοτιτλοφορήσεως ορισμένων μουσικών που αναγράφουν π.χ. σε μουσικές συνθέσεις τους, π.χ. δομέστικος, μαΐστορας και τα ρέστα...

...εδώ ΤΕΡΑΤΑ της μουσικής δεν επεδίωξαν κανέναν μουσικό τίτλο (έχετε διαβάσει όλα τα έργα του Χουρμουζίου; του Μπαλασίου; του Γερμανού; του, του, του; μιλάμε για διάνοιες που δεν επεδίωξαν ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ) και ζητάτε τίτλους ή αυτοτιτλοφορείστε εσείς;;;

Ο νοών νοείτω...

Συμπέρασμα;

Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα...

Καλύτερα όμως που πάτε μπας και σας κάνει καλά ο Άγιος και γίνετε (επιτέλους) άνθρωποι...
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#25
Δεν είναι και τυπικά Α' Δομέστικος ακόμα. Είναι Β' και "σεπτή Πατριαρχική κελεύσει" ψάλλει στην θέση του Α'. (ουσιαστικά όμως Α' είναι)

Στο ημερολόγιο (τσέπης) του Πατριαρχείου η θέση του Α' δομεστίκου είναι κενή (σαν να χηρεύει), αν και απ' ότι γνωρίζω, τυπικά τουλάχιστον, κατέχει ακόμα ο κ.Μιλτιάδης Παπάς.
Έτσι είναι! Μόνο που γράφεται "Παππάς" και όχι "Παπάς". Δεν είναι ιερέας!
 
Last edited:

Panagiotis

Γενικός συντονιστής
#26
Διέγραψα το μήνυμα του μέλους "stanitsas" ως απαράδεκτο.

Συνιστώ αυτοσυγκράτηση και μελέτη των κανόνων λειτουργίας του φόρουμ.

Ευχαριστώ.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#29
[Σημείωμα συντονιστή] stanitsas, το μήνυμά σου δεν ήταν "απόψεις". Ήταν αστήρικτες γενικόλογες κατηγορίες για το σύστημα απονομής οφφικίων που προσέβαλε χωρίς στοιχεία και τον Πατριάρχη και τους οφφικιάλους γενικά. Εάν έχεις κάποια επιχειρήματα/πληροφορίες να παρουσιάσεις σχετικά με το θέμα που θα είναι χρήσιμα για τους αναγνώστες σου, σε ακούμε. Τα υπόλοιπα δεν έχουν θέση εδώ. Ευχαριστώ.
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#30

Στά ὀφφίκια ψαλλόντων ἀναφέρεται καί ἡ κ. Εὐαγγελία Σπυράκου στή διατριβή της (σ. 550 κ.ἑ).

Στό Μέγα Εὐχολόγιον ὑπάρχει ἡ ἑρμηνεία τῶν ὀφφικίων τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Ἐκκλησίας, ὅπου Χορός Δεξιός μέ τίς Πεντάδες ἀφορᾶ στούς ἱερωμένους κληρικούς καί Χορός Εὐώνυμος άφορᾶ στούς κοσμικούς κληρικούς, στούς ὁποίους μεταξύ ἄλλων ἐντάσσονται, ὁ Πρωτοψάλτης, ὁ Λαμπαδάριος, ὁ Δομέστικος, ὁ Πρωτοκανονάρχος.

Οἱ ὅροι πού ἐμφανίζονται στό Μεταβυζάντιο γιά τούς ὀφφικιαλίους τῶν Χορῶν τῶν Ψαλτῶν παραμένουν ταυτόσημοι μέ αὐτούς πού εἶναι σέ χρήση πρίν τήν Ἄλωση. Ἡ μόνη διαφοροποίηση εἶναι ἡ προσθήκη στούς Πατριαρχικούς (Πατριαρχικοῦ Ναοῦ) τοῦ προσδιοριστικοῦ Ἄρχων, προκειμένου νά ξεχωρίζουν ἀπό τούς ὑπόλοιπους Πρωτοψάλτες τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινουπόλεως.

Ὅμως ὁ ὅρος Ἄρχων Πρωτοψάλτης Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινουπόλεως πέρασε στά νεώτερα χρόνια τό στάδιο τῆς πρακτικῆς διαφοροποίησης, ὁδηγώντας στή γένεση καινοφανοῦς ὀφφικιαλίου πού οὐδέποτε συναντᾶται στίς βυζαντινές καί μεταβυζαντινές πηγές. Ἀποδίδεται σέ Ψάλτες ἐκτός τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινούπολης.

Ἡ σύγχρονη καθιέρωσή του στηρίζεται προφανῶς στό παρεμφερές πρός τό ἀξίωμα τοῦ Πρωτοψάλτη, ἐπίσης καινοφανές ὀφφίκιο τοῦ «ἄρχοντος μουσικοδιδασκάλου καί κληρικοῦ τῆς πατριαρχικῆς αὐλῆς τῆς Μ. τοῦ Χ. Ε.» πού δίνεται ὡς τιμητική διάκριση, ἀλλά καί στόν συσχετισμό τῶν ὅρων Πρωτοψάλτης καί Διδάσκαλος. Ἡ πρώτη ἀπονομή του ἔγινε τό 1911 ἀπό τήν Ἱερά Σύνοδο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, κατόπιν προτάσεως τοῦ Οἰκ. Πατριάρχου Ἰωακείμ τοῦ Γ΄, στόν τότε καθηγητή ἐκκλησιαστικῆς μουσικῆς τοῦ Ὠδείου Ἀθηνῶν, Κ. Ψάχο.

