Χρονική αγωγή των ψαλλομένων σε ώρα ακολουθίας

haris1963

παλαιότατο μέλος
#21
...ή μήπως από τους ευχαριστούντες για όλα αυτά; Συνεχίστε, καλά πάτε!
Έχουμε συζητήσει και εξηγήσει πολλές φορές Μανώλη, πως η πολιτική του thanks δεν είναι μονοσήμαντη, οπότε στο συγκεκριμένο μήνυμα πιθανώς μπήκε ευχαριστήριο από κάποιους για το συνημμένο, που οπωσδήποτε είναι κάτι που έγινε με κόπο και μας χαρίζεται. Έχουμε πει νομίζω να σταματήσουν οι παρεξηγήσεις για τα thanks. Μας φτάνουν όλες οι άλλες... :wink:

χς
 
#22
Η προσφορά 4 σελίδων αγαπητέ μου, ακόμη κι αν ήταν σελίδες της Αγίας Γραφής, δεν μπορεί να προκαλεί ευχαριστίες, όταν συνοδεύεται από έναν οχετό λάσπης και μικρόνοιας. Άλλο το να θλίβεσαι όταν σου λέει κάτι αυστηρό κάποιος για τα πεπραγμένα σου (ανθρώπινο οπωσδήποτε, αλλά και "μὴ ἔλεγχε κακούς, ἵνα μὴ μισήσωσί σε· ἔλεγχε σοφόν, καὶ ἀγαπήσει σε") και άλλο το να βγάζεις τα μαύρα εσώψυχά σου λέγοντας συν τοις άλλοις και χοντροειδείς ανοησίες.
Ταύτα, και δεν αξίζει, τέλος.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#23
...συνοδεύεται από έναν οχετό λάσπης και μικρόνοιας. (...) να βγάζεις τα μαύρα εσώψυχά σου λέγοντας συν τοις άλλοις και χοντροειδείς ανοησίες.
Μπορεί να γίνομαι ενοχλητικός, αλλά που βρίσκονται (ή υπονοούνται;) όλα αυτά;
 

tb---

τσοπάνης
#24
Έχουμε συζητήσει και εξηγήσει πολλές φορές Μανώλη, πως η πολιτική του thanks δεν είναι μονοσήμαντη, οπότε στο συγκεκριμένο μήνυμα πιθανώς μπήκε ευχαριστήριο από κάποιους για το συνημμένο, που οπωσδήποτε είναι κάτι που έγινε με κόπο και μας χαρίζεται. Έχουμε πει νομίζω να σταματήσουν οι παρεξηγήσεις για τα thanks. Μας φτάνουν όλες οι άλλες... :wink:

χς
Γράφω δύο γραμμές για να ηρεμήσουμε λιγάκι. Ίσως να είμαι η αφορμή που ανέβηκε αυτή η εργασία του κ Ιωαννίδη στο φόρουμ, αφού την έψαχνα για να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα περί χρονικής αγωγής των μελών.

Τα περί "ευχαρηστιρίων" όπως γράφει και ο κ Συμεωνίδης τα έχουμε ξαναπεί, ούτως ή άλλως το μήνυμα τροποποιήθηκε, βάση επιλογών του αποστολέα.

Το θεωρητικό του κ Ιωαννίδη μπορώ να το βρώ μέσα σε 1 ώρα , πηγαίνοντας στο πατρικό μου. Θα προτιμήσω όμως μία συνάντηση μαζί του σύντομα , ώστε να έχω μια καλύτερη εικόνα και να επιλύσω μία σειρά ζητημάτων.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός ~
 
