ΑΝΔΡΕΑΣ Γ. ΑΓΓΕΛΗΣ
Ανδρέας Αγγελής
και ''το τουρκιστί σαμπάχ''
Ορθή ορολογία του εν λόγω ήχου στα ελληνικά
Πρώτος δίφωνος!
Last edited:
και ''το τουρκιστί σαμπάχ''
Ορθή ορολογία του εν λόγω ήχου στα ελληνικά
Πρώτος δίφωνος!
Ορθή ορολογία του εν λόγω ήχου στα ελληνικά
Πρώτος δίφωνος!
Φαίνεται πως ο Πρίγγος ήταν ακατάρτηστος και δεν γνώριζε τον πρώτο δίφωνο .
Ε! ρε γλέντια...
αχαχαχαχα !!!
Αυτό που λέει το συνημμένο ταιριάζει στη σύνθεση του Πρίγγου.
Αυτό που λέει το συνημμένο ταιριάζει στη σύνθεση του Πρίγγου.
Νομίζω υπάρχει παρανόηση.
Δεν υπάρχει δίφωνος πρώτος εδώ στα συγκεκριμένα μαθήματα.
Στο συνημμένο εξηγείται που συναντάται ο πρώτος δίφωνος και πως .
Μην συγχέουμε τα μακάμια με τους ήχους της εκκλησιαστικής μουσικής .
Και οι δυο συνθέσεις που αναφέρθηκαν (Κυριακού Ιωαννίδου και Πρίγγου ) είναι ας πούμε νεώτερης τεχνοτροπίας . Μίμηση μακαμιού έχουμε. Ατυχώς προσπαθούμε να τα εντάξουμε στην οκταηχία.
Αυτή είναι η άποψή μου.
Ορθότερα, δεν υπάρχει ΜΟΝΟ δίφωνος πρώτος στη σύνθεση του Πρίγγου. Αλλά δεσπόζει..
Πώς οριοθετείται η "ας πούμε νεώτερη τεχνοτροπία"; Η δοξολογία του Γρηγορίου σε σουζινάκ ή η σύντομη του ιδίου σε βαρύ, την οποία ψάλλει η χορωδία του Στανίτσα, εντάσσεται στην οκταηχία;
Ορθότερα, δεν υπάρχει ΜΟΝΟ δίφωνος πρώτος στη σύνθεση του Πρίγγου. Αλλά δεσπόζει..
Πώς οριοθετείται η "ας πούμε νεώτερη τεχνοτροπία"; Η δοξολογία του Γρηγορίου σε σουζινάκ ή η σύντομη του ιδίου σε βαρύ, την οποία ψάλλει η χορωδία του Στανίτσα, εντάσσεται στην οκταηχία;
Και επειδή θα τρελαθούμε εδώ μέσα ...
καλά κ.Ζαγγανά..
στην έκδοση της Θείας Λειτουργίας του κ. Παικόπουλου , που εσείς είστε επιμελητής , στην σελ 64 , το εν λόγω δύναμις το ονομάζεται Σεπά ή Σαμπάχ και στη σελίδα 79 Δύναμις βαρύς φθορικός φεραχνακ ...
Τι μου λέτε εμένα ; Τι ακριβώς θέλετε να μου πείτε και δεν καταλαβαίνω ;
Δεν λέω τα ίδια πράγματα ;
Θα τα χάσω τελείως ; ε;
Απλά διαφωνώ με την (αντιθετική κ πολωτική) λογική άσπρο-μαύρο, παλαιότερο-νεότερο, εκκλησιαστικό-μακαμοειδές..κατά τα υπόλοιπα συμφωνούμε.
Νομίζω υπάρχει παρανόηση.
Δεν υπάρχει δίφωνος πρώτος εδώ στα συγκεκριμένα μαθήματα.
Στο συνημμένο εξηγείται που συναντάται ο πρώτος δίφωνος και πως .
Μην συγχέουμε τα μακάμια με τους ήχους της εκκλησιαστικής μουσικής .
Και οι δυο συνθέσεις που αναφέρθηκαν (Κυριακού Ιωαννίδου και Πρίγγου ) είναι ας πούμε νεώτερης τεχνοτροπίας . Μίμηση μακαμιού έχουμε. Ατυχώς προσπαθούμε να τα εντάξουμε στην οκταηχία.
Αυτή είναι η άποψή μου.