Αποτελέσματα μαθητού βυζαντινής μουσικής

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#1
Όταν πρίν από αρκετό καιρό, είχα δηλώσει στο FORUM, ότι διδάσκω την Β. Μ. με πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια ( και εφ' όσον ΔΕΝ υπάρξουν καθυστερήσεις στην πρόοδο των Μαθημάτων, για διάφορους λόγους ), την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου, ορισμένοι από τα Μέλη, θέλησαν να μου βγάλουν τα μάτια, με διάφορες θέσεις και αντιλήψεις. Αργότερα, προκάλεσα τους αντιρρησίες, σε διαγωνισμό, όχι μαζί μου, αλλά με κάποιον από τους υπάρχοντες και συνεχίζοντες τα Μαθήματα Μαθητάς μου. Όσο τους είδατε εσείς, τους είδα κι εγώ. Σήμερα, ανεβάζω το " Και ευλογημένος " του Μπερεκέτη, σε δική μου εκτέλεση,. Το ανεβάζω σε χειρόγραφο και προκαλώ για άλλη μία φορά, όλους αυτούς που βρίκαν αστείο αυτό που είχα δηλώσει τότε, να προσπαθήσουν να το ψάλλουν, αλλά τους παρακαλώ, να το ανεβάσουν στο FORUM, προκειμένου να εκτιμηθεί από τους υπολοίπους, το κατά πόσον η εκτέλεση είναι σωστή και αντάξια των Πτυχίων και Διπλωμάτων που κουβαλάει ο καθένας. Εγώ θα το ανεβάσω σε Παραλλαγή, από τον Μαθητή μου ( Μέλος του FORUM ) Νικάκη Γεώργιο ( τηλ. 6932441141 ), Πρωτοψάλτη του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο Μπουρνάζι, ο οποίος κάνει Μαθήματα εδώ και 11/2 χρόνο, αλλά όχι τόσο τακτικά. Τα Μαθήματα που κάνει γίνονται λόγω των δυσχεριών της εργασίας του ( Αστυνομικός - Φύλαξ υψηλών προσώπων ), πότε ένα την εβδομάδα, πότε ένα το 15νθήμερο ή και καμιά φορά περνάει και μήνας χωρίς Μάθημα. Θέλω να το ακούσετε, να προσέξετε την εκτέλεσή του και εάν μη τι άλλο, να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας, γι' αυτά που λέω γύρω από την Μέθοδο Διδασκαλίας μου.
 

Attachments

Last edited by a moderator:

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
#2
Όταν πρίν από αρκετό καιρό, είχα δηλώσει στο FORUM, ότι διδάσκω την Β. Μ. με πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια ( και εφ' όσον ΔΕΝ υπάρξουν καθυστερήσεις στην πρόοδο των Μαθημάτων, για διάφορους λόγους ), την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου, ορισμένοι από τα Μέλη, θέλησαν να μου βγάλουν τα μάτια, με διάφορες θέσεις και αντιλήψεις. Αργότερα, προκάλεσα τους αντιρρησίες, σε διαγωνισμό, όχι μαζί μου, αλλά με κάποιον από τους υπάρχοντες και συνεχίζοντες τα Μαθήματα Μαθητάς μου. Όσο τους είδατε εσείς, τους είδα κι εγώ. Σήμερα, ανεβάζω το " Και ευλογημένος " του Μπερεκέτη, σε δική μου εκτέλεση,. Το ανεβάζω σε χειρόγραφο και προκαλώ για άλλη μία φορά, όλους αυτούς που βρίκαν αστείο αυτό που είχα δηλώσει τότε, να προσπαθήσουν να το ψάλλουν, αλλά τους παρακαλώ, να το ανεβάσουν στο FORUM, προκειμένου να εκτιμηθεί από τους υπολοίπους, το κατά πόσον η εκτέλεση είναι σωστή και αντάξια των Πτυχίων και Διπλωμάτων που κουβαλάει ο καθένας. Εγώ θα το ανεβάσω σε Παραλλαγή, από τον Μαθητή μου ( Μέλος του FORUM ) Νικάκη Γεώργιο ( τηλ. 6932441141 ), Πρωτοψάλτη του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο Μπουρνάζι, ο οποίος κάνει Μαθήματα εδώ και 11/2 χρόνο, αλλά όχι τόσο τακτικά. Τα Μαθήματα που κάνει γίνονται λόγω των δυσχεριών της εργασίας του ( Αστυνομικός - Φύλαξ υψηλών προσώπων ), πότε ένα την εβδομάδα, πότε ένα το 15νθήμερο ή και καμιά φορά περνάει και μήνας χωρίς Μάθημα. Θέλω να το ακούσετε, να προσέξετε την εκτέλεσή του και εάν μη τι άλλο, να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας, γι' αυτά που λέω γύρω από την Μέθοδο Διδασκαλίας μου.
Ειλικρινα λυπαμαι για οσους αμφιβαλλουν η δυσπιστουν...αλλωστε...ο ομιλων και εωρακως μεμαρτυρηκεν και αληθης εστιν η μαρτυρια αυτου!!!
 
#3
Όταν πρίν από αρκετό καιρό, είχα δηλώσει στο FORUM, ότι διδάσκω την Β. Μ. με πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια ( και εφ' όσον ΔΕΝ υπάρξουν καθυστερήσεις στην πρόοδο των Μαθημάτων, για διάφορους λόγους ), την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου, ορισμένοι από τα Μέλη, θέλησαν να μου βγάλουν τα μάτια, με διάφορες θέσεις και αντιλήψεις. Αργότερα, προκάλεσα τους αντιρρησίες, σε διαγωνισμό, όχι μαζί μου, αλλά με κάποιον από τους υπάρχοντες και συνεχίζοντες τα Μαθήματα Μαθητάς μου. Όσο τους είδατε εσείς, τους είδα κι εγώ. Σήμερα, ανεβάζω το " Και ευλογημένος " του Μπερεκέτη, σε δική μου εκτέλεση,. Το ανεβάζω σε χειρόγραφο και προκαλώ για άλλη μία φορά, όλους αυτούς που βρίκαν αστείο αυτό που είχα δηλώσει τότε, να προσπαθήσουν να το ψάλλουν, αλλά τους παρακαλώ, να το ανεβάσουν στο FORUM, προκειμένου να εκτιμηθεί από τους υπολοίπους, το κατά πόσον η εκτέλεση είναι σωστή και αντάξια των Πτυχίων και Διπλωμάτων που κουβαλάει ο καθένας. Εγώ θα το ανεβάσω σε Παραλλαγή, από τον Μαθητή μου ( Μέλος του FORUM ) Νικάκη Γεώργιο ( τηλ. 6932441141 ), Πρωτοψάλτη του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο Μπουρνάζι, ο οποίος κάνει Μαθήματα εδώ και 11/2 χρόνο, αλλά όχι τόσο τακτικά. Τα Μαθήματα που κάνει γίνονται λόγω των δυσχεριών της εργασίας του ( Αστυνομικός - Φύλαξ υψηλών προσώπων ), πότε ένα την εβδομάδα, πότε ένα το 15νθήμερο ή και καμιά φορά περνάει και μήνας χωρίς Μάθημα. Θέλω να το ακούσετε, να προσέξετε την εκτέλεσή του και εάν μη τι άλλο, να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας, γι' αυτά που λέω γύρω από την Μέθοδο Διδασκαλίας μου.
Δάσκαλε τίμη μου αν και δεν είμαι έτοιμος για κάτι τέτοιο.
και με όσα προαναφέρατε είναι αληθής.
και για οσους δεν πιστευουν για την μέθοδο διδασκαλιας σας ,
ας ανεβάσουν ότι μουσικό κείμενο θέλουν και εγώ θα το πώ φυσικά με την αδεια σας .(ίσως έτσι να αρχίσουν να πιστευουν)
 
#4
Δάσκαλε τίμη μου αν και δεν είμαι έτοιμος για κάτι τέτοιο.
και με όσα προαναφέρατε είναι αληθής.
και για οσους δεν πιστευουν για την μέθοδο διδασκαλιας σας ,
ας ανεβάσουν ότι μουσικό κείμενο θέλουν και εγώ θα το πώ φυσικά με την αδεια σας .(ίσως έτσι να αρχίσουν να πιστευουν)
Χριστός Ανέστη φίλε.
Για τους δύσπιστους και μόνο -όχι για μένα- ανεβάζω δύο μαθηματάκια.
1. Οι δύο τελευταίες σελίδες της Κασσιανής του Χουρμουζίου, και
2. Ένα ωραίο Κοινωνικό (από τα παλαιά).
Δεν είναι βέβαια τόσο δύσκολα - τα έχω βάλει και σε δίπλωμα- αλλά έτσι για να μην δυσπιστούν κάποιοι, αν δεν σου κάνει κόπο αφού είσαι on line, κάνε μία πρόχειρη ηχογράφηση και ανέβασέ τα.
Επειδή κάποιοι είναι δύσπιστοι στο prima vista που αναφέρθηκε, θα έχουν την ώρα των αναρτήσεων και θα πειστούν.
 

Attachments

Last edited:

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
#5
Χριστός Ανέστη φίλε.
Για τους δύσπιστους και μόνο -όχι για μένα- ανεβάζω δύο μαθηματάκια.
1. Οι δύο τελευταίες σελίδες της Κασσιανής του Χουρμουζίου, και
2. Ένα ωραίο Κοινωνικό (από τα παλαιά).
Δεν είναι βέβαια τόσο δύσκολα - τα έχω βάλει και σε δίπλωμα- αλλά έτσι για να μην ειρωνεύονται κάποιοι, αν δεν σου κάνει κόπο αφού είσαι on line, κάνε μία πρόχειρη ηχογράφηση και ανέβασέ τα.
Επειδή κάποιοι είναι δύσπιστοι στο prima vista που αναφέρθηκε, θα έχουν την ώρα των αναρτήσεων και θα πειστούν.
Αγαπητε Ηλια δεν ξερω ποιοι κατα τη γνωμη σου ειρωνευονται και τι εννοεις. Εγω λοιπον χωρις καμμια διαθεση ειρωνειας προκαλω τον οποιονδηποτε θελησει να ψαλλουμε εναλλαξ την ''Κασσιανη'', με την εξης σειρα. Πρωτα του χουρμουζιου επειτα του Πετρου την αργη,εν συνεχεια τη συντομη και τελευταια του Πριγγου. Χωρις βιβλιο η φυλλο μπροστα μας, απ'εξω και μονο και το εννοω! Μπροστα μας θα καθεται το ακροατηριο με τα βιβλια στα χερια τους. Αναμενω λοιπον!
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#8
Ενταξει Ηλια το δεχομαι. Η προκληση μου ισχυει !
Αγοράζω εισιτήριο για μια θέση στο ακροατήριο. Αυτό θέλω να το δω. Άντε βάλτε και το Κοινωνικό του Χρυσάφη. Τι καλούτσικο που είναι, με την Όμοια Διφωνία του πλ. Β΄!!!

χς
 
#9
Ίσως δεν το έθεσα σωστά ως λέξη. "Δυσπιστούν" αντί για "ειρωνεύονται". Όπως αναφέρει ο Άρχοντας στο πρώτο μνμ.

χριστος ανεστη αδερφε, αλλα αν περιμενεις τετοια ωρα να σε πω αυτα τα μαθηματα επειδη εσυ δυσπιστης μετα ειρωνειας ................................................................................................................................................................................................Μου ειναι λιγο δυσκολο τετοια ωρα να αρχισω να ψαλω σαν τον τρελο σε μια πολυκατοικια οπου ζουνε 10 οικογενειες ....... ΑΥΡΙΟ ΜΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ.
Αλλα περαν αυτου βλεπω με τον φιλο μου Γιαννη υπηρχε εν μεσω πλην σαφως μια λοιδορια και σαν καινουριο μελος οπου ειμαι, αντιλαμβανομαι το υφος του προσωπειου σου ......
θα χαρω πολυ να ερθεις στο ναο μου και εκει πιστευω θα σου φυγουν ολες οι ανασφαλειες που εχεις.
 
Last edited by a moderator:
#10
Όταν πρίν από αρκετό καιρό, είχα δηλώσει στο FORUM, ότι διδάσκω την Β. Μ. με πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια ( και εφ' όσον ΔΕΝ υπάρξουν καθυστερήσεις στην πρόοδο των Μαθημάτων, για διάφορους λόγους ), την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου ...
Που πρώτο έγινε αυτή η ανακοίνωση για την "πρωτοπορειακή Μέθοδο" για να μάθουμε περισσότερα για αυτήν?

Πρέπει να υπάρχει ακόμη στο Ψ, έτσι δεν είναι? Ας βοηθήσουν οι αγαπητοί συνάδελφοι εάν χρειάζεται.

Εάν δεν υπάρχει στο Ψ επί πλέον, ας μάθουμε περισσότερα εδώ για την μέθοδο αυτή. Πως διαφέρει αυτή η μέθοδο με αυτήν του Μαργαζιώτη για παράδειγμα?

Συγγνώμη για όλες τις ερωτήσεις. Αλλά πρώτη φορά ακούω για "πρωτοπορειακή Μέθοδο" που διδάσκεται η μουσική ανάγνωση μέσα σε δύο χρόνια . Και μου θυμίζει διαφημίσεις που πουλάνε βιβλία και υλικό για να μάθεις μια ξένη γλώσσα με ευχέρεια μέσα σε 2 μήνες.

Σίγουρα με σκληρή δουλειά και επιμονή και αρκετές ώρες, νομίζω ότι κατορθώνεται με απλή μέθοδο να μάθει κάποιος να διαβάζει σε δύο χρόνια. Αλλά πως βοηθάει αυτή η "πρωτοπορειακή Μέθοδο" να μάθει ο μαθητής ποιο γρήγορα? Τι είναι αυτό που δεν έχουν οι άλλες μεθόδους?


. . .
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#11
Που πρώτο έγινε αυτή η ανακοίνωση για την "πρωτοπορειακή Μέθοδο" για να μάθουμε περισσότερα για αυτήν?
Πρέπει να υπάρχει ακόμη στο Ψ, έτσι δεν είναι? Ας βοηθήσουν οι αγαπητοί συνάδελφοι εάν χρειάζεται.

Εάν ψάξεις, κάπου θα βρείς αυτό που ζητάς.

Εάν δεν υπάρχει στο Ψ επί πλέον, ας μάθουμε περισσότερα εδώ για την μέθοδο αυτή. Πως διαφέρει αυτή η μέθοδο με αυτήν του Μαργαζιώτη για παράδειγμα?

Δεν πιστεύω να θέλεις να σου αναλύσω τις διαφορές της Μεθόδου μου από αυτή του Μαργαζιώτη !!!!!!

Συγγνώμη για όλες τις ερωτήσεις. Αλλά πρώτη φορά ακούω για "πρωτοπορειακή Μέθοδο" που διδάσκεται η μουσική ανάγνωση μέσα σε δύο χρόνια . Και μου θυμίζει διαφημίσεις που πουλάνε βιβλία και υλικό για να μάθεις μια ξένη γλώσσα με ευχέρεια μέσα σε 2 μήνες.

Τι να γίνει : Αφού βρήκαμε δωρεάν Διαφημιστή, είναι ευκαιρία να διαφημίσουμε τα βιβλία μας. Πώς εσύ λόγου χάρη διαφημίζεις σε κάθε μύνημά σου τον Αγγελόπουλο !!!!!! Ή μήπως αυτό ΔΕΝ είναι διαφήμιση ;;;;;;;;

Σίγουρα με σκληρή δουλειά και επιμονή και αρκετές ώρες, νομίζω ότι κατορθώνεται με απλή μέθοδο να μάθει κάποιος να διαβάζει σε δύο χρόνια. Αλλά πως βοηθάει αυτή η "πρωτοπορειακή Μέθοδο" να μάθει ο μαθητής ποιο γρήγορα? Τι είναι αυτό που δεν έχουν οι άλλες μεθόδους?

. . .
Είναι κάτι που έχει συζητηθεί αρκετά στο FORUM. Η Μέθοδος που χρησιμοποιώ αγαπητέ μου Φίλε, σου επιτρέπει να διαβάσεις οτιδήποτε πέσει στα χέρια σου, χωρίς πρόβλημα. Οι απορίες σου μπορεί να είναι εύλογες, αλλά εγώ έχω ήδη προκαλέσει οποιονδήποτε αμφισβητία, μέ όσα Διπλώματα ή παπλώματα διαθέτει, να έρθει και να καθήσει απέναντι σε Μαθητάς μου, που ακόμα ΔΕΝ έχουν συμπληρώσει τα Μαθήματά τους, αλλά δεν είδα καμιά προθημία μέχρι τώρα. Εάν τώρα εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος - και αυτό το λέω καλοπροαίρετα - θελήσεις να διαπιστώσεις τί έχεις μάθει μέχρι τώρα, με οποιαδήποτε Μέθοδο και αν έχεις χρησιμοποιήσει, η πόρτα είναι ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα. Μία δοκιμή και μάλιστα ενώπιον ακροατηρίου ( στο οποίο μπορεί να συμπεριλαμβάνεται και ο Φίλος μου ο Χάρης και μάλιστα χωρίς εισητήριο ) θα πείσει ΚΑΙ εσένα, αλλά και οποιονδήποτε το επιθυμήσει.
Περιμένω. Όσο γι' αυτά τα περί Κασσιανής του Χουρμουζίου και άλλα, εγώ τ' ακούω βερεσέ. Το θέμα δεν είναι να έχεις μάθει να ψάλλεις ένα Κοινωνικό του Κορώνη ή κάτι το οποίο έχεις δουλέψει για κάτι μήνες, αλλά να μπορείς να βάζεις τη γλώσσα σου να λέει, αυτά που βλέπουν τα μάτια σου, χωρίς πρόβλημα και χωρίς να τα συλλαβίζεις επί ένα χρόνο για να μπορείς να κοκκορεύεσαι ότι εσύ δήθεν ψάλλεις !!!!!!
Περιμένω να τολμήσει κάποιος αντιπαράθεση, με Μαθητάς μου, που ΑΚΟΜΑ κάνουν Μαθήματα, σε Μουσικά Κείμενα, με τα οποία εκπαιδεύονται.
 
#12
Ἀγαπητὲ ney, καίτοι εἴμαστε ἄγνωστοι, θὰ σὲ παρακαλοῦσα θερμῶς -ἐὰν σοῦ εἶναι εὔκολο φυσικά - νὰ ἠχογραφήσεις ὁλόκληρη τὴν Κασσιανὴ τοῦ Χουρμουζίου.
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
#13
Που πρώτο έγινε αυτή η ανακοίνωση για την "πρωτοπορειακή Μέθοδο" για να μάθουμε περισσότερα για αυτήν?

Πρέπει να υπάρχει ακόμη στο Ψ, έτσι δεν είναι? Ας βοηθήσουν οι αγαπητοί συνάδελφοι εάν χρειάζεται.
. . .
Βρίσκεται εδώ: http://analogion.com/forum/showthread.php?t=2754
Διάβασε και τις δύο σελίδες
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#15
Ἀγαπητὲ ney, καίτοι εἴμαστε ἄγνωστοι, θὰ σὲ παρακαλοῦσα θερμῶς -ἐὰν σοῦ εἶναι εὔκολο φυσικά - νὰ ἠχογραφήσεις ὁλόκληρη τὴν Κασσιανὴ τοῦ Χουρμουζίου.
Ρε Φίλε Κωνσταντίνε, είσαι καλά, ή να βάλω τις φωνές ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πέσατε όλοι επάνω σε έναν άνθρωπο που ακόμα ( όπως έχω ήδη δηλώσει ) κάνει μαθήματα να του βγάλετε τα μάτια ;;;;;;;;;;;;;
Υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να κάνει ηχογράφήση ψάλλοντας την Κασσιανή του Χουρμουζίου ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Αντί λοιπόν να αναλώνετε τις δυνάμεις σας σε λεονταρισμούς, δεν προσπαθείτε να ψάλλετε παραλλαγή κι εσείς το " Και ευλογημένος " : Δοκίμασε εσύ Κωνσταντίνε και ανέβασέ το να το δούμε κι εμείς !!!!!!!
 
Last edited:
E

emakris

Guest
#16
Για τους δύσπιστους και μόνο -όχι για μένα- ανεβάζω δύο μαθηματάκια.
1. Οι δύο τελευταίες σελίδες της Κασσιανής του Χουρμουζίου...
Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι μεν πολύ διδακτικό για την παραλλαγή (σπουδαία άσκηση), αλλά απαιτεί μεγάλη φωνητική έκταση. Για να μη χρειάζεται να φωνάζει κανείς και για να επικεντρώσει την προσοχή του στα διαστήματα, μπορεί να το πάρει λίγο χαμηλά (Νη=La ή Sib), τη δε φράση "τω φόβω εκρύβη" να την πει μια οκτάβα ψηλότερα (από τον άνω Νη στον κάτω, από όπου θα συνεχίσει κανονικά την επόμενη φράση, και όχι από τον κάτω στον... υποκάτω!). Το προτείνω για όσους θελήσουν να το δοκιμάσουν. Εξάλλου η αλλαγή οκτάβας σε συγκεκριμένα σημεία φαίνεται ότι είναι η λύση του γρίφου για ορισμένα παλαιά μαθήματα, που φαίνεται να έχουν παράλογα μεγάλη έκταση (το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν).
 
#17
Ρε Φίλε Κωνσταντίνε, είσαι καλά, ή να βάλω τις φωνές ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πέσατε όλοι επάνω σε έναν άνθρωπο που ακόμα 9 όπως έχω ήδη δηλώσει ) κάνει μαθήματα να του βγάλετε τα μάτια ;;;;;;;;;;;;;
Υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να κάνει ηχογράφήση ψάλλοντας την Κασσιανή του Χουρμουζίου ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Αντί λοιπόν να αναλώνετε τις δυνάμεις σας σε λεονταρισμούς, δεν προσπαθείτε να ψάλλετε παραλλαγή κι εσείς το " Και ευλογημένος " : Δοκίμασε εσύ Κωνσταντίνε και ανέβασέ το να το δούμε κι εμείς !!!!!!!
Φίλτατε κ.Ἰωαννίδη, μᾶλλον μὲ παρεξηγήσατε! Ἀκριβῶς ἐπειδὴ ἐγὼ ΔΕΝ μπορῶ νὰ ψάλω τὸ συγκεκριμένο μέλος, γι᾿ αὐτὸ θὰ ἤθελα νὰ ὑπάρχει μία ἠχογράφηση ἀπὸ ἔνα ἱκανὸ ἐκτελεστή. Δὲν τὸ ζήτησα γιὰ νὰ τὸν "πιάσω ἀδιάβαστο". Ἐγὼ φυσικὰ καὶ δὲν ἤξερα ὅτι ὁ μαθητής σας (μπροστὰ στὸν ὁποῖο ὑποκλίνομαι) ἔχει κάνει μόνο ἐννέα μαθήματα. Γι᾿ αὐτὸν καὶ μόνον τὸν λόγο εἶναι ἀκόμα πιὸ ἄξιος. Πάντως, θὰ τὸν ξαναπαρακαλέσω ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ νὰ ἀνεβάσει μία ἠχογράφηση τοῦ ἐν λόγῳ μαθήματος εἰς κοινὸν ὄφελος.
 
#18
Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι μεν πολύ διδακτικό για την παραλλαγή (σπουδαία άσκηση), αλλά απαιτεί μεγάλη φωνητική έκταση. Για να μη χρειάζεται να φωνάζει κανείς και για να επικεντρώσει την προσοχή του στα διαστήματα, μπορεί να το πάρει λίγο χαμηλά (Νη=La ή Sib), τη δε φράση "τω φόβω εκρύβη" να την πει μια οκτάβα ψηλότερα (από τον άνω Νη στον κάτω, από όπου θα συνεχίσει κανονικά την επόμενη φράση, και όχι από τον κάτω στον... υποκάτω!). Το προτείνω για όσους θελήσουν να το δοκιμάσουν. Εξάλλου η αλλαγή οκτάβας σε συγκεκριμένα σημεία φαίνεται ότι είναι η λύση του γρίφου για ορισμένα παλαιά μαθήματα, που φαίνεται να έχουν παράλογα μεγάλη έκταση (το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν).
Επειδη καποιοι επιμενουν, και εχω 1 ωρα που καθησα στον υπολογιστη ετοιμασα στους 2 κυριους κωσταντινο και κυριο παπαδοπουλο κατι πολυ συντομο αλλα πιστευω καλο και φυσικα αφου με βαζουν σε αυτην την διαδικασια, πλεον θα απαιτησω να μου το ψαλλουν και αυτοι .
οσο για την μεθοδο διδασκαλιας του δασκαλου (Ιωαννιδη Δημητρη) ειμαι σιγουρος οτι οποιος καθησει απεναντι του τοτε θα μπορεσει να καταλαβει την διαφορα στη μεθοδο αυτη.
 

Attachments

Last edited:

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#20
Αγαπητέ φίλε, για να κλείσει το θέμα εδώ και να μην εκτίθεσαι χωρίς λόγο.
Αλλά και αυτό προκαλεί. Τι προκαλεί; Να αναρωτιούνται οι δικοί μας μαθητές γιατί δεν μπορούν, όχι σε 2 χρόνια, αλλά σε 8 χρόνια, να ψάλλουν prima vista οποιοδήποτε μουσικό κείμενο.
Θα σου απαντήσω εγώ αγαπητέ Φίλε Ηλία. Οι δικοί σας Μαθηταί δεν θα πρέπει να αναρωτιούνται για τίποτ' άλλο, παρά μόνον εάν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτά που τους μαθαίνετε. Και σε βεβαιώνω απόλυτα, ότι όχι σε 8 χρόνια δεν πρόκειται να μάθουν να διαβάζουν έστω και με μιά κάποια δυσκολία οτιδήποτε, εάν δεν το συλλαβίσουν αρκετά πρίν, αλλά ούτε και σε 80. Αυτό συμβαίνει στις διαφορές της μιάς διδασκαλίας από την άλλη. Εγώ Φίλε μου δεν βάζω κάτω το Αναστασιματάριο και διδάσκω πώς να ψάλλουν ένα Κεκραγάριο ή ένα Ιδιόμελο. Φράγκο δεν δίνω γι' αυτά. Αυτό που με ενδιαφέρει και το κάνω με μεγάλη επιμονή είναι να τους μάθω να διαβάζουν και να λένε, ότι βλέπουν τα μάτια τους και αυτό γίνεται ΜΟΝΟ με την Παραλλαγή Ασκήσεων με ΟΛΕΣ τις μορφές δυσκολίας που μπορεί να φανταστείς. Δεν διδάσκω καθόλου Μέλος αυτά τα 2 χρόνια. Οι Μαθηταί μου εξασκούνται συνεχώς στην Παραλλαγή και ΜΟΝΟ στην Παραλλαγή, ανάμεσα σε απλούς Χαρακτήρες, υπερβατές Αναβάσεις και Καταβάσεις, μπλεγμένες με απλά Γοργά, Δίγοργα, Τρίγοργα ή και άλλα Πολύγοργα, παρεστιγμένα στο πρώτο, δεύτερο τρίτο Γοργό, δεξιά ή αριστερά και όλα αυτά. μέσα σε Φθορές, Χρόες, Παραχορδές και εναλλαγές Ήχων και Γενών. Εσύ τι νομίζεις, ότι μετά μία τέτια εκπαίδευση, είναι αδύνατη η ανάγνωση PRIMA - VISTA ;;;;; Εάν το νομίζεις, τότε θα πρέπει να εξεταστείς από ειδικούς γιατρούς, γιατί κάτι δεν πάει καλά με σένα. ¨Όπως βλέπεις, ΔΕΝ έχω ανάγκη να διορθώσω όπως λές αυτά που γράφω και ούτε αυτά που λέγονται είναι υπερβολές. Έχω προκαλέσει κατ' επανάληψη όλους τους αμφισβητίες. Σε προκαλώ κι εσένα που όπως λές διδάσκεις και έχεις Μαθητάς, να δοκιμάσεις μήπως μπορέσεις να βγάλεις έστω και μία άσκηση από αυτές που βγάζουν τα παιδιά. Τότε ίσως πάψεις να σκέφτεσαι και πρό πάντων να λές αυτά που λές !!!!!!!
 
Last edited by a moderator:
Top