Περι #ειδικων# διαστηματων του Βαρεως διατονικου ηχου
Πολλακις εχω εκφρασει γνωμην αλλα και γνωσεις περι ειδικων διαστηματων του Βαρεως διατονικου ηχου, αλλα σπανιως τα θεωρησει τις ως σοβαρα
http://analogion.com/BarysBestenigar.html
Πολλακις εχω εκφρασει γνωμην αλλα και γνωσεις περι ειδικων διαστηματων του Βαρεως διατονικου ηχου, αλλα σπανιως τα θεωρησει τις ως σοβαρα
http://analogion.com/BarysBestenigar.html
Δημ Κουμπαρουλης
In 2006, Georgios MichalakisHTML:, acknowledges that new theory needs to be written for Barys Diatonic (especially for the type of Barys with "special intervals" as he calls the Barys Tetraphonos we study on this page) and presents his ideas on the matter (see our page on Barys Diatonic [html]). Disagreeing with all other theoreticians he sees what we have been calling GA sharp of Barys Tetraphonos as GA natural and, to justify the Tetraphonos intervals below it, he proposes a theory where all intervals below (the natural) GA are lowered. A tentative interval diagram without numbers for all intervals of interest is presented. His theory does not seem to have basis in psaltic practice. Psaltai generally think of a sharp GA when chanting this mode and not of shortened intervals below it.[/QUOTE] Ακουσατε λοιποων τα εξης ηχητικα δειγματα πο την εξης [URL="http://analogion.com/Barys.html"]ιστοσελιδαν[/URL] Σφικας = [URL="http://analogion.com/Sfikas-Logon_PlG_4fonos-lowquality.mp3"]Λογον αγαθον[/URL] Ακουσατε και κοινωνικον [URL="http://www.houpas.net/music/ToPneumaSou_Petros_GKM.rm"]Πεντηκοστης[/URL] οπου ψαλλω ο ιδιος #εν οικω# αλλα και το #[URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_Hellenic_Koin03TritisEis%20mnimosMBarysApeh_HomeChoirRVRB_Final.mp3"]Εις μνημοσυνον[/URL]# Δεν ευρισκω το λινκ με τις ηχογραφησεις του πατρος Διονυσιου τελος παντων == η παραλλαγη του αξιζει Οσο δια το μελος #ψαλλει κατα βουλησιν και φαντασιαν# Το Ζω υφεσις σε αυτο το κομματι εκτελειτε οπως το περιγραφει ο Ψαχος == οπως δηλαδη και εις τα τροπαρια του Πεντηκοστου ψαλμου Ο Ζω Υφεσις ευρισκεται εις την θεσιν του Ζω διατονικου Θελει ΜΕΓΑΛΗΝ τεχνην να το πετυχει κανεις, αλλα κα να επαναφερει το μελος εις την βασιν του ΧΩΡΙΣ να την μεταρυθμιἦσει Ο Χατζημαρκος εις το #ελεησον με ο Θεος# ===το εκτελει ορθως [COLOR="Red"]Ιδου η [B]ηχογραφησις περι #ειδικων διαστηματων[/B]# του κατου Πενταχορδου του Βαρεως διατονικου ηχου [/COLOR] [URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/Barys_Diatonikos_kai_Echos_Protos_Tetrachordon_Syggriseis_Pqther_Dionysios_002.mp3"]Βαρεως διατονικου ηχου[/URL] Ιδου και το σχεδιαγραμμα της [URL="http://analogion.com/Psaltik_Scales_Barys_Diatonikos_Special_Intervals_2.jpg"]κλιμακος[/URL] Ιδατε την 7 ην στηλην Εννοειτε οτι ΟΤΑΝ υπαγωμεν εις το ΑΝΩ τετραχορδον, ο Γα παιρνει διεσιν, ο Δι υπαγει εις την Διατονικην του θεσιν, και ο Κε λαμβανει διεσιν Ο καλως τεχνιτης πρεπει να γνωριζει πως να επναφερει τον ΔΙ και τον ΓΑ του Διατονικου του ΑΝΩω τετραχορδου εις την ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑΝ εθσειν αυτων εν τω κατω Πενταχορδω Οταν ΔΕΝ το πετυχαινει, Ανεβαινει η βασις Ο Χαντζημαρκος το ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ Ο π Διονυσιος, #αρχοντας# οπως τον εβαπτισαν μερικοι, #[B]ΔΕΝ[/B]#το πετυχαινει Οσοσ ένει εις το κατω Πενταχορδον, εκτελει ορθως τα διαστηματα == τα #ΕΙΔΙΚΑ# διατηματα του Βαρεως διατονικου τα οποια ΑΚΟΘΓΟΝΤΑΙ ολιγον τι χρωματικα, αλλα ΔΕΥΤΕΡΟΣ ηχος ΔΕΝ ειναι
Last edited: