Κ
Κωσταντής1
Guest
υγ. Αὐτὸ εἶναι Ῥαβέλ. Δὲν ἔχει καμια "συνεχὴ" μεταβολὴ ἢ γλισάντο ἢ πορταμέντο, δὲν ἔχει "καλλωπισμό", εἶναι 100 τοῖς ἑκατὸ διατονικό! Καὶ τὰ διαστήματα ποὺ διασχίζει εἶναι πάντοτε σταθερότατα. Αὐτὸς μὲ κοσμικοὺς ὅρους ἦταν καλλιτέχνης σπουδαῖος. Καὶ μπορεῖ νὰ γίνῃ ὑπόδειγμα μελέτης. Διότι ἀκούγεται νὰ ξέρει τί ψέλνει σὲ κάθε δευτερόλεπτο! Δὲν κάνει οὔτε μία "ἀποτζιατούρα"! Ἁπλῶς ἀνεβοκατεβαίνει τὴν κλίμακα μὲ φοβερὴ αὐτοπεποίθηση. Πςςςςς!Κατ' εμέ μία είναι η μουσική, έτσι ισχύουν αυτά που λένε οι Ινδοί και στην δική μας μουσική.
Η μουσική φαίνεται να έχει ή κοινή ρίζα ή έχει κοινή πορεία εδώ και πολλές χιλιετίες.
Υπάρχουν δύο κινήσεις της φωνής η συνεχής και η διαστηματική (βλ αρμονικά Αριστόξενου). Το γκλισάντο υπάρχει μεταξύ των συλλαβών χωρίς να θεωρείται διαστηγματική μεταβολή, μπορείς δηλαδή να σύρεις την φωνή σου από τον νη απευθείας ανεβαίνοντας στον δι.
Last edited by a moderator: