Δοξαστικό του Αγίου Λουκά του Ρώσου Ιατρού

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#21
Αστα αυτά μουργόλυκε τα ευσεβίστικα σε μένα.:wink:
Τα περί ελυθερίας κ τα τοιαύτα στο ανάλογο θέμα.
Ο χοράρχης έτσι γράφει, έτσι μας το δωρίζει.
Σε όποιον δεν αρέσει παίρνει το ανάλογο εργαλείο
του προγράμματος που του αρέσει κ τα σβήνει.
Για όποιον απλά εκτυπώνει;Απλό διορθωτικό.
Αντιρρήσεις να εκφραστούν αλλά να είμαστε
κ λίγο φιλόξενοι. Ο άνθρωπος μας κάνει τη τιμή
να μας χαρίσει το τάλαντο που του έδωσε ο Θεός
κ εμείς τι του λέμε."Γράψτο έτσι,βάλε κ αυτό...κ.τ.λ."
Με εξοργίζει η αγένεια.
Δὲν διαφωνῶ. Νἀ 'ναι καλὰ ὁ συνάδελφος νὰ ἀνεβάζει καὶ νὰ μᾶς δίνει τροφὴ γιὰ ὠφέλιμη συζήτηση.

ΟΜΩΣ. Πέραν τοῦ ἀνεβάσματος ὑπῆρξαν καὶ ἄλλα σχόλια, ἐπαινετικὰ ὄχι γιὰ τὸ ἀνέβασμα ἀλλὰ γιὰ τὴν ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ τους καὶ πόσο βοηθητικὰ εἶναι.

Ὅταν παίρνεις θέση, λογικὸ νὰ περιμένεις καὶ ἀντί-θεση. Τουλάχιστον σ'αὐτὸ τὸ forum. Ἐπαναλαμβάνω, διαβάζεις ἐπιλεκτικὰ τὰ προηγούμενα μνμ.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
#22
Α.Ι.Ζ;113245 said:
Το ξερετε βρε παιδιά οτι υπάρχουνε ναοί ακόμη και σε μεγάλες πόλεις που ψάχνουνε ψαλτάδες με το κυάλι, για να λειτουργηθούνε ακόμα και Κυριακές;
Ξερετε οτι η κατάσταση ειναι τραγική και πολλοί απο εμάς καθόμαστε και ασχολούμαστε με ανόητα και ανούσια πράγματα;;
Οι σχολές βυζαντινής μουσικής έχουν γεμίσει την Ελλάδα με πτυχιούχους και διπλωματούχους της θεωρίας της βυζαντινής μουσικής και οταν τους ζητήσεις να σου διαβάσουνε ενα κείμενο, για παράδειγμα του πλ,β΄, προσπαθούνε με πολύ κόπο και ιδρώτα να πιάσουν τα διαστήματα ....
Για ποιά σημάδια, σημαδάκια, Θεωρίες, αναλύσεις, μετροφωνίες τη σάρα τη μάρα και το κακό το συναπάντημα μιλάμε βρε παιδια...! Έλεος!
εσεις που ειστε καθηγητες και διευθυντες στις σχολές μάθετε τους μαθητές σας να ψάλλουν και να μπορεσουν αυριο - μεθαύριο να επανδρώσουν αναλόγια και αφήστε τις ασκοπες και αχρηστες λεπτομέρειες των θεωριών για το... θεαθήναι!
Οι αγωνίες σου, συνάδελφε, είναι σεβαστές και τις μοιραζόμαστε όλοι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος εδώ που να μην ενδιαφέρεται για την προαγωγή και τη συνέχεια της Μουσικής μας.

Όμως, (υπερ)απλουστεύσεις αυτού του είδους μπορεί να είναι μέχρι και επικίνδυνες. Γνώμονάς μας δεν θα πρέπει να είναι απλά η επάνδρωση των αναλογίων, αλλά η επάνδρωση των αναλογίων από συναδέλφους που ξέρουν τι λένε και τι κάνουν. Ούτε μόνη μας μέριμνα η διάσωση της Βυζ. Μουσικής, αλλά η διάσωση της ορθής, γνήσιας και παραδοσιακής Βυζ. Μουσικής, όπως αυτή μας παραδόθηκε. Και κάτι τέτοιο δεν γίνεται ούτε φυσικά με την υπερ-ανάλυση των πραγμάτων, αλλά ούτε και με την τσουβαλοποίησή τους. Για να υπεραπλουστεύσω κι εγώ τα πράγματα, καμία μεγάλη μάχη δεν κερδήθηκε με ένα απλό "γιούργια" και όλοι μαζί για τον κοινό σκοπό...

Αλλιώς σε λίγα χρόνια θα ακούμε όχι μόνο "μήλο μου κόκκινο" αλλά και άλλα, συναφή και μη ρεπερτόρια...


* * * *

Ευχαριστούμε κ.Παπαδόπουλε κ να μας τα στέλνετε
όπως τα συνθέτετε κ όχι όπως αρέσουν
σε κάποιους
.:rolleyes:
Κατ΄ αρχήν πρέπουν συγχαρητήρια στον κο Παπαδόπουλο για τον κόπο και την προσπάθειά του στην εν θέματι σύνθεση και ευχαριστίες για την προσφορά του.

Από εκεί και πέρα, οι "κάποιοι", μη θιασώτες της μεθόδου Καρά, να υπομνήσω (ευσεβάστως) ότι αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία του ψαλτικού κόσμου... Δεν χρειάζεται νομίζω να μπω σε λεπτομέρειες για γεγονότα και καταστάσεις, έχουν χιλιο-ειπωθεί, και συντάσσομαι με τον κοινό φίλο, Δομέστικο τουπίκλην Μαύρο Λύκο περί της αναγνώσεως όλων των μηνυμάτων και όχι όσον και μόνο μας αναπαύουν.

Δηλώνω, για να μη παρεξηγηθώ, ότι αρέσκομαι πολλά
εις το πρωτότυπο.:wink:
(Αν κρίνω από τις εμφανίσεις στο αρχείο, το ίδιο κ
πολλοί άλλοι χρήστες.)
Στατιστικής συνέχεια. Ο αριθμός "καταβάσεων" του αρχείου δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για το πόσοι αρέσκονται στο πρωτότυπο (sic) και πόσοι όχι. Αν δεν με γελούν τα μάτια μου και ο Απόστολος ο Καλπακίδης "κατέβασε" το πρωτότυπο αλλά δεν αρέσκεται σε αυτό, τοποθετούμενος μάλιστα και δημόσια. Κι αν δεν με γελά και η ψυχοπαθολογική μου κατάσταση κι εγώ ο ίδιος το "κατέβασα" αλλά και πάλι δεν αρέσκομαι σε αυτό. Το ίδιο και οποιοσδήποτε βλέπει ένα μέλος και το "κατεβάζει" για να δει "τι παίζει" ...

Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για το "Thanks", όπου βλέπουμε 600 "κατεβάσματα" και 150 "Thanks", τα έχουμε ξαναπεί, μην πιανόμαστε λοιπόν από τέτοια για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Ο κος Παπαδόπουλος προσέφερε το μέλος και στις δυο του εκδοχές, τιμώντας και τις δύο πλευρές, αφήνοντάς την επί μέρους συζήτηση για τα σημάδια να διεξαχθεί ελεύθερα. Ουδείς υπήρξε αγενής απέναντί του, και μάλιστα επαινέθηκε και επαινείται για το μέλος και την προσφορά του. Ο προβληματισμός για τα σημάδια δεν αποτελεί αγένεια προς το πρόσωπό του, και φαντάζομαι πως αν αποτελούσε δεν θα έμπαινε στον κόπο να μας παρέχει το μέλος και στις δυο εκδοχές. Ας τον ευχαριστήσουμε και ας τον μιμηθούμε.

Τα υπόλοιπα στατιστικά, προχείρως (καίτοι χιλιο)ειπωμένα, απλά παινεύουν τα νεοκλασικά του ιστορικού κέντρου των Αθηνών μην πέσουν και πλακώσουν κανέναν αμερίμνως διερχόμενον ή έτερον εν τούτοις εργαζόμενο και εγκαταβιούντα.
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#23
Συγχαρητήρια αξίζουν στον κ. Παπαδόπουλο για τη σύνθεσή του, που ρέει αβίαστα σαν το τρεχούμενο νερό.

«Περιττοί νεωτερισμοί» όντως δεν υπάρχουν, είναι γραμμένο με κλασική νοοτροπία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ακολουθείται μόνο το παλαιό συνθετικό πρότυπο. Υπάρχουν θέσεις, ιδίως διατονικοί χρωματισμοί, που θυμίζουν τον τρόπο γραφής π.χ. του Καραμάνη. Προσωπικά μου αρέσει αυτό το μεικτό είδος (σε άλλους πάλι όχι), γιατί κάνει το μέλος πιο ανάγλυφο, δηλαδή τονίζει ορισμένα σημεία που θα πρέπει να τονιστούν – ειδικά σε ένα αρκετά μεγάλο μουσικό κείμενο.

Η θέση «Λουκά αξιάγαστε» την οποία θεωρώντας ως κεντρικό σημείο του δοξαστικού μελοποιήσατε με ανάλογη στερεότυπη μουσική γραμμή του α΄ ήχου, δεν ταίριαξε πολύ μουσικομετρικά (θα ήσασταν πιο τυχερός αν ήταν φράση παροξύτονη, π.χ. Λουκά θεράπων ή κάτι τέτοιο), αλλά αυτό είναι μια λεπτομέρεια.

Θα ψάλω ευχαρίστως το μέλος αυτό, αν με αξιώσει ο άγιος Λουκάς ο γιατρός. Βοήθειά σας!
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#24
Σταύρο έχει ειπωθεί ότι είσαι Άρχων ουχί του αναλογίου
αλλά της ειρωνείας.Να ξέρεις ότι κάποιοι ξέρουν ΚΑΛΑ
να διαβάζουν κ να γράφουν Ελληνικά οπότε:
Μην προσπαθούμε σε ΚΑΘΕ μνμ μα σε ΚΑΘΕ μνμ να αποδείξουμε
ότι είμαστε στο τάδε ή δείνα στρατόπεδο.
Θέλεις να σχολιάσεις κάτι για το έργο του Καρά
(συμπεριλαμβανομένων κ των παλαιών σημαδοφώνων)
στο αντίστοιχο θέμα.
Απλά ευχαριστούμε τον κ.Παπαδόπουλο ο οποίος,
έτσι για να καταλαβαινόμαστε, άλλαξε το κείμενό του
ΛΟΓΩ παραπόνων κ αντιρρήσεων.
Ο Πικάσσο ΔΕΝ μου αρέσει. Αν ζούσε κ χάριζε πινακά του,
πως θα φαινόταν το δεν μου αρέσει αυτό, δεν καταλαβαίνω το άλλο,
εκείνο θα ήταν έτσι καλύτερο. Ξέχωρα από την επιστημονική χροιά
του δώρου, έχει κ τη καλλιτεχνική του όψη.Τη χαλάμε.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
#26
Σταύρο έχει ειπωθεί ότι είσαι Άρχων ουχί του αναλογίου
αλλά της ειρωνείας.
Δεν είχε υποπέσει εις την αντίληψή μου κάπου εδώ. Μπορώ να το έχω και γραπτώς για το βιογραφικό μου; Θα σας ήμουν ευγνώμων!

Να ξέρεις ότι κάποιοι ξέρουν ΚΑΛΑ
να διαβάζουν κ να γράφουν Ελληνικά
"Κάποιοι. Γιατί όχι όλοι;;;"

οπότε:
Μην προσπαθούμε σε ΚΑΘΕ μνμ μα σε ΚΑΘΕ μνμ να αποδείξουμε
ότι είμαστε στο τάδε ή δείνα στρατόπεδο.
Να μου το έλεγε κανένας άλλος αυτό να το δεχόμουν, αλλά εσείς; Υπάρχει και μνήμη, ξέρετε!!! Μια αντικειμενική ανασκόπηση στα μνμ σας θα αποβεί πολλαπώς χρήσιμη...

Θέλεις να σχολιάσεις κάτι για το έργο του Καρά
(συμπεριλαμβανομένων κ των παλαιών σημαδοφώνων)
στο αντίστοιχο θέμα.
Εντύπωση μού προκαλεί η επιλεκτική σας ευαισθησία. Αλλού και αλλού δεν έχετε πρόβλημα να εκτραπείτε του θέματος, παρά μόνον όπου έχει να κάνει με τα της Σχολής σας (sic). Τέλος πάντων...

Απλά ευχαριστούμε τον κ.Παπαδόπουλο ο οποίος,
έτσι για να καταλαβαινόμαστε, άλλαξε το κείμενό του
ΛΟΓΩ παραπόνων κ αντιρρήσεων.
Εξ όσων διάβασα ο κος Παπαδόπουλος φαίνεται ένας αξιόλογος και ευγενής άνθρωπος ο οποίος δεν έχει ανάγκη αυτοφυούς υπερασπίσεως, η οποία είναι είναι συνεχής σε αυτό το forum, και στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο καλό δεν του κάνει, αφού εκτρέπει τη (υπο)συζήτηση ΔΙΑΡΚΩΣ από τα σημάδια στο καθ΄ όλα σεβαστό πρόσωπο του κου Παπαδόπουλου...


Ο Πικάσσο ΔΕΝ μου αρέσει. Αν ζούσε κ χάριζε πινακά του,
πως θα φαινόταν το δεν μου αρέσει αυτό, δεν καταλαβαίνω το άλλο,
εκείνο θα ήταν έτσι καλύτερο. Ξέχωρα από την επιστημονική χροιά
του δώρου, έχει κ τη καλλιτεχνική του όψη.Τη χαλάμε.
Ατυχές το παράδειγμα. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή προσωπική δημιουργία ενός ανθρώπου, είτε αυτό λέγεται πίνακας είτε αυτό λέγεται μουσική σύνθεση και φυσικά δεν κατακρίνουμε τη σύνθεση ή τον συνθέτη, όπως επιμένετε να δείχνετε με τα μηνύματά σας (!!!) Ἐχουμε να κάνουμε με μια παράδοση αιώνων, που δεν έχει να κάνει με πρόσωπα του σήμερα και τις προσωπικές τους επιλογές, και για την γραφή της συζητούμε και ενιστάμεθα. Εκτός πια και αν μερικοί διαβάζουν διαφορετικά "σωστά ελληνικά" σε αυτό το thread...
 

Α.Ι.Ζ

Νέο μέλος
#27
Καταρχάς, κανένας δεν ειπε να επανδρωθούνε αναλόγια με ανθρώπους που δεν εχουνε γνωσεις. Αυτο θα ηταν καταστροφικό εντελώς..!! Δεν ειπα, μη μαθαινετε βυζαντινη μουσική και γίνετε ψάλτες.. Η εκμαθηση Β.Μ επιβάλλεται!!
Άρα, μην παρερμεινεύετε κάποιοι τα γραφόμενα μου παρακαλώ...
Αλλα ας αντιστρέψω εγω το ερώτημα: Οι σχολές γιατί υπάρχουν; Μόνο για γνώση της θεωρίας; Παίρνουμε ενα... "χαρτι" βρε αδερφε και οκ; Τιποτα άλλο; Η υπαρξη των σχολών δε συνδέεται καθόλου δηλαδή με το να μαθει κάποιος να ψαλλει και βγαινοντας απ τη σχολή (μαζι με τη προσωπικη του μελέτη και προσπάθεια βεβαια) να αξιωθει να επανδρώσει αναλόγιο;
Ποια ειναι τελοσπαντων η υπαρξη τους;
Δευτερον, κανεις παλι δεν ειπε κάτι για την προσπάθεια του κ. Παπαδόπουλου. Μπράβο του γι'αυτο που έγραψε με τόσο κόπο...
Εγω αναφέρθηκα στο γεγονός οτι υπάρχει γενικά μια συνήθεια να ασχολούμαστε πολύ με τη θεωρία και μάλιστα με πράγματα τα οποία δε θα μας χρειαστούνε άμεσα και δεν ειναι ουσιαστικά...
Το 80% για να μη πω και παραπάνω, φοιτούν στις σχολές Β.Μ. και ασχολούντε 5 χρόνια με τη θεωρία ας πούμε για παράδειγμα της σπάθης, αλλα ά ήχο παθητικό ούτε κατα διάνοια να πει κάποιος.
Τι χρειαζεται τοτε αυτο; Να λέμε οτι κάποια στιγμη στη ζωη μας μαθαμε καποιο σημαδι που λεγοτανε "σπάθη", αλλα μη μου ζητάτε να το εκτελέσω....
Όσο για την αγένεια κ. "PavlosKouris" που την είδατε εσεις;;! Το οτι εξεφρασα την αποψή μου ειναι αγένεια για εσας; πολυ ευθυκτος ειστε ομολογω...
Αγένεια ειναι αυτο που κάνετε εσεις που επιτίθεσθε, λες και σας εθιξα προσωπικά.
Αγένεια ειναι να συγκρίνετε τον Πικάσσο με αυτο που εγραψε ο κ. Παπαδοπουλος.. Συγκρίνετε ασχετα και άκυρα πράγματα. Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;....:confused:
Ειναι γνωστο βέβαια και το γραφετε και στο προφιλ σας οτι ειστε λάτρης της παλαιάς γραφής, άρα δεν μπορουμε να κανουμε συζητηση αντικειμενική...
Μην εξυψωνετε ομως υπερβολικά και με πολύ ζήλο πράγματα τα οποία δεν χρείζουν τέτοιας μεταχείρησης... Μιλάτε για "πικάσσο", για μεγάλο δώρο και ανεκτίμητο η γραφη του κ. Παπαδόπουλου, οτι "μας δινουν το γαϊδαρο και τον κοιτάμε και στα δόντια" ...ΟΚ, χαλαρώστε λιγάκι..
 
Last edited:
#28
Επειδή μάλλον είστε καινούριος στο φόρουμ αναλωθήκατε και αναφερθήκατε πολύ σε
κουβέντα "κορεσμένη" περί ωδείων -μαθητών - ψαλτών , αλλά είδα και σε προηγούμενα μηνύματά σας κινηθήκατε στο ίδιο πνεύμα .
Προσωπικά δεν σας έθιξε κανείς , μην αρπάζεστε.
Ο συνάδελφος Παύλος γράφει με γλαφυρό τρόπο , θα το συνηθήσετε ....
Το παράδειγμα με τον πρώτο παθητικό το θεωρώ ατυχές
 
K

konman

Guest
#29
:wink:
Η δική μου γνώμη στο θέμα είναι πως βοηθά να υπάρχουν όσο περισσότερα σημαδάκια στο κείμενο, είτε πρόκειται για χαρακτήρες, είτε για έλξεις είτε για διαστολές. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ποτέ πως όποιος το διαβάζει χωρίς αυτά δε ξέρει ψαλτική. Αλίμονο! Άκουσαν πιστεύω αρκετά μέλη τον κ. Παϊκόπουλο στο χερουβικό που αναρτήθηκε στο youtube. To κείμενό του σίγουρα δεν έχει αυτά τα σημαδάκια για τα οποία γίνεται λόγος εδώ. Και όμως κατορθώνει ο άνθρωπος και έχει μια υπέροχη βυζαντινότατη και παραδοσιακότατη εκτέλεση. Όμως κάποιος που δεν έχει ακούσματα πως θα μάθει να ψάλλει;



Ερικ, νομιζω οποιος δεν εχει ακουσματα δεν προκειται ποτε να μαθει, κι αυτο γιατι η μουσικη μας δεν ειναι μετροφωνια. Εαν δεν ακουσεις παραδοσιακο, οσα σημαδια και να εχει το κειμενο δεν προκειται ποτε να αποκτησεις υφος.(γενικα μιλαω οχι για σενα)
Τρανταχτο παραδειγμα..
Στην Πατριδα μου στα Χανια εχουμε σαν παραδοση το Ριζιτικο τραγουδι (τραγουδια της ταβλας οπως λεγονται) πουθενα αλλου στην Κρητη δεν μπορουν να το αποδωσουν σωστα παρα μονο στο νομο Χανιων. Εαν δεν εχεις μεγαλωσει μ αυτο δεν μπορεις να το αποδωσεις σωστα εχει το δικο του "χρωμα" η αλλιως το δικο του υφος οπως το λεμε εδω μεσα. Ασε που πρεπει να πιεις και δυο τρεις κουπες κρασι μαρουβα πρωτα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :D
Γνωριζω ανθρωπους οπως και εσυ που δεν μπορουν να ψαλλουν χωρις σημαδια, ελξεις και αλλα, επειδη τα εχω "δουλεψει" καλα, σου λεω οτι προτιμω το "καθαρο" κειμενο.Προσωπικη αποψη. Αυτο δεν σημαινει οτι διαφωνω διαφορετικα, αντιθετως αξιζει να μαθει κανεις ετσι η μαλλον πρεπει, αναλυτικα η με σημαδια αλλα πρεπει να μπορει να ψαλει και χωρις. Δηλαδη με των Τριων..

Τα σημαδια ειναι παρεξηγημενα και οποιος δεν τα εχει διδαχτει τα αποστρεφεται, ειναι μια διαφορετικη προσεγγιση της παραδοσης οπως και η (υπερ)αναλυτικη, μαλιστα η αναλυτικη σε δεσμευει περισσοτερο ενω τα σημαδια αν θελεις, κανεις την συγκεκριμενη αναλυση -ποια ειναι;ποια εινα;:D η οποια και αυτη σε δεσμευει οπως πολυ σωστα ειπε ο φιλος μας Νικολας πιο πανω,αν θελεις οχι, ομως για χορωδια ειναι οτι πρεπει..:D
Δεν ειναι τυχαια η δουλεια των Τριων με την απλη γραφη, αρκει να εχεις μεγαλωσει στο Πατριαρχειο :D,η εστω στη Θεσσαλονικη. :p




Εχεις να διαλεξεις αναμεσα απο τρια.. Απλη γραφη των Τριων με φροντιστηριο στο Πατριαρχειο :D , Καρα η Καρα-μανη:D..- Φαινεται πως ο Καρα-μανης ειχε μανια με τον Καρα- :D

:p τι σχεση εχουν αυτα τα τρια -πολυ πιο στενη απ οσο φανταζομαστε :rolleyes:- Αυτο θα το εξετασουμε αλλη φορα:p


Ερικ να ξερεις οτι σεβομαι τις γνωσεις σου και αναγνωριζω τις ευστοχες προσπαθειες και προσφορες σου εδω στο φορουμ.. Μπραβο.

Με πολλη αγαπη τα γραφω αυτα να ξερεις..
Εδω θα μαστε και θα τα λεμε :p

Και νομιζω εχουμε πολλα να πουμε :wink:

Επισης πολυ καλη η δουλεια του Ηλια πιο πανω, μπραβο του..
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#30
:wink:[/B]


Ερικ, νομιζω οποιος δεν εχει ακουσματα δεν προκειται ποτε να μαθει, κι αυτο γιατι η μουσικη μας δεν ειναι μετροφωνια. Εαν δεν ακουσεις παραδοσιακο, οσα σημαδια και να εχει το κειμενο δεν προκειται ποτε να αποκτησεις υφος.(γενικα μιλαω οχι για σενα)
Τρανταχτο παραδειγμα..
Στην Πατριδα μου στα Χανια εχουμε σαν παραδοση το Ριζιτικο τραγουδι (τραγουδια της ταβλας οπως λεγονται) πουθενα αλλου στην Κρητη δεν μπορουν να το αποδωσουν σωστα παρα μονο στο νομο Χανιων. Εαν δεν εχεις μεγαλωσει μ αυτο δεν μπορεις να το αποδωσεις σωστα εχει το δικο του "χρωμα" η αλλιως το δικο του υφος οπως το λεμε εδω μεσα. Ασε που πρεπει να πιεις και δυο τρεις κουπες κρασι μαρουβα πρωτα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :D
Γνωριζω ανθρωπους οπως και εσυ που δεν μπορουν να ψαλλουν χωρις σημαδια, ελξεις και αλλα, επειδη τα εχω "δουλεψει" καλα, σου λεω οτι προτιμω το "καθαρο" κειμενο.Προσωπικη αποψη. Αυτο δεν σημαινει οτι διαφωνω διαφορετικα, αντιθετως αξιζει να μαθει κανεις ετσι η μαλλον πρεπει, αναλυτικα η με σημαδια αλλα πρεπει να μπορει να ψαλει και χωρις. Δηλαδη με των Τριων..

Τα σημαδια ειναι παρεξηγημενα και οποιος δεν τα εχει διδαχτει τα αποστρεφεται, ειναι μια διαφορετικη προσεγγιση της παραδοσης οπως και η (υπερ)αναλυτικη, μαλιστα η αναλυτικη σε δεσμευει περισσοτερο ενω τα σημαδια αν θελεις, κανεις την συγκεκριμενη αναλυση -ποια ειναι;ποια εινα;:D η οποια και αυτη σε δεσμευει οπως πολυ σωστα ειπε ο φιλος μας Νικολας πιο πανω,αν θελεις οχι, ομως για χορωδια ειναι οτι πρεπει..:D
Δεν ειναι τυχαια η δουλεια των Τριων με την απλη γραφη, αρκει να εχεις μεγαλωσει στο Πατριαρχειο :D,η εστω στη Θεσσαλονικη. :p




Εχεις να διαλεξεις αναμεσα απο τρια.. Απλη γραφη των Τριων με φροντιστηριο στο Πατριαρχειο :D , Καρα η Καρα-μανη:D..- Φαινεται πως ο Καρα-μανης ειχε μανια με τον Καρα- :D

:p τι σχεση εχουν αυτα τα τρια -πολυ πιο στενη απ οσο φανταζομαστε :rolleyes:- Αυτο θα το εξετασουμε αλλη φορα:p


Ερικ να ξερεις οτι σεβομαι τις γνωσεις σου και αναγνωριζω τις ευστοχες προσπαθειες και προσφορες σου εδω στο φορουμ.. Μπραβο.

Με πολλη αγαπη τα γραφω αυτα να ξερεις..
Εδω θα μαστε και θα τα λεμε :p

Και νομιζω εχουμε πολλα να πουμε :wink:

Επισης πολυ καλη η δουλεια του Ηλια πιο πανω, μπραβο του..
Ὠραῖο μνμ.

Νὰ σημειώσω μόνο μιὰ προσωπικὴ ἄποψη. Ἡ ἁπλὴ γραφὴ τῶν Τριῶν μὲ ἀρέσει γιατὶ μ' ἀφήνει ἐλεύθερο νὰ ἀποδώσω τὴν ποιότητα τῶν σημαδοφώνων καὶ τῶν καλλωπιστικῶν μὲ βάση τὰ ἀκούσματα χωρὶς νὰ δεσμεύομαι ἀπὸ κάτι παρὰ μόνο τὰ ἀκούσματά μου. Καὶ κάπου εἶμαι ἐλεύθερος νὰ ἐκτελέσω κατὰ βούληση προσωπική καὶ ἔνστικτο ψαλτικό.

Μ' ἀρέσει αὐτὸ καὶ κάθε φορὰ ποὺ ψάλλω τὰ κλασικὰ τοῦ 19ου ἀνακαλύπτω καὶ κάτι καινούργιο ὅσο διαβάζω καὶ ἀκούω. Ἔτσι τὸ ἐνδιαφέρον μου παραμένει πάντα ἀμείωτο καὶ ἔχω τὴν εὐχαρίστηση τῆς προσωπικῆς πινελιᾶς ποὺ καὶ ποὺ. Ποτὲ δὲν μοῦ ἄρεσε ἡ ἀναλυτικὴ γραφὴ, καλὴ χρυσὴ, ἀλλὰ υπερβολικὰ φορμαλιστικὴ ἐνῶ κάτι παρόμοιο ἐπιχειρεῖται μὲ τὰ παλαιὰ σημαδόφωνα, με τὸ ἐπιπρόσθετο πρόβλημα ὅτι δὲν γνωρίζουμε πολλὰ γι' αὐτὰ ἀλλὰ μᾶλλον ὑποθέτουμε.

Τέλος πάντων, οἱ μουσικολόγοι τὰ βλέπουν ἀκαδημαϊκὰ, ἐγώ ἁπλὸς ψάλτης εἶμαι καὶ μ' ἀρέσει ἡ ἐλευθερία τῆς βυζαντινῆς τέχνης γενικότερα μακριὰ ἀπὸ καλούπια κὰι ξεροὺς ἀκαδημαϊσμούς.
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#31
:cool::cool::cool:
Τι δεν κατάλαβες Κων/νε;
ΤΕΧΝΗ ευτυχώς ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ η Μουσική αλλά
κ η Ζωγραφική, κ ως μέρος της Τέχνης έγινε η
αναφορά στο Πικάσσο.Ας ανοίξουμε τους ορίζοντές μας,
μη "κολλάμε" μόνο στο Στανἰτσα,Πρίγγο κ Ναυπλίώτη
υπάρχουν κ άλλοι καλλιτέχνες!
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#32
Δεν είχε υποπέσει εις την αντίληψή μου κάπου εδώ. Μπορώ να το έχω και γραπτώς για το βιογραφικό μου; Θα σας ήμουν ευγνώμων!
"Κάποιοι. Γιατί όχι όλοι;;;"
Να μου το έλεγε κανένας άλλος αυτό να το δεχόμουν, αλλά εσείς; Υπάρχει και μνήμη, ξέρετε!!! Μια αντικειμενική ανασκόπηση στα μνμ σας θα αποβεί πολλαπώς χρήσιμη...
Εντύπωση μού προκαλεί η επιλεκτική σας ευαισθησία. Αλλού και αλλού δεν έχετε πρόβλημα να εκτραπείτε του θέματος, παρά μόνον όπου έχει να κάνει με τα της Σχολής σας (sic). Τέλος πάντων...
Εξ όσων διάβασα ο κος Παπαδόπουλος φαίνεται ένας αξιόλογος και ευγενής άνθρωπος ο οποίος δεν έχει ανάγκη αυτοφυούς υπερασπίσεως, η οποία είναι είναι συνεχής σε αυτό το forum, και στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο καλό δεν του κάνει, αφού εκτρέπει τη (υπο)συζήτηση ΔΙΑΡΚΩΣ από τα σημάδια στο καθ΄ όλα σεβαστό πρόσωπο του κου Παπαδόπουλου...
Ατυχές το παράδειγμα. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή προσωπική δημιουργία ενός ανθρώπου, είτε αυτό λέγεται πίνακας είτε αυτό λέγεται μουσική σύνθεση και φυσικά δεν κατακρίνουμε τη σύνθεση ή τον συνθέτη, όπως επιμένετε να δείχνετε με τα μηνύματά σας (!!!) Ἐχουμε να κάνουμε με μια παράδοση αιώνων, που δεν έχει να κάνει με πρόσωπα του σήμερα και τις προσωπικές τους επιλογές, και για την γραφή της συζητούμε και ενιστάμεθα. Εκτός πια και αν μερικοί διαβάζουν διαφορετικά "σωστά ελληνικά" σε αυτό το thread...

Μπορείς να μου μιλάς στον ενικό.Ένα πρόσωπο είμαι κ αν
βασιστώ στη ροή κ τη "ροπή" του γραπτού σου λόγου πρέπει
να είσαι κ μικρότερος ηλικιακά.

Μερικά άριστα από άριστους:

-Η ειρωνεία είναι εξευγενισμένη προσβολή. (Αριστοτέλης)

-Η ειρωνεία είναι η αστραπή του μίσους. (Ουγκώ)

-Η ειρωνεία καμιά φορά σημαίνει έλλειψη πνεύματος. (Σόλων)

Παρατηρώ ότι ΔΕΝ έχεις διάθεση διαλόγου οπότε ότι
επιθυμείς σε Π.Μ. για να έχουμε κ την ελευθερία της
προσωπικής αντιπαράθεσης ΧΩΡΙΣ κανόνες.:wink:
 

Α.Ι.Ζ

Νέο μέλος
#33
Επειδή μάλλον είστε καινούριος στο φόρουμ αναλωθήκατε και αναφερθήκατε πολύ σε
κουβέντα "κορεσμένη" περί ωδείων -μαθητών - ψαλτών , αλλά είδα και σε προηγούμενα μηνύματά σας κινηθήκατε στο ίδιο πνεύμα .
Προσωπικά δεν σας έθιξε κανείς , μην αρπάζεστε.
Ο συνάδελφος Παύλος γράφει με γλαφυρό τρόπο , θα το συνηθήσετε ....
Το παράδειγμα με τον πρώτο παθητικό το θεωρώ ατυχές
Ολα καλά κ. συνάδελφε αυτα που λέτε, αλλα δεν μπορω να καταλάβω ομως, πως την ευθυνη της αντιπαράθεσης την εχω εγω, αφου το μηνυμα μου εξ' αρχής δεν επιτίθονταν σε κανέναν, απλα ηταν μια τοποθέτηση.. Αρα, ποιος αρπάζεται στην τελικη..;
Τωρα, το καινουριος που λέτε, δεν κρινεται απαραίτητα απο την ημερ/νια εγγραφης.. καποιος μπορει να παρακολουθει χρονια το foroum χωρις να ειναι μελος..:wink:
Το παραδειγμα με τον α΄παθητικο γιατι το θεωρείτε ατυχες;
 
#34
Ολα καλά κ. συνάδελφε αυτα που λέτε, αλλα δεν μπορω να καταλάβω ομως, πως την ευθυνη της αντιπαράθεσης την εχω εγω, αφου το μηνυμα μου εξ' αρχής δεν επιτίθονταν σε κανέναν, απλα ηταν μια τοποθέτηση.. Αρα, ποιος αρπάζεται στην τελικη..;
Τωρα, το καινουριος που λέτε, δεν κρινεται απαραίτητα απο την ημερ/νια εγγραφης.. καποιος μπορει να παρακολουθει χρονια το foroum χωρις να ειναι μελος..:wink:
Το παραδειγμα με τον α΄παθητικο γιατι το θεωρείτε ατυχες;
εάν λοιπόν όπως λέτε , παρακολουθείτε το φόρουμ καιρό χωρίς να είστε μέλος και είχατε δει παλαιότερες αναρτήσεις μου , θα είχατε καταλάβει τι εννοώ ...
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
#35
Μπορείς να μου μιλάς στον ενικό.Ένα πρόσωπο είμαι κ αν
βασιστώ στη ροή κ τη "ροπή" του γραπτού σου λόγου πρέπει
να είσαι κ μικρότερος ηλικιακά.

Μερικά άριστα από άριστους:

-Η ειρωνεία είναι εξευγενισμένη προσβολή. (Αριστοτέλης)

-Η ειρωνεία είναι η αστραπή του μίσους. (Ουγκώ)

-Η ειρωνεία καμιά φορά σημαίνει έλλειψη πνεύματος. (Σόλων)

Παρατηρώ ότι ΔΕΝ έχεις διάθεση διαλόγου οπότε ότι
επιθυμείς σε Π.Μ. για να έχουμε κ την ελευθερία της
προσωπικής αντιπαράθεσης ΧΩΡΙΣ κανόνες.:wink:
Δεν συνηθίζω να παίζω το παιχνιδάκι "παπαδοπαίδι δημοσίως, νταλικέρης ιδιωτικώς" στο οποίο έχετε έπαθλα. Και εν τέλει δεν είμαι υποχρεωμένος να συμμερίζομαι τα περί βωμολοχίας βίτσια του καθενός. Αν εσάς σας "εξιτάρει" το σκηνικό, δικαίωμά σας... ;)

Όσο για τα περί ειρωνείας λυπούμαι πολύ που εσείς και κάποιοι άλλοι δεν έχετε κάτι καλύτερο να ασχοληθείτε εις τα κατ' ιδίαν από το ευγενές άθλημα του θάπτειν και του απονέμειν οφφίκια σε όσους δεν συμμερίζονται τις απόψεις σας. Μήπως να συλλέγατε γραμματόσημα καλύτερα; ...

Κατηγορείτε άλλους ότι επιδεικνύουν μαχητικά σε ποια σχολή (sic) ανήκουν τη στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος της συμμετοχής σας εδώ αποτελεί επιτομή της στρατευμένης μηνυματογραφίας που ξεκινά από αγοραίες φραστικές επιθέσεις μέχρι και ύμνους για την τεράστια προσφορά των ινδαλμάτων σας στην Ορθοδοξία και την Ελλάδα... Όταν εσείς και οι συν υμίν παρρησιαζεσθε (συχνά αδόκιμα...) θεωρείτε ότι είστε οι πανευσεβείς και μύστες, οι συνεχιστές του Κουκουζέλη. Όταν κάποιοι σας αντιτείνουν λόγο τότε αυτοί είναι είρωνες, αήθεις και αμόρφωτα μειράκια... Ας είναι, καθένας όπως βολεύεται σε αυτή τη ζωή. Για την άλλη έχει ο Θεός...

Σχετικά με τα αποφθέγματα που παραθέσατε περί ειρωνείας σε σχέση με βλακεία, μίσος κλπ., απαντώ ανταποδίδοντας την εκτίμηση:

"Για να ειρωνευτείς θέλει μυαλό, για να σε ειρωνευτούν χρειάζεται απλά να είσαι ανόητος".

"Δίδου είρωνι αφορμήν και ειρωνικώτερος έσται"
(παράφραση Σοφίας Σειράχ)

"Αν νιώθεις συχνά ότι σε ειρωνεύονται, σκέψου καλά τα δυο παραπάνω" ;)
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#36
Το "χοντραίνεις" αλλά αυτό δείχνει το επίπεδο κ την ποιότητα
του ανδρός όπως πολύ σοφά λέγει ο λαός μας.
Εύχομαι όταν κ εσύ αποφασίσεις αν θα στρατευτείς με τη
Βυζαντινή Μουσική απλά να το ανακοινώσεις στο Forum
να λάβουμε τα μέτρα μας.
Εκτίμηση σαφώς κ υπάρχει στο πρόσωπό σου σαν εικόνα Του
αλλά σαν παπαδοπαίδι κ ναταλικιέρης (αυτό μην το ξεχνάς)
σου εύχομαι να βρείς κανά χόμπυ εκτός του να ειρωνεύεσαι.
Βέβαια ως γνωστόν από μακριά ΟΛΟΙ είναι ίσοι.Από κοντά
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ κ.Μανιάτη; Δικαίως όμως κατέχεις το οφφίκιο
του Άρχοντος Πρωτοειρωνευτού του Ψαλτολογίου.
Απλά αξεπέραστος κ αυτοϊκανοποιούμενος μόνο
κ μόνο διαβάζοντας τα γραφόμενά σου.
Τώρα αν θες συνέχεια μην αγχώνεσαι υπάρχουν τα Π.Μ.
αν κ απ'ότι καταλαβαίνω αρέσκεσαι στην επίδειξη.
Κάτι για το θέμα μήπως;
Της σύνθεσης ντε του Ηλία.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
#37
Το "χοντραίνεις" αλλά αυτό δείχνει το επίπεδο κ την ποιότητα
του ανδρός όπως πολύ σοφά λέγει ο λαός μας.
Εύχομαι όταν κ εσύ αποφασίσεις αν θα στρατευτείς με τη
Βυζαντινή Μουσική απλά να το ανακοινώσεις στο Forum
να λάβουμε τα μέτρα μας.
Εκτίμηση σαφώς κ υπάρχει στο πρόσωπό σου σαν εικόνα Του
αλλά σαν παπαδοπαίδι κ ναταλικιέρης (αυτό μην το ξεχνάς)
σου εύχομαι να βρείς κανά χόμπυ εκτός του να ειρωνεύεσαι.
Βέβαια ως γνωστόν από μακριά ΟΛΟΙ είναι ίσοι.Από κοντά
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ κ.Μανιάτη; Δικαίως όμως κατέχεις το οφφίκιο
του Άρχοντος Πρωτοειρωνευτού του Ψαλτολογίου.
Απλά αξεπέραστος κ αυτοϊκανοποιούμενος μόνο
κ μόνο διαβάζοντας τα γραφόμενά σου.
Τώρα αν θες συνέχεια μην αγχώνεσαι υπάρχουν τα Π.Μ.
αν κ απ'ότι καταλαβαίνω αρέσκεσαι στην επίδειξη.
Κάτι για το θέμα μήπως;
Της σύνθεσης ντε του Ηλία.
O Θεός καλέ μου άνθρωπε δεν μας δίνει τίποτα που να μην μπορούμε να αντέξουμε. Έτσι και με εσάς... Συνεχίστε, αντέχουμε! Συνεχίστε ακάθεκτος το μεταμεσονύκτιο ποιηματάκι σας που (όπως πάντα) δεν έχει αποφασίσει αν θα παίζει εντός των ορίων της ευπρέπειας ή της απρέπειας!

Τα περί ήθους και τα λοιπά (όπως πάντα) φαιδρά που καταθέτετε με περισσή προπέτεια, σας τα επιστρέφω. Μήπως βρείτε και κάτι να σκεφτείτε, αφού μόνο στο να αναμασάτε τα ίδια και τα ίδια είστε καλός. Και κόψτε πλέον αυτή την παιδαριώδη πρόσκληση με ΠΜ στον καθένα με τον οποίον διαφωνείτε. Καταντάει κουραστικό να είναι το μόνο σας εφεύρημα όταν δεν διαθέτετε το στοιχειώδες απόσταγμα πνεύματος να του απαντήσετε, και καταλήγετε σαν το σκύλο που κυνηγάει συνεχώς την ουρά του προσπαθώντας να αποδείξει σε όλους ότι κάνει κάτι...

Όσο για το θέμα, του Ηλία ντε, (sic) ό,τι καλό είχα να πω, το είπα. Από εκεί και πέρα σας αφήνω στην προσπάθειά σας να αποδείξετε ότι και καλά τα έχουμε βάλει με τον Ηλία (sic) και την προσφορά του. Όταν τελειώσετε με το κυνήγι της ουράς, ίσως βρείτε και εσείς κάτι ουσιώδες να πείτε επιτέλους (γενικά κάπου στο "Ψ") ...

Έρρωσθε!
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#38
Ταλέντο μεγάλο στο να καταδικάζετε θέματα
κ τελικά να "κλειδώνουν"!
Συνεχίστε κ εσείς τις ειρωνικές σας μεταμεσονύκτιες "προβολές"
κ αν σας ενοχλεί η ώρα κ είναι βαριά τα βλέφαρα τότε
υπάρχουν κ τα αντίστοιχα οινοπνευματώδη αποστάγματα που ίσως βοηθήσουν
στην κατανόηση κ...αντοχή σας.
Βλέπω μεγάλη γνώση κυνολογίας αλλά όχι βυζαντινομουσικολογίας!


Επειδή βλέπω, από τα γραφόμενά σας, ότι με παρακολουθείτε "στενά"
αυτοπροταθείτε για Γεν.Συντονιστής να τροποποιείτε κ τα μνμ μου
ώστε να σας είναι "ουσιώδη κ αρεστά".
Στείλτε μου ή μάλλον δημιουργείστε κ ξεχωριστό θέμα
με τα μνμ-αποφθέγματά σας να τα έχουμε σαν οδηγό
όταν παρεκκλίνουμε από την "ουρά μας".
 
Last edited:

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
#39
Ταλέντο μεγάλο στο να καταδικάζετε θέματα
κ τελικά να "κλειδώνουν"!
Aυτό είναι ταλέντο και ψαλτολογιακή τακτική της Σχολής σας (sic). Αν διαβάζατε το "Ψ" καλά με τα καλά ελληνικά σας θα το βλέπατε... Υπάρχουν και άλλοι εδώ ξέρετε που βλέπουν και θυμούνται, από τότε που εσείς δεν ήσασταν καν μέλος εδώ. Και υπήρξαν και μάρτυρες και αποδέκτες της πολιτικής αυτής, την οποία εντέχνως συνεχίζετε αλλά και αποδίδετε και σε άλλους (άλλο τάλαντο κι αυτό...). Μην προκαλούμε τους μνήμονας λοιπόν...:wink:

Συνεχίστε κ εσείς τις ειρωνικές σας μεταμεσονύκτιες "προβολές"
Δεν σκοπεύω να χάσω και τα δακτυλικά μου αποτυπώματα στο πληκτρολόγιο για να γεμίσετε τις ανιαρές μεταμεσονύκτιες ώρες σας... Αλλά ας όψεται αυτό το σπιρτόζικο πνεύμα που (νομίζετε ότι) έχετε και με προκαλεί...

κ αν σας ενοχλεί η ώρα κ είναι βαριά τα βλέφαρα
Κανένα πρόβλημα. Εξάλλου εγώ δεν οδηγώ το πρωί ώστε να με απασχολούν αυτά...

τότε
υπάρχουν κ τα αντίστοιχα οινοπνευματώδη αποστάγματα που ίσως βοηθήσουν
στην κατανόηση κ...αντοχή σας.
Προτιμώ καφεδάκι. Όχι από τα κερασμένα όμως...


Βλέπω μεγάλη γνώση κυνολογίας
Ιδίως στα λυσσώδη...

αλλά όχι βυζαντινομουσικολογίας!
Έκλεισε το "Αιολίς" ξέρετε και ελπίζω όχι επειδή δεν έκανε τζίρο λόγω του ότι τριγύρω κερνάνε καφέδες αβέρτα-κουβέρτα... Αν λοιπόν ασχοληθώ και με τη βυζαντινομουσικολογία μπορεί να κλείσουν και άλλα "μαγαζιά" στην περιοχή, και δεν θα το ήθελα. Σας την αφήνω λοιπόν για προσπορισμό ... :D


αυτοπροταθείτε για Γεν.Συντονιστής να τροποποιείτε κ τα μνμ μου
ώστε να σας είναι "ουσιώδη κ αρεστά".
Γι' αυτό δεν χρειάζεται Γεν. Συντονιστής, χρειάζεται Υπερήρωας...!!!

Στείλτε μου ή μάλλον δημιουργείστε κ ξεχωριστό θέμα
με τα μνμ-αποφθέγματά σας να τα έχουμε σαν οδηγό
όταν παρεκκλίνουμε από την "ουρά μας".
Ουδέποτε έθεσα εαυτόν ως μέτρο. Αλλά αν ποτέ την αφήσετε, υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα να ακολουθήσετε εδώ και αλλού, αν φυσικά σας επιτραπεί άνωθεν.
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#40
Aυτό είναι ταλέντο και ψαλτολογιακή τακτική της Σχολής σας (sic). Αν διαβάζατε το "Ψ" καλά με τα καλά ελληνικά σας θα το βλέπατε... Υπάρχουν και άλλοι εδώ ξέρετε που βλέπουν και θυμούνται, από τότε που εσείς δεν ήσασταν καν μέλος εδώ. Και υπήρξαν και μάρτυρες και αποδέκτες της πολιτικής αυτής, την οποία εντέχνως συνεχίζετε αλλά και αποδίδετε και σε άλλους (άλλο τάλαντο κι αυτό...). Μην προκαλούμε τους μνήμονας λοιπόν...:wink:
Δεν σκοπεύω να χάσω και τα δακτυλικά μου αποτυπώματα στο πληκτρολόγιο για να γεμίσετε τις ανιαρές μεταμεσονύκτιες ώρες σας... Αλλά ας όψεται αυτό το σπιρτόζικο πνεύμα που (νομίζετε ότι) έχετε και με προκαλεί...
Κανένα πρόβλημα. Εξάλλου εγώ δεν οδηγώ το πρωί ώστε να με απασχολούν αυτά...
Προτιμώ καφεδάκι. Όχι από τα κερασμένα όμως...
Ιδίως στα λυσσώδη...
Έκλεισε το "Αιολίς" ξέρετε και ελπίζω όχι επειδή δεν έκανε τζίρο λόγω του ότι τριγύρω κερνάνε καφέδες αβέρτα-κουβέρτα... Αν λοιπόν ασχοληθώ και με τη βυζαντινομουσικολογία μπορεί να κλείσουν και άλλα "μαγαζιά" στην περιοχή, και δεν θα το ήθελα. Σας την αφήνω λοιπόν για προσπορισμό ... :D
Γι' αυτό δεν χρειάζεται Γεν. Συντονιστής, χρειάζεται Υπερήρωας...!!!
Ουδέποτε έθεσα εαυτόν ως μέτρο. Αλλά αν ποτέ την αφήσετε, υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα να ακολουθήσετε εδώ και αλλού, αν φυσικά σας επιτραπεί άνωθεν.
Δυστυχώς πρέπει να εργαστούμε (κάποιοι) ώστε να μεριμνήσουμε
για τα φθαρτά κάτι που προφανώς το έχετε λυμένο σαν πρόβλημα
με τη ρητορική σας (δεν υποθέτω είμαι σίγουρος).Εξ΄ου κ το οφφίκιο.
Πάλι λάθος κάνετε διότι έχω ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ χρόνο κ ΑΝΤΟΧΕΣ ώστε
να πηγαίνω κατ΄ευθείαν είτε στο Ναό είτε στο συρόμενο.
Αλλά επειδή δεν θέλω να σύρω κ εσάς στη ακολασία της Σχολής
προσπαθήστε να το ξεπεράσετε, να το καταπιείτε, να το χωνέψετε:
"Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια."

Τώρα αν θεωρείτε εαυτόν "υπερήρωα"
η Marvel θα σας έχει ΣΙΓΟΥΡΑ ανἀγκη.:wink:
Για το " άνωθεν " μάλλον μεριμνάτε πολύ
κ δεν κάνει. Είναι Άλλου δουλειά.
 
Top