Τop 5 ψαλτών

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Δεν ξερω αν προλαβαινω να βαλω και το δικο μου τοπ 5

1)Κλωναριδης
2)Τσιαμκιρανης
3)Φωτοπουλος
4)Δασκαλουδης
5)Βαζας

ελα ρε μεγάλε, εδώ είμαστε!!!
 

xristos.k

Κλωναρίδης-Τσαμκιράνης-Φωτόπουλος-Nίκου
Ο Στανιτσας παει οπου θελει..
Στανιτσας ειναι Αυτος!!:wink::wink:
 

παναγιωτης1

Galanis.K.Panagiotis
Κατ΄αρχην ....
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ......:)

.....Αντε πεσατε με τα μουτρα στην ψηφοφορια....:wink::cool:

και εν συνεχεια:confused:.......ερωτω.....γιατι δεν τιμουμε την Ιεραρχεια...:rolleyes:

1) Πριγγος...(ασε τον Ιακωβω ...τον προλαβαμε....γερο:eek:...)..
2) Στανιτσας..
3) Παναγιωτίδης
4) Θεοδοσωπουλος Χρ.
5) Καραμανης....(προσωπικα μου αρεσει πολυ και ο Νεραντης:wink:...αλλα που να τον βαλω.... το τοπ 5....είναι ....λιγο...θα τον στρυμωχνα. ...εκει στο Νο 5 ..με τον καραμανη.....τι...να καμω....
 

γιαλτερ

Νέο μέλος
1. Αγγελόπουλος
2. Στάθης
3. Φακινος
4. Δεμελής
5. Καβαρνός

Τα κριτηρια μου δεν ειναι καθαρα μονο ψαλτικα αλλα και γνωση θεωρητικη της βυζαντινης μουσικης.....το ξεκαθαριζω προ αποφυγην παρεξηγησεων....
 

jhonny

Παλαιό Μέλος
Εγώ θα αναρτήσω το δικό μου top 10 με βάση το δικό μου γούστο και τα δικά μου κριτήρια.Δεν θα χρησιμοποιήσω σειρά κατάταξης,αλλά βαθμολογία με άριστα το 10.Πάμε λοιπόν:

Φώτης Κετσετζής --->9
Χρύσανθος Θεοδοσόπουλος --->9
Μανώλης Χατζημάρκος --->9
Κυριαζής Δασκαλούδης --->8
Αθανάσιος Καραμάνης --->8
Θεόδωρος Βασιλικός --->7
Ευάγγελος Γκίκας --->7
Ζαχαρίας Κοντοφρύδης --->7
Πέτρος Πάτρας --->7
Νικόλαος Μηλιώνης --->7


Υ.Γ. Επίτηδες δεν έβαλα 10 σε κανένα.Όπως μας έλεγε και κάποιος καθηγητής στο Γυμνάσιο.... 10 παίρνει μόνο ο Θεός!!!:D
 

Οδυσσέας Εσκιτζής

Παλαιό Μέλος
1. Αγγελόπουλος
2. Στάθης
3. Φακινος
4. Δεμελής
5. Καβαρνός

Τα κριτηρια μου δεν ειναι καθαρα μονο ψαλτικα αλλα και γνωση θεωρητικη της βυζαντινης μουσικης.....το ξεκαθαριζω προ αποφυγην παρεξηγησεων....

χα,χα,χα μήπως αδίκησες τον Γαϊτάνο και τον Νταλάρα; για ψάλτες μιλάμε πχ εννοούμε κάτι τέτοιο:
1.Ναυπλιώτης Ιάκωβος 10 points
2.Πρίγγος Κωνσταντίνος 9 points
3.Στανίτσας Θρασύβουλος 8 points
4.Ταλιαδώρος Χαρίλαος 7 points
5.Χαριατίδης Iωάννης 6 points
 

merenda21

Θοδωρής Παπαμιχαήλ
1. Κωνσταντίνος Πρίγγος, μένει στην ιστορία για την μεγαλοπρέπειά του και το ύφος του, εμένα με ακούμπησε για την εσωτερικότητα και το πνεύμα του.
2. Θρασύβουλος Στανίτσας, ακόμα και αν έκτος του Πατριαρχείου έψαλε «επιθετικά», όσο και να θέλω μερικές φορές να στραφώ σε κάτι πιο λιτό, τοποθετείτε στους μεγάλους, ξεκάθαρα, με και για, την αξία του. Δεν θα ξαναβγεί εύκολα τέτοιο λαρύγγι σε αηδόνι.
3. Αλέκος Μουτάογλου, όλα κοντά του φαίνονται απλά και εύκολα. Νομίζω πως θα ήθελα να τον γνωρίσω και σαν άνθρωπο, πέρα από την βυζαντινή μουσική.
4. Νίκος Γιάννου, η λίστα με τους πρώτους είναι δύσκολο να αλλάξει, όμως δεν είναι εύκολο ακόμα και σήμερα να βρεις την γνώση μαζί με την τέχνη. Την θεωρία μαζί με την πράξη. Ρούφηξε από μικρό παιδάκι τον Πατριαρχικό μέντορά του και σήμερα τα δίνει όλα, όχι λειψά και τσιγγούνικα, αλλά σωστά, απλόχερα και αρχοντικά. Όποιος γνωρίζει ευχαριστεί, όποιος δεν γνωρίζει ας μάθει.
5. Παναγιώτης Νεοχωρίτης. Ένιωσα αμέσως το ψαλτικό ήθος που μου λείπει. Με ξεκουράζει επίσης και η στάση του στο αναλόγιο. Η ελπίδα μου για το παρών και το μέλλον.

Τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη δεν τον ακούμπησα γιατί τον έχω τοποθετήσει στην καρδιά μου, μαζί με τους δασκάλους του.
 
T

Tzanakos_B

Guest
παρακολουθησει το θεμα πριν πολυ καιρο και σημερα τυχαια το ξαναειδα και διαβασα ολες τις σελιδες. Η γνωμη του κθε συναδελφου η` φιλου, ΣΕΒΑΣΤΗ !!!! Το ιδιο ισχυει για κθε δημοσκοπηση η` ψηφοφορια.. Σημασια εχει με ποια κριτηρια ψηφιζουμε.. Ο ΠΛΑΤΩΝ καπου γραφει. Αυτος που δεν εχει γνωση, δεν δικαιουται να εχει και γνωμη !!!!! Ο λοι εμεις εχουμε γνωση του θεματος??? Κρινοντας απο τον εαυτο μου που ψαλλω 45 χρονια και εχω ακουσει ολους σχεδον τους πολυ καλους ψαλτες , δεν εχω τη γνωση να κρινω αντικειμενικα. Ομολογω οτι νιωθω μεγαλη εκπληξη με το κριτηριο πολλων συναδελφων..... Ειδα ονοματα στην πρωτη πενταδα και.... '' ΕΦΡΙΞΑ'' !!!! Ενθυμουμενος τον αειμνηστο φιλο μου ΣΤ. Τσολακιδη αλλα και τον αειμνηστο δασκαλο μου Αθ. Καραμανη, [ δυο πανεξυπνους και χαρισματικους ψαλτες με πολυ σωστη κριση ] θα ελεγα οτι στην ΠΟΛΗ βασιλευαν ο μεγαλος Ιακωβος [ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ] και μετα ο νικρος Ιακωβος [ ΠΡΙΓΓΟΣ ]. Στην Ελλαδα ο πιο ολοκληρωμενος ψαλτης με μεγαλη διαφορα απο τους αλλους, ηταν ο ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ Καραμανης . ΤΑ ΕΙΧΕ Ο Λ Α !!!!!!!! Β. ΤΖΑΝΑΚΟΣ.
 
