dimskrekas
Δημήτρης Σκρέκας
Δεν νομίζω να επέβαλε κανείς κάτι. Απόψεις εκφράζονται, προτάσεις γίνονται, πειραματισμοί γίνονται, και ο χρόνος στο τέλος κρατά ή απορρίπτει. Για τις προτάσεις τους:
Ο Λεσβιος απορρίφθηκε,
ο Χρύσανθος στην αρχή εξορίστηκε και μετά εμεγαλύνθη,
ο Αγαθοκλής δεν τάραξε τα νερά, οπότε ούτε απορριφθηκε ούτε έγινε αποδεκτός κτλ κτλ
Ο Καράς στην αρχή τιμήθηκε, στην συνέχεια αμφισβητήθηκε, αύριο ποιος ξέρει τι θα γίνει. Μέρος της Πανεπιστημιακής κοινότητας τον αποδέχθηκε, άλλο μέρος τον ειρωνεύτηκε και έπεται συνέχεια.
Για τους τριαδο-ψάλτες των Κυριακών δεν έχω δει σχόλια από σας κ. Γιαννουκάκη.
Για τους αμανετζήδες και αυτούς που μετατρέπουν τον οίκο του Θεού σε μπουζούκια με πρώτο ...στασίδι πίστα ρεζερβέ, κουβέντα.
Για τις τετραφωνίες και τα κλαψομοίρικα, κουβέντα.
Για τις διασκευο-αλλοιώσεις των κλασσικών μαθημάτων, κουβέντα.
Για τα μινοράκια και τα "εις το μνήμα σε επεζήτησεν, κουβέντα.
Για τους Αποστόλους στον ...ήχο της ημέρας και το "Κέλευσον" στον ήχο των στιχηρών, κουβέντα.
κ.α. πολλά.
Για τον Καρά, πολύ κουβέντα. Εσείς πιστεύετε ότι με αυτά τα λίγα που σας ανέφερα και τα πολλά που δεν σας ανέφερα, το πρόβλημα της μουσικής μας είναι ο Καράς;
Και μία τελευταία ερώτηση. Γνωρίζετε έστω και έναν ψάλτη-δάσκαλο που να διδάσκει Χρύσανθο και Χουρμούζιο; Έστω και έναν.
Τί εννοεί η τελευταία ερώτηση; Δεν έχει κ πολύ νόημα να μείνει κάποιος στο 1814 όταν υπάρχει το 1881. Τον καημένο τον Γιαμαλή γιατί τον μπλέκεις; Τότε βάλε και τον Γρηγόριο μέσα..