Δοξαστικό του Αγίου Λουκά του Ρώσου Ιατρού

#2
Συγχαρητήρια για την σύνθεση σας , που ομολογουμένως δυσκολεύτηκα να διαβάσω λίγο , λόγω της υπάρξεως σημαδίων παραπάνω αυτών της γραφής των εξηγητών .
θα μας διαφωτίζατε αν είχατε την καλοσύνη για την χρήση τους και την ενέργειά τους και μας τους ημιμαθείς .....
 
#3
Συγχαρητήρια για την σύνθεση σας , που ομολογουμένως δυσκολεύτηκα να διαβάσω λίγο , λόγω της υπάρξεως σημαδίων παραπάνω αυτών της γραφής των εξηγητών .
θα μας διαφωτίζατε αν είχατε την καλοσύνη για την χρήση τους και την ενέργειά τους και μας τους ημιμαθείς .....
Προς Θεού, δεν έκανα υπαινιγμό ότι είστε ημιμαθείς. Το ξαναστέλνω άνευ των επιπλέον (συγχώρησον αν ξέχασα κανένα) σημαδιών. Ελπίζω πραγματικά να σας άρεσε όμως. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ μόνο κλασσικές θέσεις.
 

Attachments

christos

ΖΤΙΑΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
#4
Απλές κλασσικές, γραμμές χωρίς περιττούς νεωτερισμούς που αλλοιώνουν το ήθος της μουσικής μας . Μπράβο Ηλία ! Όσο για τα σημαδόφωνα της παλαιάς γραφής νομίζω ότι είτε υπάρχουν είτε όχι, λίγο πολύ την ενέργεια τους όλοι θα την εκτελέσουμε. Επομένως δεν αποτελεί πρόβλημα η ύπαρξη τους αλλά βοήθεια.
 
Last edited:

dimitris

Παλαιό Μέλος
#5
Επομένως δεν αποτελεί πρόβλημα η ύπαρξη τους αλλά βοήθεια.
Τί ἐννοεῖς; Ὅτι θά ἔπρεπε νά τά μάθουν καί οἱ μεγάλοι ψάλτες γιά νά γίνουν καλύτεροι;
Ἤ εἶναι μόνο γιά τούς ἀρχαρίους;
 

christos

ΖΤΙΑΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
#6
Τί ἐννοεῖς; Ὅτι θά ἔπρεπε νά τά μάθουν καί οἱ μεγάλοι ψάλτες γιά νά γίνουν καλύτεροι;
Ἤ εἶναι μόνο γιά τούς ἀρχαρίους;
Οι μεγάλοι ψάλτες άλλων εποχών τα ερμήνευαν και χωρίς να τα βλέπουν, γιατί αποτελούσε μέρος της ζωντανής ακουστικής παράδοσης της εποχής τους . Όσο για αρκετούς από τους σημερινούς (μεγάλους) ψαλτές αλλά και όλους εμάς πιστεύω ότι θα είναι καλό να απαγκιστρωθούμε λίγο από την μετροφωνία και την υπερ-αναλυτική γραφή και να κάνει ο καθένας την προσωπική του ερεύνα.
 
