Πρόσβαση σε βιβλιοθήκες - κώδικες - ψηφιοποίηση

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#1
Πάρα πολύ καλά θυμάσαι!Δε ανεβάζεις τίποτα από τους κρυφούς κώδικες κι εδώ στο Ψαλτολόγιο;:)
Κρυφοί κώδικες, αν υπάρχουν, είναι ελάχιστοι και σε ιδιωτικές συλλογές κυρίως. Άγνωστοι, μπορεί. Μη προσβάσιμοι, κι αυτό μπορεί. Αντίδωρο να δίνεται απ' αυτούς, και μπορεί και πρέπει. Κατάχρηση αρχικής προσφοράς, δεν πρέπει. Γιατί έτσι χάνει και την αξία της η πηγή!!!! (άλλωστε, ποια πηγή δίνει ολόκληρο τον κώδικα; Με το σταγονόμετρο και "ό,τι χρειάζεσθε" είναι η προσφορά. Γι αυτό και για το λίγο, εγώ κάθε φορά είμαι και ευγνώμων και ευχαριστημένος).

Άλλωστε και συ λίγο έδωσες από το τραγουδάκι :).

Γ.Κ.
 
#2
Κρυφοί κώδικες, αν υπάρχουν, είναι ελάχιστοι και σε ιδιωτικές συλλογές κυρίως. Άγνωστοι, μπορεί. Μη προσβάσιμοι, κι αυτό μπορεί. Αντίδωρο να δίνεται απ' αυτούς, και μπορεί και πρέπει. Κατάχρηση αρχικής προσφοράς, δεν πρέπει. Γιατί έτσι χάνει και την αξία της η πηγή!!!! (άλλωστε, ποια πηγή δίνει ολόκληρο τον κώδικα; Με το σταγονόμετρο και "ό,τι χρειάζεσθε" είναι η προσφορά. Γι αυτό και για το λίγο, εγώ κάθε φορά είμαι και ευγνώμων και ευχαριστημένος).

Άλλωστε και συ λίγο έδωσες από το τραγουδάκι :).

Γ.Κ.
Η παιδεία που ονειρεύομαι για τα παιδιά μου δεν είναι παιδεία με το σταγονόμετρο, αλλά ανοικτής πρόσβασης στη γνώση, αλλιώς σαν Έλληνες δεν πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά.
Μια τέτοια παιδεία δεν μπορεί να υπάρξει όσο υπάρχουν εκδοτικά συμφέροντα, γενικώς εμπορική εκμετάλλευση και αίσθημα αδιαφορίας από τους κατέχοντες.
Όσο για τους κρυφούς κώδικες όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει συμφέρον να παραμένουν κρυφοί για να φαντάζουν μύστες οι έχοντες πρόσβαση.
Δυστυχώς ελάχιστοι έχουμε συνειδητοποιήσει τί μας ανήκει πραγματικά και τί πέρνουμε μαζί μας με το θάνατο.

Υ.Γ. http://www.pemptousia.com/2011/05/μουσικά-χειρόγραφα/
 

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#3
Η παιδεία που ονειρεύομαι για τα παιδιά μου δεν είναι παιδεία με το σταγονόμετρο, αλλά ανοικτής πρόσβασης στη γνώση, αλλιώς σαν Έλληνες δεν πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά.
Όλοι αυτό επιθυμούμε. Πολύ σωστά το έθεσες: "δυνατότητα ανοικτής πρόσβασης στη γνώση". Δεν ξέρω γιατί βγάζεις μια πικρία στο μήνυμά σου. Κατακριτέο εάν κάποιος που κατέχει δεν σου επέτρεψε την πρόσβαση (το Υ.Γ. σου δείχνει ότι μπορεί ο καθείς να έχει πρόσβαση στη βιβλιοθήκη στην οποία αναφέρεσαι και γενικά και ειδικά. Το ίδιο νομίζω ισχύει και για τις υπόλοιπες, βλέποντας και ζητώντας ο καθείς αυτό που τον ενδιαφέρει).