T

Tzanakos_B

Guest
Αγαπητοι φιλοι. χθες , εμμεσως πλην σαφως, ανεφερα τρια ονοματα Πρωτοψαλτων ως τους πληρεστερους απο της εποχης του Ναυπλιωτη και μετα. Αυτοι οι τρεις ''ΓΙΓΑΝΤΕΣ'' ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΑ !!! Σπανιο φωνητικο ταλαντον, Υφος σταθερα ''ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΝ'' , οπου και να εψαλλαν, Χρονο και Διαστηματα Αριστα !!! Μεγαλοπρεπεια στις εκτελεσεις τους , Σταθεροτητα και ''Αυστηροτητα'' στα Μαθηματα που εψαλλαν και Τεραστια ΜΝΗΜΗ. Αυτοσχεδιασμοι και Αμανεδιστικες Ακροτητες... Ανεπιτρεπτοι σε αυτους... Ο Αειμνηστος ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ , ομολογουσε οτι μεσα στο Πατριαρχειο , απεναντι στον ΠΡΙΓΓΟ , '' Ζυμωθηκε και πηρε ολα τα χαρακτηριστικα του Πατριαρχικου υφους και ηθους. Εχω ακουσει οτι στην ΠΟΛΗ , τον αποκαλουσαν '' Χανεντε..'' ,δεν ξερω για ποιο λογο. Ο αειμνηστος Καραμανης θεωρουσε τον ΠΡΙΓΓΟ καλυτερο ψαλτη ολων των εποχων !!!! Και εδω που τα λεμε ποιος τολμουσε να ψαλλει απεναντι του ??? Μονο ο Χατζημαρκος, το τολμησε μερικες φορες λογω υψιφωνιας , αλλα ηταν πολυ προσεκτικος γιατι σεβοταν απεριοριστα τον ΠΡΙΓΓΟ !!! Ο ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ εγινε πολυ δημοφιλης, οταν ηλθε στην Ελλαδα, μονιμα και εψαλλα ''ελευθερα''. Εχει φανατικους ακροατες, μεταξυ αυτων κι εγω, αλλα και αρκετους επικριτες.... Πολλα θα μπορουσε να μας πει ο καλυτερος μαθητης του ο Νικος Γιαννου.., οπως και ο αδελφος μου Π. Τζανακος που αποτελουσαν με τον Ν. Γιαννου τους '' κολλητους'' του αειμνηστου ΑΡΧΟΝΤΑ !!! Δεν θα τολμουσα να '' κρινω'' , τους αλλους ψαλτες γιατι παντα σχεδον ακουω τους [4] που προανεφερα. Ειναι ΔΑΣΚΑΛΟΙ !!!!!!!! Β. ΤΖΑΝΑΚΟΣ.
 
T

Tzanakos_B

Guest
Θυμαμαι , με πολλη συγκινηση , τον αειμνηστο Δασκαλο Καραμανη , το 1973 που ηταν στη Σπαρτη και μας χαρισε πολλες υπεροχες ερμηνειες. Μια Κυριακη , μετα τη θεια Λειτουργια , πηγαμε στο σπιτι που εμενε ο γιος του Νικος. Ειχα μαζι μου μια κασσετα οπου εψαλλαν ΠΡΙΓΓΟΣ_ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΣ . Ο Δασκαλος θελησε να τους ακουσει. Ακουγε συγκινημενος και με πολλη προσοχη. Στο δυναμις του Κρητος, αλλα περισσοτερο στο χερουβικο του Πριγγου σε ηχο πλ. α` ο Δασκαλος συγκινηθηκε.. και δακρθσμενος ειπε. '' Ο Θεος να αναπαυει την ψυχουλα του '' !!!!! Τοτε θυμαμαι μας ειπε οτι ο ΠΡΙΓΓΟΣ, απο το Θεος Κυριος... μεχρι το Ειη το ονομα Κυριου... ηταν ενας ψαλτης μεγαλοπρεπης , εψαλλε παντα ''ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΑ'' και σε καθηλωνε....με τις εκτελεσεις του !!! Μια αλλη μερα, πηγαμε ενα βραδυ σε μια ταβερνα, εχοντας μαζι μας και τον Τσολακιδη, ο οποιος σε καποια στιγμη εν ευθυμια ευρισκομενος , μας τραγουδησε ενα η δυο τουρκικα ασματα. Ο Δασκαλος τον ακουγε, χαμογελουσε, αλλα δεν θελησε να τραγουδησει γιατι πριν απο λιγη ωρα ειχαμε ψαλλει τους Δ` χαιρετισμους Στο Βυζαντινο ΜΥΣΤΡΑ. Φευγοντας του εβαλα στο αυτοκινητο κασσετα με ενα Χερουβικο ΤΟΥ Στανιτσα, περιτεχνον.!!! Οταν το ακουσε ειπε. ''Αυτα ειναι περα απο τον ΒΟΣΠΟΡΟ... '' Καταλαβαινετε τι εννοουσε... Γιαυτο στις Δημοσκοπησεις αναφερω οτι την ''Παραδοση'' την κρατησαν πολυ ψηλα οι τρεις μεγαλοι ΙΑΚΩΒΟΣ ΠΡΙΓΓΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ . !!!!!!!!
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αναρωτιέμαι πόσοι ψάλτες θα διαφωνούσαν ότι αρκετά χερουβικά του εν ΑΘήναις Στανίτσα όντως "δεν μυρίζουν Βόσπορο" (= δεν έχουν το λιτό ύφος του πατριαρχικού ναού). Το ερώτημα είναι : αυτό μειώνει την αξία και το ειδικό βάρος του στην ιστορία της ψαλτικής μας; Εγώ πιστεύω όχι.

Από κει και πέρα κάθε μαρτυρία αυτοπτών και αυτηκόων είναι χρήσιμη, έστω κι αν δεν συμφωνούμε. Ειδικά όταν μας μεταφέρουν τέτοιες μεγαλειώδεις εμπειρίες, όπως ότι ένας άρχοντας, ο αείμνηστος Καραμάνης, δεν θέλησε να τραγουδήσει στην ταβέρνα γιατί είχε μόλις ψάλει τους χαιρετισμούς!
 
Last edited by a moderator:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
... ότι ένας άρχοντας, ο αείμνηστος Καραμάνης, δεν θέλησε να τραγουδήσει στην ταβέρνα γιατί είχε μόλις ψάλει τους χαιρετισμούς!

Πολλές φορές σκέφτομαι ότι ένα χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει η βυζαντινή μουσική, όπως την ψάλλουμε, για να αποτελεί πραγματικά εκκλησιαστική τέχνη, και όχι απλώς θρησκευτική ή μόνο παραδοσιακή, είναι η ασκητικότητα. Αυτό έχει να κάνει και με τον αυτοπεριορισμό στην επιλογή των μελών, την επιλογή των αναλύσεων, την εκφορά της φωνής και του λόγου, την προσωπική ζωή ασφαλώς, και πολλά άλλα. Αυτή την ασκητικότητα στο ψάλσιμο,, που πολλές φορές μπορεί και να αντιπαλεύει την "ωραιότητα" του ακούσματος, νομίζω ότι την αναγνωρίζω ιδιαίτερα, μεταξύ άλλων, στον Αθ. Καραμάνη, που τον έζησα πολλά χρόνια, μια που ήταν στην ενορία μου, και πέρασαν πολλά χρόνια αφότου άρχισα να μαθαίνω βυζαντινή μουσική για να μπορέσω να αναγνωρίσω την αξία του. Στην αρχή πραγματικά δεν μου "άρεσε".
Η παραπάνω επισήμανση μου έδωσε αφορμή για το σχόλιο αυτό.
 
