π. Μάξιμος
Γενικός Συντονιστής
Χρησιμοποιεῖς τόν ὅρο «τῆς ἡμέρας». Δέν ξέρω σέ ποιά μέρα τήν «τοποθετοῦν» καί τί κάνουν....αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να μεταφέρουμε ακόμη νωρίτερα εντός της παραμονής τη Θεία Λειτουργία της επομένης ημέρας και τη Μετάληψη;
Έμεινε , όμως, αναπάντητο το απλοϊκό ερώτημά μου ( μήνυμα 4) "Όταν λέμε ότι η Θεία Λειτουργία τελείται μετά την έκτη ώρα, αυτό σημαίνει μετά την πραγματική έκτη ώρα της ημέρας; Αν ισχύει αυτό , τότε η λύση (δυνατότητα συμμετοχής των εργαζομένων στη Θεία Λειτουργία) μήπως θα ήταν να τελείται [ β΄] Θεία Λειτουργία νωρίς το απόγευμα της ημέρας της Εορτής πριν τον Εσπερινό της επομένης και όχι το απόγευμα της προηγουμένης ημέρας; Δεν είναι δηλαδή λειτουργικά ορθότερο να τελεσθεί η λειτουργία της ημέρας κατά την έκτη ώρα ή λίγο αργότερα από το να τελεσθεί την προηγουμένη ημέρα , δώδεκα ώρες νωρίτερα; "
Αὐτό πού τώρα γνωρίζουμε εἶναι ὅτι ἡ θ. μετάληψη καί τῶν προηγιασμένων καί τῶν ἑσπερινῶν θ. λ. τῶν παραμονῶν τῶν Χριστουγέννων καί Θεοφανείων καί Μ. Πέμπτης καί Μ. Σαββάτου ἀνήκει στήν ἡμερολογιακή ἡμέρα πού κοινωνᾶμε.
Τίποτε ἄλλο ἀπό μένα. Ἀρκετά ἔγραψα.