Ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό να συζητήσουμε τα περί της Αποδόσεως του Πάσχα.
Νομίζω ότι και εδώ συχνά φθάνουμε σε υπερβολές...
Στα σημεία που θέλω να αναφερθώ είναι:
α) κατά πόσο είναι ορθή η μίμησις της Διακαινησίμου εβδομάδος;
β) η λανθασμένη παρεμβολή του α' ήχου μεσούσης της εβδομάδος του πλαγίου α' ήχου.
γ) συνέπεια του (α) η παράλειψη του Ψαλτηρίου (στιχολογίες κλπ)
δ) Το "Όσοι εις Χριστόν" στην Θεία Λειτουργία
ε) συνέπεια του (α) και του (γ) η αντικατάστασις των "Πληρωθήτω", "Είη, το όνομα Κυρίου"
Νομίζω ότι και εδώ συχνά φθάνουμε σε υπερβολές...
Στα σημεία που θέλω να αναφερθώ είναι:
α) κατά πόσο είναι ορθή η μίμησις της Διακαινησίμου εβδομάδος;
β) η λανθασμένη παρεμβολή του α' ήχου μεσούσης της εβδομάδος του πλαγίου α' ήχου.
γ) συνέπεια του (α) η παράλειψη του Ψαλτηρίου (στιχολογίες κλπ)
δ) Το "Όσοι εις Χριστόν" στην Θεία Λειτουργία
ε) συνέπεια του (α) και του (γ) η αντικατάστασις των "Πληρωθήτω", "Είη, το όνομα Κυρίου"