Χατζημάρκος - Πόλη 1963

Λεωνίδας

Λεωνίδας Γαρουφαλῆς
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Βαγγέλη Λιναρδάκη που μας παρέδωσε και τους υπόλοιπους ύμνους από την συναυλία του 1963 στην Πόλη. Ευγνωμοσύνη χρωστούμε και σ' αυτούς που ηχογραφούσαν τότε. Μόνο μια παράκληση προς τον κ. Βαγγέλη. Σε ποια ακριβώς σειρά πρέπει να τοποθετήσουμε τους συμπληρωματικούς ύμνους;
 
Last edited by a moderator:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Οι πρώτοι ύμνοι τους οποίους ακολουθούν αυτοί οι συμπληρωματικοί, που βρίσκονται;
 
Last edited by a moderator:

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Βαγγέλη Λιναρδάκη που μας παρέδωσε και τους υπόλοιπους ύμνους από την συναυλία του 1963 στην Πόλη. Ευγνωμοσύνη χρωστούμε και σ' αυτούς που ηχογραφούσαν τότε. Μόνο μια παράκληση προς τον κ. Βαγγέλη. Σε ποια ακριβώς σειρά πρέπει να τοποθετήσουμε τους συμπληρωματικούς ύμνους;

Βαλε τους με την σειρα που τους εχω με τον πολυχρονισμο τελευταιο .

Οι πρώτοι ύμνοι τους οποίους ακολουθούν αυτοί οι συμπληρωματικοί, που βρίσκονται;

Πρεπει να υπαρχουν μεσα σε αυτους :

http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=12350&postcount=1

http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=12354&postcount=2
 
Last edited by a moderator:

jhonny

Παλαιό Μέλος
Ωραία εκτέλεση και χωρίς αμφιβολία, είναι άριστο φωνητικό ταλέντο ο σεβαστός Χατζημάρκος, όπως όλοι γνωρίζουμε. Όμως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, κάπως σαν τραγουδάκι δεν ακούγετε ο ύμνος; Η βάση είναι ΥΠΕΡ-υψηλή, τα τρίγοργα και τετράγοργα πετάνε σαν σπουργητάκια, και η όλη σοβαρότητα της συνθέσεως του Φιλανθίδη κάπως χάλασε με το "πεταχτό" τρόπο που το εκτελεί ο Χατζημάρκος. Νομίζω ότι το Άξιον εστί του Δευτεροπρώτου του Στανίτσα είναι λίγο πιο "σοβαρό", δεν νομίζετε; Δεν ξεύρω... πρέπει να το ξανα-ακούσω κανά δυο φορές ακόμα για να το χονέψω. Έχει κανένας άλλη γνώμη;

Απόστολος
Η βάση είναι στο Si(ΖΩ δηλαδή):eek:.Φαντάζομαι ότι ελάχιστοι ψάλτες μετρημένοι στα δάχτυλα τους ενός χεριού μπορούν να ψάλλουν το συγκεκριμένο σ' αυτή τη βάση.Σίγουρα ο ένας απ' αυτούς είναι ο Ζαχαρίας ο Κοντοφρύδης!:wink:Η απόδοση,παρά,τη δυσκολία της βάσης είναι πραγματικά καταπληκτική με όλους τους ποιοτικούς χαρακτήρες να ακούγονται,αλλά και το κλασικό τραγουδίστικο στυλ του Χατζημάρκου(βλέπε Δασκαλούδη)του οποίου είμαι και φανατικός υποστηρικτής!:)
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Κων/πολις 2 χρόνια πρίν...το 61


το track9 ακούγετε ότι είναι πολύ αργότερα ηχογραφημένο, μπορώ να πω κάπου στο 2000. Μπορεί κανένας να πει την ημερομηνία ηχογράφησης?
 
Θα συμφωνήσω κ γώ με το μέλος simos απο όσο γνωρίζω η ηχογράφηση αυτή είναι σίγουρα στον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη μετά το 1982 και αυτό φαίνεται κ απο την φωνή του μεγάλου Μανώλη Χατζημάρκου που θα ήτανε στα δυσμά της ψαλτικής του καριέρας.Ο Χατζημάρκος κατέβηκε απο το αναλόγιο το 1987 όπως ξέρουμε απο φωνητική κόπωση κ αν μπορώ να διακρίνω η φωνή του είναι πολύ κουρασμένη.Παρ όλα αυτά όμως η γλυκύτητα της φωνής του είναι ανεπανάληπτη γι αυτό κ θα μείνει στην ιστορία ως ο κορυφαίος των πρωτοψαλτών΄.
Άρα το συγκεκριμένο αρχείο δεν είναι το 1961 αλλά χρονολογείται απο το1982 κ μετά μέχρι κ το 1987
 

aimilios

Banned
Δηλαδη θελετε να μας πειτε ολοι οι γνωστικοι κριτες οτι ο χατζημαρκος δεν ητανε τιποτα μπροστα στον στανιτσα;κ βεβαια ηταν ο καλυτερος απ ολους ο χατζημαρκος γι αυτο κ του απαγορευσαν να ανεβαινει στο αναλογιο για 2 χρονια επειδη θιχτηκε ο στανιτσας κ οι στανιτσικοι.ε οχι κ καλυτερος ρε παιδια ο στανιτσας αυτοι γκαριζαν ολοι στο πατριαρχειο μαχρι που πηγε το αηδονι κ τους εκανε ανω κατω.μονο ο πριγγος αξιζε εκει.ολοι οι αλλοι δεν ακουγοντουσαν δεν εψαλλαν απλα γκαριζαν.ο πριγγος ειπε αλλωστε οτι φωνη σαν του χατζημαρκου δεν θα ξαναγεννησει η φυση οπως κ εγινε.αυτοι ητανε ψαλτακια γι αυτο κ σπαστηκαν μαζι του.δεν τους ταραξε τα νερα αλλα τους επνιξε κιολας.ειχε φωνη ο στανιτσας;μας δουλευεις;η ο αλλος ο σομπασης ο ασχετος που η δουλεια του ηταν να κανει σομπες.τι ασχοληθηκε με αυτα τα πραγματα ο ασχετος απο το πουθενα εκανε κ κριτικη στον χατζημαρκο.κ επειδη το ειπε αυτος συμφωνειτε κ σεις χωρις να εχετε ιδεα απο μουσικη.δεν φτανουν μονο οι γνωσεις αλλα κ η φωνη την οποια διεθετε μονο ο μεγαλος κ αδευτερωτος Μανωλης Χατζημαρκος....
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Δηλαδη θελετε να μας πειτε ολοι οι γνωστικοι κριτες οτι ο χατζημαρκος δεν ητανε τιποτα μπροστα στον στανιτσα;κ βεβαια ηταν ο καλυτερος απ ολους ο χατζημαρκος γι αυτο κ του απαγορευσαν να ανεβαινει στο αναλογιο για 2 χρονια επειδη θιχτηκε ο στανιτσας κ οι στανιτσικοι.ε οχι κ καλυτερος ρε παιδια ο στανιτσας αυτοι γκαριζαν ολοι στο πατριαρχειο μαχρι που πηγε το αηδονι κ τους εκανε ανω κατω.μονο ο πριγγος αξιζε εκει.ολοι οι αλλοι δεν ακουγοντουσαν δεν εψαλλαν απλα γκαριζαν.ο πριγγος ειπε αλλωστε οτι φωνη σαν του χατζημαρκου δεν θα ξαναγεννησει η φυση οπως κ εγινε.αυτοι ητανε ψαλτακια γι αυτο κ σπαστηκαν μαζι του.δεν τους ταραξε τα νερα αλλα τους επνιξε κιολας.ειχε φωνη ο στανιτσας;μας δουλευεις;η ο αλλος ο σομπασης ο ασχετος που η δουλεια του ηταν να κανει σομπες.τι ασχοληθηκε με αυτα τα πραγματα ο ασχετος απο το πουθενα εκανε κ κριτικη στον χατζημαρκο.κ επειδη το ειπε αυτος συμφωνειτε κ σεις χωρις να εχετε ιδεα απο μουσικη.δεν φτανουν μονο οι γνωσεις αλλα κ η φωνη την οποια διεθετε μονο ο μεγαλος κ αδευτερωτος Μανωλης Χατζημαρκος....

Τα σχόλια καφενείου δεν έχουν θέση σε αυτό το forum. Προσέξτε πώς εκφράζεστε για τη μεγάλη σχολή των πατριαρχικών ψαλτών. Αν θεωρείτε ψάλσιμο τις φωνητικές επιδείξεις του Χατζημάρκου, πρόβλημά σας και μεγάλο, πιστέψτε με! Και μάλιστα να το βάζετε υπεράνω όλων!!! Δεν μπορείτε να τα ισοπεδώνετε όλα! Αν κάποιοι κράτησαν ανόθευτη την ΠΑΡΑΔΟΣΗ αυτοί είναι οι πατριαρχικοί. Και την κράτησαν με νύχια και με δόντια, γιατί κάποιοι τέτοιοι τραγουδιστές παρέσειραν κατά καιρούς πολλούς ημιμαθείς. Πού είναι η σεμνότητα, πού η ιεροπρέπεια, πού το ηγεμονικό του πατριαρχικού ύφους; Αλλά, μάλλον χάνω τα λόγια μου. Μου είπατε χθες ότι δεν μπορώ να βάλω στο στόμα μου ογκόλιθους όπως ο Βασιλικός, "ο τελευταίος των μεγάλων":confused:, και σας εξήγησα πού βασιζόμενος κρίνω. Εσείς με ποιο θράσος και ποιο δικαίωμα αναφέρετε τα ονόματα ανθρώπων ΔΑΣΚΑΛΩΝ, που φέρουν στις πλάτες τους και μεταλαμπαδεύουν ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΑ όσα δια ζώσης παρέλαβαν από τον Ναυπλιώτη και τους λοιπούς θρύλους, και μάλιστα λέτε τα χειρότερα γι' αυτούς; Το forum είναι χώρος πολιτισμένης ανταλλαγής τεκμυριωμένων απόψεων. Οι κακοήθειες δεν έχουν θέση εδώ μέσα.
 
Last edited:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Δηλαδη θελετε να μας πειτε ολοι οι γνωστικοι κριτες
Δεν κατάλαβα το πνεύμα σου εδώ...
Και μάλιστα ανωνύμως!
Βάλε όνομα να συζητήσουμε ότι θες. Ανωνύμως παίξε μόνος σου.
οτι ο χατζημαρκος δεν ητανε τιποτα μπροστα στον στανιτσα;κ βεβαια ηταν ο καλυτερος απ ολους ο χατζημαρκος γι αυτο κ του απαγορευσαν να ανεβαινει στο αναλογιο για 2 χρονια επειδη θιχτηκε ο στανιτσας κ οι στανιτσικοι.ε οχι κ καλυτερος ρε παιδια ο στανιτσας αυτοι γκαριζαν ολοι στο πατριαρχειο μαχρι που πηγε το αηδονι κ τους εκανε ανω κατω.μονο ο πριγγος αξιζε εκει.ολοι οι αλλοι δεν ακουγοντουσαν δεν εψαλλαν απλα γκαριζαν.δεν τους ταραξε τα νερα αλλα τους επνιξε κιολας.ειχε φωνη ο στανιτσας;μας δουλευεις;η ο αλλος ο σομπασης ο ασχετος που η δουλεια του ηταν να κανει σομπες.τι ασχοληθηκε με αυτα τα πραγματα ο ασχετος απο το πουθενα εκανε κ κριτικη στον χατζημαρκο.κ επειδη το ειπε αυτος συμφωνειτε κ σεις χωρις να εχετε ιδεα απο μουσικη.δεν φτανουν μονο οι γνωσεις αλλα κ η φωνη την οποια διεθετε μονο ο μεγαλος κ αδευτερωτος Μανωλης Χατζημαρκος....
Ωραίος!

Από τζάμπα μάγκες που φωνάζουν ανώνυμα, έχει γεμίσει ο τόπος. Χάρισέ μας το ονοματάκι σου να ξέρουμε τέλος πάντων ποιος είναι αυτός ο μέγας που μας λέει ότι ο Στανίτσας "γκάριζε", ο Σόμπατζης ήταν άσχετος και άλλες τέτοιες φαιδρότητες! Εκεί να σε δω!