#7
αν έχει την καλοσύνη κάποιος γνώστης των σημαδοφώνων , να μας το ψάλλει δυο φορές .
την πρωτη φορά με τα σημάδια και την δεύτερη χωρίς ....
για να διαφωτιστούμε και εμεις οι αμαθείς
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
#10
Η δική μου γνώμη στο θέμα είναι πως βοηθά να υπάρχουν όσο περισσότερα σημαδάκια στο κείμενο, είτε πρόκειται για χαρακτήρες, είτε για έλξεις είτε για διαστολές. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ποτέ πως όποιος το διαβάζει χωρίς αυτά δε ξέρει ψαλτική. Αλίμονο! Άκουσαν πιστεύω αρκετά μέλη τον κ. Παϊκόπουλο στο χερουβικό που αναρτήθηκε στο youtube. To κείμενό του σίγουρα δεν έχει αυτά τα σημαδάκια για τα οποία γίνεται λόγος εδώ. Και όμως κατορθώνει ο άνθρωπος και έχει μια υπέροχη βυζαντινότατη και παραδοσιακότατη εκτέλεση. Όμως κάποιος που δεν έχει ακούσματα πως θα μάθει να ψάλλει; Ή και να έχει ακούσματα δε πρέπει να γνωρίζουμε γιατί κάθε σημάδι ψάλλεται έτσι και όχι αλλιώς; Μας αρκεί να το λέμε έτσι επειδή το ακούσαμε από το δάσκαλό μας; Και όταν κάποιος άλλος δάσκαλος το λέει λίγο διαφορετικά; Τι γίνεται; Πιστεύω λοιπόν πως έχουμε μια ίδια περίπτωση και στη γλώσσα που μιλάμε. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν πήγαν ούτε δημοτικό, και μιλάνε την ελληνική γλώσσα καλύτερα από άλλους που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο. Επειδή άκουγαν τους γονείς τους ή τους συγγενείς τους και απέκτησαν πλούσιο λεξιλόγιο βασισμένο πάντα στη σωστή γραμματική και σύνταξη. Αυτό δε σημαίνει πως δε πρέπει να έχουμε γραμματική και συντακτικό και λεξικά. Έτσι κάπως έχουν τα πράγματα και στην ψαλτική στην οποία όμως η μεγάλη δυσκολία είναι να μπορέσει να επιτελέσει το σκοπό της. Να βοηθήσει δηλαδή τον πιστό αλλά και τον ίδιο τον ψάλτη να προσευχηθεί, να δοξολογήσει το Θεό. Γι’ αυτό ορισμοί όπως μεγαλύτερος ή καλύτερος ψάλτης ουσιαστικά δεν υπάρχουν. Τέλος δε μας εμποδίζει τίποτα το να επεξεργαστούμε κάθε κείμενο που ανεβαίνει εδώ. Εάν δε μας αρέσει κάτι το αλλάζουμε και σίγουρα πέρα από την όποια επεξεργασία που θα κάνουμε στο κείμενο αξίζουν πολλά ευχαριστώ στο μέλος που ανάρτησε το πρωτότυπο. Εμένα για παράδειγμα δε με κάλυψε και τόσο αυτό εδώ το κείμενο. Θα ήθελα, σε αντίθεση με ότι ειπώθηκε από άλλα μέλη, να έχει περισσότερα σημαδάκια, για να μπορώ να το ψάλλω με μεγαλύτερη ευκολία. Έτσι πρόσθεσα ότι πιστεύω πως με βοηθά, έκανα κάποιες αλλαγές, και αναρτώ εδώ την πρώτη του σελίδα που μόλις ετοίμασα έτσι πρόχειρα.
 

