Επί τροχάδην και από μνήμης αναφέρω:
Για τον Όρθρο:
1) Ο ορθός β' στίχος του "Θεός Κύριος"
2) Διορθώσεις του κειμένου των αναστασίμων ευλογηταρίων
3) Μετά το κινητό προκείμενο του Όρθρου, έχει το σταθερό και την Τάξη του Εωθινού Ευαγγελίου
4) Στιχολογία αίνων
5) Αναστάς εκ του μνήματος (δια τους πλαγίους ήχους)
Για την Θ. Λειτουργία:
6) Τα ορθά αντίφωνα των Κυριακών (με μια πάρα πολύ σοφή υποσημείωση, που δείχνει ότι ο επιμελητής της εκδόσεως είναι σοφός επιστήμονας)
7) Το κείμενο του Πίστευω και του Πάτερ ημών σε στίχους (με αστερίσκους δηλαδή)
8) Πληρωθήτω το στόμα μου (αυτό της Σιμωνόπετράς έχει και το "Θεος Κύριος" μετά το Μετα φόβου)
9) Τα περί απολύσεως
10) Διορθώσεις στο κείμενο των Καταβασιών (εικάζω ότι προέρχονται από το Ειρμολόγιο του πρ. Λεοντουπόλεως Σοφρωνίου Ευστρατιάδου)
11) Δεν έχει τα Μεγαλυνάρια
Για τους καθημερινούς Όρθρους:
12) Πληροφορίες για τα προΰμνια των κανόνων
Για τον εσπερινό:
13) Τους ορθούς στίχους των μεγάλων Προκειμένων
14) Την ορθή τάξη των στίχων των αποστίχων των καθημερινών
Α και για να είμαστε και ακριβοδίκαιοι και μια παταγώδης αποτυχία:
-1) Στο τέλος έχει το εξοδιαστικόν (χωρίς τα νεκρώσιμα ευλογητάρια ευτυχώς) όπου θέτει ως υπότιτλο "Ως τελείται εν ταις ενορίαις". Δυστυχώς εκεί δεν εφαρμόζει την τάξη που προβλέπει η Τυπική Διάταξη της ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, όπου σαφώς αναγράφεται ότι η επακολουθούσα εκτενής έχει 3πλο "Κύριε ελέησον" και ο τελευταίος στίχος σπάει μέχρι το πρίν "Τα ελέη του Θεού, την βασιλείαν.....", ο οποίος απαντάται με το "Παράσχου Κύριε" (Κρίμας τα 3 (!) Ψυχοσάββατα της Σαρακοστής
και αυτό της Πεντηκοστής)
Και μια μεσοβέζικη λύση:
-2) Μια σολωμόντιος λύση περί της αρχιερατικής προσευχής (ή το Αμήν ή το Εις πολλά έτη)