Χριστός ανεστη!
Μπαίνουμε μετά από καιρό να διαβάσουμε ένα ενδιαφέρον θέμα από τον outieri και κλειδώνεται 2 φορές.
Μπορούν οι σεβαστοι συντονιστές να μας εξηγήσουν ποιον κανονα παρεβη ο συνάδελφος?
Γιατι δεν αφήνετε να γίνει συζήτηση?
Ἀληθῶς Ἀνέστη!!!Χριστός ανεστη!
Αὐτό γιατί μᾶς τό λές; Δέν καταλαβαίνω; Τί σχέση ἔχει;Μπαίνουμε μετά από καιρό ...
Τό ἔστησες;Μπαίνουμε μετά από καιρό να διαβάσουμε ένα ενδιαφέρον θέμα ...
Δέν ἀποσύρθηκαν. Ἄνετα τά διαβάζετε... από τον outieri και κλειδώνεται 2 φορές.
Δέν κλειδώθηκαν γιά τόν Οὐτιέρη. Ὁ Οὐτιέρης, παρά τό ἔντονο ὕφος του ἀπό τό 1ο του μήνυμα (σέ ἄλλο θέμα) πού ὡμολόγησε, τά τελευταῖα του μηνύματα ἀξίζουν συγχαρητηρίων καί τόν εὐχαριστῶ καί τόν εὐχαρίστησα.Μπορούν οι σεβαστοι συντονιστές να μας εξηγήσουν ποιον κανονα παρεβη ο συνάδελφος?
Ἡ συζήτηση ἔγινε καί ἔχει ἐξαντληθεῖ σέ τόσα θέματα, καί ἔγραψες καί σοῦ ἀπάντησαν.Γιατι δεν αφήνετε να γίνει συζήτηση?
Πάτερ μαλλον εγω δεν καταλαβαίνω μαλλον. Γιατί στο σημείωμα του π. Δαυίδ δεν βλέπω να λέει για ποιον λόγο το κλείνει.Κάθε θέμα πού κλείνει ἔχει σημείωμα συντονιστοῦ.
Αληθώς ανέστη!Χριστός Ανέστη! Σεβαστή η κάθε διαμαρτυρία, ιδιαίτερα όταν γίνεται διακριτικά (προσωπικό μήνυμα).
Όταν μια συζήτηση έχει εξαντληθεί στο φόρουμ και απλά ανακυκλώνεται (κατά τη γνώμη του εκάστοτε συντονιστή) προτιμάμε να παραπέμπουμε σε σχετικά θέματα.
Όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες στα σχετικά θέματα αν κάτι δεν έχει ακουστεί ήδη.
Σοβαρὰ τώρα;Το θέμα είναι ότι τα παραπάνω κριτήρια καλούνται να τα αξιολογήσουν για ψάλτες μέλη που δεν είναι ψάλτες.
Αγαθά σίγουρα τα κίνητρα και επιβεβλημένη η υπακοή μας αλλά συχνά δίνεται η αίσθηση ότι η ψαλτική άποψη και οπτική συνθλίβεται μέσα σε ένα ευρύτερο εκκλησιαστικό πλαίσιο, το οποίο για ψαλτικα δεδομένα ίσως είναι λίγο υπερβολικό χωρίς να χρειάζεται τόσο.
Και έτσι το ψαλτολογιο αντί να είναι χώρος αποκλειστικός ψαλτών είναι κάτι άλλο. Με συνέπεια η συμμετοχή των πραγματικών ψαλτών να φθίνει, οι αναρτήσεις να περιορίζονται και να αφορούν κυρίως παράπλευρες επιστήμες ή τέχνες.
Ασφαλώς τη θεματολογία την επιλέγουν οι ιδιοκτήτες και μεις απλά συμμετέχουμε ή δεν συμμετέχουμε.
Τὸ ἀντικειμενικὸ μᾶλλον εἶναι ὑποκειμενικὸ τελικὰ,τουλάχιστον ἔτσι φαίνεται σὲ ὅσους ἔχουμε γράψει καὶ παλιότερα καὶ πολὺ παλιότερα.
Ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα ἔπειδὴ καὶ ἔχω συμμετάσχει σὲ θέματα ἰδιαιτέρως καυτά μὲ ἐξίσου καυτὲς ἔως βιτριολικὲς παρατηρήσεις καὶ στὴν συγκεκριμένη ἀφορμὴ στάθηκα ἀπέναντι στὰ γραπτὰ τοῦ Οὐτιέρη, ἔχω νὰ πῶ ὅτι ἡ δουλειὰ τοῦ συντονιστῆ εἶναι ἐξαιρετικὰ δύσκολη, στὸ νὰ τὶ νὰ ἐπιτρέψει καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ καταλάβει τὶ ὀφελεῖ καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ ἀντιληφθεῖ ἴσως καὶ τὰ κίνητρα τοῦ καθενός μας καὶ μάλιστα χωρὶς νὰ μᾶς γνωρίζει.
Στὸ νὰ συμπεριλάβει τὰ παραπάνω μέσα στοὺς τυπικοὺς κανόνες τοῦ φορουμ.
Πολλὲς φορὲς καὶ γὼ τσαντίστηκα ποὺ δὲν μὲ ἄφησαν νὰ ἀπασφαλίσω τὸ G3 τῆς «πνευματικῆς» μου καθέδρας , εἰδικὰ ὅταν διέθετα πολλοὺς γεμιστῆρες γεμάτους μὲ «ἀκατανίκητα» ἐπιχειρήματα τῆς« ὀρθοδόξου» ὀργῆς μου, καὶ τσουπ! νὰ σου ἕνας ... ἀτυχὴς συντονιστὴς 03.00 τὰ ξημερώματα-γερμανικό νούμερο, κλειδώνει τὸ θέμα καὶ μοῦ στερεῖ τὴν ἀπόλαυση τοῦ .... κατακεραυνώματος ἀπὸ τὰ ὕψη τοιῦ προσωπικοῦ μου ... Ὁλύμπου ...
Τὸ λοιπὸν, συνάδελφοι, ὅποιος πιστεύει ὅτι θὰ εἶναι ἀντικειμενικότερος, δύναται νὰ αἰτηθεῖ ἀπὸ τὸν Διαχειριστή μας τὴν ... πολυζήλευτη ἰδιότητα τοῦ Συντονιστῆ νὰ τὸν μετρήσουμε κι αὐτὸν κατὰ τὸν Δανιὴλ, מְנֵ֥א מְנֵ֖א תְּקֵ֥ל