Μια τέτοια παιδεία δεν μπορεί να υπάρξει όσο υπάρχουν εκδοτικά συμφέροντα, γενικώς εμπορική εκμετάλλευση και αίσθημα αδιαφορίας από τους κατέχοντες.
Δε θα συμφωνήσω μαζί σου. Εγώ τουλάχιστον, για παράδειγμα, πήγα στη Δημητσάνα, κοίταξα, ζήτησα μου έδωσαν και έδωσα το Θεωρητικό του Χρυσάνθου (έστω και εκδοτικά). Δε μου απαγόρεψαν την πρόσβαση ούτε και την έκδοση (έστω και με κάποιους περιοριστικούς όρους).


Όσο για τους κρυφούς κώδικες όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει συμφέρον να παραμένουν κρυφοί για να φαντάζουν μύστες οι έχοντες πρόσβαση.
Για να το λες, κάτι θα ξέρεις. Εγώ, τουλάχιστον, δε γνωρίζω κάποιους κρυφούς κώδικες. Ούτε στην προσωπική μου βιβλιοθήκη τυχαίνει να έχω κάποιον κώδικα Β.Μ. Επομένως κι εγώ, "με ξένα κόλλυβα" πού και πού "κάνω μνημόσυνο".


Δυστυχώς ελάχιστοι έχουμε συνειδητοποιήσει τί μας ανήκει πραγματικά και τί πέρνουμε μαζί μας με το θάνατο.
Σίγουρα στο τέλος δε μας μένει τίποτε. Ούτε "δυο μέτρα γής", που λέει και το τραγούδι. Και αυτά τα δυο μέτρα μπορούν να τα έχουν οι "κατέχοντες". Στους υπόλοιπους, κάποια στιγμή κάποιος άλλος παίρνει τη θέση και ο προηγούμενος πάει για το ...οστεοφυλάκιο (βρε κουβέντα που πιάσαμε!!!).

Γ.Κ.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#4
...Πολύ σωστά το έθεσες: "δυνατότητα ανοικτής πρόσβασης στη γνώση". Δεν ξέρω γιατί βγάζεις μια πικρία στο μήνυμά σου. Κατακριτέο εάν κάποιος που κατέχει δεν σου επέτρεψε την πρόσβαση (το Υ.Γ. σου δείχνει ότι μπορεί ο καθείς να έχει πρόσβαση στη βιβλιοθήκη στην οποία αναφέρεσαι και γενικά και ειδικά. Το ίδιο νομίζω ισχύει και για τις υπόλοιπες, βλέποντας και ζητώντας ο καθείς αυτό που τον ενδιαφέρει)....
Μετά από τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί, είναι παράξενο που εκφράζεται τέτοια, εκτός πραγματικότητας άποψη. Πρόσβαση στις βιβλιοθήκες σημαίνει, τουλάχιστον για το ψηφιοποιημένο υλικό, ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η μετάβαση στη Δημητσάνα ή στην Αθήνα ή την Κρήτη δεν συνιστά ελεύθερη πρόσβαση.
 
#5
Νεοκλή ο Κωνσταντίνου ξέρει τί λέει δεν είναι χαζός.
Σαν μέρος του κατεστημένου που είναι δεν μπορεί να θίξει κάποια πράγματα. Βέβαια δεν είναι ο μόνος υπεύθυνος, ούτε φυσικά θα πρέπει να απολογηθεί μόνο και μόνο επειδή είναι ένα γρανάζι του συστήματος, σε αντίθεση με αποδεδειγμένες εγκληματικές* ενέργειες (εκδόσεις Πρίγγου) για τις οποίες φυσικά δεν πρόκειται να δώσει εξηγήσεις τουλάχιστον σε αυτή την ζωή...

*Υ.Γ. Για να θυμούνται οι γέροι με το αλτσχάιμερ και να μαθαίνουν τα μικρά παιδάκια http://analogion.com/forum/showthread.php?t=7417
 
Last edited:
E

emakris

Guest
#6
Γιατί έτσι χάνει και την αξία της η πηγή!!!!
Αυτό τι ακριβώς σημαίνει; Μου θυμίζει το "οὐκ ἔστιν καλὸν λαβεῖν τὸν ἄρτον τῶν τέκνων καὶ βαλεῖν τοῖς κυναρίοις". Έτσι, στα μούτρα;
 

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#7
Μετά από τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί, είναι παράξενο που εκφράζεται τέτοια, εκτός πραγματικότητας άποψη. Πρόσβαση στις βιβλιοθήκες σημαίνει, τουλάχιστον για το ψηφιοποιημένο υλικό, ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω γιατί δεν έχω βιβλιοθήκη και δεν έχω ψηφιοποιήσει υλικό. Για να το λέτε πάντως, κάτι θα ξέρετε οπότε ας το ακούσουν οι έχοντες και οι κατέχοντες.

Η μετάβαση στη Δημητσάνα ή στην Αθήνα ή την Κρήτη δεν συνιστά ελεύθερη πρόσβαση.
Είναι κι αυτό μια άποψη. Πάντως δεν νομίζω να σας έτυχε να πάτε να δείτε κάποιο χφ και ο υπεύθυνος στα μισά της ανάγνωσης να σας το κλείσει και εν ονόματι της ελεύθερης πρόσβασης να σας το ξαναανοίξει.

Γ.Κ.

Παρεπιπτόντως, ας το αφήσουμε αυτό ή να πάει κάπου αλλού αφού δεν είναι ο χώρος του.
 

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#8
Νεοκλή ο Κωνσταντίνου ξέρει τί λέει δεν είναι χαζός.
Επειδή ο Κωνσταντίνου ξέρει καλό θα είναι να μάθεις και σύ για να μην εκτίθεσαι κάποιες φορές.

Γ.Κ.
 

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#9
Η πηγή χάνει την αξία της όταν δεν αναφέρεται από τους χρησιμοποιούντες υλικό τους. Αναδεικνύεται δηλαδή ο προσφέρων και όχι, καλώς ή κακώς, ο κατέχων.

Γ.Κ.
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#10
Μετά από τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί, είναι παράξενο που εκφράζεται τέτοια, εκτός πραγματικότητας άποψη. Πρόσβαση στις βιβλιοθήκες σημαίνει, τουλάχιστον για το ψηφιοποιημένο υλικό, ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η μετάβαση στη Δημητσάνα ή στην Αθήνα ή την Κρήτη δεν συνιστά ελεύθερη πρόσβαση.

Τὶ ψάχνεις Νεοκλῆ μου; Λένε πὼς ἡ γνώση εἶναι δύναμη.

Ἐδῶ ἔχουμε μάθει πὼς ἡ κατοχὴ ἀδημοσίευτων χειρογράφων εἶναι δύναμη.

Κι ἄμα κατέχεις τότε δίνεις μόνο ἐκεῖ ποὺ θέλεις γιὰ τοὺς δικοὺς σου λόγους. Τὸ 'χουμε δεῖ κι αὐτό.

Πολλὲς φορὲς ὄμως καὶ ἡ κατοχὴ καταλλήλων συστατικῶν ἐπιστολῶν πρόσβασης κι αὐτὸ εἶναι δύναμη.

Δύναμη ἐπίσης εἶναι νὰ φωτογραφίζεις ἀρχεῖο μοναστηριοῦ καὶ νὰ ἐξασφαλίζεις ἀποκλειστικότητα (ὑπάρχουν τρόποι ...).

Τὶ ψάχνεις νὰ βρεῖς; Βέβαια ἀργὰ ἤ γρήγορα ὅλα φανερώνονται καὶ τότε ἐν χωνευτηρίῳ ξεχωρίζει ὁ χρυσός ...
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#12
Επειδή ο Κωνσταντίνου ξέρει καλό θα είναι να μάθεις και σύ για να μην εκτίθεσαι κάποιες φορές.

Γ.Κ.
Όποιος ξέρει να μιλήσει. Όποιος δεν ξέρει, ας κάτσει στη γωνία του. Από εξυπνάδες του τύπου «ξέρω αλλά δεν μιλάω» έχουμε χορτάσει. Αλλά μερικές φορές δεν χρειάζεται να μιλήσει κανείς. Η αλήθεια φωνάζει.
 

