Λάτρης Β.Μ.
Παράφωνος ερασιτέχνης!
Πόση ήταν η τιμή του εισιτηρίου; Ένα συμβολικό ποσό προς ενίσχυση κάποιου κοινωφελούς σκοπού θα έπρεπε να υπάρχει από αυτό το θέατρο...
Στην «πολύκλαυστο» Θεσσαλονίκη, όπως για αδιευκρίνιστο λόγο την ονομάζει.
Δεν χρειάζεται να τον αναφέρει. Εδώ κοντεύουμε να κλάψουμε εμείς με αυτά που βλέπουμε...
Έχουμε ήδη κορεστεί από καινοφανή θεάματα τα οποία, ωστόσο, ο ευσεβής λαός επικροτεί με ενθουσιασμό. Και το τυπικό στο οποίο μας παραπέμψατε είδαμε τα Θεοφάνεια, και αψίδες από κλάδους φοινίκων την Κυριακή των Βαΐων και ιεροσολυμίτικο τυπικό κατά την αυτή ημέρα, και αυτοσχέδιες γλυκανάλατες ευχές σε σόλοικα νέα ελληνικά μπροστά στον Εσταυρωμένο και σεντόνι πολλών πολλών μέτρων για την Αποκαθήλωση και πρόθεση για δημιουργία στο μέλλον χορωδιών ειδικά για τα Εγκώμια και είσοδο αρχιερέως μεσούντος του εσπερινού και μεσούσης της ενάτης ωδής στον όρθρο λόγω πιεστικού (sic) προγράμματος έχουμε δει με διακοπή των ύμνων για να ψαλλεί το «Εἰς πολλά ἔτη...» και περιττή οχλαγωγία κατά τους εσπερινούς της διακαινησίμου με τον αρχιερέα να θυμιά τον λαό και να δίνει αγελαίες προτροπές μετά χαριεντισμού για όλο και πιο δυνατή αντιφώνηση από τον λαό στα συνεχή «Χριστός Ἀνέστη» με αποτέλεσμα να καθίσταται παντελώς αδύνατη η ακρόαση των στιχηρών του εσπερινού και μεγάλο ενθουσιασμό από όλους για αυτή την υπερπαραγωγή λατρευτικού θεάματος βλέπουμε και επίκληση της άποψης «τὸ σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον ἐγένετο, οὐχ ὁ ἄνθρωπος διὰ τὸ σάββατον» από τους θιασώτες αυτής της ιδιότυπης «λειτουργικής αναγέννησης» με το υφιστάμενο τυπικό να αντιμετωπίζεται ως δυνάμενο ελαστικοποίησης κατά την αρχιερατική έμπνευση. Και γενικά μπορόυμε να πούμε «τοιοῦτοι ἡμῖν ἔπρεπον ἀρχιερεῖς».
Που' σαι Φουντούλη να δεις την κατάντια μας...
Last edited: