Αναστασιματάριον Ιωάννου: Έκδοση «Ζωής» ή «Ηλιόπουλου-Παυλάκη»;

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑΤΑΡΙΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΥΛΑΚΗ

  • Χρησιμοποιώ τών Εκδόσεων Ζωής.

    Votes: 96 43.6%
  • Χρησιμοποιώ των Ηλιόπουλου-Παυλάκη .

    Votes: 64 29.1%
  • Χρησιμοποιώ Άλλο .

    Votes: 60 27.3%

  • Total voters
    220

evangeloskarp

Παλαιό Μέλος
#1
Βλέπω στους αθηναϊκούς ναούς πλέον να χρησιμοποιείται το Αναστασιματάριον του κ.Ηλιόπουλου-κ.Παυλάκη .Ενώ σε πιο απομακρυσμένους ναούς από το "κλεινόν άστυ" (αθήνα) να εμμένουν στο παλιό ασπρόμαυρο βιβλίο της Ζωής.

Προσωπικά προτιμώ το επιμελημένο έγχρωμο έκ τών δύο, Αναστασιματάριον .Αν και η συλλογή μου παραμένει ο μουσικός πανδέκτης της ζωής σε ασπρόμαυρο φόντο το συγκεκριμένο το θεωρό προσιτό στον αναγνώστη του.
Εσείς τι χρησιμοποιείτε ;.
 
Last edited:

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
#3
Βλέπω στους αθηναϊκούς ναούς πλέον να χρησιμοποιείται το Αναστασιματάριον του κ.Ηλιόπουλου-κ.Παυλάκη .Ενώ σε πιο απομακρυσμένους ναούς από το "κλεινόν άστυ" (αθήνα) να εμμένουν στο παλιό ασπρόμαυρο βιβλίο της Ζωής.

Προσωπικά προτιμώ το επιμελημένο έγχρωμο έκ τών δύο, Αναστασιματάριον .Αν και η συλλογή μου παραμένει ο μουσικός πανδέκτης της ζωής σε ασπρόμαυρο φόντο το συγκεκριμένο το θεωρό προσιτό στον αναγνώστη του.
Εσείς τι χρησιμοποιείτε ;.
Και κάπου αλλού διαμαρτυρήθηκα για τις γενικεύσεις...
Αναστασιματάριον Πέτρου Λαμπαδαρίου εκδ. 1820 και συμπλήρωση...
μέλη από το σύντομο Αναστασιματάριο Πέτρου Λαμπαδαρίου. (χειρ)
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#4
Οι 9 στους 10 ναούς που έχω υπόψη μου διαθέτουν, άσχετα αν οι ψάλτες τους το χρησιμοποιούν, το Αναστασιματάριο του Ιωάννου (Ζωής). Το άλλο ούτε καν το έχω δει από κοντά. Έχω δει όμως πολλούς ψάλτες, τους περισσότερους, να χρησιμοποιούν πλήθος άλλων βιβλίων. Γι' αυτό και δεν βρίσκω νόημα στη δημοσκόπηση. Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχει πιο γενικό αντίκτυπο. Ίσως εάν ρωτούσε ποιο Αναστασιματάριο χρησιμοποιείτε γενικά, με απεριόριστες επιλογές.
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
#5
Οι 9 στους 10 ναούς που έχω υπόψη μου διαθέτουν...
Εάν διαθέτουν οι Ναοί (εκτός από τα προσωπικά βιβλία των ψαλτών) και δικά τους έχει καλώς... Εγώ γνωρίζω περιπτώσεις "μεγάλων ενοριών" που δεν υπάρχει ψαλτικό βιβλίο ούτε για δείγμα. Ή ακόμα χειρότερα να απουσιάζει το Ψαλτήριον, το βασικότερο λειτουργικό βιβλίο του χoρού και να υπάρχουν πάνω στο αναλόγιο Συνέκδημοι, Εννιαύσιοι, Παρακλήσεις, φωτοτυπίες "Αγνή Παρθένε" και "Ένας είναι ο Θεός"...
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#7
Κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήσει του Πέτρου Εφεσίου, του Πέτρου Πελοποννησίου (Μουσική Βιβλιοθήκη), του Κ.Πρίγγου, και (παλιότερα) του Αθ. Καραμάνη. Φυσικά πολύ συχνά και του Ιωάννου (Ζωής). Πιο συχνά έχω ανοιχτό του Ιωάννου και τα λέω απ' έξω.:D 'Αρα δυσκολεύομαι να απαντήσω στη δημοσκόπηση.
 

evangeloskarp

Παλαιό Μέλος
#9
Οι 9 στους 10 ναούς που έχω υπόψη μου διαθέτουν, άσχετα αν οι ψάλτες τους το χρησιμοποιούν, το Αναστασιματάριο του Ιωάννου (Ζωής). Το άλλο ούτε καν το έχω δει από κοντά. Έχω δει όμως πολλούς ψάλτες, τους περισσότερους, να χρησιμοποιούν πλήθος άλλων βιβλίων. Γι' αυτό και δεν βρίσκω νόημα στη δημοσκόπηση. Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχει πιο γενικό αντίκτυπο. Ίσως εάν ρωτούσε ποιο Αναστασιματάριο χρησιμοποιείτε γενικά, με απεριόριστες επιλογές.

Βλέπω ότι αντικαθίσταται της ΖΩΗΣ σιγά σιγά σε όλους τους ναούς,γιαυτό ετέθη το παρόν ερώτημα.
Είναι συγκεκριμένη η δημοσκόπηση για το λόγω του ότι αυτά τα δύο είναι τα συνηθέστερα Αναστασιματάρια απ'ότι είπατε και μόνος σας,όπου τα έχουν 9 στους 10 ναούς.Γιαυτό δεν έγινε γενική με απεριόριστες επιλογές.
 

lambis333

Παλαιό Μέλος
#10
ποιο ειναι το συγκεκριμενο αναστασιματαριο του παυλακη μπορειτε να το διευκρινησεται
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#11
Βλέπω ότι αντικαθίσταται της ΖΩΗΣ σιγά σιγά σε όλους τους ναούς,γιαυτό ετέθη το παρόν ερώτημα.
Είναι συγκεκριμένη η δημοσκόπηση για το λόγω του ότι αυτά τα δύο είναι τα συνηθέστερα Αναστασιματάρια απ'ότι είπατε και μόνος σας,όπου τα έχουν 9 στους 10 ναούς.Γιαυτό δεν έγινε γενική με απεριόριστες επιλογές.
Το 9 στους 10 αναφέρεται μόνο στου Ιωάννου. Το άλλο μου είναι παντελώς άγνωστο. Δεν το έχω δει ποτέ.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#12
Βλέπω ότι αντικαθίσταται της ΖΩΗΣ σιγά σιγά σε όλους τους ναούς,γιαυτό ετέθη το παρόν ερώτημα.
Είναι συγκεκριμένη η δημοσκόπηση για το λόγω του ότι αυτά τα δύο είναι τα συνηθέστερα Αναστασιματάρια απ'ότι είπατε και μόνος σας,όπου τα έχουν 9 στους 10 ναούς.Γιαυτό δεν έγινε γενική με απεριόριστες επιλογές.
Της Ζωής, ναι, το έχουν οι περισσότεροι ναοί. Το άλλο το είδα μόνο από ένα φίλο στην προσωπική του συλλογή. Πάντως, καίτοι διδαχθήκαμε όλοι από του Ιωάννου, τα αναστάσιμα στους ναούς σπανίως ψάλλονται από εκεί. Προσωπικά, όταν πρέπει να ανοίξω βιβλίο, χρησιμοποιώ του Πρίγγου ή του δασκάλου μου Ελευθερίου Γεωργιάδη. Αν η ερώτηση, όμως, γίνει με το γενικότερο τίτλο: «ποια επανέκδοση του αναστασιματαρίου του Ιωάννου προτιμάτε», η απάντηση θα είναι ξεκάθαρη: τη φωτοαναστατική επανέκδοση του Ρηγοπούλου που έχει μεγαλύτερη πληρότητα μαθημάτων.
 

PANAG

Παλαιό Μέλος
#13
Βλέπω στους αθηναϊκούς ναούς πλέον να χρησιμοποιείται το Αναστασιματάριον του κ.Ηλιόπουλου-κ.Παυλάκη .Ενώ σε πιο απομακρυσμένους ναούς από το "κλεινόν άστυ" (αθήνα) να εμμένουν στο παλιό ασπρόμαυρο βιβλίο της Ζωής.

Προσωπικά προτιμώ το επιμελημένο έγχρωμο έκ τών δύο, Αναστασιματάριον .Αν και η συλλογή μου παραμένει ο μουσικός πανδέκτης της ζωής σε ασπρόμαυρο φόντο το συγκεκριμένο το θεωρό προσιτό στον αναγνώστη του.
Εσείς τι χρησιμοποιείτε ;.
Καραμάνη
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
#14
Βλέπω ότι αντικαθίσταται της ΖΩΗΣ σιγά σιγά σε όλους τους ναούς,γιαυτό ετέθη το παρόν ερώτημα.
Είναι συγκεκριμένη η δημοσκόπηση για το λόγω του ότι αυτά τα δύο είναι τα συνηθέστερα Αναστασιματάρια απ'ότι είπατε και μόνος σας,όπου τα έχουν 9 στους 10 ναούς.Γιαυτό δεν έγινε γενική με απεριόριστες επιλογές.
Ή δεν κατάλαβες το μήνυμα του Νεοκλή ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
Ο Νεοκλής έγραψε ότι 9 στους 10 ναούς έχουν το Αναστασιματάριο της Ζωής κι ότι το άλλο ούτε που το έχει δεί όπως λέει. Εσύ βλέπεις ότι αντικαθίσταται της Ζωής με το συγκεκριμένο και το ονομάζεις και συνηθισμένο... Θες κάτι να μας πείς; να διαφημίσεις;...
 

