Περί της ανωνυμίας των μελών

giorgos052

Γεώργιος Μ. Καλογερόπουλος
Ζητώ συγνώμη από τους κύριους συντονιστές του ψαλτολογίου ανοίγω αυτο το θέμα που σίγουρα έχει ξανά συζητηθεί απλά δεν πάει άλλο με τα ανώνυμα μέλη που έχουν κατακλήσει το ψαλτολόγιο και μερικές φορές γίνονται και κριτές κάποιων πραγμάτων χωρίς να έχουν τεκμηριωμένη άποψη για κάποια θέματα και όπως πολύ σωστά είπε ο π. Μάξιμος δεν έχουμε μπει εδώ μέσα για να κάνουμε κριτική, αλλά για να συζητάμε πάνω σε θέματα γύρω από την βυζαντινή μουσική και όχι για ξεκάρφωτα θέματα. Καλό είναι κατά την γνώμη οι αγαπητοί συντονιστές να ασχοληθούν ποιο εντατικά με αυτό το θέμα της ανωνυμίας και της μη επώνυμης υπογραφής των μελών.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Ανήκω στους γνωστούς αγνώστους του ψαλτολογίου...
ο διαχειριστής εχει τα στοιχεία μου. επίσης, αρκετά μέλη με γνωρίζουν.
απλά, προσέχω να μη θίγω κανέναν για να μη δημιουργώ προστριβές κ να μη με θίγουν.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Ανήκω στους γνωστούς αγνώστους του ψαλτολογίου...

Κι εγώ.

ο διαχειριστής εχει τα στοιχεία μου. επίσης, αρκετά μέλη με γνωρίζουν.

Κι εμένα
απλά, προσέχω να μη θίγω κανέναν για να μη δημιουργώ προστριβές κ να μη με θίγουν.

Δεν προσέχω, θίγω πολύ κόσμο εντός και -κυρίως- εκτός, φυσικά δημιουργώ προστριβές και φυσικά με θίγουν και «προσεύχονται» για μένα ασυστόλως (με εξορκισμούς). :rolleyes:

Συνάδελφε, είσαι το παράδειγμα κι εγώ το παράδειγμα προς ... αποφυγήν.:cool:

Νά 'σαι καλά, συνάδελφε, δεν σε θίγω, είσαι από τα αξιόλογα μέλη και σε σέβομαι, απλά το μνμ σου μου 'δωσε το περιεχόμενο να ... θίξω «κ άλλους».:p
 

Fraristos ioannis

Παλαιό Μέλος
Ένα forum σχετικό με θέματα ψαλτικής προς τον Άναρχο και Ακατάληπτο Τριαδικό Θεό μόνο πνευματική ωφέλεια πρέπει να προσφέρει. Οι αντιπαραθέσεις και οι προσβολές δε νομίζουν ότι συνάδουν με την πνευματικότητα του περιεχομένου του forum. Ας δείξουμε όλοι αυτοσυγκράτηση και διάκριση πνευματική προς κάθε φιλόχριστο αδελφό μας που 'επισκέπτεται' τον ιστοχώρο αυτό.
Εύχομαι σε όλους καλό και ψυχωφελές υπόλοιπο Κυριακής.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Ένα forum σχετικό με θέματα ψαλτικής προς τον Άναρχο και Ακατάληπτο Τριαδικό Θεό μόνο πνευματική ωφέλεια πρέπει να προσφέρει. Οι αντιπαραθέσεις και οι προσβολές δε νομίζουν ότι συνάδουν με την πνευματικότητα του περιεχομένου του forum. Ας δείξουμε όλοι αυτοσυγκράτηση και διάκριση πνευματική προς κάθε φιλόχριστο αδελφό μας που 'επισκέπτεται' τον ιστοχώρο αυτό.
Εύχομαι σε όλους καλό και ψυχωφελές υπόλοιπο Κυριακής.

Οι αντιπαραθέσεις και οι προσβολές είναι απαραίτητες καθ ότι από αυτές μπορεί να φανερωθεί η αλήθεια. Ο ίδιος ο Κύριος αντιπαρατέθηκε απέναντι στους Φαρισαίους , τους χαρακτήρισε τάφους με βρώμα και δυσωδία και άλλα πολλά στα γνωστά ουαί. Ο ίδιος ο Κύριος προσέβαλλε τους εμπόρους και τους γκρέμισε τα τραπέζια και τους πέταξε έξω. Εάν έδειχνε αυτοσυγκράτηση δεν θα είχαμε ούτε Σταύρωση ούτε Ανάσταση.
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Οι αντιπαραθέσεις και οι προσβολές είναι απαραίτητες καθ ότι από αυτές μπορεί να φανερωθεί η αλήθεια. Ο ίδιος ο Κύριος αντιπαρατέθηκε απέναντι στους Φαρισαίους , τους χαρακτήρισε τάφους με βρώμα και δυσωδία και άλλα πολλά στα γνωστά ουαί. Ο ίδιος ο Κύριος προσέβαλλε τους εμπόρους και τους γκρέμισε τα τραπέζια και τους πέταξε έξω. Εάν έδειχνε αυτοσυγκράτηση δεν θα είχαμε ούτε Σταύρωση ούτε Ανάσταση.
Εάν στην κοινότητά μας οι Χριστοί τα έχουν βάλει με τους Φαρισαίους εννοώντας αυτού του είδους την αποστασιοποίηση των μεταξύ τους απόψεων τι να πω; Είχα την λανθασμένη μάλλον εντύπωση ότι ουσιαστικά για το ίδιο πράγμα παλεύουμε όλοι και ο καθένας καταθέτει την δική του οπτική. Εάν κάποιος εδώ πολεμούσε τον θεσμό της ψαλτικής και το ρόλο ύπαρξής της να καταλάβω την όποια αγανάκτιση, αλλά μεταξύ υποτίθεται ανθρώπων του πνεύματος αφ' ενός και της επίσης υποτιθέμενης από κοινού προώθησης της εν ειρήνη δέησης προς τον Κύριο αφ' ετέρου, ειλικρινά αδυνατώ. Δε λέω, σίγουρα και ο ρόλος του να κάνει κάποιος τον κακό για να υπάρχει και ένας τουλάχιστον κακός στην παρέα θα έχει το ενδιαφέρον του, αλλά προσωπικά δεν τον βρίσκω σαν ρόλο πάντα αναγκαίο. Μπορεί να γίνει ανταλλαγή απόψεων και χωρίς αυτόν και με πολλές φορές καλύτερα αποτελέσματα. Το μαλλιοτράβηγμα αν μη τι άλλο μεταθέτει την συζήτηση όχι μόνο σε άλλο επίπεδο (για μερικούς πρέπον και δεν το κρίνω, όπου αναπαύεται ο καθένας), αλλά αλλάζει και τον σκοπό της, εφόσον αντί να συζητούμε για το φλέγον θέμα, κοιτάζουμε γιατί ο τάδε είπε τον δείνα καμπούρη. Αυτό νομίζω ότι δεν συμφέρει κανέναν...

Thats just me though...
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Οι αντιπαραθέσεις και οι προσβολές είναι απαραίτητες καθ ότι από αυτές μπορεί να φανερωθεί η αλήθεια. Ο ίδιος ο Κύριος αντιπαρατέθηκε απέναντι στους Φαρισαίους , τους χαρακτήρισε τάφους με βρώμα και δυσωδία και άλλα πολλά στα γνωστά ουαί. Ο ίδιος ο Κύριος προσέβαλλε τους εμπόρους και τους γκρέμισε τα τραπέζια και τους πέταξε έξω. Εάν έδειχνε αυτοσυγκράτηση δεν θα είχαμε ούτε Σταύρωση ούτε Ανάσταση.

Με συγχωρείτε για την παρέμβαση, όμως νομίζω ότι ΔΕΝ ήταν προς μίμιση κάθε τι που έκανε και έλεγε ο Κύριός μας. Άλλοτε ενεργούσε σύμφωνα με την ανθρώπινη φύση Του και άλλοτε με την Θεϊκή. Σαν άνθρωπος εβαπτίσθηκε, ενύστευσε, προσευχήθηκε, εσταυρώθη, απέθανε, σαν Θεός έκανε θαύματα, ανέστησε νεκρούς και ανέστη Ο Ίδιος. Σαν Θεός λοιπόν έλεγξε τους Φαρισαίους και τους χαρακτήρησε, σαν Ο μόνος καρδιογνώστης που είναι. Ο Ίδιος είπε ότι "ερχομενος ο του κόσμου άρχων εν εμοί ουκ έχει ουδέν". Άντε να το πει κανένας από μας αυτό... Εγώ, ούτε καρδιογνώστης είμαι ούτε τίποτε άλλο και πέραν των δικών μου αμαρτιών δεν ξέρω τίποτα και δεν έχω και δικαίωμα να προσβάλω καμία εικόνα του Θεού. Αντί τούτου, ωφέλεια υπάρχει μόνο, όπου υπάρχει γόνιμη ανταλλαγή γνώσεων και απόψεων και εάν δεν υπάρχει συμφωνία, τότε μένουμε στον σεβασμό της άποψης του άλλου. Αυτά πιστεύω και ζητώ συγνώμη για το εκτός θέματος, το θεωρώ όμως σημαντικό.

