Επειδή μάλλον δεν κατανοήσατε τι ήθελα να πω επισυνάπτω δυο μηνύματα του Γεωργίου Μιχαλάκη, σαν πιο ειδικού να απαντήσει.
http://www.analogion.com/forum/showthread.php?t=578
Nikos L.
Συγνωμη, αν κάνω λάθος, αλλά μηπως έχει υπερεκτιμηθεί ο σκοπός κ ο ρόλος του συγκεκριμενου μηχανήματος;;;(δεν το λεω απαξιωτικά)
δηλαδή, αφού μπορεί κ αποδίδει τα διαστήματα τέλεια, γιατί να μην το βάλουμε στις τάξεις κ σιγά σιγά να αντικαταστήσει το δάσκαλο, που του ξεφεύγει που κ πού 1/1000 του τόνου όταν διδάσκει στα παιδιά;;;
ΓΚΜ
Κατα τα γραφομενα ορισμενων, ο Μελωδος σιγα σιγα εμφανιζεται ως #ΤΕΡΑΣ#
ΔΙΑΤΙ == διατι ΤΟΣΟΣ φοβος;
ΟΠΟΙΟΣ γνωριζει απο παραδοσιν ΔΕΝ εχει να φοβηθει παρα μαλλον να ΧΑΡΗ δι αυτην την ΒΟΗΘΗΤΙΚΗΝ τεχνολογιαν
Ο μελωδος Ο ΜΕΛΩΔΟΣ == εις την νεαν εκδοσην Τελος Σεπτεμβριου 2008 == ΟΛΑ θα καμνει ΠΟΛΛΑ και διαφορα ==
ιδου τα πιο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ δια τους #ΕΡΕΥΝΗΤΑΣ#
θα πατατε ενα κουμπακι, και θα βλεπετε
=================
ΣΥΓΓΚΡΙΣΕΙΣ καμπυλης ΓΡΑΠΤΗΣ και ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ μετροφωνιας
πχ
===α == το ΤΙ εψαλλε ο Πριγγος
===β == και ταυτοχρονος τι ΕΓΡΑΨΕ ο Πριγγος και
===γ == ΠΩΣ τον κατεγραψαν ΑΛΛΟΙ
Θα εισαγετε κλιμακαν Επιτροπης η Χρυσανθου η αλλου και θα βλεπετε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΕΣ της καμπυλες μετροφωνιας και θα βγαλλεται ΜΟΝΟΙ σας συμπερασμα ΤΙ εψαλλε ο Πριγγος και ΠΟΙΑ γραφη και βαση ΠΟΙΑΣ κλιμακος αντιπροσωπευεται ΟΡΘΟΤΕΡΩΣ αυτα οπου ψαλλει == εννοω απο τα ηχητικα ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ οπου ΔΕΝ καμνει ΦΑΛΤΣΑ
Ουτως, οταν εγω θα λεγω οτι ακουγε ΜΕΓΑΛΟΝ Νη Πα, θα διαλεγομεν ΟΛΟΙ μαζι ενα σημειον του Νη και ενα του Πα και θα μας λεγει το computer ==
το Νη Πα ειναι ΤΟΣΑ cents
==η μορια ως προς κλιμακαν 72
==η μορια ως προς κλιμακαν 68
==η μορια ως προς κλιμακαν 66 μοριων ====
και θα μας διδει και καποια ορια ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ
Επι τελους, θα ΒΛΕΠΩΜΕΝ ΟΛΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο οπου ΑΚΟΥΓΩΜΕΝ == και οι ΚΩΦΟΙ ακομη θα ΑΚΟΥΣΟΥΝ επι τελους χαριν εις το Μελωδος
========================
Η καθε ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ να εχει μικροδιαφορες, ειτε ειναι ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ειτε ειναι ΧΡΟΝΙΚΕΣ και ουτως, ΔΕΝ γινεται το μηχανημα να αντικαταστησει τον ΑΝΘΡΩΠΟΝ
Αντιθετως, ο καθε δασκαλος θα δυναται να ΚΟΥΡΤΙΣΕΙ τον ΚΑΘΕ φθογγον και #ελξιν# == υστερονμ η καθε #σχολη# θα δυναται να δωσει ΑΚΡΙΒΗΣ ψηφια περι της ΘΕΩΡΙΑΣ οπου ΚΥΡΗΤΕΙ αλλα και ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ
Εις το μελον ομως, θα απομνηνοθευθουν διαφορες εκτελεσεις ΣΩΣΤΩΝ ιεροψαλτων και θα ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ εντος του μελωδος
ΟΥΤΟΣ, δια μαθηματα οπου ΔΕΝ εχομεν παραδοσιακην εκτελεσιν == πχ ενα αργον δοξαστικον του Ιακωβου
ο χρηστης θα διαλεγει ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ αναλυσεις, πχ του Ναυπλιωτη απο ΑΛΛΟΝ υμνον με ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ μουσικες γραμμες και το προγραμμα θα του προσφερει το ΑΚΟΥΣΜΑ == με τις ΣΩΣΤΕΣ συλλαβες =κειμενον == και την φωνην αναλυσιν του Ναυπλιωτη