ARGITAN

Παλαιό Μέλος
#15
Βλέπω στους αθηναϊκούς ναούς πλέον να χρησιμοποιείται το Αναστασιματάριον του κ.Ηλιόπουλου-κ.Παυλάκη .Ενώ σε πιο απομακρυσμένους ναούς από το "κλεινόν άστυ" (αθήνα) να εμμένουν στο παλιό ασπρόμαυρο βιβλίο της Ζωής.

Προσωπικά προτιμώ το επιμελημένο έγχρωμο έκ τών δύο, Αναστασιματάριον .Αν και η συλλογή μου παραμένει ο μουσικός πανδέκτης της ζωής σε ασπρόμαυρο φόντο το συγκεκριμένο το θεωρό προσιτό στον αναγνώστη του.
Εσείς τι χρησιμοποιείτε ;.
Μου δημουργείται η εντύπωση ότι ο η εν λόγω δημοσκόπηση αποτελεί στημένη διαφήμιση βιβλίου συγκεκριμένης έκδοσης...,δεδομένου ότι δεν παραβάλλονται,επίσης, αντίστοιχες κλασικές και προσεγμένες εκδόσεις όπως και η πρόσφατη έκδοση του Αναστασιματαρίου από τον Ι.Πολυχρονάκη,που εξ' ίσου είναι κλασική (από την εκδοση του 1914),με στοιχεία μαυρόπασπρα, ευμεγέθη και ευανάγνωστα (συμπεριλαμβάνεται μήπως στα υπόλοιπα;)
 

ARGITAN

Παλαιό Μέλος
#16
Ή δεν κατάλαβες το μήνυμα του Νεοκλή ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
Ο Νεοκλής έγραψε ότι 9 στους 10 ναούς έχουν το Αναστασιματάριο της Ζωής κι ότι το άλλο ούτε που το έχει δεί όπως λέει. Εσύ βλέπεις ότι αντικαθίσταται της Ζωής με το συγκεκριμένο και το ονομάζεις και συνηθισμένο... Θες κάτι να μας πείς; να διαφημίσεις;...
Συμφωνούμε,γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα έρπεπε να ζητηθεί δημοσκόπηση από όλες συγκεκριμένα τις εκδόσεις του Ανστασιματαρίου του Ιωάννου και όχι να μπουν ,εκτόςαπό τις προτεινόμενες,στο "άλλες",μαζί δηλαδή με όσες εννοείται ότι έχουν προσωπικό χαρακτήρα και επομένως δεν μπορούσαν να μπουν στη σειρά συγκριτικής δημοσκοπήσεις με το γνήσιο Αναστασιματάριο του Πέτρου και Ιωάννου.
Ο νοών νοείτο...
 
#17
Το αναστασιματάριο έχει γνωρίσει πολλές "βέρσιον " και πολλές εκδόσεις .
Χωρίς να γνωρίζω τις προθέσεις του συναδέλφου (διαφήμιση , προβολή...) και γιατί το θέμα τοποθετήθηκε με αυτόν τον τρόπο και σαν δημοσκόπηση , θα πω την γνώμη μου για το εγχείρημα , μιας που το εν λόγω βιβλίο το έχω καιρό στην κατοχή μου.
Πρόκειται για μια πολύ καλή προσπάθεια ανατύπωσης του αυθεντικού αναστασιματαρίου του Ιωάννου ( χρησιμοποιεί την έκδοση του 1858) ,με καινούριους ευανάγνωστους τυπογραφικούς χαρακτήρες.
Αβλεψίες και λάθη πάντα υπάρχουν . Προσωπικά με χαλάει και η διχρωμία ,εφ όσον δεν εξυπηρετεί σε κάτι (- ενέργεια.)
Αλλά δεν μπορούμε να μην πούμε πως είναι φιλότιμη και αξιέπαινη η έκδοση και προσωπικά χαιρετίζω τέτοιες πρωτοβουλίες και μακάρι να έχουμε στο μέλλον και άλλα παρόμοια δείγματα (ειρμολόγιο, δοξαστάριο ) κ.λπ.
Σίγουρα στην επαρχία δεν είναι τόσο διαδεδομένο , όσο στην Αθήνα , αλλά σε αυτο συμβάλουν και άλλοι παράγοντες .
Πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για τέτοιου είδους συγκρίσεις και το μέλλον θα δείξει .
Εξ άλλου οι εκδότες θα έχουν την ευκαιρία μελλοντικά , να διορθώσουν και να βελτιώσουν τυχόν αβλεψίες και παροράματα που χρόνια τώρα - ατυχώς - η" ζωή " δεν επιχείρησε...
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#18
Ὑπάρχει ἐνημερωτικό θέμα: Νέον Ἀναστασιματάριον (Δ. Ἠλιόπουλος - Σπ. Παυλάκης)

Ὑπάρχει θέμα: Από ποιό Αναστασιματάριο να ψάλλω;

Δέν βλέπω δόλο στήν ὑποβληθεῖσα δημοσκόπηση.

Ἁπλᾶ —καί σέ σχέση μέ ἄλλα θέματα πού ἀποσύρθηκαν ἤ πού ἀποσύρονται πρίν ἐμφανισθοῦν— ὑπενθυμίζω, ὅτι καλόν εἶναι, ἄν ἔχουμε ἀμφιβολία γιά τό θέμα πού θά ἀναρτήσουμε, νά ρωτᾶμε πρίν τούς συντονιστές, ὅπως κάνουν πολλοί.
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
#19
Βλέπω ότι αντικαθίσταται της ΖΩΗΣ σιγά σιγά σε όλους τους ναούς...
Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση οπότε, αφορά μόνο όσους χρησιμοποιούν το Αναστασιματάριο του Ιωάννου. Δέχομαι ότι είναι το πιο σύνηθες Αναστασιματάριο, αλλά δεν είναι το μόνο εν χρήσει. Υπάρχουν πολλοί που ψάλλουν εκτός από τις κλασικές εκδόσεις Πέτρου- Ιωάννου, πιο σύγχρονες διασκευές (π.χ. Πρίγγου, Καραμάνη, Ταλιαδώρου, Θεοδοσόπουλου, κλπ). Με την γενίκευση των πραγμάτων έχω ένα πρόβλημα όπως έγραψα εδώ και σε άλλο θέμα εδώ.

Καλύτερα να γίνει ο τίτλος πιο εξειδικευμένος "Αναστασιματάριον Ιωάννου - έκδοση ΖΩΗΣ ή έκδοση "Ηλιόπουλου- Παυλάκη", που είναι όντως μια αξιόλογη εκδοτική προσπάθεια για το Αναστασιματάριο του Ιωάννου.
 
Last edited:

evangeloskarp

Παλαιό Μέλος
#20
Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση οπότε, αφορά μόνο όσους χρησιμοποιούν το Αναστασιματάριο του Ιωάννου. Δέχομαι ότι είναι το πιο σύνηθες Αναστασιματάριο, αλλά δεν είναι το μόνο εν χρήσει. Υπάρχουν πολλοί που ψάλλουν εκτός από τις κλασικές εκδόσεις Πέτρου- Ιωάννου, πιο σύγχρονες διασκευές (π.χ. Πρίγγου, Καραμάνη, Ταλιαδώρου, Θεοδοσόπουλου, κλπ). Με την γενίκευση των πραγμάτων έχω ένα πρόβλημα όπως έγραψα εδώ και σε άλλο θέμα εδώ.

Καλύτερα να γίνει ο τίτλος πιο εξειδικευμένος "Αναστασιματάριον Ιωάννου - έκδοση ΖΩΗΣ ή έκδοση "Ηλιόπουλου- Παυλάκη", που είναι όντως μια αξιόλογη εκδοτική προσπάθεια για το Αναστασιματάριο του Ιωάννου.
Δημήτριε δεν κάνω προώθηση προϊόντος απλά έχω την απορία τι χρησιμοποιούν άλλοι συνάδελφοι στους ναούς τους απο τα δύο βιβλία.Συγκεκριμένη ερώτηση!, με μία διατύπωση! ,αλλά βλέπω πολλές πλευρές άλλος λέει καραμάνη πχ. Υπάρχει η επιλογή "άλλο" γιαυτο το βιβλίο .
Τώρα σπεύσατε "όλοι" να πείτε περί διαφημίσεως του εν λόγω Αναστασιματαρίου.Όχι δέν πρόκειτε για διαφήμιση απλά βλέπω την τάση να θέλουμε κάτι πιο προσεγμένο όλο ένα και περισσότερο σε όλα τα βιβλία που χρησιμοποιούμε και αν μή τι άλλο το σύνηθες Αναστασιματάριο Ιωάννου .Όσο αναφορά το σύνηθες που σας ενόχλησε χώρις να καταλάβω το λόγο ,είναι σύνηθες αγαπητέ ,γιατί δέν υπάρχει δάσκαλος και ωδείο το οποίο να μην το έχει επιλέξει ώς διδακτικό υλικό.
Αυτά κατά την γνώμη μου.
 
Top