[Ερώτηση] Είναι λάθος το «τίθωνται» στο δοξαστικό των εσπερίων της Κυριακής των Απόκρεω;

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#41
Αυτό ισχύει ώς ένα βαθμό για τα κοντάκια του Ρωμανού. Η μετακίνηση όμως από το κοντάκιο στον κανόνα συνοδεύεται με ανάλογη μετακίνηση σε συνολικά μεγαλοπρεπέστερο ύφος: ποιητική πύκνωση, θεολογικό-εγκωμιαστικό έναντι αφηγηματικού περιεχομένου και αρχαϊκότερη γλώσσα.

Tὸ «ἀρχαϊκότερη» κατὰ περίπτωση πάλι.

Πάντως στὴν προκειμένη περίπτωση μιλᾶμε γιὰ ἰδιόμελο
.
 
#42
Το μονο μηνυμα που δεν καταλαβα απο τη συζητηση ειναι αυτο το τελευταιο του Σκρεκα ....

Παντως για μενα η Τσικνοπεμπτη , δυστυχως , το πρωτο πραγμα που μου φερνει στο μυαλο ειναι το κρεας ....


Και τολμω να το πω οτι ειμαι απο τους μεγαλυτερους λατρες του ....


:D
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#44
Господи и владико животѹ моемѹ, духъ оунынїѧ, небре жεнїѧ, срεбролюбїѧ и празднословїѧ ѿжεни ѿ мεнε.
Духъ же цѣломѹдрїѧ, смиренїѧ, терпѣнїѧ и любве дарѹй ми рабѹ твоемѹ.
Ей Господи Царю, даждь ми зрѣти моѧ согрѣшенїѧ, и еже не ωсуждати брата моегω, якω благословенъ еси во вѣки. Аминь

ή κατά προτίμησιν...
Господи и владыко живота моегω, духъ праздности, оунынїѧ, любоначалїѧ и празднословїѧ не даждь ми.
Духъ же цѣломѹдрїѧ, смиренномѹдрїѧ, терпѣнїѧ и любве, дарѹй ми рабѹ твоемѹ.
Ей Господи Царю, даруй ми зрѣти моѧ прегрѣшенїѧ, и не ωсуждати брата моегω, якω благословенъ еси во вѣки вѣковъ. Аминь

Γράψτο στὰ ἑλληνικὰ σὲ χαλάει;

Ἄν ψάξεις λίγο ἀκόμη μπορεῖ νὰ βρεῖς τὴν εὐχὴ καὶ στα σουαχίλι ...
 
Top