Romeiko Ensemble - Ἀλληλούια Μανουὴλ Χρυσάφου

nektar

νεοαρχάριος
#1
Ψάλλει το «Ρωμαίικο Σύνολο» (Romeiko Ensemble)
(tracks a little bit shuffled)

00:00 Ἀλληλούϊα Μανουὴλ Χρυσάφου
05:38 Χερουβικὸν Ἰωάννου Κλαδᾶ (μτγρφ Χουρμουζίου)
16:40 Ταῖς ἀγγελικαῖς Ἰωάννου Κλαδᾶ (μτγρφ Χουρμουζίου)
22:13 Δύναμις
27:18 Μεγάλη Εἴσοδος
28:59 Προκείμενον Ἀποστόλου
32:10 Εὐαγγέλιον
33:05 Εἴσοδος Εὐαγγελίου (Ἀπολυτίκιον, Εἰσοδικόν)
κλπ.

https://www.discogs.com/Ρωμαϊκό-Σύμολο-Γιώργος-Π-Μπιλάλης-Η-Λειτουργία-Ηχ-Α-Με/release/14223262
http://www.romeiko.org/παραγωγεσ/

 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
#3
μινόρε λένε, με ξεκάρφωτες δυσαρμονικές διέσεις, δεν είναι πρώτος ήχος αυτός
Θέλει ακούσματα και μίμηση των παλαιών ψαλτών (όχι της χροιάς της φωνής) στο ύφος (=διαστήματα, χρόνος, έκφραση )
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
#4
Άσε που την μυστική ευχή την ώρα του Χερουβικό την λένε δυνατά. Η ευχή η συγκεκριμένη δεν πρέπει να ακούγεται, είναι στον ενικό αφορά τον λειτουργό. Ο χερουβικός εδώ υποβαθμίζεται σε μουσική υπόκρουση.
Αμφιβάλω αν έτσι έψαλλαν ή λειτουργούσαν την εποχή του Χρυσάφη..,
δεν γράφω περισσότερα, ήδη θεωρούμαι εριστικός και καταστροφέας θεμάτων...
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#5
....ήδη θεωρούμαι εριστικός και καταστροφέας θεμάτων...
Μα αφού είναι αλήθεια . Το προηγούμενο μήνυμα ήταν εντός θέματος. Αυτό είναι εντελώς άσχετο με το θέμα. Το αν έχεις δίκιο ή άδικο σε μια άσχετη παρατήρηση, είναι αδιάφορο. είσαι εκτός θέματος. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι η ανάγνωση της ευχής εκφώνως φταίει που δεν εκτελούν σωστά τον πρώτο ήχο.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
#6
Μα αφού είναι αλήθεια . Το προηγούμενο μήνυμα ήταν εντός θέματος. Αυτό είναι εντελώς άσχετο με το θέμα. Το αν έχεις δίκιο ή άδικο σε μια άσχετη παρατήρηση, είναι αδιάφορο. είσαι εκτός θέματος. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι η ανάγνωση της ευχής εκφώνως φταίει που δεν εκτελούν σωστά τον πρώτο ήχο.
Το θέμα νομίζω δεν είναι το σχόλιο μου..(αν εκτελούν τον πρωτο ήχο) ,
Νομίζω είναι όλο το άλμπουμ, που παρουσιάζεται στο αρχικό ποστ.
 
Last edited:
#7
Θέλει ὁ ἅλλος νὰ ἁράζει στὸ ἐξοχικό του, νὰ ρουφάει ντοματοχυμὸ καὶ νὰ ἀκούει βυζαντινὴ μουσικὴ ἀπὸ τὴν ἡχοσυστηματάρα. Καὶ νὰ βρίσκεται νοερῶς στὴν ἐκκλησία. Μετὰ τὴν κατάνυξη θὰ βάλῃ τα χαβανέζικα. Θὰ σταματήσῃ ποτὲ αὐτὸ τὸ ξεπούλημα; Πέρα ἀπὸ το θέμα τῆς ἁμαρτίας, εἶναι καὶ στὀ οἰκονομικὸ συμφέρον τῶν ἱεροψαλτῶν νὰ μὴν συμμετέχουν σὲ ἐκποίηση μουσικῆς ποὺ εἶναι προορισμένη γιὰ ἱερὸ χῶρο, καἰ ὁ ὁποῖος δὲν εἶναι "ἁσφαλής": στὴν ἐκκλησία ἔρχεται ἀντιμέτωπος κανεἰς μἐ ὅλη τὴν κοινωνία. Μποροῦν οἱ ἱεροψάλτες μὲ τὸ ταλέντο τους καὶ τὶς γνώσεις τους νἀ συμπληρώνουν τὸ είσόδημά τους μὲ κοσμικὴ μουσική. Τὸ πρῶτο κομμάτι λ.χ. κάνει κοιλιὰ καὶ ἔρχεται νὰ σώσῃ τὴν κατάσταη ὁ τύπος μὲ τὸ θυμιατό... καὶ κάνει κοιλιά, τὴν ἁρμονικὴ ἐξήγηση τὴν ἀφήνω στὸν κος Σολδᾶτο, διότι φυσικὰ δὲν μπορεῖ νὰ πάρῃ τονικὴ καὶ δυναμικὴ ἀνάπτυξη τραγοῦδι ποὺ ἐξαρχῆς ἔχει σχεδιαστῇ ἔτσι ὥστε νὰ μην διαταράξῃ τὴν μακαριότητα τοῦ καταναλωτῆ.
 
Top