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#13
Όποιος ξέρει να μιλήσει. Όποιος δεν ξέρει, ας κάτσει στη γωνία του. Από εξυπνάδες του τύπου «ξέρω αλλά δεν μιλάω» έχουμε χορτάσει. Αλλά μερικές φορές δεν χρειάζεται να μιλήσει κανείς. Η αλήθεια φωνάζει.
Κύριε συντονιστά.

Καλό θα είναι όταν γράφετε οποιεσδήποτε κρίσεις να αφαιρείτε τον τίτλο σας ως συντονιστής.

Ο συντονιστής έχει διαβάσει υποτίθεται όλα τα μηνύματα και βλέπει ποιος έχει γράψει τί, και πότε. Οφείλει να βρει το αρχικό, αφου γράφει ως συντονιστής, και να το σχολιάσει όπως πρέπει.

Εάν έχετε να πείτε κάτι ως συντονιστής, να το πείτε ευθέως. Σε μήνυμα δικό μου δεν έχει λόγο να γράφετε γενικότητες με τον τίτλο του συντονιστή.

Ευχαριστώ
 
Last edited:

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
#15
Πάντως, από ορισμένα μηνύματα φαίνεται καθαρά ότι ορισμένοι δεν έχουν κουνηθεί ούτε ένα μέτρο από τον καναπέ τους και στο θέμα της μουσικής θυμίζουν τους άνεργους βουλευτές που δε δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους. Χρυσώνουν το χάπι της "τεμπελιάς" (για την οποιαδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο κατοχή) με το δικαίωμα της ελευθερίας στη γνώση. Αυτό όμως θα πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν απέχει πολύ από τον "κηφηνισμό". Βέβαια η επιλογή είναι δική τους και δικαίωμά τους. Απλώς, δεν πρέπει να ζητάνε και τα ρέστα.
 
Last edited:
#17
Πάντως, από ορισμένα μηνύματα φαίνεται καθαρά ότι ορισμένοι δεν έχουν κουνηθεί ούτε ένα μέτρο από τον καναπέ τους και στο θέμα της μουσικής θυμίζουν τους άνεργους βουλευτές που δε δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους. Χρυσώνουν το χάπι της "τεμπελιάς" (για την οποιαδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο κατοχή) με το δικαίωμα της ελευθερίας στη γνώση. Αυτό όμως θα πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν απέχει πολύ από τον "κηφηνισμό". Βέβαια η επιλογή είναι δική τους και δικαίωμά τους. Απλώς, δεν πρέπει να ζητάνε και τα ρέστα.
Από ορισμένα μηνύματα δε φαίνεται τίποτα. Ο καθένας κρίνεται από τα λόγια και από τις πράξεις του.
Εγώ τα λεφτά που βγάζω είναι από τη δουλειά μου, δεν εμπορεύομαι τη δουλειά και τα γραπτά άλλων.
Και φυσικά δεν είναι τεμπελιά το να μην μπορώ να τρέξω σε 20 βιβλιοθήκες και 15 μοναστήρια και να ζητήσω αυτά που δικαιούμαι σαν Έλληνας φορολογούμενος, γιατί έχω και μία οικογένεια πίσω που πρέπει να φροντίσω και για την οποία δεν μπορεί να ξέρει ο καθένας τί προβλήματα μπορεί να υπάρχουν.
Ας κρατήσουμε λοιπόν τις ελιτιστικές μας απόψεις για τον εαυτό μας, ας κάνουμε και καμία μήνυση όταν ξεμένουμε από επιχειρήματα και ας προετοιμαστούμε για τον άλλο κόσμο γιατί σε 10 σε 30 σε 50 χρόνια όλοι εκεί θα πάμε (μας περιμένει και ο κύριος Κωνσταντίνος Πρίγγος).

Υ.Γ.
Πάλι μπερδεύτηκες με τα "μεσημεριανά".
Με συγχωρείς αδερφέ μου σε πέρασα για τον Κούγια
 
Last edited:
Top