Και μετά τα συζητάμε. Μέχρι τότε άντε άκου κανα απόστολο σε άπταιστο παραδοσιακό μινοράκι απο το CD "Απόστολοι και Κρατήματα" του κ.Χατζημάρκου, να ξεθυμάνεις γιατί σε βλέπω ζεστό...
 

chriskont

Παλαιό Μέλος
επειδή συνέβη να βρεθώ κοντά στον Μανώλη Χατζημάρκο για μερικά ιδιαίτερα μαθήματα και μάλιστα χρήσιμοποιώντας το θεωρητικό του Α. Ευθυμιάδη όπου επέλεξα ασκήσεις και έψαλλε ο ίδιος όπως και άλλα μαθήματα(π.χ Αναστάσεως ημέρα Χρυσάφου) τα οποία έχω σε κάποια κασέτα χρονολογία 1989, θα πω ότι είναι σπουδαίος δάσκαλος αλλά η φωνή του ήδη τον είχε εγκαταλείψει όχι όμως και τα ίχνη της παλαιάς του αίγλης.
Θεωρώ ότι είναι ένας από τους σημαντικούς θεράποντες της Βυζαντινής Μουσικής, δεινότατος εκτελεστής και εκείνο που παρατήρησα προσωπικά βαθύς γνώστης της εξωτερικής μουσικής και με μοναδική φωνητική ευστροφία. Οσον αφορά το ύφος δεν θεωρώ ότι συνάδει με το πατριαρχικό παραδοσιακό ύφος, ωστόσο λόγω φωνητικής δεινότητας και θα έλεγα προσήλωσης στην εκτέλεση της βυζαντινής μουσικής ως θρησκευτικής μουσικής διατηρεί τον έλεγχο και τό μέτρο που απαιτεί ο χώρος.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Δηλαδη θελετε να μας πειτε ολοι οι γνωστικοι κριτες οτι ο χατζημαρκος δεν ητανε τιποτα μπροστα στον στανιτσα;κ βεβαια ηταν ο καλυτερος απ ολους ο χατζημαρκος γι αυτο κ του απαγορευσαν να ανεβαινει στο αναλογιο για 2 χρονια επειδη θιχτηκε ο στανιτσας κ οι στανιτσικοι.ε οχι κ καλυτερος ρε παιδια ο στανιτσας αυτοι γκαριζαν ολοι στο πατριαρχειο μαχρι που πηγε το αηδονι κ τους εκανε ανω κατω.μονο ο πριγγος αξιζε εκει.ολοι οι αλλοι δεν ακουγοντουσαν δεν εψαλλαν απλα γκαριζαν.ο πριγγος ειπε αλλωστε οτι φωνη σαν του χατζημαρκου δεν θα ξαναγεννησει η φυση οπως κ εγινε.αυτοι ητανε ψαλτακια γι αυτο κ σπαστηκαν μαζι του.δεν τους ταραξε τα νερα αλλα τους επνιξε κιολας.ειχε φωνη ο στανιτσας;μας δουλευεις;η ο αλλος ο σομπασης ο ασχετος που η δουλεια του ηταν να κανει σομπες.τι ασχοληθηκε με αυτα τα πραγματα ο ασχετος απο το πουθενα εκανε κ κριτικη στον χατζημαρκο.κ επειδη το ειπε αυτος συμφωνειτε κ σεις χωρις να εχετε ιδεα απο μουσικη.δεν φτανουν μονο οι γνωσεις αλλα κ η φωνη την οποια διεθετε μονο ο μεγαλος κ αδευτερωτος Μανωλης Χατζημαρκος....

Αιμιλιε
Στο μηνυμα σου χρησιμοποιεις εκφρασεις απαραδεκτες (''ολοι οι αλλοι δεν ακουγοντουσαν δεν εψαλλαν απλα γκαριζαν'' - '' αλλα τους επνιξε κιολας'' κλπ) . Οσο για τον Σομπαση (Μιχαηλιδης Αναστασιος) μονο ασχετος δεν ηταν .
Ακουσε τον στην επισυναψη (σε μεγαλη ηλικια) και ισως μπορεσεις να καταλαβεις τι ειναι το πατριαρχικο υφος , εκτος και αν δεν σε ενδιαφερει .
Λογω των ημερων δεν θελω να επεκταθω ως προς το μηνυμα σου . Απλα σου συστηνω :
1ον : Να διορθωσεις το μηνυμα σου , αφαιρωντας τα οσα προσβλητικα και απαξιωτικα γραφεις για τους πατριαρχικους ψαλτες .
2ον : Αν θελεις να συνεχισεις την σχετικη συζητηση , καμε το ΕΠΩΝΥΜΑ και οχι κρυβομενος πισω απο την ανωνυμια . Αλλοιως ''παιξε μονος σου'' , οπως πολυ σωστα εγραψε ο Βασιλης .
 

Attachments

  • 35=5'06''=Κυριε παραγων εν τη οδω Πλ.Αος.mp3
    4.7 MB · Views: 132

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Αυτή η ηχογράφηση (track 9), πραγματικά, έχει γίνει προς τα τέλη της δεκαετίας του '90, δηλαδή είναι αρκετά μεγάλος.
Ψάλλει με τον Χατζηχρόνογλου. Με είπε ο δάσκαλος (ο Χατζηχρόνογλου) και σε ποιά εκκλησία ήταν αλλά δεν θυμάμαι τώρα... Θα τον ξαναρωτήσω, σε πρώτη ευκαιρία και θα σας πω.
 
λιγοι ξερουν τι εγινε οταν πηγε να ψαλλει στη θεολογικη σχολη της χαλκης.μαθητης του στανιτσα ειναι ο εμμανουηλιδης.του χατζημαρκου ο γαιτανος...νομιζω δε χρειαζονται αλλα λογια αγαπημενοι φιλοι.
 

aposto

Παλαιό Μέλος
Ωραια κ μαθητης του πριγγου υπηρξε κ ο ΜΕΓΑΛΟΣ κ μοναδικος Μανωλης Χατζημαρκος.Αυτο που ειπες που το στοιχειοθετεις?Κ εμεις ξερουμε τι γινοταν οταν πηγαινε ο δασκαλος κ εψαλλε στην Κωνσταντινουπολη θα σου αναφερω μονο οτι ηταν ο πρωτος που χειροκροτηθηκε μεσα σε εκκλησια.Αυτη ηταν η αξια του Χατζημαρκου περα απο την μοναδικη φωνη που διεθετε τους καθηλωνε ολους.Μεχρι κ στις εκκλησιες κλειδαριες βαζανε για να μην ψαλλει κ γινει χαλασμος ακομη κ με απαγορευση 2ετων να μην ανεβαινει στο αναλογιο του ειχανε βγαλει.Παντως ο μεγαλος δασκαλος Κωνσταντινος Πριγγος σας θυμιζω πως ειχε πει για τον Μανωλη Χατζημαρκο...ΦΩΝΗ ΣΑΝ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ Η ΦΥΣΗ.Αυτο τα λεει ολα.Κ μαλιστα ειχε γινει κ θεμα στις εφημεριδες της εποχης που για να δοσουν εμφαση στο θεμα ειχανε κανει σκιτσο που απεικονιζε τον κ.Χατζημαρκο να ψαλλει εξω απο την εκκλησια η οποια ηταν κλειδωμενη με λουκετα κ ο κοσμος κ αυτος ητανε απο κατω κ τον ακουγε δηλαδη εκτος εκκλησιας.
 
Last edited:

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Ωραια κ μαθητης του πριγγου υπηρξε κ ο ΜΕΓΑΛΟΣ κ μοναδικος Μανωλης Χατζημαρκος.Αυτο που ειπες που το στοιχειοθετεις?Κ εμεις ξερουμε τι γινοταν οταν πηγαινε ο δασκαλος κ εψαλλε στην Κωνσταντινουπολη θα σου αναφερω μονο οτι ηταν ο πρωτος που χειροκροτηθηκε μεσα σε εκκλησια.Αυτη ηταν η αξια του Χατζημαρκου περα απο την μοναδικη φωνη που διεθετε τους καθηλωνε ολους.Μεχρι κ στις εκκλησιες κλειδαριες βαζανε για να μην ψαλλει κ γινει χαλασμος ακομη κ με απαγορευση 2ετων να μην ανεβαινει στο αναλογιο του ειχανε βγαλει.Παντως ο μεγαλος δασκαλος Κωνσταντινος Πριγγος σας θυμιζω πως ειχε πει για τον Μανωλη Χατζημαρκο...ΦΩΝΗ ΣΑΝ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ Η ΦΥΣΗ.Αυτο τα λεει ολα.Κ μαλιστα ειχε γινει κ θεμα στις εφημεριδες της εποχης που για να δοσουν εμφαση στο θεμα ειχανε κανει σκιτσο που απεικονιζε τον κ.Χατζημαρκο να ψαλλει εξω απο την εκκλησια η οποια ηταν κλειδωμενη με λουκετα κ ο κοσμος κ αυτος ητανε απο κατω κ τον ακουγε δηλαδη εκτος εκκλησιας.


