Διαμαρτυρία

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Χριστός ανεστη!

Μπαίνουμε μετά από καιρό να διαβάσουμε ένα ενδιαφέρον θέμα από τον outieri και κλειδώνεται 2 φορές.

Μπορούν οι σεβαστοι συντονιστές να μας εξηγήσουν ποιον κανονα παρεβη ο συνάδελφος?

Γιατι δεν αφήνετε να γίνει συζήτηση?
 

outierhs ouths

Νέο μέλος
Χριστός ανεστη!

Μπαίνουμε μετά από καιρό να διαβάσουμε ένα ενδιαφέρον θέμα από τον outieri και κλειδώνεται 2 φορές.

Μπορούν οι σεβαστοι συντονιστές να μας εξηγήσουν ποιον κανονα παρεβη ο συνάδελφος?

Γιατι δεν αφήνετε να γίνει συζήτηση?

Αγαπητέ Κώστα Χριστός Ανέστη! Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Η αλήθεια είναι ότι πρόσφατα έγραψα στο "Ψαλτολογιο", οπότε δεν έχω και την κατάλληλη εμπειρία και μπορεί να έκανα κάποιο λάθος. Αυτό που κατάλαβα σίγουρα είναι πως υπέπεσα σε ένα σφάλμα και έσπευσα να ζητήσω συγγνώμη από τον κ. Καλπακίδη. Και την εννοώ την συγγνώμη. Επίσης ίσως να ενόχλησε το έντονο ύφος της ανάρτησης μου. Αλλά ειλικρινά θεωρώ πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της εκκλησίας (και όχι μόνο της ψαλτικής) ο τρόπος με τον οποίον τελείται η ακολουθία του Πάσχα. Αυτό που όντως δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κλειδώθηκε δύο φορές. Και πάλι ευχαριστώ.
 
Last edited:

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Για διαβάστε λίγο προσεκτικά...
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής

Χριστός ανεστη!
Ἀληθῶς Ἀνέστη!!!

Μπαίνουμε μετά από καιρό ...
Αὐτό γιατί μᾶς τό λές; Δέν καταλαβαίνω; Τί σχέση ἔχει;

Μπαίνουμε μετά από καιρό να διαβάσουμε ένα ενδιαφέρον θέμα ...
Τό ἔστησες;

.. από τον outieri και κλειδώνεται 2 φορές.
Δέν ἀποσύρθηκαν. Ἄνετα τά διαβάζετε.

Μπορούν οι σεβαστοι συντονιστές να μας εξηγήσουν ποιον κανονα παρεβη ο συνάδελφος?
Δέν κλειδώθηκαν γιά τόν Οὐτιέρη. Ὁ Οὐτιέρης, παρά τό ἔντονο ὕφος του ἀπό τό 1ο του μήνυμα (σέ ἄλλο θέμα) πού ὡμολόγησε, τά τελευταῖα του μηνύματα ἀξίζουν συγχαρητηρίων καί τόν εὐχαριστῶ καί τόν εὐχαρίστησα.

Γιατι δεν αφήνετε να γίνει συζήτηση?
Ἡ συζήτηση ἔγινε καί ἔχει ἐξαντληθεῖ σέ τόσα θέματα, καί ἔγραψες καί σοῦ ἀπάντησαν.
Ὑπάρχουν καί ἄλλα θέματα ἀνοικτά (ὅπως ὑπέδειξα), καί ἄν κάτι δέν ἔχει ἀκουστεῖ, μπορεῖτε νά συμπληρώσετε.
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Πατερ την ευχη σας.
Το αν έχει εξαντληθεί η συζήτηση δεν θα το μάθουμε ποτέ αφού τα κλειδώνετε.

Το πόρισμα ποιο ειναι; οι συντονιστές θεωρούν ότι έχει εξαντληθει η συζήτηση;
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Ἤμουν σαφής. Συνεχῖστε, ἀφοῦ διαβάσετε πρῶτα, καί μή προεξοφλεῖς τίποτε.
Ὑπ᾿ ὄψιν ὅτι καί αὐτό τό θέμα ἐμπίπτει στίς ἀπαγορεύσεις τῶν κανόνων, ὅπως καί οἱ ἀριθμοί πού ζήτησες εἶναι οἱ 14, 15 καί 16.
Τά ὑπέμνησε ὁ π. Δαβίδ καί ἐδῶ.
Δείξατε κατανόηση.
Νά εἶσαι καλά!
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Για το συγκεκριμένο το βλεπω οκ, τα άλλα δύο θεματα δεν μας είπατε ποιους κανόνες δεν τηρησαν και κλειδωδηκαν
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Κάθε θέμα πού κλείνει ἔχει σημείωμα συντονιστοῦ.
Πάτερ μαλλον εγω δεν καταλαβαίνω μαλλον. Γιατί στο σημείωμα του π. Δαυίδ δεν βλέπω να λέει για ποιον λόγο το κλείνει.
Λεει την άποψη του και αμέσως το κλειδώνει γιατί "δεν έχει νοημα".
Επίσης παραπέμπει στους κανονες συμμετοχής. Τους διαβάζω και δεν βλέπω κάτι μεμπτό.
Μόνο το ότι ο συντονιστής έχει δικαίωμα να κλείνει ένα θέμα.
Αν απλα εφαρμοσατε αυτόν τον κανόνα πειτε μας να το ξέρουμε να μη μπαίνουμε στον κόπο να γράφουμε αδικα
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κάποτε μπορεί να γίνει και μελέτη, διατριβή για το ποιά θέματα (δεν) κλειδώνονται. Αν υποστήριζε πχ κάποιος με ειδική ανάρτηση αντίθετα από αυτά που έγραψε ο ουτιέρης… οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τί θα συνέβαινε…

ΧΣ ανέστη!
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Χριστός Ανέστη! Σεβαστή η κάθε διαμαρτυρία, ιδιαίτερα όταν γίνεται διακριτικά (προσωπικό μήνυμα).

Όταν μια συζήτηση έχει εξαντληθεί στο φόρουμ και απλά ανακυκλώνεται (κατά τη γνώμη του εκάστοτε συντονιστή) προτιμάμε να παραπέμπουμε σε σχετικά θέματα.

Όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες στα σχετικά θέματα αν κάτι δεν έχει ακουστεί ήδη.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Χριστός Ανέστη! Σεβαστή η κάθε διαμαρτυρία, ιδιαίτερα όταν γίνεται διακριτικά (προσωπικό μήνυμα).

Όταν μια συζήτηση έχει εξαντληθεί στο φόρουμ και απλά ανακυκλώνεται (κατά τη γνώμη του εκάστοτε συντονιστή) προτιμάμε να παραπέμπουμε σε σχετικά θέματα.

Όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες στα σχετικά θέματα αν κάτι δεν έχει ακουστεί ήδη.
Αληθώς ανέστη!

Απολύτως λογικά αυτά και ευχαριστούμε.

Η απήχηση όμως υποκειμενικών κινήσεων συντονιστών φαίνεται αντικειμενικά. Είναι ένα από τα εγγενή προβλήματα ενός φόρουμ. Κι αυτό έχει να κάνει με την ανθρώπινη φύση και κρίση. Το πρόσφατο παράδειγμα αυτό καταδεικνύει με πολύ κραυγαλέο τρόπο! Είχαμε πολύν καιρό να ασχοληθούμε ως φόρουμ δημόσια με κάτι τέτοιο εξ άλλου!

Εν Χριστώ αναστάντι
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Τὸ ἀντικειμενικὸ μᾶλλον εἶναι ὑποκειμενικὸ τελικὰ,τουλάχιστον ἔτσι φαίνεται σὲ ὅσους ἔχουμε γράψει καὶ παλιότερα καὶ πολὺ παλιότερα.

Ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα ἔπειδὴ καὶ ἔχω συμμετάσχει σὲ θέματα ἰδιαιτέρως καυτά μὲ ἐξίσου καυτὲς ἔως βιτριολικὲς παρατηρήσεις καὶ στὴν συγκεκριμένη ἀφορμὴ στάθηκα ἀπέναντι στὰ γραπτὰ τοῦ Οὐτιέρη, ἔχω νὰ πῶ ὅτι ἡ δουλειὰ τοῦ συντονιστῆ εἶναι ἐξαιρετικὰ δύσκολη, στὸ νὰ τὶ νὰ ἐπιτρέψει καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ καταλάβει τὶ ὀφελεῖ καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ ἀντιληφθεῖ ἴσως καὶ τὰ κίνητρα τοῦ καθενός μας καὶ μάλιστα χωρὶς νὰ μᾶς γνωρίζει.
Στὸ νὰ συμπεριλάβει τὰ παραπάνω μέσα στοὺς τυπικοὺς κανόνες τοῦ φορουμ.

Πολλὲς φορὲς καὶ γὼ τσαντίστηκα ποὺ δὲν μὲ ἄφησαν νὰ ἀπασφαλίσω τὸ G3 τῆς «πνευματικῆς» μου καθέδρας ;), εἰδικὰ ὅταν διέθετα πολλοὺς γεμιστῆρες γεμάτους μὲ «ἀκατανίκητα» ἐπιχειρήματα τῆς« ὀρθοδόξου» ὀργῆς μου, καὶ τσουπ! νὰ σου ἕνας ... ἀτυχὴς συντονιστὴς 03.00 τὰ ξημερώματα-γερμανικό νούμερο, κλειδώνει τὸ θέμα καὶ μοῦ στερεῖ τὴν ἀπόλαυση τοῦ .... κατακεραυνώματος ἀπὸ τὰ ὕψη τοιῦ προσωπικοῦ μου ... Ὁλύμπου ...

Τὸ λοιπὸν, συνάδελφοι, ὅποιος πιστεύει ὅτι θὰ εἶναι ἀντικειμενικότερος, δύναται νὰ αἰτηθεῖ ἀπὸ τὸν Διαχειριστή μας τὴν ... πολυζήλευτη ἰδιότητα τοῦ Συντονιστῆ νὰ τὸν μετρήσουμε κι αὐτὸν κατὰ τὸν Δανιὴλ, מְנֵ֥א מְנֵ֖א תְּקֵ֥ל
 

giorgosgoudi

Νέο μέλος
Το θέμα είναι ότι τα παραπάνω κριτήρια καλούνται να τα αξιολογήσουν για ψάλτες μέλη που δεν είναι ψάλτες.

Αγαθά σίγουρα τα κίνητρα και επιβεβλημένη η υπακοή μας αλλά συχνά δίνεται η αίσθηση ότι η ψαλτική άποψη και οπτική συνθλίβεται μέσα σε ένα ευρύτερο εκκλησιαστικό πλαίσιο, το οποίο για ψαλτικα δεδομένα ίσως είναι λίγο υπερβολικό χωρίς να χρειάζεται τόσο.

Και έτσι το ψαλτολογιο αντί να είναι χώρος αποκλειστικός ψαλτών είναι κάτι άλλο. Με συνέπεια η συμμετοχή των πραγματικών ψαλτών να φθίνει, οι αναρτήσεις να περιορίζονται και να αφορούν κυρίως παράπλευρες επιστήμες ή τέχνες.

Ασφαλώς τη θεματολογία την επιλέγουν οι ιδιοκτήτες και μεις απλά συμμετέχουμε ή δεν συμμετέχουμε.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Το θέμα είναι ότι τα παραπάνω κριτήρια καλούνται να τα αξιολογήσουν για ψάλτες μέλη που δεν είναι ψάλτες.

Αγαθά σίγουρα τα κίνητρα και επιβεβλημένη η υπακοή μας αλλά συχνά δίνεται η αίσθηση ότι η ψαλτική άποψη και οπτική συνθλίβεται μέσα σε ένα ευρύτερο εκκλησιαστικό πλαίσιο, το οποίο για ψαλτικα δεδομένα ίσως είναι λίγο υπερβολικό χωρίς να χρειάζεται τόσο.

Και έτσι το ψαλτολογιο αντί να είναι χώρος αποκλειστικός ψαλτών είναι κάτι άλλο. Με συνέπεια η συμμετοχή των πραγματικών ψαλτών να φθίνει, οι αναρτήσεις να περιορίζονται και να αφορούν κυρίως παράπλευρες επιστήμες ή τέχνες.

Ασφαλώς τη θεματολογία την επιλέγουν οι ιδιοκτήτες και μεις απλά συμμετέχουμε ή δεν συμμετέχουμε.
Σοβαρὰ τώρα;

Ἀπαράδεκτα ὅσα γράφεις. Οἱ συντονιστὲς γνωρίζουν τὸν ψαλτικὸ κόσμο καὶ μικρόκοσμο ὅσο κανεὶς ἄλλος. Ὁ δὲ διαχειριστὴς εἶναι καὶ Ψάλτης, ὅπως το θές.

Τὸ φορουμ ΜΑΣ δημοσιεύει και συζητᾶ ποικίλα πράγματα κάποτε καθαρὰ ψαλτικὰ καὶ κάποτε κάπως εὐρύτερα θέματα ποὺ πιθανῶς ἀπασχολοῦν τὴν ψαλτικὴ κοινότητα ὅπως τὸ συγκεκριμένο θέμα τῆς λειτουργίας τῆς Ἀναστάσεως.

Τὴν θεματολογία τὴν ἐπιλέγουμε ἐμεῖς μὲ βάση τὸν προορισμὸ καὶ τούς κανόνες τοῦ φορουμ, ποὺ θέσπισαν οἱ ὑπεύθυνοι αὐτοῦ. Ἔχουμε ἐνταχθεῖ σὲ αὐτὸ ὥστε νὰ συζητοῦμε μέσα στὸ παραπάνω πλαίσιο καὶ ὅ,τι προκύψει.

Ποτὲ δὲν ἤμασταν club ψαλτῶν, ἀλλὰ χῶρος συζήτησης θεμάτων ποὺ ἀφοροῦν τὴν ψαλτικὴ. ΔΕΝ εἶναι τὸ ἴδιο. Τὸ 'χουμε ξεκαθαρίσει αὐτὸ ἀπὸ χρόνια σὲ παλιότερα θέματα, ποὺ ἴσως δὲν γνωρίζεις.

Ὅσο γιὰ τὴν συμμετοχὴ, εἶναι τελείως ὑποκειμενικό. Ὑπῆρξαν ἐποχὲς μὲ διαρκὴ καὶ ἔντονη συμμετοχὴ καὶ ἐποχὲς ἀργὲς. Δὲν σημαίνει τίποτε. Αὐτὸ ποὺ μετράει εἶναι ὅτι παρὰ πολὺς κόσμος λαμβάνει βοήθεια, διευκρινίσεις, ἀπαντήσεις, ἐρεθίσματα στὰ ἐρωτήματά του, ποὺ ἦταν καὶ εἶναι ὁ πρωταρχικὸς σκοπὸς τοῦ Ψαλτολογίου. Δεν ξέρω ἄν τὸ 'χεις προσέξει, μόλις κάποιος συνάδελφος διατυπώσει ἁπορία, τάχιστα κάποιος ἄλλος δίνει κάποιαν ἀπάντηση ἤ παραπομπή, μπὰς καὶ βοηθήσει.

Οὕτε μᾶς ἐνδιαφέρει ἡ δημοτικότητα οὕτε μετράει κανεὶς συμμετοχές οὕτε ἐξαρτιόμαστε ἀπὸ τὶς ἐπακόλουθες διαφημίσεις οὕτε κανεὶς βιοπορίζεται ἀπὸ αὐτό. Χαλαρὰ συμμετέχουμε ἤ ὄχι καὶ χαλαρὰ διαθέτουμε ἴσως τὸ μεγαλύτερο ψαλτικὸ περιεχόμενο σὲ ποικιλία, μαζὶ μὲ μπόλικο συνοδευτικὸ περιεχόμενο ἀπὸ τὸν εὐρύτερο χῶρο (ἱστορικό, κοινωνικό κλπ) ποὺ περιβάλλει τὸν ψαλτόκοσμο.
 

outierhs ouths

Νέο μέλος
Τὸ ἀντικειμενικὸ μᾶλλον εἶναι ὑποκειμενικὸ τελικὰ,τουλάχιστον ἔτσι φαίνεται σὲ ὅσους ἔχουμε γράψει καὶ παλιότερα καὶ πολὺ παλιότερα.

Ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα ἔπειδὴ καὶ ἔχω συμμετάσχει σὲ θέματα ἰδιαιτέρως καυτά μὲ ἐξίσου καυτὲς ἔως βιτριολικὲς παρατηρήσεις καὶ στὴν συγκεκριμένη ἀφορμὴ στάθηκα ἀπέναντι στὰ γραπτὰ τοῦ Οὐτιέρη, ἔχω νὰ πῶ ὅτι ἡ δουλειὰ τοῦ συντονιστῆ εἶναι ἐξαιρετικὰ δύσκολη, στὸ νὰ τὶ νὰ ἐπιτρέψει καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ καταλάβει τὶ ὀφελεῖ καὶ τὶ ὄχι.
Στὸ νὰ ἀντιληφθεῖ ἴσως καὶ τὰ κίνητρα τοῦ καθενός μας καὶ μάλιστα χωρὶς νὰ μᾶς γνωρίζει.
Στὸ νὰ συμπεριλάβει τὰ παραπάνω μέσα στοὺς τυπικοὺς κανόνες τοῦ φορουμ.

Πολλὲς φορὲς καὶ γὼ τσαντίστηκα ποὺ δὲν μὲ ἄφησαν νὰ ἀπασφαλίσω τὸ G3 τῆς «πνευματικῆς» μου καθέδρας ;), εἰδικὰ ὅταν διέθετα πολλοὺς γεμιστῆρες γεμάτους μὲ «ἀκατανίκητα» ἐπιχειρήματα τῆς« ὀρθοδόξου» ὀργῆς μου, καὶ τσουπ! νὰ σου ἕνας ... ἀτυχὴς συντονιστὴς 03.00 τὰ ξημερώματα-γερμανικό νούμερο, κλειδώνει τὸ θέμα καὶ μοῦ στερεῖ τὴν ἀπόλαυση τοῦ .... κατακεραυνώματος ἀπὸ τὰ ὕψη τοιῦ προσωπικοῦ μου ... Ὁλύμπου ...

Τὸ λοιπὸν, συνάδελφοι, ὅποιος πιστεύει ὅτι θὰ εἶναι ἀντικειμενικότερος, δύναται νὰ αἰτηθεῖ ἀπὸ τὸν Διαχειριστή μας τὴν ... πολυζήλευτη ἰδιότητα τοῦ Συντονιστῆ νὰ τὸν μετρήσουμε κι αὐτὸν κατὰ τὸν Δανιὴλ, מְנֵ֥א מְנֵ֖א תְּקֵ֥ל

Χριστός Ανέστη! Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει εξ' αρχής τα κίνητρα κανενός (ούτε τα δικά μου, ούτε οποιουδήποτε μέλους του forum, ούτε των διαχειριστών). Είναι γνωστό ότι πάντα υπάρχουν κίνητρα σε μια συζήτηση και το ωραίο στον διάλογο είναι πέραν από την αναζήτηση της αλήθειας ότι προσπαθείς να καταλάβεις τα κίνητρα του συνομιλητή. Για αυτό το λόγο θα έπρεπε να αφήνουμε να εξελιχθεί ο διάλογος με φυσικό τρόπο και όχι κλειδώνοντάς το. Και αυτός είναι ο δικός μου προβληματισμός. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε ακόμα γιατί έχει κλειδωθεί το θέμα δύο φορές. Και επειδή δεν έχει δοθεί κάποια επαρκής απάντηση, το καχύποπτο μυαλό μου (κακώς βεβαίως) συμπεραίνει ότι οι σεβαστοί διαχειριστές δεν θέλουν να γίνει συζήτηση επί του συγκεκριμένου ζητήματος για κάποιον λόγο (και όχι γιατί το θέμα έχει εξαντληθεί).

