Anton75
New member
Να βλέπεις ότι όλοι βλέπουν την θεωρία έτσι κατά γράμμα-χωρίς να εξετάζουν όλες τις παραμέτρους και οδηγίες της ίδιας θεωρίας. Ο Άνω Πα λοιπόν είναι Δι κι αυτός, γιατί το σύστημα μας είναι το πεντάχορδο-τροχός, ανά πέντε χορδές είναι το ίδιο, οπότε ο Κε=Πα
Να βλέπεις ότι όλοι βλέπουν την θεωρία έτσι κατά γράμμα-χωρίς να εξετάζουν όλες τις παραμέτρους και οδηγίες της ίδιας θεωρίας. Ο Άνω Πα λοιπόν είναι Δι κι αυτός, γιατί το σύστημα μας είναι το πεντάχορδο-τροχός, ανά πέντε χορδές είναι το ίδιο, οπότε ο Κε=Πα
Ευαγγελε, αν ισχυει οτι στη βυζαντινη μουσικη δυο ομοια πενταχορδα σε μια κλιμακα συμπεριφερονται ακριβως με τον ιδιο τροπο, τοτε η εξηγηση σου για το Κε ειναι η πιο σωστη και το θεμα τελειωνει εδω... Στη πραξη το Κε συμπεριφερεται σαν το βαρυτερο Βου και τελειωνει το θεμα. Οποτε τα ακουσματα που εχω παρατηρωντας οτι το Κε επιστρεφει στη φυσικη του θεση οταν το περνας προς το πανω Πα, η οταν επιστρφεις απο το πανω Πα και σταματας το Κε, ειναι σωστα. Αλλοι μπορει να ονομαζουν αυτες τις διαφορες του Κε φυσικες ελξεις... αυτο που τις κανει φυσικες ομως στην ουσια ειναι ο κανονισμος που επιβαλει αυτες τις ελξεις φανταζομαι, και οχι το αντιστροφο. Παντως πολυ ενδιαφερον ολα το σχολια... Εχω ψαλλει τον β ηχο αρκετα χρονια και μου ειχει δημιουργηθει η απορια αυτη και χαιρομαι που βλεπω οτι μπρορει τελικα να βγαλουμε καποια ακρη..