kai epeidh tous epsale wraia o MANOLHS den ton kanane pote 'Arxwn Protopsalth TMTXE', etsi gia na fainete panta, oti to patriarxeio kai oi sun auto, exei empa8eia merikes fores. Einai o Lukourgos 'Arxwn' kai o MANOLHS me thn fwnara auth, thn terastia apla den phre kanena titlo. Den peirazei emeis 8eloume ton MANOLH xwris titlo apo tous diaforous gia na einai ARXWN me thn fwnh tou sthn kardia mas. GIA SOU daskale!!!
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
kai epeidh tous epsale wraia o MANOLHS den ton kanane pote 'Arxwn Protopsalth TMTXE', etsi gia na fainete panta, oti to patriarxeio kai oi sun auto, exei empa8eia merikes fores. Einai o Lukourgos 'Arxwn' kai o MANOLHS me thn fwnara auth, thn terastia apla den phre kanena titlo. Den peirazei emeis 8eloume ton MANOLH xwris titlo apo tous diaforous gia na einai ARXWN me thn fwnh tou sthn kardia mas. GIA SOU daskale!!!
Η επιδοκιμασία, διευκρινίζω, δεν αφορά στα περί του τίτλου του κ. Αγγελόπουλου ή τα περί εμπαθείας, αλλά στον τίτλο που μάλλον θα έπρεπε να είχε ο Χατζημάρκος (και που αν τον είχε θα τον είχε τιμήσει δεόντως, ίσως οδηγώντας την ψαλτική και φωνητική του δεινότητα σε πιο παραδοσιακές και επωφελείς κατευθύνσεις).
 

agrovas

Βασίλης Αγροκώστας
Στο τέλος του track 9 ακούγεται ο Χ'"Μάρκου να λέει "Αυτά τα ψάλλαμε πρίν 40 χρόνια" και στη συνέχεια ξεκινά το τεριρέμ οπου παρά την κούραση της φωνής του, φτάνει μέχρι ψηλό Κε:eek::eek::eek: Πρίν όμως ακούγεται ένας ψάλτης που μου άρεσε πάρα πολύ. Μήπως γνωρίζει κανείς σας ποιός είναι;
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Στο τέλος του track 9 ακούγεται ο Χ'"Μάρκου να λέει "Αυτά τα ψάλλαμε πρίν 40 χρόνια" και στη συνέχεια ξεκινά το τεριρέμ οπου παρά την κούραση της φωνής του, φτάνει μέχρι ψηλό Κε:eek::eek::eek: Πρίν όμως ακούγεται ένας ψάλτης που μου άρεσε πάρα πολύ. Μήπως γνωρίζει κανείς σας ποιός είναι;

Μάλλον ο μαθητής του, Άρχων Υμνωδός, και Πρωτοψάλτης Παναγίας Φανερωμένης Χολαργού, κ. Γ. Χατζηχρόνογλου.

Δ.
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Η επιδοκιμασία, διευκρινίζω, δεν αφορά στα περί του τίτλου του κ. Αγγελόπουλου ή τα περί εμπαθείας, αλλά στον τίτλο που μάλλον θα έπρεπε να είχε ο Χατζημάρκος (και που αν τον είχε θα τον είχε τιμήσει δεόντως, ίσως οδηγώντας την ψαλτική και φωνητική του δεινότητα σε πιο παραδοσιακές και επωφελείς κατευθύνσεις).

Dld Giorgo ti ennoeis "σε πιο παραδοσιακές και επωφελείς κατευθύνσεις". Apla o Manolis epselne auto pou ais8anotane, e3w apo kanones, ean auto einai to problhma. Enw o Aggelopoulos akolou8aei akribws thn paradosiakh kateu8unsh!!! Eleos!
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Dld Giorgo ti ennoeis "σε πιο παραδοσιακές και επωφελείς κατευθύνσεις". Apla o Manolis epselne auto pou ais8anotane, e3w apo kanones, ean auto einai to problhma. Enw o Aggelopoulos akolou8aei akribws thn paradosiakh kateu8unsh!!! Eleos!
Τόσο πρόβλημα ἔχεις νά γράφεις μέ ἑλληνικά γράμματα; στραβωθήκαμε...


 
Top