Αποτελέσματα μαθητού βυζαντινής μουσικής

#61
Όταν πρίν από αρκετό καιρό, είχα δηλώσει στο FORUM, ότι διδάσκω την Β. Μ. με πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια ( και εφ' όσον ΔΕΝ υπάρξουν καθυστερήσεις στην πρόοδο των Μαθημάτων, για διάφορους λόγους ), την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου, ορισμένοι από τα Μέλη, θέλησαν να μου βγάλουν τα μάτια, με διάφορες θέσεις και αντιλήψεις. Αργότερα, προκάλεσα τους αντιρρησίες, σε διαγωνισμό, όχι μαζί μου, αλλά με κάποιον από τους υπάρχοντες και συνεχίζοντες τα Μαθήματα Μαθητάς μου. Όσο τους είδατε εσείς, τους είδα κι εγώ. Σήμερα, ανεβάζω το " Και ευλογημένος " του Μπερεκέτη, σε δική μου εκτέλεση,. Το ανεβάζω σε χειρόγραφο και προκαλώ για άλλη μία φορά, όλους αυτούς που βρίκαν αστείο αυτό που είχα δηλώσει τότε, να προσπαθήσουν να το ψάλλουν, αλλά τους παρακαλώ, να το ανεβάσουν στο FORUM, προκειμένου να εκτιμηθεί από τους υπολοίπους, το κατά πόσον η εκτέλεση είναι σωστή και αντάξια των Πτυχίων και Διπλωμάτων που κουβαλάει ο καθένας. Εγώ θα το ανεβάσω σε Παραλλαγή, από τον Μαθητή μου ( Μέλος του FORUM ) Νικάκη Γεώργιο ( τηλ. 6932441141 ), Πρωτοψάλτη του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο Μπουρνάζι, ο οποίος κάνει Μαθήματα εδώ και 11/2 χρόνο, αλλά όχι τόσο τακτικά. Τα Μαθήματα που κάνει γίνονται λόγω των δυσχεριών της εργασίας του ( Αστυνομικός - Φύλαξ υψηλών προσώπων ), πότε ένα την εβδομάδα, πότε ένα το 15νθήμερο ή και καμιά φορά περνάει και μήνας χωρίς Μάθημα. Θέλω να το ακούσετε, να προσέξετε την εκτέλεσή του και εάν μη τι άλλο, να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας, γι' αυτά που λέω γύρω από την Μέθοδο Διδασκαλίας μου.
Αξιότιμε κ. Ιωαννίδη, παρακαλώ απαντήστε μου σε μία απορία, η συγκεκριμένη μέθοδος διδασκαλίας απευθύνεται σε κάποιον αρχάριο μαθητή ο οποίος θα φτάσει σε δύο χρόνια στο επιθυμητό αποτέλεσμα? γιατι απόσο ξέρω ο γιώργος μαθήτευσε πριν αρχίσει την σπουδή του πλησίον σας κοντά σε αξιόλογους δασκάλους στη καβαλα και στην αθηνα και οτι επίσης ο γιώργος κατάγεται απο ψαλτική οικογένια και ψάλλει απο μικρό παιδί..
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#62
Αξιότιμε κ. Ιωαννίδη, παρακαλώ απαντήστε μου σε μία απορία, η συγκεκριμένη μέθοδος διδασκαλίας απευθύνεται σε κάποιον αρχάριο μαθητή ο οποίος θα φτάσει σε δύο χρόνια στο επιθυμητό αποτέλεσμα? γιατι απόσο ξέρω ο γιώργος μαθήτευσε πριν αρχίσει την σπουδή του πλησίον σας κοντά σε αξιόλογους δασκάλους στη καβαλα και στην αθηνα και οτι επίσης ο γιώργος κατάγεται απο ψαλτική οικογένια και ψάλλει απο μικρό παιδί..
Αγαπητέ Φίλε και Συνεπίθετε
Η Μέθοδός μου απευθύνεται ΑΚΡΙΒΩΣ σε αρχαρίους, αλλά ακόμα και Καθηγηταί διαφόρων Ωδείων, που έχουν έλθει σε μένα για να μάθουν Μουσική - όπως τουλάχιστον είπαν οι ίδιοι - ξεκίνησαν από το μπαστουνάκι που μας έβαζε παλιά στην Α΄. Δημοτικού η Δασκάλα μας να γιμίσουμε ολόκληρη τη σελίδα. Στη συνέχεια, μας έβαζε να κάνουμε κουλουράκια και αργότερα μα ς είπε, ότι εάν ενώσουμε το κουλουράκι με το μπαστουνάκι, θα σχηματίσουμε ένα νέο γράμμα. Το Α΄. Με αυτή την τακτική γίνονται και τα Μαθήματα που κάνω. Είναι όπως πηγαίνεις να κολυμπήσεις. Πρώτα βρέχεται η πατούσα, μετά οι αστράγαλοι, οι γάμπες, τα γόνατα, οι μηροί, η λεκάνη, ο αφαλός, η κοιλιά το στήθος, ο λαιμός και μετά το κεφάλι. Με την ίδια ακριβώς σειρά προχωράω κι εγώ, αρχίζοντας από το 0 και φθάνοντας στο τελικό αποτέλεσμα, που σου επιτρέπει, να διαβάζεις οποιοδήποτε μουσικό κείμενο.
Η πολιτική μου, ΔΕΝ βασίζεται στο τι λές εσύ ότι ξέρεις, αλλά στο τι σου έχω διδάξει εγώ, οπότε έχω και τις ανάλογες απαιτήσεις. Φυσικά εάν μου γυρίσεις κάποιο Μάθημα και δεν με ικανοποιείς, απλούστατα φεύγεις με το ίδιο, μέχρι που να το μάθεις.
ΑΥΤΑ !!!!!!
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
#63


Εφόσον αρχινήσαμε με τα μεγάλα λόγια για την "πρωτοπορειακή Μέθοδο, η οποία επιτρέπει μέσα σε δύο ( 2 ) χρόνια την ανάγνωση PRIMA VISTA οποιουδήποτε Μουσικού Κειμένου", τα οποία λόγια από τη φαίνεται δεν πρόκειται να αποδειχτούν, τι περιμένατε?
Αγαπητέ λογά, έχω επανειλημμένως προκαλέσει ανοιχτά όποιον από τους Θωμάδες του FORUM τολμάει, να έλθει να δεί αυτά που θέλει και να διαγωνιστεί με Μαθητάς μου που ακόμα δεν έχουν τελειώσει, αλλά μέχρι τώρα, όλοι κάνουν τον κουφό. Θα χαρώ πάρα πολύ να είσαι εσύ ο πρώτος Θωμάς που θα πειστεί και ας βάλει όσο βαθειά θέλει το δάκτυλο στον τύπο των ύλων. Περιμένω ή απλά μή μιλάς εάν δεν μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που λές !!!!

Πρώτα τα μεγάλα λόγια και ποτέ η ουσία, (εάν φυσικά υπάρχει)? "Πόσο νόστιμο είναι το φαγητό αυτό που έχω κάνει!!!!!! Ούτε να φανταστείτε!!!!! Το καλύτερο που υπάρχει στο κόσμο!!!!!"
Είσαι φαφλατάς, διότι εγώ ΠΟΤΕ δεν είπα ότι είμαι ο καλύτερος στον κόσμο, αλλά ούτε και στο συνάφι μας. Απλούστατα, έκανα γνωστό σε όποιον ενδιαφέρεται, το τι αποτελέσματα φέρνει η Μέθοδος που χρησιμοποιώ. Δεν σε ενδιαφέρει ; Ξεκόλα και μην ασχολέίσαι. Σε ενδιαφέρει, έλα να βγάλεις την τσίμπλα από τα μάτια σου !!!

Και που είναι να το δοκιμάσουμε?
Δυστυχώς δεν άκουσα την παραγγελία σου όταν παρήγγειλες τη Μέθοδο. Μα είσαι εντελώς βλήμα ; Νομίζεις ότι θα κάτσω να δώσω σε κάθε άπιστο Θωμά και κολλημένο σε ορισμένα παντελόνια, τα όπλα της Μεθόδου μου ;;;;;;;
Έχεις νυχτωθεί σε φαράγγια και πρόσεχε γιατί κυκλοφορούν και λύκοι !!!!

Αφού εδώ και πόσο καιρό για αυτήν μιλάμε και αυτή προφανώς κρύβεται(?), ας μείνετε με τις μεγάλες υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια αφού σας ικανοποιούν.
Μπράβο !!! Το κατάλαβες !! Κέρδισες μία τσίχλα. Ασφαλώς θα φοβήθηκε και θα κρύθτηκε η φουκαριάρα η Μέθοδος. Λίγο είναι να τα βάλει με έναν αστέρα SUPER NOVA του δικού σου διαμετρήματος ;;;;;;;;

Ποια αποτελέσματα? Αφού έγινε λόγος να μας παρουσιάσει ο υποψήφιος διάφορα μαθήματα και αμέσως άρχισαν οι δικαιολογίες.
Να σε διευκολύνω. Τα Μαθήματα που διέταξες να ανεβάσει ο υποψήφιος, ΔΕΝ τα ξέρει. Λυπάμαι αλλά αποτελείς πολύ "σοβαρό" μέλος της Κριτικής Επιτροπής. Θα προτείνω εγώ όμως κάτι άλλο : Εσύ μπορείς να μας ψάλλεις αυτά τα φτωχά δείγματα που έχει ανεβάσει αυτός ο υποψήφιος ;;;;;;;;
Θα ήθελα - όπως και πολλοί άλλο - να τα ακούσουμε, για να μάθουμε πώς λέγονται.
 
Last edited by a moderator:
#64
Αγαπητέ Φίλε και Συνεπίθετε
Η Μέθοδός μου απευθύνεται ΑΚΡΙΒΩΣ σε αρχαρίους, αλλά ακόμα και Καθηγηταί διαφόρων Ωδείων, που έχουν έλθει σε μένα για να μάθουν Μουσική - όπως τουλάχιστον είπαν οι ίδιοι - ξεκίνησαν από το μπαστουνάκι που μας έβαζε παλιά στην Α΄. Δημοτικού η Δασκάλα μας να γιμίσουμε ολόκληρη τη σελίδα. Στη συνέχεια, μας έβαζε να κάνουμε κουλουράκια και αργότερα μα ς είπε, ότι εάν ενώσουμε το κουλουράκι με το μπαστουνάκι, θα σχηματίσουμε ένα νέο γράμμα. Το Α΄. Με αυτή την τακτική γίνονται και τα Μαθήματα που κάνω. Είναι όπως πηγαίνεις να κολυμπήσεις. Πρώτα βρέχεται η πατούσα, μετά οι αστράγαλοι, οι γάμπες, τα γόνατα, οι μηροί, η λεκάνη, ο αφαλός, η κοιλιά το στήθος, ο λαιμός και μετά το κεφάλι. Με την ίδια ακριβώς σειρά προχωράω κι εγώ, αρχίζοντας από το 0 και φθάνοντας στο τελικό αποτέλεσμα, που σου επιτρέπει, να διαβάζεις οποιοδήποτε μουσικό κείμενο.
Η πολιτική μου, ΔΕΝ βασίζεται στο τι λές εσύ ότι ξέρεις, αλλά στο τι σου έχω διδάξει εγώ, οπότε έχω και τις ανάλογες απαιτήσεις. Φυσικά εάν μου γυρίσεις κάποιο Μάθημα και δεν με ικανοποιείς, απλούστατα φεύγεις με το ίδιο, μέχρι που να το μάθεις.
ΑΥΤΑ !!!!!!
Απότι καταλαβαίνω κ. Ιωαννίδη πρόκειται για μία μέθοδο εκμάθησης της αναλυτικής παρασημαντικής και οπωσδήποτε αυτό δεν ταυτίζεται με την πλήρη εκμάθηση της ψαλτικής, αφού αυτή περιλαμβάνει, όπως γνωρίζεται καλύτερα κι απομένα, την θεωρία, την ακουστική παράδοση, την ερμηνεία των κλασικών μαθημάτων και του ρεπερτορίου, την μετρική και πολλά άλλα. Και τα περισσότερα απαυτά ο Γιώργος μπορώ να σας διαβεβαιώσω οτι τα είχε υπόψη του ακόμη και απτον καιρό που μαθήτευε μαζί μου στην Καβάλα. Οπότε εσείς αν καταλαβαίνω καλά μιλάτε για κάτι πολύ εξειδικευμένο το οποίο απέχει αρκετά απτον συμβατικο τρόπο διδασκαλίας της μουσικής μας
 
#65
Ρε Φίλε Κωνσταντίνε, είσαι καλά, ή να βάλω τις φωνές ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πέσατε όλοι επάνω σε έναν άνθρωπο που ακόμα ( όπως έχω ήδη δηλώσει ) κάνει μαθήματα να του βγάλετε τα μάτια ;;;;;;;;;;;;;
Υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να κάνει ηχογράφήση ψάλλοντας την Κασσιανή του Χουρμουζίου ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Αντί λοιπόν να αναλώνετε τις δυνάμεις σας σε λεονταρισμούς, δεν προσπαθείτε να ψάλλετε παραλλαγή κι εσείς το " Και ευλογημένος " : Δοκίμασε εσύ Κωνσταντίνε και ανέβασέ το να το δούμε κι εμείς !!!!!!!

Καλημέρα,κι όμως κάποιος το τόλμησε και έψαλλε την Κασσιανή του Χουρμουζίου,υπάρχει εδώ:

http://youtu.be/OGUNyRBjp1o
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#66
Απότι καταλαβαίνω κ. Ιωαννίδη πρόκειται για μία μέθοδο εκμάθησης της αναλυτικής παρασημαντικής και οπωσδήποτε αυτό δεν ταυτίζεται με την πλήρη εκμάθηση της ψαλτικής, αφού αυτή περιλαμβάνει, όπως γνωρίζεται καλύτερα κι απομένα, την θεωρία, την ακουστική παράδοση, την ερμηνεία των κλασικών μαθημάτων και του ρεπερτορίου, την μετρική και πολλά άλλα. Και τα περισσότερα απαυτά ο Γιώργος μπορώ να σας διαβεβαιώσω οτι τα είχε υπόψη του ακόμη και απτον καιρό που μαθήτευε μαζί μου στην Καβάλα. Οπότε εσείς αν καταλαβαίνω καλά μιλάτε για κάτι πολύ εξειδικευμένο το οποίο απέχει αρκετά απτον συμβατικο τρόπο διδασκαλίας της μουσικής μας
Ζητώ κατ αρχάς συγνώμη και από τους δύο κ. Ιωαννίδηδες, που απαντώ εγώ αν και δε μου πέφτει λόγος, και κάνω και το δικηγόρο του ενός (του Δημητρίου)

Επιπλέον, δεν έχω κάνει μαθητής του, οπότε τι μιλάω θα μου πειτε κ. Χρυσοβαλάντη (συγνώμη για τη χρήση του μικρού ονόματος, το κάνω λόγο ομοιότητος των επιθέτων)

Νομίζω όμως ότι θα ήταν άδικο να πούμε ότι η μέθοδός του εξαντλείται στο να μπορεί ο μαθητής να εκτελέσει το κάθε είδους πεντ-εξ-επτάγοργο με διπλά παρεστιγμένα.

Έχοντας διαβάσει το θεωρητικό του, βλέπω ότι η μέθοδός του (υποστηρίζει ότι) δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή, εκτός του παραπάνω με τα πολύγοργα, να εκτελέσει και κάθε είδους διάστημα μεταξύ οποιονδήποτε δύο φθόγγων, σε οποιαδήποτε κλίμακα. Πολλά από αυτά τα διαστήματα δεν χρησιμεύουν καθόλου στη βυζαντινή μας μουσική, ωστόσο....όποιος είναι σε θέση να το κάνει αυτό....έχει κότσια....

Δε γνωρίζω τι άλλο προσφέρει η μέθοδος του κ. Ιωαννίδη Δημητρίου. Και δε θέλω να πιστέυω ότι εξαντλείται σε αυτά τα δύο μόνο στους μαθητές του. Δηλαδή δεν θα τους διδάσκει λέτε ρεπερτόριο; (κλασικά μαθήματα), θεωρία (της επιτροπής), μετρική και τα άλλα που αναφέρετε;

Να πω επίσης αν επιτρέπετε ότι η γνώση της χρήσης πολυγόργων με-χωρίς παρεστιγμένα και η "σύλληψη" με το αυτί κάθε είδους διαστήματος, είναι απαραίτητη στο να γράφει κανείς στο χαρτί οποιαδήποτε μελωδία ακούει. Μήπως για αυτό δεν θαυμάζουμε τον Πέτρο τον Λαμπαδάριο; Κατά τη δική μου γνώμη τουλάχιστον, δεν είναι κάτι το εξειδικευμένο όπως φαίνεται ότι υποστηρίζετε κ. Χρυσοβαλάντη αλλά κάτι που σε κάνει μουσικό.

Τέλος, να (ξανα)πω ότι εδώ στο Ψαλτολόγιον, κατά κοινή ομολογία, όποιος ανεβάσει ηχογραφήσεις του....θα κριθεί αυστηρά! Δηλαδή πρέπει να έχει θάρρος!

Πόσο μάλλον χρειάζεται θάρρος για να ανεβάσει κάποιος ηχογραφήσεις μαθητών του!

Ο νοών νοείτω.
 