Τό καλπάκι ἀποτέλεσε τό χαρακτηριστικό κάλυμμα τῶν Πρωτοψαλτῶν καί Δομεστίκων τοῦ Πατριαρχικοῦ Ναοῦ. Ἐκτός ὅμως αὐτῶν, δικαιοῦνται νά τό φέρουν (μόνον) καί ὅσοι φέρουν τό τιμητικό ὀφφίκιο τοῦ Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινουπόλεως, τό ὁποῖο, ὅπως προαναφέρθηκε, ἀπονέμεται τιμητικά ἀπό τόν Πατριάρχη (ὅ.π. σ. 562).


 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#31
Τελευταία, η τηλεόραση προβάλλει ένα σπότ με αυτόν που μιμείται τον Ξανθόπουλο, ο οποίος βρίσκεται με μία κοπέλλα και κάποιον άλλον από την παραλία που φωνάζει τη Λίζα ( την κοπέλλα με τον μίμο του Ξανθόπουλου ) και καβαλάει μία υπερμεγέθη μπανάνα και φωνάζει Λίζα, Λίζα κ.λ.π.
Ο δε μίμος του Ξανθόπουλου απευθύνεται στη Λίζα και την ρωτάει : Πού το βρήκες αυτό το φρούτο ;
Αυτό θα μπορούσε να πεί ο καθένας από το FORUM, διαβάζοντας τις απόψεις σου.
Στο μόνο που μπορεί κάποιος να συμφωνήσει μαζί σου, είναι στο ότι τα Οφφίκια δίδονται αφειδώς τώρα τελευταία, με αποτέλεσμα να έχω σκεφτεί πολλές φορές, μήπως και θά'πρεπε να επιστρέψω το δικό μου.
Ίσως να φαίνεται και είναι λίγο εγωιστικό αυτό, αλλά προκαλώ οποιονδήποτε μέσα στον Ελλαδικό και όχι μόνο χώρο, στο εάν έχει να μου δείξει έργο μεγαλύτερο από το δικό μου. Ο π. Σεραφείμ Φαράσογλου ( μαθητής του Πρίγγου και μουσικοτραφείς Κληρικός ), έχει εκφραστεί κατ' επανάληψη γι' αυτό το έργο. Συγκεκριμμένα, έχει πεί : Εάν συγκεντρώσουμε το έργο όλων των Μουσικοσυνθετών από την Άλωση μέχρι σήμερα, είναι ζήτημα εάν θα πλησιάσουν το 1/3 του έργου του Άρχοντα Πρωτοψάλτη Κυρ Δημητρίου Ιωαννίδη. Αυτά είναι ακριβώς τα λόγια του και δεν τα έχει πεί μία φορά μόνο.
Το τηλέφωνό του για επιβεβαίωση των ανωτέρω, είναι 2106133217 και το κινητό του 6976986276.
Το ίδιο όμως έχουν πεί πολλοί Συνάδελφοι, που πέρασαν από το σπίτι μου και είδσν αυτό το έργο. Ιδιαίτερο θαυμασμό εξέφρασε και ο αείμνηστος Στανίτσας, όταν κάποτε τον φιλοξένησα στο σπίτι μου, παρ' όλ που ότι από τότε ( γύρω στο 1978 - 79 ), δεν υπήρχε ό όγκος που υπάρχει σήμερα και που είναι διαθέσιμος προς διερεύνηση από οποιονδήποτε αμφισβητία.
Εγώ έλαβα το Πατριαρχικό Πιττάκιο, σαν επιβράβευση της όλης μου προσφοράς στην Βυζαντινή Μουσική. Εσύ που κρίνεις Οφφικιάλους και Πατριαρχείο, ΠΟΙΟΣ είσαι ; Τι έχεις να επιδείξεις εκτός από την κουταμάρα σου ; Σε ξέρει ο θυρωρός της πολυκατοικίας που μένεις ή βάζουν ντέντεκτιβ για να σε βρούνε ; Κοίτα να διαβάζεις, να αποδίδεις με ζήλο τα Εκκλησιαστικά Μέλη, να είσαι υποδειγματικός στην αποστολή και τις υποχρεώσεις σου και άφησε άλλους που έχουν τα κότσια και τα φόντα, να κάνουν κρίσεις και επικρίσεις. Εσύ, ρούφα προς το παρόν τ' αυγό σου για να μεγαλώσεις γρήγορα μπάς και βάλλεις; λίγο μυαλό !!!!
 
Last edited by a moderator:
#32
κ. Τσακιτζή γνωρίζετε για ποιο θέμα αναφέρθηκα?
Δεν καταλαβαίνω ούτε το ύφος ούτε και τη λογική με την οποία μου επιτίθεστε!!!

Αμφισβήτησα εγώ το αρχείο σας και το έργο σας?
Που είδατε να αναφέρομαι σε σας προσωπικά?
Αντιθέτως η προσφορά σας μέσα σε αυτό το φόρουμ μόνο απαρατήρητη δεν περνάει και ειδικά από τα τόσα τα οποία έχετε προσφέρει απο τις ηχογραφήσεις του Άρχοντα Στανίτσα και ακόμη περισσότερο απο τις συνομιλίες τις οποίες είχατε μαζί του (τα διαβάζω ξανά και ξανά μπορώ να σας πω).

Το μόνο που σχολίασα είναι ότι δίδονται με τεράστια ευκολία πλέον τα οφφίκια τη σημερινή εποχή και ειδικά όπως αναφέρετε και εσείς χωρίς να έχουν οι κάτοχοι τους έργο πάνω στο χώρο της Βυζαντινής Μουσικής.

Έδω έφτασα σε σημείο να μιλάω πρόσφατα με πολύ μεγάλο ψάλτη (οφφικίαλο) και να μου αναφέρει ότι αν θέλει κάποιος ''οφφίκιο'' μπορούμε να κάνουμε κάποιες κινήσεις για να του το δώσουμε. :eek:

Εσείς τι πιστεύετε δηλ? Δεν υποτιμούν το έργο σας με αυτό το πράγμα?
Όπως και το έργο κάθε άλλου οφφικιάλου που πραγματικά αξίζει τον τίτλο που φέρει.

Ίσως παρεξηγήσατε τα λεγόμενά μου.
Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και ούτε φυσικά κανείς έχει την ίδια παρουσία και το ίδιο έργο μέσα στο χώρο της Βυζαντινής Μουσικής με τους υπόλοιπους.

Αν θεωρήσατε τα λεγόμενά μου και τις παραπάνω εξηγήσεις μου προσβλητικές σας ζητώ συγγνώμη.
 
Last edited by a moderator:

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
#33
Ο π. Σεραφείμ Φαράσογλου ( μαθητής του Πρίγγου και μουσικοτραφείς Κληρικός ), έχει εκφραστεί κατ' επανάληψη γι' αυτό το έργο. Συγκεκριμμένα, έχει πεί : Εάν συγκεντρώσουμε το έργο όλων των Μουσικοσυνθετών από την Άλωση μέχρι σήμερα, είναι ζήτημα εάν θα πλησιάσουν το 1/3 του έργου του Άρχοντα Πρωτοψάλτη Κυρ Δημητρίου Ιωαννίδη. Αυτά είναι ακριβώς τα λόγια του και δεν τα έχει πεί μία φορά μόνο.
Προφανώς ο πατήρ θα εννοούσε τα έργα των μουσικοσυνθετών που έχουν εκδοθεί στα διάφορα έντυπα βιβλία της ψαλτικής κατά καιρούς και όχι όλη την εργογραφία των συνθετών αυτών!!!
 
#34
Δηλαδή κύριε Τσακιτζή έχετε γράψει περισσότερα από τον Πέτρο Λαμπαδάριο, Γρηγόριο πρωτοψάλτη, Πέτρο Βυζάντιο, Πέτρο Μπερεκέτη, Μπαλάση ιερέα, Χρυσάφη τον νέο, Γερμανό νέων Πατρών, Χουρμούζιο Χαρτοφύλακα, Θεόδωρο Φωκαέα, Νικόλαο Σμύρνης, Μισαήλ Μισαηλίδη, Μανουήλ Χρυσάφη (ότι έγραψε μετά την άλωση), Γεώργιο Ραιδεστηνό Α, Γεώργιο Ραιδεστηνό Β, Δαμιανό Βατοπεδινό, Δανιήλ πρωτοψάλτη, Ιάκωβο πρωτοψάλτη, Κωνσταντίνο πρωτοψάλτη, Ιωάσαφ Διονυσιάτη, Γεώργιο Κρήτα, Μανουήλ πρωτοψάλτη, Στέφανο λαμπαδάριο, Κοσμά Δοχιαρείτη και Πέτρο Εφέσιο;
Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος, καλύτερα να το εξακριβώσετε ώστε να μην εκτίθεσθε.
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#35
Δηλαδή κύριε Τσακιτζή έχετε γράψει περισσότερα από τον Πέτρο Λαμπαδάριο, Γρηγόριο πρωτοψάλτη, Πέτρο Βυζάντιο, Πέτρο Μπερεκέτη, Μπαλάση ιερέα, Χρυσάφη τον νέο, Γερμανό νέων Πατρών, Χουρμούζιο Χαρτοφύλακα, Θεόδωρο Φωκαέα, Νικόλαο Σμύρνης, Μισαήλ Μισαηλίδη, Μανουήλ Χρυσάφη (ότι έγραψε μετά την άλωση), Γεώργιο Ραιδεστηνό Α, Γεώργιο Ραιδεστηνό Β, Δαμιανό Βατοπεδινό, Δανιήλ πρωτοψάλτη, Ιάκωβο πρωτοψάλτη, Κωνσταντίνο πρωτοψάλτη, Ιωάσαφ Διονυσιάτη, Γεώργιο Κρήτα, Μανουήλ πρωτοψάλτη, Στέφανο λαμπαδάριο, Κοσμά Δοχιαρείτη και Πέτρο Εφέσιο;
Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος, καλύτερα να το εξακριβώσετε ώστε να μην εκτίθεσθε.
Δεν ξέρω εάν εκτίθεμαι ή όχι, αλλά μπορεί ο καθένας να συγκρίνει τον επόμενο πίνακα, με το έργο οποιουδήποτε από αυτούς που αναφέρεις και να βγάλει τα συμπεράσματά του.