#26
Άκουσα (από το ραδιόφωνο της Εκκλησίας) τον εσπερινό από τον Ι.Ν. Αγ. Ιωάννου Βουλιαγμένης....
Αυτό που δεν μου άρεσε, ήταν το "Και νυν - Τις μη μακαρίσει σε" ...
Α) Το τυπικό καθόριζε το δογματικό του αποδιδομένου ήχου "Πως μη θαυμάσωμεν"....
Β) Αυτό που εψάλη δεν ήταν και νυν, ήταν ... χερουβικό:confused::rolleyes:
Οι περισσότερες έλξεις με τον τρόπο εκτέλεσης τους ήταν Καραμπινάτες διέσεις της "γνωστής σχολής", οι καταλήξεις ανεκδιήγητες και η χρονική αγωγή ήταν σε ... θερινές διακοπές.
Υπήρχε πληθώρα θέσεων αργού στιχηραρίου στο "Τις μη μακαρίσει σε" πράγμα (λίαν επειεικώς) απαράδεκτο.
Τά 'πα και ξεθύμανα:D... και για να σας προλάβω έφαγα φακές νερόβραστες με μπόλικο ξύδι:D:D:D
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#27
Άκουσα (από το ραδιόφωνο της Εκκλησίας) τον εσπερινό από τον Ι.Ν. Αγ. Ιωάννου Βουλιαγμένης....
Αυτό που δεν μου άρεσε, ήταν το "Και νυν - Τις μη μακαρίσει σε" ...
Α) Το τυπικό καθόριζε το δογματικό του αποδιδομένου ήχου "Πως μη θαυμάσωμεν"....
Β) Αυτό που εψάλη δεν ήταν και νυν, ήταν ... χερουβικό:confused::rolleyes:
Οι περισσότερες έλξεις με τον τρόπο εκτέλεσης τους ήταν Καραμπινάτες διέσεις της "γνωστής σχολής", οι καταλήξεις ανεκδιήγητες και η χρονική αγωγή ήταν σε ... θερινές διακοπές.
Υπήρχε πληθώρα θέσεων αργού στιχηραρίου στο "Τις μη μακαρίσει σε" πράγμα (λίαν επειεικώς) απαράδεκτο.
Τά 'πα και ξεθύμανα:D... και για να σας προλάβω έφαγα φακές νερόβραστες με μπόλικο ξύδι:D:D:D
Αν η χρονική αγωγή ήταν "γιούχου"
ή έφερνε προς αργο χερουβικό του
Κωνσταντίνου καλά τα είπες κ.Νίκο.
Μεγάλη ήττα η μη τήρηση της χρονικής
αγωγής κ για τον συνψάλλοντα κ
για τον πιστό. Σπάει τα νεύρα όλων.
Τα υπόλοιπα εκτός θέματος αλλά
το ξύδι μου αρέσει πολύ με σκόρδάκι...:D
 

seniko

Δημήτριος Βασιλείου
#28
Η καλύτερη χρονική αγωγή του Κανόνα του Ακαθίστου, ποια κατά τη γνώμη σας είναι? 140 με 112??
Είδα ένα βίντεο του εξαίρετου κ. Χασανίδη που πολύ μου άρεσε με τον .... "αγιορείτικο" χρόνο και προβληματίστηκα....
Ευχαριστώ!!
 
#29
Η καλύτερη χρονική αγωγή του κανόνα του Ακαθίστου είναι η χρονική αγωγή του Κανόνα ( 132 )..Αγιορείτικος χρόνος τι είναι; σε όσες μονές έχω πάει σε άλλο χρόνο τα λένε στη μία σε άλλο χρόνο στην άλλη.
 
#30
Kάτι που εχω παρατηρήσει όταν εκτελούνται γρήγορα ειρμολογικά μέλη είναι πως δύσκολα ακολουθείτε το μουσικό κείμενο άν έχει πολλά ανεβοκατεβάσματα ειδικά των 2 φωνών.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#31
Kάτι που εχω παρατηρήσει όταν εκτελούνται γρήγορα ειρμολογικά μέλη είναι πως δύσκολα ακολουθείτε το μουσικό κείμενο άν έχει πολλά ανεβοκατεβάσματα ειδικά των 2 φωνών.
Αυτά τα ανεβοκατεβάσματα είναι για αργότερη χρονική αγωγή, ίσως για συναυλικές εκτελέσεις, ή για ψάλτες με ιδιαίτερα ευέλικτη φωνή. Οι υπόλοιποι απλοποιούμε τα ανεβοκατεβάσματα αυτά (όταν υπάρχουν, κυρίως σε διασκευές νεωτέρων) ώστε το άκουσμα να είναι σωστό και όπως πρέπει, να κυλά όμορφα το μέλος.
 
Top