Attachments

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#11
Η δική μου γνώμη στο θέμα είναι πως βοηθά να υπάρχουν όσο περισσότερα σημαδάκια στο κείμενο, είτε πρόκειται για χαρακτήρες, είτε για έλξεις είτε για διαστολές. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ποτέ πως όποιος το διαβάζει χωρίς αυτά δε ξέρει ψαλτική. Αλίμονο! Άκουσαν πιστεύω αρκετά μέλη τον κ. Παϊκόπουλο στο χερουβικό που αναρτήθηκε στο youtube. To κείμενό του σίγουρα δεν έχει αυτά τα σημαδάκια για τα οποία γίνεται λόγος εδώ. Και όμως κατορθώνει ο άνθρωπος και έχει μια υπέροχη βυζαντινότατη και παραδοσιακότατη εκτέλεση. Όμως κάποιος που δεν έχει ακούσματα πως θα μάθει να ψάλλει; Ή και να έχει ακούσματα δε πρέπει να γνωρίζουμε γιατί κάθε σημάδι ψάλλεται έτσι και όχι αλλιώς; Μας αρκεί να το λέμε έτσι επειδή το ακούσαμε από το δάσκαλό μας; Και όταν κάποιος άλλος δάσκαλος το λέει λίγο διαφορετικά; Τι γίνεται; Πιστεύω λοιπόν πως έχουμε μια ίδια περίπτωση και στη γλώσσα που μιλάμε. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν πήγαν ούτε δημοτικό, και μιλάνε την ελληνική γλώσσα καλύτερα από άλλους που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο. Επειδή άκουγαν τους γονείς τους ή τους συγγενείς τους και απέκτησαν πλούσιο λεξιλόγιο βασισμένο πάντα στη σωστή γραμματική και σύνταξη. Αυτό δε σημαίνει πως δε πρέπει να έχουμε γραμματική και συντακτικό και λεξικά.
Λίγο λαϊκίστικο δὲ νομίζεις; Συγκρίνεις δηλαδὴ κάποιον μὲ καλὴ μόρφωση στὴν διατύπωση προφορικοῦ λόγου μὲ τὴν μάνα μου λ.χ. ποὺ τελείωσε δημοτικό; Καλὴ χρυσὴ εἶναι ἀλλὰ ὁ προφορικὸς της λόγος ἔχει συγκεκριμένα ὅρια.

Τέλος, τὰ παλαιὰ σημἀδια εἶναι καλὰ ἀλλὰ εἶσαι σίγουρος, ἀπόλυτα σίγουρος γιὰ τὴν ἐκτέλεσή τους ἤ τὰ 'χεις ἀκούσει καὶ σύ ἀπὸ κάποιον καὶ τὰ ἐφαρμόζεις; Γνωρίζω βέβαια πὼς ἔχει γίνει ἀπόπειρα καταγραφῆς τῆς ἀπόδοσής τους ἀλλὰ χωρὶς νὰ ὑπάρχει ἀπόλυτη συμφωνία. Συνεπῶς, πὼς εἶσαι σίγουρος πὼς αὐτὸ ποὺ λὲς δὲν εἶναι ἄσχετο, ἄν δὲν ἔχεις ἀκούσει τὴν ἐκτέλεσή του ἀπὸ ΣΙΓΟΥΡΟ φορέα τῆς προφορικῆς παράδοσης, λ.χ Παϊκόπουλος;

Έτσι κάπως έχουν τα πράγματα και στην ψαλτική στην οποία όμως η μεγάλη δυσκολία είναι να μπορέσει να επιτελέσει το σκοπό της. Να βοηθήσει δηλαδή τον πιστό αλλά και τον ίδιο τον ψάλτη να προσευχηθεί, να δοξολογήσει το Θεό. Γι’ αυτό ορισμοί όπως μεγαλύτερος ή καλύτερος ψάλτης ουσιαστικά δεν υπάρχουν. Τέλος δε μας εμποδίζει τίποτα το να επεξεργαστούμε κάθε κείμενο που ανεβαίνει εδώ. Εάν δε μας αρέσει κάτι το αλλάζουμε και σίγουρα πέρα από την όποια επεξεργασία που θα κάνουμε στο κείμενο αξίζουν πολλά ευχαριστώ στο μέλος που ανάρτησε το πρωτότυπο. Εμένα για παράδειγμα δε με κάλυψε και τόσο αυτό εδώ το κείμενο. Θα ήθελα, σε αντίθεση με ότι ειπώθηκε από άλλα μέλη, να έχει περισσότερα σημαδάκια, για να μπορώ να το ψάλλω με μεγαλύτερη ευκολία. Έτσι πρόσθεσα ότι πιστεύω πως με βοηθά, έκανα κάποιες αλλαγές, και αναρτώ εδώ την πρώτη του σελίδα που μόλις ετοίμασα έτσι πρόχειρα.
Τὰ περισσότερα σημαδάκια εἶσαι σίγουρος ὅτι βοηθᾶνε; Γιατὶ τὸ ἴδιο ἔγινε καὶ μὲ τὶς ὑπερβολικὲς ἀναλύσεις σὲ δίγοργοτετράγοργα μὲ συνέπεια κείμενο ποὺ δύσκολα διαβάζεται ἄν δὲν ἔχεις τὸ ἄκουσμα.
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
#12
Η δική μου γνώμη στο θέμα είναι πως βοηθά να υπάρχουν όσο περισσότερα σημαδάκια στο κείμενο, είτε πρόκειται για χαρακτήρες, είτε για έλξεις είτε για διαστολές.
Γνωστή (στο φόρουμ) κ σεβαστή, πλην τετριμμένη (λόγω επανάληψης).