#67
Αξιότιμε κ. Ιωαννίδη, παρακαλώ απαντήστε μου σε μία απορία, η συγκεκριμένη μέθοδος διδασκαλίας απευθύνεται σε κάποιον αρχάριο μαθητή ο οποίος θα φτάσει σε δύο χρόνια στο επιθυμητό αποτέλεσμα? γιατι απόσο ξέρω ο γιώργος μαθήτευσε πριν αρχίσει την σπουδή του πλησίον σας κοντά σε αξιόλογους δασκάλους στη καβαλα και στην αθηνα και οτι επίσης ο γιώργος κατάγεται απο ψαλτική οικογένια και ψάλλει απο μικρό παιδί..
Διαβάζοντας τα σχόλια στο Ψαλτολόγιον τα σχετικά με την εκπαίδευσή μου πάνω στην Βυζαντινή Μουσική, αισθάνομαι την υποχρέωση να επέμβω για να διαλύσω της ψευδαισθήσεις που κυκλοφορούν με της ανακρίβειες που γράφει ο καθένας.
Και εξηγούμαι :
Ο Γιώργος ( δηλαδή εγώ ), έμαθα απο τον Πάτερα του την Διατονική Κλίμακα και την Κλίμακα του Πλ. Β΄. ( έτσι μου την έλεγε κάποτε και ακόμη έτσι συνεχίζει* και τώρα ). Αυτά ήταν τα μόνα που διδάχτηκα απ’ αυτόν, γιατί απλούστατα, ΜΟΝΟΝ αυτά γνώριζε ο πατέρας μου, ο οποίος δηλώνει* και είναι ερασιτέχνης Ιεροψάλτης. Αυτά, για να καταλάβουμε απο τι ψαλτική οικογένεια κατάγομαι.
Α΄. Δάσκαλός μου, ο π. Αδαμάντιος, τον οποίον* γνωρίζεις πολύ καλά. Τι έμαθα απ’ αυτόν ; Το Άξιον εστίν του Α΄ ηχου απο το βιβλίο της ζωής, και αυτό το έμαθα. σε σύνολο 20 μαθημάτων, που έκανα μαζί του. Ίσως να λέω και πολλά .
Β΄. Δάσκαλός μου ο Κλωναρίδης Ιωάννης. Με αυτόν άρχισα να ξυπνάω σε ότι έχει σχέση με τα Γένη και τις Κλίμακες και έτσι άρχισα να πρωτοδιαβάζω, όσα κείμενα*
μπορούσα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
Γ΄.* Δάσκαλός μου ο Τσαμκιράνης Ματθαίος. Πήγαινα για μάθημα, μου έψαλε ένα κείμενο και μου έλεγε διάβασέ το και ελα να μου το πείς.* Δεν γνωρίζω τι έκανε σε άλλους μαθητές του, αλλά για μένα, αυτό* ΔΕΝ* ηταν διδασκαλία και ας ήταν όπως λένε όλοι, Μεγάλος Δάσκαλος.
Μετά, υπηρετώντας την Στρατιωτική μου θητεία, δίνω εξετάσεις στην Αλεξανδρούπολη στο .ΩΔΕΙΟ και εντάσσομαι σε μία τάξη. Αργότερα κάνω* μεταγραφή* για το.ΩΔΕΙΟ Καβάλας όπου είσαι εσύ εκεί. Μήπως θυμάσαι πόσα μαθήματα *έκανες σε μένα μαζί με καμιά 15αριά άλλα άτομα ;;;;;;
Θέλεις να μάθεις τι έμαθα κοντά σου ;;;
Κοντά σου λοιπόν – και το λέω περιμένοντας την διάψευσή σου ( εάν βέβαια μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο ) έμαθα το συνεπτυγμένο ρυθμό, αλλά τώρα αναρωτιέμαι, τι είναι αυτό, που βρίσκεται μέσα στα Κλασσικά Μαθήματα και τι σχέση έχει με την Εσωτερική ή Εκκλησιαστική Μουσική, Αυτό είναι κάτι το οποίον έχει σχέση με την Κοσμική Μουσική ή το Δημοτικό μας Τραγούδι. Επίσης έμαθα να κάνω αναλύσεις στην πεταστή, το ολίγον με τα κεντήματα από πάνω και* να ακούω λόγια. Από μουσική, έμαθα να τραβάω τον Ζω΄ προς τον Κε με έλξη και να συμμετέχω σε Χορωδίες Αυτά έμαθα κοντά σου.*
Αυτές της γνώσεις σου για τους* μέσα,* έξω, πιο μέσα και πιο έξω, σεντερφόρ , τερματοφυλακες *και εξωφυλαρούχες, πότε τις απόκτησες ;;; Μήπως από τα Μαθήματα που έκανες με τον Άρχοντα Ελευθέριο Γεωργιάδη *ή είναι δικές σου εφευρέσεις ;;;; Εκτός εάν και εσύ όπως και πολλοί άλλοι γνωστοί και φιλόδοξοι μεταρρυθμιστές, είχες καμία επιφοίτηση, από κάποιο Άγνωστο Πνεύμα, όπως φυσικά είχανε και αυτοί.
Πάντως τον καιρό που έλεγες ότι μας διδάσκεις, δεν μας έλεγες τέτοια* πράγματα και αναρωτιέμαι τι θα πρέπει να πιστέψει κανείς !!! Αυτά που λές ότι ξέρεις, αλλά δεν τα διδάσκεις* ή αυτά που νομίζεις ότι ξέρεις ;;;* Εάν είναι όμως έτσι, τότε τι αξία έχει* η διδασκαλία σου ;;;; Μήπως αυτό που κάνεις δείχνει τι σόι δάσκαλος εισαι.;;;;
Έτσι, από τα 21 και μετά, μόνος μου χωρίς Δάσκαλο, έψαχνα και προσπαθούσα να διαβάσω διάφορα Μουσικά Κείμενα. Τα κοίταζα σαν χάνος, αλλά τις περισσότερες φορές δεν έβγαζα άκρη.
Με λίγα λόγια αυτοί ήταν οι αξιόλογοι Δάσκαλοι που είχα.
Διευκρινίζω ότι εγώ ήθελα ΔΑΣΚΑΛΟ και όχι ΨΑΛΤΗ. *Αυτό που χρειαζόμουν, ήταν να μάθω και όχι να ακούω πως τε λέει ο ένας και πώς ο άλλος.
Όταν μπήκα στην Αστυνομία το 2007 και έρχομαι στην *Αθήνα, στα μέσα Νοεμβρίου του 2011, με πήγε* ο Βασίλης ο Μακέδος - τον οποίον ξέρεις πολύ καλά - στον ΔΑΣΚΑΛΟ Ιωαννίδη Δημήτριο. Εκεί κατάλαβα αμέσως, τι πάει να πεί Δάσκαλος και τι Διδασκαλία.
Είναι μία εμπειρία, που καλά θα έκανες να εκμεταλλευτείς όχι μόνον εσύ, αλλά και πολλοί άλλοι. Άλλωστε ο Δάσκαλος, κάνει ήδη Μαθήματα μέσω SKYPE, σε 5 άτομα απ΄’ όλα τα διαμερίσματα της Χώρας. Έχει Μαθητή μέσω του Ίντερνετ και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και Μαθητ, ο οποίος κατεβαίνει κάθε 15 20 μέρες στο σπίτι του και κάνει Μαθήματα. Σκέψου το. Εσύ θα κερδίσεις. * *
*

*
Υ.Γ.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και από εσένα και να τα ανεβάσεις και στο Ψαλτολόγιο, όλα αυτά που έχω ανεβάσει κατά καιρούς, για να καταλάβουν και τα υπόλοιπα Μέλη του φόρουμ, τι διδασκαλία ακριβώς κάνεις..*
 

alexchrys

Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος
#68
Συγγνώμη εξαρχής για το ψιλο-άσχετο ποστ.

Εδώ και ένα χρόνο (και κάτι) που υπάρχει αυτό το θέμα, ακόμα εξακολουθώ να απορώ τι νόημα έχει. Ειλικρινά.

Και το δεύτερο με το οποίο απορώ είναι γιατί εξαπολύονται όλες αυτές οι προσβολές... Από όλες τις (εμπλεκόμενες στις προσβολές) μεριές και προς όλες τις (εμπλεκόμενες στις προσβολές) μεριές.
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#69
Για το δεύτερο μην απορείς. Γιατί κάποιοι από εμάς είμαστε ψάλτες-ζηλιάρηδες.
 
#70
Διαβάζοντας τα σχόλια στο Ψαλτολόγιον τα σχετικά με την εκπαίδευσή μου πάνω στην Βυζαντινή Μουσική, αισθάνομαι την υποχρέωση να επέμβω για να διαλύσω της ψευδαισθήσεις που κυκλοφορούν με της ανακρίβειες που γράφει ο καθένας.
Και εξηγούμαι :
Ο Γιώργος ( δηλαδή εγώ ), έμαθα απο τον Πάτερα του την Διατονική Κλίμακα και την Κλίμακα του Πλ. Β΄. ( έτσι μου την έλεγε κάποτε και ακόμη έτσι συνεχίζει* και τώρα ). Αυτά ήταν τα μόνα που διδάχτηκα απ’ αυτόν, γιατί απλούστατα, ΜΟΝΟΝ αυτά γνώριζε ο πατέρας μου, ο οποίος δηλώνει* και είναι ερασιτέχνης Ιεροψάλτης. Αυτά, για να καταλάβουμε απο τι ψαλτική οικογένεια κατάγομαι.
Α΄. Δάσκαλός μου, ο π. Αδαμάντιος, τον οποίον* γνωρίζεις πολύ καλά. Τι έμαθα απ’ αυτόν ; Το Άξιον εστίν του Α΄ ηχου απο το βιβλίο της ζωής, και αυτό το έμαθα. σε σύνολο 20 μαθημάτων, που έκανα μαζί του. Ίσως να λέω και πολλά .
Β΄. Δάσκαλός μου ο Κλωναρίδης Ιωάννης. Με αυτόν άρχισα να ξυπνάω σε ότι έχει σχέση με τα Γένη και τις Κλίμακες και έτσι άρχισα να πρωτοδιαβάζω, όσα κείμενα*
μπορούσα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
Γ΄.* Δάσκαλός μου ο Τσαμκιράνης Ματθαίος. Πήγαινα για μάθημα, μου έψαλε ένα κείμενο και μου έλεγε διάβασέ το και ελα να μου το πείς.* Δεν γνωρίζω τι έκανε σε άλλους μαθητές του, αλλά για μένα, αυτό* ΔΕΝ* ηταν διδασκαλία και ας ήταν όπως λένε όλοι, Μεγάλος Δάσκαλος.
Μετά, υπηρετώντας την Στρατιωτική μου θητεία, δίνω εξετάσεις στην Αλεξανδρούπολη στο .ΩΔΕΙΟ και εντάσσομαι σε μία τάξη. Αργότερα κάνω* μεταγραφή* για το.ΩΔΕΙΟ Καβάλας όπου είσαι εσύ εκεί. Μήπως θυμάσαι πόσα μαθήματα *έκανες σε μένα μαζί με καμιά 15αριά άλλα άτομα ;;;;;;
Θέλεις να μάθεις τι έμαθα κοντά σου ;;;
Κοντά σου λοιπόν – και το λέω περιμένοντας την διάψευσή σου ( εάν βέβαια μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο ) έμαθα το συνεπτυγμένο ρυθμό, αλλά τώρα αναρωτιέμαι, τι είναι αυτό, που βρίσκεται μέσα στα Κλασσικά Μαθήματα και τι σχέση έχει με την Εσωτερική ή Εκκλησιαστική Μουσική, Αυτό είναι κάτι το οποίον έχει σχέση με την Κοσμική Μουσική ή το Δημοτικό μας Τραγούδι. Επίσης έμαθα να κάνω αναλύσεις στην πεταστή, το ολίγον με τα κεντήματα από πάνω και* να ακούω λόγια. Από μουσική, έμαθα να τραβάω τον Ζω΄ προς τον Κε με έλξη και να συμμετέχω σε Χορωδίες Αυτά έμαθα κοντά σου.*
Αυτές της γνώσεις σου για τους* μέσα,* έξω, πιο μέσα και πιο έξω, σεντερφόρ , τερματοφυλακες *και εξωφυλαρούχες, πότε τις απόκτησες ;;; Μήπως από τα Μαθήματα που έκανες με τον Άρχοντα Ελευθέριο Γεωργιάδη *ή είναι δικές σου εφευρέσεις ;;;; Εκτός εάν και εσύ όπως και πολλοί άλλοι γνωστοί και φιλόδοξοι μεταρρυθμιστές, είχες καμία επιφοίτηση, από κάποιο Άγνωστο Πνεύμα, όπως φυσικά είχανε και αυτοί.
Πάντως τον καιρό που έλεγες ότι μας διδάσκεις, δεν μας έλεγες τέτοια* πράγματα και αναρωτιέμαι τι θα πρέπει να πιστέψει κανείς !!! Αυτά που λές ότι ξέρεις, αλλά δεν τα διδάσκεις* ή αυτά που νομίζεις ότι ξέρεις ;;;* Εάν είναι όμως έτσι, τότε τι αξία έχει* η διδασκαλία σου ;;;; Μήπως αυτό που κάνεις δείχνει τι σόι δάσκαλος εισαι.;;;;
Έτσι, από τα 21 και μετά, μόνος μου χωρίς Δάσκαλο, έψαχνα και προσπαθούσα να διαβάσω διάφορα Μουσικά Κείμενα. Τα κοίταζα σαν χάνος, αλλά τις περισσότερες φορές δεν έβγαζα άκρη.
Με λίγα λόγια αυτοί ήταν οι αξιόλογοι Δάσκαλοι που είχα.
Διευκρινίζω ότι εγώ ήθελα ΔΑΣΚΑΛΟ και όχι ΨΑΛΤΗ. *Αυτό που χρειαζόμουν, ήταν να μάθω και όχι να ακούω πως τε λέει ο ένας και πώς ο άλλος.
Όταν μπήκα στην Αστυνομία το 2007 και έρχομαι στην *Αθήνα, στα μέσα Νοεμβρίου του 2011, με πήγε* ο Βασίλης ο Μακέδος - τον οποίον ξέρεις πολύ καλά - στον ΔΑΣΚΑΛΟ Ιωαννίδη Δημήτριο. Εκεί κατάλαβα αμέσως, τι πάει να πεί Δάσκαλος και τι Διδασκαλία.
Είναι μία εμπειρία, που καλά θα έκανες να εκμεταλλευτείς όχι μόνον εσύ, αλλά και πολλοί άλλοι. Άλλωστε ο Δάσκαλος, κάνει ήδη Μαθήματα μέσω SKYPE, σε 5 άτομα απ΄’ όλα τα διαμερίσματα της Χώρας. Έχει Μαθητή μέσω του Ίντερνετ και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και Μαθητ, ο οποίος κατεβαίνει κάθε 15 20 μέρες στο σπίτι του και κάνει Μαθήματα. Σκέψου το. Εσύ θα κερδίσεις. * *
*

*
Υ.Γ.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και από εσένα και να τα ανεβάσεις και στο Ψαλτολόγιο, όλα αυτά που έχω ανεβάσει κατά καιρούς, για να καταλάβουν και τα υπόλοιπα Μέλη του φόρουμ, τι διδασκαλία ακριβώς κάνεις..*
Λαλήστατος όπως πάντα Γιώργο, εγώ όμως δεν θα παρασυρθώ απτον παρορμητισμό και παραλογισμό σου και δεν θα μπώ στον κόπο να σχολιάσω το κατεβατο σου, γιατί μοιάζει περισσότερο με ανέκδοτο παρα με σοβαρή αντιμετώπιση της πραγματικότητας...η μεγαλύτερη όμως διάψευση των λεγομένων σου είναι η πλειάδα των μαθητών μου και το οτι δεν ντρέπομαι να πω οτι είναι ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ μαθητές, όπως αναφέρει και ο νυν δασκαλός σου. Αντιθέτως καυχώνται για το γεγονός οτι μαθήτευσαν δίπλα μου κι εγώ χαίρομαι τους καρπούς των κόπων και των αγώνων μου. Όπως χαίρομαι και για σένα Γιώργο για τα 3 και πλέον χρόνια που συνεργαστήκαμε και για την ραγδαία πρόοδο που έκανες κατα την διάρκειά της, κατα ομολογία δική σου αλλά και όλων αυτών που σε ακούγαν...
Επίσης αυτή την στιγμή απτην μία χαίρομαι γιατί μου δείχνεις τον πραγματικό σου χαρακτήρα, απτην άλλη επιβεβαιώνεται η ρήση οτι τελικά όταν ευεργετείς κάποιον τις περισσότερες φορές αυτός όχι μόνο δεν το εκτιμά αλλα και γίνεται εχθρός σου, πολύ περισσότερο στην περίπτωσή σου που έχεις καβαλήσει για καλά το καλάμι... Σαφήνω λοιπόν να απολαύσεις ανενόχλητος την πρόοδο που έκανες στην ερμηνηνεία των ανελυμμένων συνθέσεων του συνεπώνυμου μου κ. Ιωαννίδη και άσε όλους εμάς τους αδαείς στην πλάνη και το σκοτάδι μας...
Όσο για το υστερόγραφο σου παραπέμπω τον κάθε ενδιαφερόμενο στις ηχογραφήσεις ιεροψαλτών όπου υπάρχουν αρκετές δικές μου σε κλασικά μαθήματα των οποίων τα μουσικά κείμενα είναι διαθέσιμα στον οποιονδήποτε για να δουν όλοι τί είδους διδασκαλία κάνω...Όσο για τα ανελυμένα μαθήματα (Πετρίδη, Καραμάνη, Χρύσανθο κ.α) αυτά τα έχω εγκαταλείψει προ 15ετίας γιατί τα έφαγα με το κουτάλι και λέω απο καμμιά φορά κανένα για να είμαι σε εγρήγορση και για να κάνω και το κομμάτι μου, οπότε δεν θα ανταποκριθώ στην προκληση σου νανεβάσω τέτοιες ηχογραφήσεις αφου όταν εγώ έψελνα όλα τα μαθήματα του Στανίτσα και του Καραμάνη εσύ μάθαινες την διατονική κλίμακα.
 
Last edited:

Gant

Παλαιό Μέλος
#71
Λαλήστατος όπως πάντα Γιώργο, εγώ όμως δεν θα παρασυρθώ απτον παρορμητισμό και παραλογισμό σου και δεν θα μπώ στον κόπο να σχολιάσω το κατεβατο σου, γιατί μοιάζει περισσότερο με ανέκδοτο παρα με σοβαρή αντιμετώπιση της πραγματικότητας...η μεγαλύτερη όμως διάψευση των λεγομένων σου είναι η πλειάδα των μαθητών μου και το οτι δεν ντρέπομαι να πω οτι είναι ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ μαθητές, όπως αναφέρει και ο νυν δασκαλός σου. Αντιθέτως καυχιούνται για το γεγονός οτι μαθήτευσαν δίπλα μου κι εγώ χαίρομαι τους καρπούς των κόπων και των αγώνων μου. Όπως χαίρομαι και για σένα Γιώργο για τα 3 και πλέον χρόνια που συνεργαστήκαμε και για την ραγδαία πρόοδο που έκανες κατα την διάρκειά της, κατα ομολογία δική σου αλλά και όλων αυτών που σε ακούγαν...
Επίσης αυτή την στιγμή απτην μία χαίρομαι γιατί μου δείχνεις τον πραγματικό σου χαρακτήρα,απτην άλλη επιβεβαιώνεται η ρήση οτι τελικά όταν ευεργετείς κάποιον τις περισσότερες φορές αυτός όχι μόνο δεν το εκτιμά αλλα και γίνεται ο μεγαλύτερος εχθρός σου, πολύ περισσότερο στην περίπτωσή σου που έχεις καβαλήσει για καλά το καλάμι... Σαφήνω λοιπόν να απολαύσεις ανενόχλητος την πρόοδο που έκανες στην ερμηνηνεία των ανελυμμένων συνθέσεων του συνεπώνυμου μου κ. Ιωαννίδη και άσε όλους εμάς τους αδαείς στην πλάνη και το σκοτάδι μας...
Όσο για το υστερόγραφο σου παραπέμπω τον κάθε ενδιαφερόμενο στις ηχογραφήσεις ιεροψαλτών όπου υπάρχουν αρκετές ηχογραφήσεις μου κλασικών μαθήματων των οποίων τα μουσικά κείμενα είναι διαθέσιμα στον οποιονδήποτε για να δουν όλοι τί είδους διδασκαλία κάνω...Όσο για τα ανελυμένα μαθήματα (Πετρίδη, Καραμάνη, Χρύσανθο κ.α) αυτά τα έχω εγκαταλείψει προ 15ετίας γιατί τα έφαγα με το κουτάλι και λέω απο καμμιά φορά κανένα για να είμαι σε εγρήγορση και για να κάνω και το κομμάτι μου, οπότε δεν θα ανταποκριθώ στην προκληση σου νανεβάσω τέτοιες ηχογραφήσεις αφου όταν εγώ έψελνα όλα τα μαθήματα του Στανίτσα και του Καραμάνη εσύ μάθαινες τότε την διατονική κλίμακα...
Επειδή πέρασα από τον κ. Δημήτριο Ιωαννίδη, θα πω ότι πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση ερμηνευτή. Φωνακλάς αλλά πολύ γλυκός άνθρωπος. Σε εμπνέει ρε αδερφέ! Είχα τη χαρά να τον γνωρίσω στα Πετράλωνα. Ωραίες στιγμές...Πρέπει να είναι μεγάλος Δάσκαλος. Δεν πρόλαβα να σχηματίσω γνώμη, γιατί έφυγα λόγω φανταρικού. Τώρα, για τον άλλο Ιωαννίδη ένα θα πω. Επειδή είναι πολύ νέος δικαιολογείται να γράφεί όπως γράφει. Εάν φτάσει τα 70 κάτι του ετέρου Ιωαννίδη θα πρέπει να τραβάμε προσοχή μπροστά του...Υπάρχει υφάκι και χτυπά άσχημα...
 
#72
Επειδή πέρασα από τον κ. Δημήτριο Ιωαννίδη, θα πω ότι πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση ερμηνευτή. Φωνακλάς αλλά πολύ γλυκός άνθρωπος. Σε εμπνέει ρε αδερφέ! Είχα τη χαρά να τον γνωρίσω στα Πετράλωνα. Ωραίες στιγμές...Πρέπει να είναι μεγάλος Δάσκαλος. Δεν πρόλαβα να σχηματίσω γνώμη, γιατί έφυγα λόγω φανταρικού. Τώρα, για τον άλλο Ιωαννίδη ένα θα πω. Επειδή είναι πολύ νέος δικαιολογείται να γράφεί όπως γράφει. Εάν φτάσει τα 70 κάτι του ετέρου Ιωαννίδη θα πρέπει να τραβάμε προσοχή μπροστά του...Υπάρχει υφάκι και χτυπά άσχημα...
Το υφάκι το δικό μου σε ενόχλησε η το υφάκι του κ. Νικάκη που μιλάει τόσο απαξιωτικά για όλους τους προηγούμενους δασκάλους του και προκαλεί ασύστολα τον νεώτερο απ΄ αυτούς, εκ των οποίων τυγχάνω να είμαι εγώ?
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να μιλάω πολύ και πολύ περισσότερο να περιαυτολογώ. Αλλά όταν δέχεσαι τέτοια προσωπική επίθεση άνευ λόγου και αιτίας απο έναν άνθρωπο που θεωρούσες εκτός απο μαθητή σου και φίλο τότε σου μένει μία πίκρια. Εγώ μιλησα αμυνόμενος και προσπάθησα να υπερασπίσω τον εαυτό μου απο ανυπόστατα προσβλητικά και ειρωνικά λόγια. Προσωπικά σέβομαι την ηλικία και την προσφορά του ετερου κ. Ιωαννίδη αλλά κανείς νομίζω δεν μπορεί να ισοπεδώνει την προίκα και τις γνώσεις που φέρει κάποιος άνθρωπος μαζί του όταν έρχεται να μαθητεύσει πλησίον σου. Κανείς στην μουσική δεν προέκυψε με παρθενογένεση, γιατί πολύ απλά όταν άκουσα τον Γιώργο σε κάποια ηχογράφηση μαθήματος του νυν δασκάλου του ήθελα να τον συγχαρώ και ένιωσα κι εγώ καποιο καμάρι, αφού είδα και τον εαυτό μου μέσα σαυτό, άσχετα αν ο Γιώργος δεν μπορεί να το διακρίνει ή δεν θέλει να το παραδεχθεί...
 
Last edited:
#73
Το υφάκι το δικό μου σε ενόχλησε η το υφάκι του κ. Νικάκη που μιλάει τόσο απαξιωτικά για όλους τους προηγούμενους δασκάλους του και προκαλεί ασύστολα τον νεώτερο απ΄ αυτούς, εκ των οποίων τυγχάνω να είμαι εγώ?
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να μιλάω πολύ και πολύ περισσότερο να περιαυτολογώ. Αλλά όταν δέχεσαι τέτοια προσωπική επίθεση απο έναν άνθρωπο τον θεωρούσες εκτός απο μαθητή σου και φίλο τότε σου μένει μία πίκρια. Εγώ μιλησα αμυνόμενος και προσπάθησα να υπερασπίσω τον εαυτό μου απο ανυπόστατα και προσβλητικά λόγια. Προσωπικά σέβομαι την ηλικία και την προσφορά του ετερου κ. Ιωαννίδη αλλά κανείς νομίζω δεν μπορεί να ισοπεδώνει την προίκα και τις γνώσεις που φέρει κάποιος άνθρωπος μαζί του όταν έρχεται να μαθητεύσει πλησίον του. Κανείς στην μουσική δεν προέκυψε με παρθενογένεση, γιατί πολύ απλά όταν άκουσα τον Γιώργο σε κάποια ηχογράφηση μαθήματος του νυν δασκάλου του ήθελα να τον συγχαρώ και ένιωσα κι εγώ καποιο καμάρι, αφού είδα και τον εαυτό μου μέσα σαυτό, άσχετα αν ο Γιώργος δεν θέλει να το παραδεχθεί...
Για την εποχή που λές ότι ομολογούσα την ραγδαία πρόοδό μου κοντά σου, έχεις απόλυτα δίκιο. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι ήσουν καλύτερος Δάσακλος από τον αείμνηστο Ματθαίο Τσαμκιράνη, αλλά ούτε και από τον Γιάννη τον Κλωναρίδη. Ήσουν όμως ο πρώτος που ακολούθησε μιά κάποια γραμμή λογικής, στα μαθήματα που έκανα τότε που εγώ ήμουν τυφλός. Άλλωστε αυτό βεβαιώνεται και από την γνωστή παροιμία, που λέει ότι "στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος".
Σου εύχομαι να τηρήσεις αυτή την νοοτροπία που έχεις και σε επιβεβαιώνει, ότι ο κάθε ένας που λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους, τα οποία μπορεί να μην σε κολακεύουν,
αυτοανακηρύσσεται εχθρός σου.
Όσο για την άρνησή σου στην πρόσκλησή μου να ψάλλεις κι εσύ αυτά που έχω κατά καιρούς ανεβάσει, δεν νομίζεις ότι μας θυμίζει "τα κρεμαστάρια της αλεπούς";;;;;;;;;;;;
 
#74
Ζητώ κατ αρχάς συγνώμη και από τους δύο κ. Ιωαννίδηδες, που απαντώ εγώ αν και δε μου πέφτει λόγος, και κάνω και το δικηγόρο του ενός (του Δημητρίου)

Επιπλέον, δεν έχω κάνει μαθητής του, οπότε τι μιλάω θα μου πειτε κ. Χρυσοβαλάντη (συγνώμη για τη χρήση του μικρού ονόματος, το κάνω λόγο ομοιότητος των επιθέτων)

Νομίζω όμως ότι θα ήταν άδικο να πούμε ότι η μέθοδός του εξαντλείται στο να μπορεί ο μαθητής να εκτελέσει το κάθε είδους πεντ-εξ-επτάγοργο με διπλά παρεστιγμένα.

Έχοντας διαβάσει το θεωρητικό του, βλέπω ότι η μέθοδός του (υποστηρίζει ότι) δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή, εκτός του παραπάνω με τα πολύγοργα, να εκτελέσει και κάθε είδους διάστημα μεταξύ οποιονδήποτε δύο φθόγγων, σε οποιαδήποτε κλίμακα. Πολλά από αυτά τα διαστήματα δεν χρησιμεύουν καθόλου στη βυζαντινή μας μουσική, ωστόσο....όποιος είναι σε θέση να το κάνει αυτό....έχει κότσια....

Δε γνωρίζω τι άλλο προσφέρει η μέθοδος του κ. Ιωαννίδη Δημητρίου. Και δε θέλω να πιστέυω ότι εξαντλείται σε αυτά τα δύο μόνο στους μαθητές του. Δηλαδή δεν θα τους διδάσκει λέτε ρεπερτόριο; (κλασικά μαθήματα), θεωρία (της επιτροπής), μετρική και τα άλλα που αναφέρετε;

Να πω επίσης αν επιτρέπετε ότι η γνώση της χρήσης πολυγόργων με-χωρίς παρεστιγμένα και η "σύλληψη" με το αυτί κάθε είδους διαστήματος, είναι απαραίτητη στο να γράφει κανείς στο χαρτί οποιαδήποτε μελωδία ακούει. Μήπως για αυτό δεν θαυμάζουμε τον Πέτρο τον Λαμπαδάριο; Κατά τη δική μου γνώμη τουλάχιστον, δεν είναι κάτι το εξειδικευμένο όπως φαίνεται ότι υποστηρίζετε κ. Χρυσοβαλάντη αλλά κάτι που σε κάνει μουσικό.

Τέλος, να (ξανα)πω ότι εδώ στο Ψαλτολόγιον, κατά κοινή ομολογία, όποιος ανεβάσει ηχογραφήσεις του....θα κριθεί αυστηρά! Δηλαδή πρέπει να έχει θάρρος!

Πόσο μάλλον χρειάζεται θάρρος για να ανεβάσει κάποιος ηχογραφήσεις μαθητών του!

Ο νοών νοείτω.
Φίλε μου είναι ακριβώς όπως τα λές. Η Μέθοδος του Δασκάλου μου, ακολουθεί 60 περίπου ασκήσεις, με τις οποίες περνάς " διά πυρός και σιδήρου", από ΚΑΘΕ δυνατή περίπτωση, που μπορεί να σου τύχει σε οποιοδήποτε Μουσικό Κείμενο, είτε αυτό είναι από τα Κλασσικά βιβλία, είτε οποιουδήποτε νεοτέρου Μελοποιού ή ακόμα και από Καθιστικά Τραγούδια. Μετά συνεχίζει με διάφορα Μαθήματα από τα Κλασσικά βιβλία, όπως Δοξολογίες, Πολυελέους, Χερουβικά, Κοινωνικά κ.λ.π.
Όπως επίσης πολύ σωστά αναφέρεις, όταν έχεις περάσει από τέτοιους μουσικούς λαβύρινθους, μπορείς και εντοπίζεις άνετα, το τι ακριβώςακούς από οποιονδήποτε.
Εδώ θα μου επιτρέψεις να σου πώ, ότι αυτό είναι το μεγάλο ατού του Δασκάλου μου. Ακούει και γράφει τα ακούσματα οιουδήποτε Ψάλτη, Τραγουδιστή ή ακόμα και Χότζα.
Είναι πραγματικός Δάσκαλος, με όλα τα γράμματα κεφαλαία !!!!!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#75
Ἐν τάξει χαλαρῶστε λίγο, σὲ λίγο θὰ συγκρίνουμε καὶ τίποτ' ... ἄλλο ἔτσι ὅπως πάει.
 
#76
Για την εποχή που λές ότι ομολογούσα την ραγδαία πρόοδό μου κοντά σου, έχεις απόλυτα δίκιο. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι ήσουν καλύτερος Δάσακλος από τον αείμνηστο Ματθαίο Τσαμκιράνη, αλλά ούτε και από τον Γιάννη τον Κλωναρίδη. Ήσουν όμως ο πρώτος που ακολούθησε μιά κάποια γραμμή λογικής, στα μαθήματα που έκανα τότε που εγώ ήμουν τυφλός. Άλλωστε αυτό βεβαιώνεται και από την γνωστή παροιμία, που λέει ότι "στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος".
Σου εύχομαι να τηρήσεις αυτή την νοοτροπία που έχεις και σε επιβεβαιώνει, ότι ο κάθε ένας που λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους, τα οποία μπορεί να μην σε κολακεύουν,
αυτοανακηρύσσεται εχθρός σου.
Όσο για την άρνησή σου στην πρόσκλησή μου να ψάλλεις κι εσύ αυτά που έχω κατά καιρούς ανεβάσει, δεν νομίζεις ότι μας θυμίζει "τα κρεμαστάρια της αλεπούς";;;;;;;;;;;;
Γιώργο θα μιλήσω σαν φίλος. Είναι ωραίο να νιώθεις αναπαυμένος και να καυχιέσαι για τον νυν Δασκαλό σου. Χαίρομαι πραγματικά για την προοδό σου και το εννούσα πριν αυτό που είπα. Όσο για το οτι λές τα πράγματα με το όνομα τους δεν είναι κακό, αφού στην παρούσα στιγμή αυτό νιώθεις και το εκφράζεις...όμως είσαι μικρός ακόμη και τα μακροπρόθεσμα συμπεράσματα είναι αυτά που μένουν...όσο για το "εχθρός" ήταν σχήμα λόγου, πάντως ένας "φίλος" ποτέ δεν θα μπορούσε να ειρωνευτεί με τέτοιους χαρακτηρισμους για "εσω, έξω, φιλαρούχα κλπ" δηλ για πράγματα που δεν πρέπει να τα αγγίζει γιατι δεν έχει ούτε την παραμικρή ιδέα γιαυτά...Όσο για την πρόκληση σου συνεχίζεις να εκτίθεσαι και να επιβεβαιώνεις τα λόγια μου....
 

Gant

Παλαιό Μέλος
#77
Για την εποχή που λές ότι ομολογούσα την ραγδαία πρόοδό μου κοντά σου, έχεις απόλυτα δίκιο. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι ήσουν καλύτερος Δάσακλος από τον αείμνηστο Ματθαίο Τσαμκιράνη, αλλά ούτε και από τον Γιάννη τον Κλωναρίδη. Ήσουν όμως ο πρώτος που ακολούθησε μιά κάποια γραμμή λογικής, στα μαθήματα που έκανα τότε που εγώ ήμουν τυφλός. Άλλωστε αυτό βεβαιώνεται και από την γνωστή παροιμία, που λέει ότι "στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος".
Σου εύχομαι να τηρήσεις αυτή την νοοτροπία που έχεις και σε επιβεβαιώνει, ότι ο κάθε ένας που λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους, τα οποία μπορεί να μην σε κολακεύουν,
αυτοανακηρύσσεται εχθρός σου.
Όσο για την άρνησή σου στην πρόσκλησή μου να ψάλλεις κι εσύ αυτά που έχω κατά καιρούς ανεβάσει, δεν νομίζεις ότι μας θυμίζει "τα κρεμαστάρια της αλεπούς";;;;;;;;;;;;
Φίλε και άσχετος να είναι ο δάσκαλός σου, ο πρώην, δεν μιλάς έτσι! Ασέβεια την οποία θα τη φας κρύα πίσω διότι έτσι είναι η:rolleyes: ..... η ζωή. Δεν σου άρεσε; την έκανες! Αλλά όλα τα υπόλοιπα εκ του πονηρού. Εάν ο κ. Ιωαννίδης Χρυσ. στα ψάλλει αυτά που ζητάς, διότι τα ξεσκίζει και το ξέρω, θα εκτεθείς. Χαλάρωσε λίγο και απόλαυσε την ψαλτική κοντά σε έναν Δάσκαλο που και πρόβλημα με τα πόδια όταν είχε έψαλε και καθιστός. Αυτό το είδα και πολύ συγκινήθηκα...
Και ο Χρυσοβαλάντης είναι καλό παιδί και ψαλτάρα. Μην τρελλαθούμε τώρα...:wink:
 
Top