ΤΥΠΙΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2024, κατά το Τυπικόν Γεωργίου Ρήγα

ΚΕΠΕΜ

Μέλος
Banner Επταλόφου-Τυπικό 2024-2.jpg
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε και φέτος για 3η χρονιά την κυκλοφορία από το ΚΕΠΕΜ των Τυπικών Διατάξεων του 2024, κατά το Τυπικόν του Οικονόμου Γεωργίου Ρήγα.

ΔΙΑΘΕΣΗ / ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ εδώ ηλεκτρονικά και info@kepemshop.gr | 698 569 4906 (VIBER) | 698 748 0080.

Η έκδοση περιλαμβάνει τις τυπικές διατάξεις του προσεχούς έτους (2024), σύμφωνα με το “Τυπικόν” του σκιαθίτη π. Γεωργίου Ρήγα, ο οποίος παρέλαβε την πολύτιμη λειτουργική κληρονομιά των Κολλυβάδων πατέρων της μονής του Ευαγγελισμού στη Σκιάθο.

Η έκδοση αποτελεί στιβαρό βοήθημα για ιερείς και ιεροψάλτες, με αναφορά πάντα στην αρχαία λειτουργική παράδοση της Εκκλησίας, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αυτόνομα είτε συμπληρωματικά με ανάλογες εν χρήσει εκδόσεις, παρέχοντας προτάσεις και λύσεις σε διάφορα ζητήματα τυπικού.
Εάν θέλεις να λάβεις σε ΠΡΟΣΦΟΡΑ 50% το ΣΤΙΧΟΛΟΓΙΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, παράγγειλέ το μαζί με τη φετινή έκδοση του Τυπικού εδώ.​

Επιμελητής έκδοσης: Γεώργιος Ρισάνος

Η έκδοση περιλαμβάνει:​
  • Προθεωρία 14 σελίδων με εκτενή αναφορά και επεξηγήσεις στις Γενικές Τυπικές Διατάξεις και στον Γενικό τύπο Ακολουθιών μετά Παρακλητικής.​
  • Θεοτοκία που χρησιμοποιούνται συχνά στα μηναία σε εορταζομένους αγίους, έχουν συγκεντρωθεί σε ένα φύλλο που μπορεί να κοπεί και πλαστικοποιηθεί, ώστε οι ψάλτες να τα έχουν εμπρός τους ανά πάσα ώρα και στιγμή.​
  • Συμπληρωμένοι στίχοι προκειμένων αναβαθμών των Κυριακών (σε ένα φύλλο που μπορεί να κοπεί και πλαστικοποιηθεί).​
  • Αναλυτικότατη διάταξη Σαββάτων, Κυριακών και εορταζομένων αγίων.
  • Αναλυτική διάταξη ορισμένων καθημερινών.
  • Πολλές επεξηγηματικές σημειώσεις που βοηθούν τους ψάλτες να κατανοούν καλύτερα το τυπικό.​
  • Συμπληρωμένοι στίχοι αποστίχων εσπερινού, αίνων, αποστίχων αίνων.​
  • Συμπληρωμένοι στίχοι προκειμένων στους εσπερινούς.​
  • Ενάρξεις αποστόλων, ευαγγελίων, τροπαρίων και περικοπές αποστόλων, ευαγγελίων.​
  • Απολύσεις ιερέων και συμπλήρωση εορταζομένων αγίων στην προμετωπίδα κάθε ημέρας.​
  • Ορθή / πλήρης διάταξη ψαλμώδησης των κανόνων.
  • Ορθή τάξη απολυτικίων μετά την είσοδο στη θ. Λειτουργία.​
  • Επαναφορά αρχαίων διατάξεων οι οποίες σώζονται στα λειτουργικά μας κείμενα.​
  • Διορθωμένες πολλές διατάξεις, βάσει των παλαιών τυπικών της εκκλησίας.​
  • Διχρωμία και κατάλληλη μορφοποίηση γραμματοσειρών για ευκρινή ανάγνωση.​
Δελτίο Τύπου
 

Attachments

  • typikai-diataxeis-2024-kepem_04.jpg
    typikai-diataxeis-2024-kepem_04.jpg
    153.1 KB · Views: 57
  • Σελίδα Πληροφοριών Τυπικού_2024.jpg
    Σελίδα Πληροφοριών Τυπικού_2024.jpg
    315.6 KB · Views: 56
Last edited:

Ένα σύντομο βίντεο με όλες τις απαντήσεις που έχουν πολλοί φίλοι:

- Γιατί ένα ακόμα τυπικό;
- Τι έχουν να αποκομίσουν ψάλτες & ιερείς από τη χρήση της έκδοσης;
- Τι περιλαμβάνει η φετινή έκδοση, πέραν των ακολουθιών;
- Γιατί επιλέχθηκε ο π. Γεώργιος Ρήγας; Ποιός ήταν, ποιά η εργασία του επί του τυπικού, πού στηρίχθηκε; Τι προσέφερε στη λειτουργική τάξη;
- Παραδείγματα διατάξεων που επαναφέρει το παρόν τυπικό.
 