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα διαβάσει τα προηγούμενα αντίστοιχα θέματα. Μετά την υπόδειξη του π. Μαξίμου διάβασα όλα τα μηνύματα σε όλα τα αντίστοιχα θέματα. Η προσωπική μου διαπίστωση ήταν πως το ζήτημα δεν έχει εξαντληθεί, ούτε είχε τεθεί το ζήτημα όπως θα έπρεπε, με τις λεπτομέρειες που έπρεπε. Για τους λόγους αυτούς αναδημοσίευσα την ανάρτησή. Άλλωστε αυτό που συμβαίνει είναι μια ανοιχτή πληγή στην λατρεία και δεν μπορεί να νοηθεί ως κάτι που δεν έχει νόημα να συζητιέται.

Ναι έγραψα με καυστικό τρόπο, αλλά για το ζήτημα αυτό δεν έβρισκα πιο ταιριαστό τρόπο. Προσωπικά με εξοργίζει αυτό που γίνεται την Ανάσταση και αδυνατώ να το θεωρήσω κανονικότητα. Ωστόσο κατανοώ το γεγονός ότι ο τρόπος μου και η οργή μου μπορεί να μην είναι αποδεκτά από αρκετά μέλη του forum.

Προσωπικά το θέμα το έθεσα όχι επειδή ήθελα να προβάλω κάποιο πνευματικό επίπεδο ή κάποια ευλάβεια. Ο λόγος είναι καθαρά πρακτικός: Η αξιοπρέπεια στην τέλεση μια ακολουθίας (και πιο συγκεκριμένα, της πιο σημαντικής ακολουθίας).
 

giorgosgoudi

Νέο μέλος
Ο τρόπος συντονισμού από τα μέλη που είναι ψάλτες είναι αρκετά διαφορετικός από όσα δεν είναι, ακόμα κι αν υπήρξαν κάποτε κι όσο καλά κι αν γνωρίζουν το θέμα. Πχ ο κ. Κουμπαρουλης δε θυμάμαι ποτέ να μάλωσε κάποιον.

Όσα γράφω δεν είναι προσωπικη διαμαρτυρία, απλά αναφέρω ότι όσοι επισκέπτονται το φόρουμ δεν είναι απαραίτητα προετοιμασμένοι για το στυλ που λες και γι' αυτό και οι λεγόμενες παρεκτροπές.

Το ότι κάποια θέματα είναι εξ ορισμού ανεπιθύμητα δεν είναι μυστικό. Αναφέρεται στα μηνύματα συντονισμού και εξηγήθηκε και στο τελευταίο. Κάποια θέματα μπορεί να εξελίχθηκαν στην πορεία ως ανεπιθύμητα και ενώ παλιά επιτρέπονταν τώρα να απαγορεύονται.

Προσοχή! Δεν λέω αν αυτό είναι σωστό ή όχι. Λέω ότι υπάρχει.

Την προσωπική μας αναγνώριση στο φόρουμ την αποδεικνύει η προσπάθεια μας στη βοήθεια, όπου γνωρίζουμε αλλά και στην οικονομική μας ενίσχυση. Και επίσης στην προσπάθεια ευθυγράμμισης με όσα οι συντονιστές μας συμβουλεύουν. Δεν σου επιτρέπεται να μας την αμφισβητείς, ούτε να μιλάς εκ μέρους του φόρουμ σαν συντονιστής.
 
Last edited:
Top