Δηλαδη, ο |Μελωδος θα γινει μια μεγαλη ΒΑΣΙΣ δεδομενων, η οποια θα χρησιμευει δια ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ, προσαρμωσεις εις αλλας γλωσσας αλλα και δια ΠΑΙΔΙΑΝ
Ο καθε διδασκαλος, με την προσεχην Εκδοσιν δυναται να ΨΑΛΛΕΙ εναν υμνον και να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ τον ΔΕΙΚΤΗΝ ωστε κινειτε με την ΦΩΝΗΝ του===ουτος ο μαθητης, εαν θελει, θα ακουγει το μελος κατα την εκτελεσιν ΑΛΗΘΗΝΗΣ φωνης του διδσκαλου, και οχι της μηχανικης
Εις το μελον, ομως, εαν θα θελει να ακουσει ΠΩΣ ειπε την ΤΑΔΕ γραμμην ο Ναυπλιωτης σε ΑΛΛΟΝ υμνον, αυτο θα του ειναι ΔΥΝΑΤΟΝ
Ουτος, λοιπον, ο ΜΕΛΟΔΟΣ ΔΕΝ θα ειναι απλος ενα εργαλειον ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΣ, αλλα και εργαλειον ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΙΣ παιδαγωγησις
ΝΛ
εκεί πάει το μυαλό μου όταν διαβάζω ότι μπορεί να δούμε-τεστάρουμε κατά πόσο ο Α΄ή Β΄ψάλτης σε μια ηχογράφηση ψάλλει τέλεια....μας διαφεύγει ο παράγων άνθρωπος κ η κατασταση του ανθρώπου-ψάλτη τη στιγμή της απόδοσης του τάδε μαθήματος;;;
ΓΚΜ
ΤΕΛΕΙΟΝ ΔΕΝ υπαρχει
Εκει θα καταλαβετε ομως ΟΛΟΙ ΤΙ ΠΑΕΙ να ειπει ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΣ και Παρεστιγμενον και ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ και ΑΤΤΑΚΑ κτλ του ιακωβου και τι ΑΣΤΑΘΕΙΑ κτλ των υπολοιπων
Με τις καμπυλες θα ειδιτε με τα ματια σας οτι κατα το 90 τις εκατο, ο Ιακωβος ψαλλει ΑΠΑΡΑΛΛΑΚΤΟΣ τα διαστηματα και τις αναλυσεις και τις αττακες =Ωθησεις= κτλ=
Εκει θα ειδητε τι ητο αληθινος ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ εκεινης τις εποχης και πια τα ΧΑΛΙΑ οπου ακολουθησαν
ΑΥΤΟ, ΝΑΙ, πρεπει να το φοβουνται οσοι νομιζουν οτι ψαλλουν διαστηματα και θεωριες Αγιοσοιτικες
Οι δε υπολοιποι, πρεπει να δοξαζετε Τον Θεον οπου σας δινεται μια τετοια ευκαιρια να καταλαβεται ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΑ η δυναμις της ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟΥ προφορικης παραδωσεως
ΝΛ
μη βάλουμε το μηχάνημα πάνω απ' τους δασκάλους!!!!!!!
ΓΚΜ
Ποιους #δασκαλους#; τον καθε ΦΑΛΤΣΟ, μπεκρυδιζοντα ιλαχορευοντα, ευσεβισμιζοντα, κτλ;
ΙΣΑ ΙΣΑ, ιδου ΕΦΘΑΣΕ ΚΑΙΡΟΣ να μας διαφωτισει το computer περι των ΑΥΘΕΡΕΣΙΩΝ και ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ διδαχων του καθ ενος εκαστου
ΝΛ
νομίζω, ότι σχεδιάστηκε να βοηθήσει αυτόν που προσπαθεί να μάθει ένα κομμάτι κ όχι να γίνει ο κριτής όλων...
ΓΚΜ
Δεν θα γινει #κριτης# αλλα #συγριτης#
Εαν σας λεγω, πχ οτι εψαλλα #κουταλαν και διαστημα# οπως ο Ιακωβος, θα μου απαντατε =#εκαμνες ΣΦΥΡΑΚΙ εδω# και θα μου διχνεται την καμπυλην
Θα σας λεγω κι ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και θα προσπαθουσα να το διορθωσω εις το μελον
Εαν ειχαμεν Ιακωβον Ναυπλιωτη διπλα μας, θα του λεγαμε παπυρολογιες δια το Νη ΠΑ; η θα εσκηβαμε κεφαλι να του πουμε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δασκαλε;
ΝΛ
ΥΓ:φανταστείτε τί έχει να γίνει αν αποδείξει το μηχάνημα, ότι λόγου χάρη ο αείμνηστος Στανίτσας έκανε κάπου λάθος. ποιόν θα πιστέψουμε;;; πόλεμος θα γίνει...ο δικός σου έκανε λάθος εκεί...ό δικός μου ειναι σωστός εδώ...κ πάει λέγοντας...
συγνωμη αν σας κουρασα
ΓΚΜ
ΝΑΙ == ΠΟΛΕΜΟΣ πρεπει να γινει, δια να καθαρισει πια η ΣΑΠΗΛΑ απο τα ΜΥΑΛΑ, αυτια και ιδιατερως ΑΝΑΛΟΓΙΑ της ορθοδοξου εκκλησιας
Γεωργιος