π. Δαβίδ
Γενικός συντονιστής
Τελικά πάντα κάτι ενδιαφέρον προκύπτει από το "ρεπερτόριό" μας 
Το αναστάσιμο στιχηρὀ των αίνων του γ΄ ήχου "Εις το μνήμα σε επεζήτησε" είναι το Νο 7 των στιχηρών και κανονικά ψάλλεται μόνο όταν έχουμε και τα 8 στιχηρά αναστάσιμα. Προσωπικώς μέχρι τα 18-19 το είχα ακούσει ελάχιστες φορές, δεδομένου ότι οι ψάλτες που άκουγα παιδί ήταν α) κολλημένοι με το τυπικό όπως ακριβώς περιγραφόταν (χωρίς αντιρρήσεις!) και β) συγκεκριμένης μουσικής σχολής (και φυσικά όταν το άκουγα ήταν στην εκτέλεση του αναστασιματαρίου) μέχρι που ψάλλοντας με κάποιον φίλο άλλων μουσικών απόψεων άκουσα τη "γνωστή" εκτέλεση.
Εγώ προσωπικώς πιστός στις ως άνω α & β αρχές
δεν το έχω ψάλλει ποτέ σε αυτήν την εκτέλεση.
Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς ξεκίνησε η χρήση του σχετικά άσημου στιχηρού αυτού και έγινε τέτοιο σουξέ...
και κατά πόσον έχουμε το δικαίωμα αλλάζοντας τη σειρά των στιχηρών να το ψάλλουμε...
Το αναστάσιμο στιχηρὀ των αίνων του γ΄ ήχου "Εις το μνήμα σε επεζήτησε" είναι το Νο 7 των στιχηρών και κανονικά ψάλλεται μόνο όταν έχουμε και τα 8 στιχηρά αναστάσιμα. Προσωπικώς μέχρι τα 18-19 το είχα ακούσει ελάχιστες φορές, δεδομένου ότι οι ψάλτες που άκουγα παιδί ήταν α) κολλημένοι με το τυπικό όπως ακριβώς περιγραφόταν (χωρίς αντιρρήσεις!) και β) συγκεκριμένης μουσικής σχολής (και φυσικά όταν το άκουγα ήταν στην εκτέλεση του αναστασιματαρίου) μέχρι που ψάλλοντας με κάποιον φίλο άλλων μουσικών απόψεων άκουσα τη "γνωστή" εκτέλεση.
Εγώ προσωπικώς πιστός στις ως άνω α & β αρχές
Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς ξεκίνησε η χρήση του σχετικά άσημου στιχηρού αυτού και έγινε τέτοιο σουξέ...