(Ευάγγελε, το μήνυμά σου ήταν αφορμή αλλά απευθύνομαι γενικώς:))
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Φαίνεται ότι τελικά για το Ψαλτολόγιο υπάρχει σφοδρή επιθυμία να μετατραπεί στην περίφημη Ουτοπία, όπου άνθρωποι του πνεύματος θα συζητάνε πνευματικά θέματα με πνευματοκίνητη διάθεση, μακριά από απνευματίστους μάχας και έριδας νομικάς. Σε ένα forum όπου ο λέων θα παίζει με το πρόβατο, όπως στην προπτωτική κατάσταση.
Βέβαια σ᾿ αυτό το forum έχω διαπιστώσει ότι πρόβατο από πρόβατο διαφέρει, κάποια κρύβουν επιμελώς το λυκοτόμαρο, ειδικά στον εκκλησιαστικό χώρο.

Ε, λοιπόν όσο αληθινή ήταν η Ουτοπία του Thomas Moore άλλο τόσο σε αυτή τη ζωή ο λέων θα παίξει τάβλι με το πρόβατο.

Ένας από τους «κακούς» της παρέας (bad to the bone).
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Φαίνεται ότι τελικά για το Ψαλτολόγιο υπάρχει σφοδρή επιθυμία να μετατραπεί στην περίφημη Ουτοπία, όπου άνθρωποι του πνεύματος θα συζητάνε πνευματικά θέματα με πνευματοκίνητη διάθεση, μακριά από απνευματίστους μάχας και έριδας νομικάς. Σε ένα forum όπου ο λέων θα παίζει με το πρόβατο, όπως στην προπτωτική κατάσταση.
Βέβαια σ᾿ αυτό το forum έχω διαπιστώσει ότι πρόβατο από πρόβατο διαφέρει, κάποια κρύβουν επιμελώς το λυκοτόμαρο, ειδικά στον εκκλησιαστικό χώρο.

Ε, λοιπόν όσο αληθινή ήταν η Ουτοπία του Thomas Moore άλλο τόσο σε αυτή τη ζωή ο λέων θα παίξει τάβλι με το πρόβατο.

Ένας από τους «κακούς» της παρέας (bad to the bone).

Ωραίο το όνειρο που περιγράφεις, αδελφέ μου, αλλά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, μάλλον.... :D:D:D:D
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Η ύπαρξη του "κακού" μπορεί να είναι σχετικό αφού αυτός που μπορεί να κρίνει τελικά τι είναι κακό ή καλό είναι ο Κύριος. Είδα ένα θέμα για τον Ιωάννη Βατάτζη ο οποίος είναι και άγιος την Εκκλησίας μας. Με σημερινά μυαλά και δεδομένα μπορεί να μην ήταν άγιος ή θα έπρεπε να ήταν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι δεν είναι. Τα ανθρώπινα μέτρα και σταθμά όσο κι αν φωτίζει ο Παράκλητος είναι λίγο υποκειμενικά γιατί βασικό ρόλο παίζει η ελεύθερη βούληση την οποία δεν μας στερεί ποτέ ο Θεός. Αυτή άλλωστε η ελευθερία είναι η πρώτη βασική προδιαγραφή με την οποία μπορούμε να οδηγηθούμε στο καθ' ομοίωσιν.

.. Είχα την λανθασμένη μάλλον εντύπωση ότι ουσιαστικά για το ίδιο πράγμα παλεύουμε όλοι και ο καθένας καταθέτει την δική του οπτική. ....

Οι Φαρισαίοι όπως και ο Χριστός για το ίδιο πράγμα πάλευαν, από άλλη οπτική γωνία, για την κοινωνία με τον Θεό. Η διαφορά είναι ότι ενώ αυτοί πήγαιναν πάντα με το γράμμα του νόμου ο Χριστός άλλαξε αυτήν την διαδικασία και εξηγόρασεν ημάς εκ της κατάρας του νόμου με την θυσία του και την αγάπη η οποία περιείχε και την σύγκρουση και την διαφωνία με τον συντηρισμό των ιουδαίων. Το τελευταίο δεν άρεσε στον τυπολατρικό τρόπο των φαρισαίων οι οποίοι αισθάνθηκαν απειλούμενοι και πολεμούμενοι και αυτό τελικά ήταν που τους οδήγησε στην καταδίκη του Χριστού.
 
Last edited:

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι ο παιδεύων κακούς, λήψεται εαυτώ ατιμίαν, ελέγχων δέ τόν ασεβή, μωμήσεται εαυτόν, (οι γάρ έλεγχοι τώ ασεβεί, μώλωπες αυτώ). Μή έλεγχε κακούς, ίνα μή μισήσωσί σε, έλεγχε σοφόν καί αγαπήσει σε. Δίδου σοφώ αφορμήν, καί σοφώτερος έσται, γνώριζε δικαίω, καί προσθήσει τού δέχεσθαι. :wink:
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Πάντως νομίζω πιο ωραίο είναι να συστηνόμαστε όπως στο παράδειγμα:
"Με λένε Αρτέμη" :D:D:D

 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Ή έτσι (για τις φίλες του forum) :D

 
Top