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΑΡΧΩΝ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ
ΕΛΛΗΣ 16 – Τ. Κ. 1 8 2 3 3
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΗΛ. (FAX) 2 1 0 – 4 8 – 2 4 – 7 2 5
ΚΙΝΗΤΟΝ 6 9 4 6 – 7 1 – 7 1 – 3 9

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟΥ ΜΟΥ ΕΡΓΟΥ
………

Χ Ε Ρ Ο Υ Β Ι Κ Α = 241

ΗΧΟΣ Α΄. = 32 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 34
- . - Β΄. = 32 - . - - . - - . - Β΄. = 31
- . - Γ΄. = 32 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 30
- . - ΑΓΙΑ = 32 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 31
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 5
-. - ΦΡΥΓΙΟΣ = 1

ΧΕΡΟΥΒΙΚΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ = 11

« ΝΥΝ ΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ… »

ΗΧΟΣ Α΄. = 1 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 1 - . - - . - - . - Β΄. = 3
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Α

1) ΚΥΡΙΑΚΩΝ ( ΑΙΝΕΙΤΕ ) = 114

ΗΧΟΣ Α΄. = 13 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 14
- . - Β΄. = 14 - . - - . - - . - Β΄. = 13
- . - Γ΄. = 14 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 14
- . - ΑΓΙΑ = 14 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 16
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 2

2) ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΝΙΑΥΤΟΥ = 73

Α ) Ε Β Δ Ο Μ Α Δ Ο Σ = 29

ΔΕΥΤΕΡΑΣ : « Ο ποιών τους Αγγέλους Αυτού… »
Σε ήχους : Α΄. , ΑΓΙΑ , ΠΛΑΓΙΟ του Β΄. & ΒΑΡΥ.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 4

ΤΡΙΤΗΣ : « Εις μνημόσυνον αιώνιον… »
Σε ήχους : Α΄. , Α΄. εκ του ΚΕ , Β΄. , Γ΄. , ΑΓΙΑ ( 2 ) ,
ΠΛΑΓΙΟ του Α΄. ( 3 ) , ΒΑΡΥ
& ΠΛΑΓΙΟ του Δ΄. ( 3 ) .
ΣΥΝΟΛΟΝ = 13
ΤΕΤΑΡΤΗΣ : « Ποτήριον σωτηρίου λήψομαι… »
Σε ήχους : Α΄. ( 2 ) , ΑΓΙΑ ( 2 ) & σε Γ΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 5
ΠΕΜΠΤΗΣ : « Εις πάσαν την γην… »
Σε ήχους : Α΄. ( 2 ) , Β΄. & ΠΛΑΓΙΟ του Δ΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 4
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ : « Σωτηρίαν ειργάσω… »
Σε ήχους : ΠΛΑΓΙΟ του Α΄. & ΠΛΑΓΙΟ του Β΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
ΣΑΒΒΑΤΟΥ : « Μακάριοι ούς εξελέξω… »
Σε ήχους : Α΄. & Β΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
……….

Β ) Ε Ν Ι Α Υ Τ Ο Υ = 43

ΙΝΔΙΚΤΟΥ : « Ευλόγησον τον στέφανον… »
Σε ήχο : Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ : « Κύριε ηγάπησας… »
Σε ήχους : ΠΛΑΓΙΟ του Β΄. & ΒΑΡΥ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ : « Εν τω φωτί… »
Σε ήχους : ΑΓΙΑ & ΠΛΑΓΙΟ του Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
ΥΨΩΣΕΩΣ : « Εσημειώθη εφ’ ημάς… »
Σε ήχους : ΑΓΙΑ ( 3 ) , ΠΛΑΓΙΟ του Β΄. & ΒΑΡΥ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 5
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ : « Λύτρωσιν απέστειλε… »
Σε ήχους : Α΄. , Α΄. εκ του ΚΕ ,
ΠΛΑΓΙΟ του Α΄. & ΠΛΑΓΙΟ του Β΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 4
ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ : « Επεφάνη η χάρις… »
Σε ήχους : Α΄. , ΠΛΑΓΙΟ του Α΄. & ΒΑΡΥ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 3
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ : « Εξελέξατο Κύριος… »
Σε ήχους : Α΄. ( 2 ) & ΑΓΙΑ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 3
ΛΑΖΑΡΟΥ : « Εκ στόματος νηπίων… »
Σε ήχο : Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
ΒΑΪΩΝ : « Ευλογημένος ο ερχόμενος… »
Σε ήχο : ΑΓΙΑ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1

Μ. ΠΕΜΠΤΗΣ : « Του Δείπνου σου… »
Σε ήχο : ΠΛΑΓΙΟ του Β΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
Μ. ΣΑΒΒΑΤΟΥ : « Εξηγέρθη ως ο υπνών… »
Σε ήχους : Α΄. ( 2 ) & ΠΛΑΓΙΟ του Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 3
ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ : « Σώμα Χριστού μεταλάβετε… »
Σε ήχους : Α΄. , Β΄. , Γ΄. , ΑΓΙΑ ,
ΠΛΑΓΙΟ του Α΄. , ΠΛΑΓΙΟ του Β΄. & ΒΑΡΥ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 7
ΘΩΜΑ : « Επαίνει Ιερουσαλήμ τον Κύριον… »
Σε ήχους : Α΄. & ΠΛΑΓΙΟ του Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
ΜΕΣΟΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ : « Ο τρώγων μου την … »
Σε ήχο : ΠΛΑΓΙΟ του Δ΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ : « Ανέβη ο Θεός εν αλαλαγμώ…»
Σε ήχους : ΑΓΙΑ & ΠΛΑΓΙΟ του Β΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 2
ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ : « Το Πνεύμα σου το αγαθόν…»
Σε ήχο : ΒΑΡΥ
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ : « Το Πνεύμα σου το Άγιον…»
Σε ήχο : Α΄.
ΣΥΝΟΛΟΝ = 1
ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ : « Αγαλλιάσθε Δίκαιοι εν Κυρίω…»
Σε ήχους : Α΄. & ΠΛΑΓΙΟ του Δ΄. ( 2 )
ΣΥΝΟΛΟΝ = 3
………

Γ) Π Ρ Ο Η Γ Ι Α Σ Μ Ε Ν Ω Ν = 10
( ΓΕΥΣΑΣΘΕ ΚΑΙ ΙΔΕΤΕ )

ΗΧΟΣ Α΄. = 2 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 1 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Κ Α = 81

ΗΧΟΣ Α΄. = 13 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 10
- . - Β΄. = 6 - . - - . - - . - Β΄. = 11
- . - Γ΄. = 7 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 9
- . - ΑΓΙΑ = 3 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 11
ΠΡΩΤΟΒΑΡΥΣ = 1
ΧΟΥΖΑΜ = 1
ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΩΤΟΣ = 2
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 6
Δ΄. ΣΤΙΧΗΡΑΡΙΚΟΣ = 1

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ ( ΕΚΤΟΣ ΣΕΙΡΑΣ ) = 68

ΗΧΟΣ Α΄. = 11 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 9
- . - Β΄. = 9 - . - - . - - . - Β΄. = 7
- . - Γ΄. = 6 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 8
- . – ΑΓΙΑ = 2 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 7
ΟΚΤΑΗΧΑ = 2
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 6
Δ΄. ΣΤΙΧΗΡΑΡΙΚΟΣ = 1

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ = 10

ΗΧΟΣ Α΄. = 1
_ . _ Α΄. εκ του ΚΕ = 1
_ . _ Β΄. = 3 ( Συντμήσεις εκ του Αρχαίου )
_ . _ Γ΄. = 1
_ . _ ΛΕΓΕΤΟΣ = 2 ( Αργόν & Σύντομον )
ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. = 1
_ . _ ΤΟΥ Δ΄. = 1

ΕΠΙ ΣΟΙ ΧΑΙΡΕΙ = 6

ΗΧΟΣ Β΄. = 1
ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
ΒΑΡΥΣ = 1
ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 2
ΟΚΤΑΗΧΟΝ = 1

ΤΗΝ ΓΑΡ ΣΗΝ ΜΗΤΡΑΝ = 3

ΗΧΟΣ Β΄. = 1
ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
_ . _ ΤΟΥ Δ΄. = 1

Τ Ρ Ι Σ Α Γ Ι Α ( ΓΕΝΙΚΩΣ ) = 74

1) ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ = 53

ΗΧΟΣ Α΄. = 9 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 8
- . - Β΄. = 7 - . - - . - - . - Β΄. = 3
- . - Γ΄. = 7 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 5
- . - ΑΓΙΑ = 2 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 6
ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΩΤΟΣ = 2
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 2
_ . _ ΝΕΝΑΝΩ = 2


2) ΟΣΟΙ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ = 10

ΗΧΟΣ Α΄. = 2 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 1 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

3) ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΣΟΥ = 11

ΗΧΟΣ Α΄. = 1 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 3 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1 ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

Δ Υ Ν Α Μ Ε Ι Σ ( ΓΕΝΙΚΩΣ ) = 106

1) ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ = 75

ΗΧΟΣ Α΄. = 13 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 12
- . - Β΄. = 12 - . - - . - - . - Β΄. = 4
- . - Γ΄. = 7 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 8
- . - ΑΓΙΑ = 3 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 8
ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΩΤΟΣ = 3
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 3
_ . _ ΝΕΝΑΝΩ = 3

2) ΟΣΟΙ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ = 14

ΗΧΟΣ Α΄. = 5 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 2 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

3) ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΣΟΥ = 16

ΗΧΟΣ Α΄. = 1 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 1
- . - Β΄. = 8 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

Δ Ο Ξ Ο Λ Ο Γ Ι Ε Σ = 50

1) ΑΡΓΕΣ = 17


ΗΧΟΣ Α΄. = 2 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 2
- . - Β΄. = 2 - . - - . - - . - Β΄. = 1
- . - Γ΄. = 1 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 1
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 2
ΠΡΩΤΟΒΑΡΥΣ = 1
ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΩΤΟΣ = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1
ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. ΜΙΚΤΟΣ = 1
ΕΤΕΡΑ ΕΠΙ ΤΗ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΥΛΟΓΗΤΑΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ = 1
ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. ΜΙΚΤΟΣ = 1

2) ΣΥΝΤΟΜΕΣ = 36

ΗΧΟΣ Α΄. = 3 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 10
- . - Β΄. = 3 - . - - . - - . - Β΄. = 4
- . - Γ΄. = 2 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 3
- . - ΑΓΙΑ = 1 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 2
ΠΡΩΤΟΒΑΡΥΣ = 1
ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΩΤΟΣ = 1
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1
- . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. ΜΙΚΤΟΣ = 1
- . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. ΕΙΡΜΟΛΟΓΙΚΟΣ = 1
- . - ΒΑΡΥΣ ΕΚ ΤΟΥ ΓΑ = 1
- . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ = 1

Π Ο Λ Υ Ε Λ Ε Ο Ι = 25

ΗΧΟΣ Α΄. = 5

α) ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ
β) ΚΥΡΙΕ ΤΙ ΕΠΛΗΘΥΝΘΗΣΑΝ ( ΣΤΙΧΟΙ )
γ) ΚΥΡΙΕ ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
δ) ΛΟΓΟΝ ΑΓΑΘΟΝ
ε) ΠΑΣΑ Η ΓΗ

ΗΧΟΣ Β΄. = 2

α) ΔΟΥΛΟΙ ΚΥΡΙΟΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β) ΕΙΠΕΝ ΑΦΡΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ Γ΄. = 2

α) ΚΥΡΙΕ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β) ΤΗΣ ΔΕΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ ΑΓΙΑ = 1

α) ΚΥΡΙΕ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1

α) ΑΙΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΕΚ ΤΗΣ ΓΗΣ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 3

α) ΑΙΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β) ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΘΕ ΤΩ ΚΥΡΙΩ
γ) ΨΑΛΩ ΣΟΙ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. = 4

α) ΔΙΚΑΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β) ΔΟΥΛΟΙ ΚΥΡΙΟΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
γ) ΕΚΕΚΡΑΞΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
δ) ΕΥΛΟΓΗΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β¨. ( ΝΕΝΑΝΩ ) = 1

α) ΤΗΣ ΔΕΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

ΗΧΟΣ Β Α Ρ Υ Σ = 3

α) ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΟΙ ΘΕΕ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β ) ΠΟΥ ΠΟΡΕΥΘΩ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
γ) ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΝ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 3

α) ΚΥΡΙΕ, ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
β) ΚΥΡΙΕ, Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
γ) ΕΤΕΡΟΣ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )

Κ Ρ Α Τ Η Μ Α Τ Α = 48

ΗΧΟΣ Α΄. = 8 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 5
- . - Β΄. = 6 - . - - . - - . - Β΄. = 8
- . - Γ΄. = 3 - . - Β Α Ρ Υ Σ = 5
- . - ΑΓΙΑ = 5 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 6 ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 1
ΟΚΤΑΗΧΟΝ = 1

ΚΑΛΟΦΩΝΙΚΟΙ - ΠΟΛΥΗΧΑ ΕΦΥΜΝΙΑ
& ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ = 114

1) ΚΑΛΟΦΩΝΙΚΟΙ = 75
ΗΧΟΣ Α΄. = 9

α) ΑΧΡΑΝΤΕ ΠΑΡΘΕΝΕ
β) ΔΕΥΤΕ ΛΑΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩΜΕΝ
γ) ΕΙΣ ΤΑ ΟΡΗ ΤΩΝ ΣΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
δ) ΕΣΕΙΣΘΗ ΠΑΣΑ ΚΤΙΣΙΣ
ε) ΙΔΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
στ) ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΥΙΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩΜΕΝ
ζ) Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΒΟΑ – ΦΩΤΙΖΟΥ
η) ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩΜΕΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
θ) ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΛΥΘΗΝ

ΗΧΟΣ Β΄. = 8

α) ΑΠΡΟΣΙΤΕ ΤΡΙΑΣ
β) ΔΙ’ ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
γ) ΠΡΟΣΔΕΞΑΙ ΚΥΡΙΕ
δ) ΣΩΤΕΡ ΤΩ ΣΤΑΥΡΩ ΠΡΟΣΗΛΩΘΕΙΣ
ε) ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΝ
στ) ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΙΝ
ζ) ΧΑΙΡΕ ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ
η) ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΛΛΕΙ

ΗΧΟΣ Γ΄. = 8

α) ΔΙΚΑΙΑΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ
β) ΕΣΤΑΥΡΩΘΗΣ ΔΙ’ ΕΜΕ
γ) ΘΕΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ
δ) ΙΚΕΤΗΣ ΝΥΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΑΙ
ε) ΟΙΜΟΙ, ΨΥΧΗ ΠΑΝΑΘΛΙΑ
στ) ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΗΝ ΥΜΝΩΔΙΑΝ ΕΚΤΕΛΩΝ
ζ) ΡΑΒΔΟΝ ΔΥΝΑΜΕΩΣ
η) ΣΩΣΟΝ ΜΕ ΚΥΡΙΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ

ΗΧΟΣ Δ΄. ΑΓΙΑ = 7

α) ΕΝ ΝΥΚΤΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΜΕ
β) ΗΠΛΩΣΑΣ ΠΑΛΑΜΑΣ ΕΝ ΣΤΑΥΡΩ
γ) ΙΔΕ ΚΑΙΡΟΣ
δ) ΝΟΥΣ Ο ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΠΑΤΗΡ
ε) Ο ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΝΑΣΣΗΝ
στ) ΣΤΩΜΕΝ ΕΥΛΑΒΩΣ
ζ) ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗΝ ΜΟΥ ΨΥΧΗΝ

ΗΧΟΣ Δ΄. ΛΕΓΕΤΟΣ = 7

α) ΔΑΚΡΥΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΓΜΩΝ
β) ΙΚΕΤΕΥΟΜΕΝ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΣΟΥ
γ) ΚΑΘΟΡΩΣΑΙ ΣΕ ΣΤΑΥΡΩ
δ) ΟΥΡΑΝΩΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ
ε) ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΝ ΚΑΤΕΔΕΞΩ
στ) ΠΩΣ ΕΠΤΩΘΗΝ Ο ΤΑΛΑΣ
ζ) ΡΥΣΑΙ ΗΜΑΣ