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ποτέ πως όποιος το διαβάζει χωρίς αυτά δε ξέρει ψαλτική. Αλίμονο! Άκουσαν πιστεύω αρκετά μέλη τον κ. Παϊκόπουλο στο χερουβικό που αναρτήθηκε στο youtube. To κείμενό του σίγουρα δεν έχει αυτά τα σημαδάκια για τα οποία γίνεται λόγος εδώ. Και όμως κατορθώνει ο άνθρωπος και έχει μια υπέροχη βυζαντινότατη και παραδοσιακότατη εκτέλεση.
Πάλι καλά!:eek: (Τον είχαν ακούσει ήδη πολλά μέλη. Ευχαριστίες πάντως για το βίντεο). Το να "πλασάρουμε", όμως, το όνομα κ την παράδοση που κουβαλά ο άνθρωπος (sic) για να στηρίξουμε τα σημαδάκια (sic), αγγίζει τα όρια της καπήλευσης. Επιπλέον, δεν περιποιεί τιμή τέτοιου είδους "κινήσεις". Τα νερά δεν θολώνουν δυστυχώς τόσο εύκολα..:eek:

Όμως κάποιος που δεν έχει ακούσματα πως θα μάθει να ψάλλει; Ή και να έχει ακούσματα δε πρέπει να γνωρίζουμε γιατί κάθε σημάδι ψάλλεται έτσι και όχι αλλιώς; Μας αρκεί να το λέμε έτσι επειδή το ακούσαμε από το δάσκαλό μας; Και όταν κάποιος άλλος δάσκαλος το λέει λίγο διαφορετικά; Τι γίνεται;
Μιλάτε ως δάσκαλος ή ως μαθητής; Οι ερωτήσεις σας προδίδουν σύγχυση..

Πιστεύω λοιπόν πως έχουμε μια ίδια περίπτωση και στη γλώσσα που μιλάμε. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν πήγαν ούτε δημοτικό, και μιλάνε την ελληνική γλώσσα καλύτερα από άλλους που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο. Επειδή άκουγαν τους γονείς τους ή τους συγγενείς τους και απέκτησαν πλούσιο λεξιλόγιο βασισμένο πάντα στη σωστή γραμματική και σύνταξη. Αυτό δε σημαίνει πως δε πρέπει να έχουμε γραμματική και συντακτικό και λεξικά. Έτσι κάπως έχουν τα πράγματα και στην ψαλτική στην οποία όμως η μεγάλη δυσκολία είναι να μπορέσει να επιτελέσει το σκοπό της. Να βοηθήσει δηλαδή τον πιστό αλλά και τον ίδιο τον ψάλτη να προσευχηθεί, να δοξολογήσει το Θεό. Γι’ αυτό ορισμοί όπως μεγαλύτερος ή καλύτερος ψάλτης ουσιαστικά δεν υπάρχουν. Τέλος δε μας εμποδίζει τίποτα το να επεξεργαστούμε κάθε κείμενο που ανεβαίνει εδώ. Εάν δε μας αρέσει κάτι το αλλάζουμε και σίγουρα πέρα από την όποια επεξεργασία που θα κάνουμε στο κείμενο αξίζουν πολλά ευχαριστώ στο μέλος που ανάρτησε το πρωτότυπο. Εμένα για παράδειγμα δε με κάλυψε και τόσο αυτό εδώ το κείμενο. Θα ήθελα, σε αντίθεση με ότι ειπώθηκε από άλλα μέλη, να έχει περισσότερα σημαδάκια, για να μπορώ να το ψάλλω με μεγαλύτερη ευκολία. Έτσι πρόσθεσα ότι πιστεύω πως με βοηθά, έκανα κάποιες αλλαγές, και αναρτώ εδώ την πρώτη του σελίδα που μόλις ετοίμασα έτσι πρόχειρα.
...και η επιχειρηματολογία σας επίσης. (Απ'τη γλώσσα στην προσευχή κ απ'την προσευχή στην ευσεβή "αποκαθήλωση" των μεγάλων ψαλτών...Ζήτω τα σημαδάκια!:rolleyes: Όσο περισσότερα, τόσο καλύτερα!).
 