Last edited:
T

Tzanakos_B

Guest
Αγαπητοι φιλοι και συναδελφοι. Θα ημουν ο τελευταιος που θα τολμουσα να αμφισβητησω τον ΘΡ. ΣΤΑΝΙΤΣΑ. Εχα τη χαρα και την τιμη να τον φιλοξενησω στο σπιτι μου , στη ΣΠΑΡΤΗ , μαζι με τον δασκαλο μου ΝΙΚΟ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ και τον ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟ. Οι τρεις τους ησαν στον ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ, ''κολλητοι ''. Ο ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ, ηταν 25 χρονια αρχων ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΡΙΓΓΟ , και χαρις στο ταλεντο του και την φιλομαθεια του , αφομοιωσε ΠΛΗΡΩΣ , ΤΟ Πατριαρχικο ΥΦΟΣ. Ειναι δε προς τιμην του που δεν θελησε να μιμηθει τον ΠΡΙΓΓΟ, αλλα παρεμεινε Ο ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ ψαλλοντας ομως συμφωνα με τους αυστηρους κανονες ΤΟΥ ΠΑΤΡ. ΝΑΟΥ. Οταν ηλθε στην ΕΛΛΑΔΑ, παρουσιασε σιγα, σιγα εναν αλλο ΣΤΑΝΙΤΣΑ , κυριως σε δοξαστικα, χερουβικα , λειτουργικα και αλλα μαθηματα, τα οποια φερουν την προσωπικη του σφραγιδα και χαρακτηριζονται ''ΤΕΛΕΙΑ '' !!!! Η ταπεινοτητα μου ψαλλει πολλες φορες το Αγιος ο θεος.. δυναμις του Αρχοντα , οπως και τα του Μεγαλου Αποδειπνου, τα οποια εχει στο ΤΡΙΩΔΙΟΝ ΤΟΥ, Το οποιο αγορασα απο τον ιδιο μεσα στο Ναο που εψαλλε πολλα χρονια. Για τον ΣΤΑΝΙΤΣΑ γνωριζουν παρα πολλα, ο Ν. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ και ο αδελφος μου ΠΑΝ. ΤΖΑΝΑΚΟΣ. Εγω εξεφρασα την γνωμη μου, βασιζομενος στα ακουσματα μου και στις μαρτυριες δυο ανθρωπων που τηρησαν σε ολη τη ζωη τους ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΗ και του ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ. Το γραφω δια τελευταιαν φοραν. Θεωρω τους ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΝ ΠΡΙΓΓΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΗΝ , σε ολη τη διαδρομη τους ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ και μαζι με τον γλυκυτατον ΣΤΑΝΙΤΣΑ , την '' ΧΡΥΣΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ'' του περασμενου αιωνος !!!!!!!!! ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ !!!!!!! Β . ΤΖΑΝΑΚΟΣ.
 
T

Tzanakos_B

Guest
Κατ΄αρχην ....
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ......:)

.....Αντε πεσατε με τα μουτρα στην ψηφοφορια....:wink::cool:

και εν συνεχεια:confused:.......ερωτω.....γιατι δεν τιμουμε την Ιεραρχεια...:rolleyes:

1) Πριγγος...(ασε τον Ιακωβω ...τον προλαβαμε....γερο:eek:...)..
2) Στανιτσας..
3) Παναγιωτίδης
4) Θεοδοσωπουλος Χρ.
5) Καραμανης....(προσωπικα μου αρεσει πολυ και ο Νεραντης:wink:...αλλα που να τον βαλω.... το τοπ 5....είναι ....λιγο...θα τον στρυμωχνα. ...εκει στο Νο 5 ..με τον καραμανη.....τι...να καμω....
ΘΑ συμφωνησω εν μερει μαζι σου, κανοντας μια αλλαγη στη σειρα, για να τηρησουμε την ιεραρχια, αλλα και την ψαλτικη μακροβιοτητα των προσωπων. 1. Πριγγος 2. Καραμανης 3. Στανιτσας 4. Θεοδοσοπουλος 5. Παναγιωτιδης. [ Τοποθετω τον Καραμανη δευτερο, γιατι μυηθηκε νωριτερα στο ''ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΥΦΟΣ'', απο τους υπολοιπους, δεδομενου οτι ειχε δασκαλο τον Χαρ. Ανεστιαδη, μαθητη του Ναυπλιωτη και ακουσε τον ΠΡΙΓΓΟ στην Ελλαδα πολλες φορες, πριν ακομη ο ΠΡΙΓΓΟΣ γινει Αρχων Λαμπαδαριος στο ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ.. Β. ΤΖ.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
και ακουσε τον ΠΡΙΓΓΟ στην Ελλαδα πολλες φορες, πριν ακομη ο ΠΡΙΓΓΟΣ γινει Αρχων Λαμπαδαριος στο ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ.. Β. ΤΖ.
Είστε σίγουρος για αυτό; Σας το είπε ο ίδιος; Γιατί θαρρώ πως τέλη της δεκαετίας του '30, μετά το '37, ήρθαν ο Καραμάνης και ο Παναγιωτίδης στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο Πρίγγος είχε ήδη επιστρέψει στην Πόλη από το 1933 (πρβλ εδώ).
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Α μπράβο! Αναφέρθηκε στο παρελθόν πως και ο ίδιος ο Στανίτσας ανέλυε τους λόγους που απέκλινε από τις αυστηρές πατριαρχικές γραμμές όταν ήρθε στην Ελλάδα. Το αυτό παρατηρούν και οι Πολίτες που τον γνώριζαν στην Πόλη, τον άκουσαν και εδώ. Το παραδέχεται και ο ίδιος στην εισαγωγή του Τριωδίου του λέγοντας πως έφυγε πλέον από το Πατριαρχείο και δικαιούται να καταθέσει δικό του συνθετικό έργο.
 
T

Tzanakos_B

Guest
Είστε σίγουρος για αυτό; Σας το είπε ο ίδιος; Γιατί θαρρώ πως τέλη της δεκαετίας του '30, μετά το '37, ήρθαν ο Καραμάνης και ο Παναγιωτίδης στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο Πρίγγος είχε ήδη επιστρέψει στην Πόλη από το 1933 (πρβλ εδώ).

Κυριε Γιαννη. Σε ευχαριστω θερμοτατα γιατι μαζι με το ερωτημα σου, μου εστειλες και το βιογραφικο του αειμνηστου Κων. Πριγγου, το οποιο θεωρω οτι ειναι το πιο ολοκληρωμενο και εγκυρο. Οσον αφορα το ερωτημα σου ποτε ακουσε ''Ζωντανα'' ο Καραμανης τον ΠΡΙΓΓΟ , γραφει μερικα στο βιογραφικο του στα βιβλια του. Το ετος 1973 Αυγουστο μηνα ηλθε στη Σπαρτη Ο ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ , διακοπες κοντα στο γιο του Νικο και μας διηγηθηκε πολλα. Στη Θεσσαλονικη ηταν κολλητος με τον Παναγιωτιδη , απο τον οποιο πιστευω οτι εχει '' παρει '' πολλες θεσεις στα βιβλια του. Ο Πριγγος, οπως μας ειπε ο Καραμανης, πηγε σε καποιες πολεις πρωτα και κατεληξε στη Θεσσαλονικη. Τοτε τον ακουσε ο Καραμανης, πολλες φορες. Μας ειπε ακομη οτι οταν ο ΠΡΙΓΓΟΣ εψαλλε σε μια εκκλησια στη Θεσσαλονικη [ ηταν μια απο αυτες που αναφερει τι βιογραφικο του ] οι ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ και ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ, εψαλλαν σε αλλη εκκλησια , δεν θυμαμαι ποια και τον ''ανταγωνιζονταν'' γιαυτο υπηρχε και καποια ψυχροτητα μεταξυ τους..... Στο καφενειο που συχναζαν μετα τη θ. Λειτουργια ο ΠΡΙΓΓΟΣ, καθοταν χωριστα απο αυτους... Μετα βεβαια εφυγε και πηγε στην ΠΟΛΗ και επακολουθησαν τα γνωστα....Πατριαρχειο κ.τ.λ._ Β. ΤΖΑΝΑΚΟΣ.
 
Top