Έχω την εντύπωση ότι όταν κάποιος ψέλνει σε ήχο βαρύ καταλαβαίνει πολύ εύκολα από την πορεία του μέλους και την πλοκή των γραμμών πότε ο Γα είναι φυσικός (ο ήχος πάει προς τον Α΄, σου'ρχεται να κάνεις Πα ισοκράτημα ενώ ψέλνεις...) και πότε ο Γα τελεί υπό δίεση (το μέλος τότε συνήθως φεύγει από τον Γα, δεν "κάθεται" σε αυτόν). Ο κάθε ένας κρίνοντας από την ακουστική του οξύτητα και διάκριση. Πάντως, ναι, ένα μέλος ανάλογα με την θέση που πλέκει στην συγκεκριμένη γραμμή μπορεί τώρα να είναι έτσι και λίγο μετά αλλιώς: άλλαξε η πλοκή της θέσης.
Δείτε και χερουβικό της εβδομάδας Πέτρου. Μέχρι την πρώτη μαρτυρία του ζω (και λίγο ακόμα) πώς πάει ο Γα. Και αμέσως μετά, λίγο πριν την πρώτη μαρτυρία του Πα, πώς πάει;
Οι συνθέτες μιλάνε μόνοι τους...
Δείτε και χερουβικό της εβδομάδας Πέτρου. Μέχρι την πρώτη μαρτυρία του ζω (και λίγο ακόμα) πώς πάει ο Γα. Και αμέσως μετά, λίγο πριν την πρώτη μαρτυρία του Πα, πώς πάει;
Οι συνθέτες μιλάνε μόνοι τους...