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 8

α) ΙΚΕΤΕΥΟΜΕΝ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΣΟΥ
β) ΜΑΡΑΙΝΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΦΛΟΓΑ
γ) ΠΑΤΕΡ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡ
δ) ΣΤΕΝΑΞΟΝ ΨΥΧΗ
ε) ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΤΩΝ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΜΟΥ
στ) ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΤΩΝ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΜΟΥ ( Έτερον )
ζ) ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
η) ΤΟ ΤΡΙΣΗΛΙΟΝ ΣΕΛΑΣ ΔΟΞΟΛΟΓΗΣΩΜΕΝ

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Β΄. = 9

α) ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ
β) ΕΛΠΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΓΑΘΗ
γ) ΕΝ ΤΗ ΦΡΙΚΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ
δ) ΕΠΙ ΣΟΙ ΤΑΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
ε) ΞΥΛΟΥ ΕΥΡΑΤΟ ΓΕΥΣΑΜΕΝΟΣ
στ) ΠΑΤΕΡ ΚΑΙ ΥΙΕ ΣΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ
ζ) ΡΟΗΝ ΜΟΥ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
η) ΤΟ ΟΜΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
θ) Ω, ΤΗΣ ΑΦΡΑΣΤΟΥ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ

ΗΧΟΣ ΒΑΡΥΣ = 10

α) ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΡΕΜΩ
β) ΕΤΟΙΜΑΖΟΥ ΨΥΧΗ ΜΟΥ
γ) ΕΤΟΙΜΑΖΟΥ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ( Έτερον )
δ) ΕΧΟΝΤΕΣ ΕΠΙ ΣΟΙ ΤΑΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ε) ΟΥ ΣΙΩΠΗΣΩ ΤΟΥ ΒΟΑΝ ( ΚΡΑΤΗΜΑ )
στ) ΠΕΡΙΖΩΣΑΙ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΣΟΥ
ζ) ΡΟΗΝ ΜΟΥ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ
η) ΣΤΑΥΡΩΣΙΝ ΚΑΤΕΔΕΞΩ
θ) ΤΡΙΑΣ ΟΜΟΟΥΣΙΕ
ι) ΩΣ Ο ΠΕΡΙΠΕΣΩΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΑΣ

ΗΧΟΣ ΒΑΡΥΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΟΣ = 1

α) ΜΗ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ

ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 8

α) ΕΚΝΟΟΝ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ
β) ΕΣΤΗ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΤΕΠΕΣΕΝ
γ) ΜΝΗΣΘΗΤΙ ΗΜΩΝ
δ) ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΘΛΙΨΕΣΙΝ ΟΙΔΑ
ε) ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΑΡΧΟΝ ΠΙΣΤΟΙ
στ) ΣΤΕΝΑΞΟΝ, ΔΑΚΡΥΣΟΝ ΨΥΧΗ
ζ) ΩΣ ΘΑΥΜΑΣΤΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
η) ΩΣ Ο ΤΕΛΩΝΗΣ ΣΤΕΝΑΖΩ

2) ΟΚΤΑΗΧΑ ΕΦΥΜΝΙΑ ΑΓΙΩΝ = 33

ΑΓ. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΑΓ. ΓΛΥΚΕΡΙΑΣ
ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ( 2 )
ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
ΑΓ. ΕΥΦΗΜΙΑΣ
ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΓ. ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ
ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ & ΕΛΕΝΗΣ
ΑΓ. ΜΑΡΙΝΗΣ
ΑΓ. ΜΗΝΑ
ΑΓ. ΝΕΙΛΟΥ
ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ
ΑΠΟΤΟΜΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ
ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ( 2 )
ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ( 2 )
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑ ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΑΣ ΕΟΡΤΑΣ
ΥΜΝΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ( 6 )

3) ΤΑ ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ 8 ΗΧΩΝ
( ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΗ )
ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

4) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ = 10

ΗΧΟΣ Α΄. = ΖΩΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ( Κράτημα )
_ . _ Β΄. = ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ( Κράτημα )
_ . _ Γ΄. = ΝΟΥΘΕΣΙΑΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ( Κράτημα )
_ . _ Δ΄. = ΜΙΜΗΤΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ( Κράτημα )
_ . _ Πλ. του Α΄. = ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ( Κράτημα )
_ . _ ΠΛ. του Α΄. Πεντάφωνος = ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΣ ( Κράτημα )
_ . _ ΠΛ. του Β΄. = ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ( Κράτημα )
_ . _ ΒΑΡΥΣ ( ΓΑ ) = ΠΡΟΤΡΟΠΑΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ( Κράτημα )
_ . _ _ . _ ( ΖΩ ) = Η ΖΩΗ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ( Κράτημα )
_ . _ ΠΛ. του Δ΄. = ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗ
( Κράτημα )

Α Ν Ο Ι Ξ Α Ν Τ Α Ρ Ι Α = 8

ΗΧΟΣ Α΄. ΟΚΤΑΗΧΑ
_ . _ Β΄.
_ . _ Γ΄.
ΛΕΓΕΤΟΣ
ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. ΠΕΝΤΑΦΩΝΟΣ
_ . _ _ . _ _ . _ ΣΥΝΤΟΜΑ
_ . _ _ . _ ΤΟΥ Β΄.
_ . _ _ . _ _ . _ Δ΄

Μ Α Κ Α Ρ Ι Ο Σ Α Ν Η Ρ = 3

ΗΧΟΣ Α΄. = 1
ΛΕΓΕΤΟΣ = 1
ΟΚΤΑΗΧΟΝ = 1

ΚΕΚΡΑΓΑΡΙΑ = 45

ΗΧΟΣ Α΄. = 7 ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Α΄. = 3
- . - Β΄. = 6 - . - - . - - . - Β΄. = 7
- . - Γ΄. = 3 - . - ΒΑΡΥΣ = 3
- . - Δ΄. = 2 - . - ΠΛΑΓΙΟΣ ΤΟΥ Δ΄. = 9
ΗΧΟΣ ΛΕΓΕΤΟΣ = 5

ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ :

1) ΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΗΣ
( ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ & ΟΡΘΡΟΥ ),
2) ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ – ΙΔΙΟΜΕΛΑ – ΔΟΞΑΣΤΙΚΑ
ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΤΕΡΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΝΙΑΥΤΟΥ,
3) ΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ
4) ΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ
5) ΤΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΑΡΙΟΥ.

ΚΑΙ ΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΙ :

1) ΒΑΠΤΙΣΕΩΣ
2) ΓΑΜΟΥ
3) ΝΕΚΡΩΣΙΜΟΣ
4) ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ
5) ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ
( 17 Τη ΥΠΕΡΜΑΧΩ & 256 ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ )
6) ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ
7) ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ .

ΕΠΙΣΗΣ,
ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟΝ ΤΡΟΠΑΡΙΟΝ
ΤΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ,
2 ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ( Διαρκείας 17 – 18΄)
& 2 ΣΥΝΤΟΜΑ ( Διαρκείας 8 – 9΄),
ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΑΡΙΟΥ
ΤΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ ΤΟΥ ΧΟΥΡΜΟΥΖΙΟΥ,
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ
« ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ ΚΡΥΨΑΝΤΑ »
ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ

ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΙΣ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΡΜΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ( 591 )
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝ ( 63 )
ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΜΗΝΑΙΩΝ, ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΩΔΙΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΝ
ΣΗΜΕΙΟΓΡΑΦΙΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ 2000
ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ
ΑΠ’ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΝ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ
ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΛΑΝΤΩΝ ( 67 ΣΕΙΡΈΣ )
& 110 ΑΜΑΝΕΔΩΝ

Αυτα τα .......λίγα !!!
 
#36
Σας ευχαριστώ για τον πίνακα, ελπίζω να μην σας ανάγκασα να το γράψετε όλο αυτό με το πληκτρολόγιο, ελπίζω να το είχατε κάπου έτοιμο.
Καλό σας απόγευμα.
 

master_yianni

Παλαιό Μέλος
#37
Τσακιτζής;47165 said:
Στο μόνο που μπορεί κάποιος να συμφωνήσει μαζί σου, είναι στο ότι τα Οφφίκια δίδονται αφειδώς τώρα τελευταία, με αποτέλεσμα να έχω σκεφτεί πολλές φορές, μήπως και θά'πρεπε να επιστρέψω το δικό μου.
Λιγο κουτσομπολιο, αλλα καλοπροαιρετο.

Δασκαλε, εσεις ειχατε πει την αθανατη ατακα "εδωσα δυο ντενεκεδες λαδι στον Πατριαρχη και μου εδωσε το οφφικιο"; :D

Παντως το παραδειγμα με τον Ξανθοπουλο θυμιζει το "γυναικα, μπικινι, τραγικο" του Βεγγου!!!
 
Last edited:

apostolos

Απόστολος Κομπίτσης
#38
Λιγο κουτσομπολιο, αλλα καλοπροαιρετο.

Δασκαλε, εσεις ειχατε πει την αθανατη ατακα "εδωσα δυο ντενεκεδες λαδι στον Πατριαρχη και μου εδωσε το οφφικιο"; :D

Παντως το παραδειγμα με τον Ξανθοπουλο θυμιζει το "γυναικα, μπικινι, τραγικο" του Βεγγου!!!
Και εγώ το ίδιο άκουσα, Γιάννη! Κάποιος ψάλτης εδώ μια φορά μου το είπε "κουτσομπολίστικα" και γελάγαμε, αλλά αληθεύει αυτό;

Απόστολος
 

master_yianni

Παλαιό Μέλος
#39
Και εγώ το ίδιο άκουσα, Γιάννη! Κάποιος ψάλτης εδώ μια φορά μου το είπε "κουτσομπολίστικα" και γελάγαμε, αλλά αληθεύει αυτό;

Απόστολος
Καλο μεσημερι Αποστολε (πλακα πλακα τωρα γιναμε και κοντοχωριανοι). Αναμενουμε την απαντηση του αρχοντα. Αν αληθευει προκειται για απιστευτη ατακα! :D
 
X

xristos

Guest
#40
Nα τον ακούτε τον Δάσκαλο ξέρει πολύ καλά τι λέει και μπορεί ανα πάσα στιγμή να το στηρίξει με σοβαρά επιχειρήματα και όχι με υπεκφυγές.Ολοι μας πρέπει να τον έχουμε μη στάξει και μη βρέξει και όλο να ρωτάμε για να μαθαίνουμε.Ολα αυτά δεν τα γράφω για διαφήμιση του άρχοντα και δασκάλου μου αλλά ως ένδειξην τιμής στο πρόσωπό του.
 
Top