συνθεση μουσικων μελων

Εγώ δεν βλέπω καμία "διαλεκτική σχέση", αντίστοιχη τουλάχιστον με τις "ερωταποκρίσεις" ενός κουαρτέτου. Στον ύμνο αυτό, όπως και σε όλους τους άλλους, μέλος και ίσον βρίσκονται σε ομοφωνία και κανένας από τους δύο ούτε ρωτά, ούτε απαντά, ούτε κατευθύνει τον άλλο.
 
Εγώ δεν βλέπω καμία "διαλεκτική σχέση", αντίστοιχη τουλάχιστον με τις "ερωταποκρίσεις" ενός κουαρτέτου. Στον ύμνο αυτό, όπως και σε όλους τους άλλους, μέλος και ίσον βρίσκονται σε ομοφωνία και κανένας από τους δύο ούτε ρωτά, ούτε απαντά, ούτε κατευθύνει τον άλλο.
Tότε δὲν ἀκοῦμε καθόλου τὸ ἴδιο πρᾶγμα. Ὑπάρχουν σημεῖα ὅπου αὐτὸ συμβαίνει, στὸ`βίντεο, ἀλλοῦ ποὺ παρεμβάλλεται πιὸ ἐμφανῶς τὸ γραπτό, ἡ σύνθεση σαφῶς γιὰ μένα τὸν ἔχει ὁργανώσῃ (τὸν διάλογο). Ἕνας μουσικοκριτικὸς γιὰ τὸ κουαρτέτο εἶχε ἐφεύρῃ τὸν ὁρο - πολυφωνικὴ ὁμοφωνία.
 
Last edited by a moderator:
Δεν ξέρω εσύ τι ακούς αλλά εγώ ακούω έναν ψάλτη να ψάλλει το μέλος και μια χορωδία να ψάλλει ως ίσον την εκάστοτε βάση του μέλους με τρόπο εντελώς ταυτόχρονο για να θεωρηθεί διάλογος ή κάτι τέτοιο.
 
Δεν ξέρω εσύ τι ακούς αλλά εγώ ακούω έναν ψάλτη να ψάλλει το μέλος και μια χορωδία να ψάλλει ως ίσον την εκάστοτε βάση του μέλους με τρόπο εντελώς ταυτόχρονο για να θεωρηθεί διάλογος ή κάτι τέτοιο.
Mὰ ὁ διάλογος ταὐτόχρονα γίνεται... τὸ θέμα εἶναι ἂν ἐπηρεάζεται τὸ ἡχόχρωμα, τὸ πότε ξεκινᾶνε πότε σταματᾶνε, ἡ εὐκρίνεια, οἱ ἀλλαγὲς στὸ ὕψος, τοῦ ἑνὸς ἀπὸ τὸν ἄλλον.
 
Back
Top