#13
Όσο για τα σημαδόφωνα της παλαιάς γραφής νομίζω ότι είτε υπάρχουν είτε όχι, λίγο πολύ την ενέργεια τους όλοι θα την εκτελέσουμε. Επομένως δεν αποτελεί πρόβλημα η ύπαρξη τους αλλά βοήθεια.
Μέγα λάθος!
Όταν έχεις τη σύνθεση χαρακτήρων ολίγον με κεντήματα από πάνω και ψηφιστό από κάτω μπορείς να κάνεις τουλάχιστον δέκα διαφορετικές παραδοσιακές αναλύσεις ανάλογα με το είδος, το χρόνο και τον ήχο του μέλους. Όταν βάζεις και στρεπτόν το περιορίζεις μόνο σε μία συγκεκριμένη ανάλυση που πλασάρεις ως σχολή. Η ενέργεια λοιπόν δεν είναι συγκεκριμένη και απόλυτη, αλλά ποικίλει. Αφήστε λοιπόν το διάβασμα και ακούστε! Ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται!
 

christos

ΖΤΙΑΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
#14
Μέγα λάθος!
Όταν έχεις τη σύνθεση χαρακτήρων ολίγον με κεντήματα από πάνω και ψηφιστό από κάτω μπορείς να κάνεις τουλάχιστον δέκα διαφορετικές παραδοσιακές αναλύσεις ανάλογα με το είδος, το χρόνο και τον ήχο του μέλους. Όταν βάζεις και στρεπτόν το περιορίζεις μόνο σε μία συγκεκριμένη ανάλυση που πλασάρεις ως σχολή. Η ενέργεια λοιπόν δεν είναι συγκεκριμένη και απόλυτη, αλλά ποικίλει. Αφήστε λοιπόν το διάβασμα και ακούστε! Ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται!
Προσωπικά προτιμώ και να ακούω αλλά και να διαβάζω, έτσι λοιπόν μεταξύ όλων αυτών που κάνουν λόγο περί Στρεπτού, διαβάζω και από του βιβλίο του Δημητρίου Νεραντζη ‘ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΛΟΥΣ’ και συγκεκριμένα στη σελ. 125 ότι γράφει για το Στρεπτόν. Και ακούω παραδοσιακούς ψάλτες π.χ. http://athanasios-panagiotidis.blogspot.com/ ,και έτσι να βγάζω τα συμπεράσματα μου.
Τώρα για τα περι ταπεινότητας………………………………….
 
#15
Είναι άλλο το να γνωρίζεις ότι το ψηφιστόν πολλές φορές μπορεί να ερμηνευθεί ως στρεπτόν και είναι άλλο να το εκτελείς πάντα ως στρεπτόν. Αφού διαβάζεις Νεραντζή θα το κατάλαβες.
Συνέχιζε να ακούς παραδοσιακούς και να διαβάζεις. Και τότε θα καταλάβεις ότι όσο επικίνδυνη είναι η μετροφωνία αλλά και η υπεραναλυτική γραφή(η οποία όμως διέσωσε τις αναλύσεις) τόσο είναι και η χρήση των παλαιών σημαδοφώνων στη νέα γραφή.
Τώρα για τα περί ταπεινότητος πάει για όλους μας μην το πέρνεις προσωπικά (είσαι και πατριώτης μου όχι τπτ άλλο:)).

Υ.Γ.Μπας και νόθευσαν το τσίπουρο απ' τον Τύρναβο;Έλα Βερδικούσα!
 

Α.Ι.Ζ

Νέο μέλος
#16
Το ξερετε βρε παιδιά οτι υπάρχουνε ναοί ακόμη και σε μεγάλες πόλεις που ψάχνουνε ψαλτάδες με το κυάλι, για να λειτουργηθούνε ακόμα και Κυριακές;
Ξερετε οτι η κατάσταση ειναι τραγική και πολλοί απο εμάς καθόμαστε και ασχολούμαστε με ανόητα και ανούσια πράγματα;;
Οι σχολές βυζαντινής μουσικής έχουν γεμίσει την Ελλάδα με πτυχιούχους και διπλωματούχους της θεωρίας της βυζαντινής μουσικής και οταν τους ζητήσεις να σου διαβάσουνε ενα κείμενο, για παράδειγμα του πλ,β΄, προσπαθούνε με πολύ κόπο και ιδρώτα να πιάσουν τα διαστήματα ....
Για ποιά σημάδια, σημαδάκια, Θεωρίες, αναλύσεις, μετροφωνίες τη σάρα τη μάρα και το κακό το συναπάντημα μιλάμε βρε παιδια...! Έλεος!
εσεις που ειστε καθηγητες και διευθυντες στις σχολές μάθετε τους μαθητές σας να ψάλλουν και να μπορεσουν αυριο - μεθαύριο να επανδρώσουν αναλόγια και αφήστε τις ασκοπες και αχρηστες λεπτομέρειες των θεωριών για το... θεαθήναι!
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#17
Πάλι τα ίδια έχουμε;Κρατήστε όποια γραφή σας αρέσει κ
τα υπόλοιπα εδω για τις μάχες μας τις βυζαντινομουσικές.
Ευχαριστούμε κ.Παπαδόπουλε κ να μας τα στέλνετε
όπως τα συνθέτετε κ όχι όπως αρέσουν σε κάποιους.:rolleyes:
Δηλώνω, για να μη παρεξηγηθώ, ότι αρέσκομαι πολλά
εις το πρωτότυπο.:wink:
(Αν κρίνω από τις εμφανίσεις στο αρχείο, το ίδιο κ
πολλοί άλλοι χρήστες.)
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#18
Το ξερετε βρε παιδιά οτι υπάρχουνε ναοί ακόμη και σε μεγάλες πόλεις που ψάχνουνε ψαλτάδες με το κυάλι, για να λειτουργηθούνε ακόμα και Κυριακές;
Ξερετε οτι η κατάσταση ειναι τραγική και πολλοί απο εμάς καθόμαστε και ασχολούμαστε με ανόητα και ανούσια πράγματα;;
Οι σχολές βυζαντινής μουσικής έχουν γεμίσει την Ελλάδα με πτυχιούχους και διπλωματούχους της θεωρίας της βυζαντινής μουσικής και οταν τους ζητήσεις να σου διαβάσουνε ενα κείμενο, για παράδειγμα του πλ,β΄, προσπαθούνε με πολύ κόπο και ιδρώτα να πιάσουν τα διαστήματα ....
Για ποιά σημάδια, σημαδάκια, Θεωρίες, αναλύσεις, μετροφωνίες τη σάρα τη μάρα και το κακό το συναπάντημα μιλάμε βρε παιδια...! Έλεος!
εσεις που ειστε καθηγητες και διευθυντες στις σχολές μάθετε τους μαθητές σας να ψάλλουν και να μπορεσουν αυριο - μεθαύριο να επανδρώσουν αναλόγια και αφήστε τις ασκοπες και αχρηστες λεπτομέρειες των θεωριών για το... θεαθήναι!
Συνάδελφε,
Ἄν θεωρεῖς τὴν συζήτηση ἀνόητη καὶ ἀνούσια εἶναι ἡ ἄποψή σου καὶ σεβαστὴ, ἀλλὰ ἐπειδὴ κάποιοι μᾶς ἀρέσουν τὰ ἀνόητα καὶ ἀνούσια μπορεῖς σὲ παρακαλῶ νὰ μᾶς ἀφήσεις νὰ συζητοῦμε χωρὶς ἀνόητα καὶ ἀνούσια σχόλια;

Γιὰ νὰ ἐπανδρώσεις ἀναλόγιο καὶ μόνο δὲν χρειάζεται κἄν νὰ πᾶς σὲ σχολὴ, μαθαίνεις πρακτικὰ νὰ βγάζεις τὴν ἀκολουθία καὶ τέλος. Καὶ σὲ δέκα χρόνια ἀντὶ γιὰ χερουβικὸ σὲ πλ. β΄θὰ ἀκοῦς τὸ «Μῆλο μου κόκκινο».
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#19
Πάλι τα ίδια έχουμε;Κρατήστε όποια γραφή σας αρέσει κ
τα υπόλοιπα εδω για τις μάχες μας τις βυζαντινομουσικές.
Ευχαριστούμε κ.Παπαδόπουλε κ να μας τα στέλνετε
όπως τα συνθέτετε κ όχι όπως αρέσουν σε κάποιους.:rolleyes:
Δηλώνω, για να μη παρεξηγηθώ, ότι αρέσκομαι πολλά
εις το πρωτότυπο.:wink:
(Αν κρίνω από τις εμφανίσεις στο αρχείο, το ίδιο κ
πολλοί άλλοι χρήστες.)
Συνάδελφε,
Ἐλευθερία γραφῆς ὑπάρχει καὶ εἶναι σεβαστή. Δὲν εἶναι σεβαστὴ ὄμως ἡ τάση φίμωσης ἀντιρρήσεων ἐπὶ συγκεκριμένης γραφῆς μὲ τὰ παλαιὰ σημάδια. Ὑπάρχει ἐπιχειρηματολογία ποὺ πρέπει νὰ ἀκούγεται καὶ ὑπὲρ αὐτῆς ἀλλὰ καὶ κατά.

Καλὸ εἶναι νὰ βλέπουμε ΟΛΑ τὰ μνμ κι ὄχι αὐτὰ ποὺ μᾶς ἀναπαύουν καὶ μόνο. Παραπάνω συνάδελφος θιασώτης συλλήβδην τῶν παλαιῶν σημαδοφώνων μᾶς εἶπε πολλὰ κὰι διάφορα, δὲν μποροῦμε οἱ διαφωνοῦντες νὰ ἐκφραστοῦμε ἐπ' αὐτῶν;
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#20
Αστα αυτά μουργόλυκε τα ευσεβίστικα σε μένα.:wink:
Τα περί ελυθερίας κ τα τοιαύτα στο ανάλογο θέμα.
Ο χοράρχης έτσι γράφει, έτσι μας το δωρίζει.
Σε όποιον δεν αρέσει παίρνει το ανάλογο εργαλείο
του προγράμματος που του αρέσει κ τα σβήνει.
Για όποιον απλά εκτυπώνει;Απλό διορθωτικό.
Αντιρρήσεις να εκφραστούν αλλά να είμαστε
κ λίγο φιλόξενοι. Ο άνθρωπος μας κάνει τη τιμή
να μας χαρίσει το τάλαντο που του έδωσε ο Θεός
κ εμείς τι του λέμε."Γράψτο έτσι,βάλε κ αυτό...κ.τ.λ."
Με εξοργίζει η αγένεια.
 
Top