Ένα σύντομο βίντεο με όλες τις απαντήσεις που έχουν πολλοί φίλοι:

- Γιατί ένα ακόμα τυπικό;
- Τι έχουν να αποκομίσουν ψάλτες & ιερείς από τη χρήση της έκδοσης;
- Τι περιλαμβάνει η φετινή έκδοση, πέραν των ακολουθιών;
- Γιατί επιλέχθηκε ο π. Γεώργιος Ρήγας; Ποιός ήταν, ποιά η εργασία του επί του τυπικού, πού στηρίχθηκε; Τι προσέφερε στη λειτουργική τάξη;
- Παραδείγματα διατάξεων που επαναφέρει το παρόν τυπικό.
Αξιότιμε @ΚΕΠΕΜ !
Διορθώσατε αυτά που σάς έγραψε πέρσι ο @π. Μάξιμος ;
Κατ᾿ ἀρχάς συγγνώμη πού διαγράψαμε τό ἴδιο μήνυμά σας στό θέμα Τυπικόν Οικονόμου Γεωργίου Ρήγα, ὡς διπλό μήνυμα καί κυρίως ὠς ἐκτός θέματος ἐκεῖ.
Στήν περσινή σας διαφήμιση (ἐδῶ) ἁπλῶς παραπέμψαμε στό θέμα, γιά νά δείξουμε (χωρίς λόγια) ποῖο εἶναι τό ΤΓΡ καί ὅσα ἐκεῖ γράφαμε.
Καμμία σχέση δέν ἔχει ἡ ἔκδοσή σας μέ τό ΤΓΡ, τό ὁποῖο οὔτε κανόνιον περιλαμβάνει οὔτε καθημερινά ἀναγνώσματα, οὔτε προβλέπει περιπτώσεις συμπλοκῆς τοῦ πασχαλίου μέ τό διορθωμένο (νέο) ἡμερολόγιο.
Ἄρα ἰδιωτικῶς προβαίνετε σέ μία ἔκδοση προσωπικῶν ἐπιλογῶν γιά χρήση σέ ἐνορίες.
Ὑπάρχει τέτοια "εὐλογία" σέ ἐνορίες νά ἀποκλίνουν ἀπό τό ἰσχῦον τυπικό αὐτό τῆς Μ.τ.Χ.Ἐ. ;
Ποῖοι δύνανται νά τό προμηθευθοῦν; Ψάλτες; Συνήθως δέν ἔχουν τήν οἰκονομική δυνατότητα καί οὔτε μπαίνουν σέ τέτοιο ἔξοδο οὔτε καί γιά τό ἰσχῦον ἀπό τήν ἐπίσημη Ἐκκλησία τους. Καί ἄν τό προμηθευθοῦν, ἔχουν "εὐλογία" νά τό χρησιμοποιήσουν ; Ἤ ἱερεῖς ἔχουν "εὐλογία" νά τό χρησιμοποιήσουν στίς ἐνορίες τους;
Γνωστόν ὅτι τά λειτουργικά βιβλία μας παρέχουν τό ὑμνολογικό ὑλικό, τό ὁποῖο χρησιμοποιοῦμε ὅμως, ὅπως μᾶς διατάσσει τό ἰσχῦον τυπικό.
Γνωρίζουμε τούς αἴνους τῶν Κυριακῶν στό Πεντηκοστάριο καί τήν τοποθέτηση τῶν ἐγκωμίων στό Τριῴδιο. Ποῖος θά ἀλλάξει αὐτή τή θέση, ἀπό τήν ἰσχύουσα, ὡς μεγαλυνάρια μετά τήν θ΄ ᾠδή τοῦ κανόνος;
Δέν θά ἔγραφα τίποτε, ἄν δέν στέλνατε ἴδιο διαφημιστικό μήνυμα στό θέμα πού ἔδειξα, ὡς ἐκτός θέματος.
Σέ καμμία περίπτωση δέν θέλω νά δημιουργήσω πρόσκομμα στίς οἰκονομικές σας δραστηριότητες καί εὔχομαι νά εὐωδοθοῦν.

ΥΓ. Τό βίντεο εἶναι παραπλανητικό ὡς πρός τήν ἐμφάνιση τοῦ π. Χρυσοβαλάντη. Δέν πρόκειται γιά διάλογο (ἐρωταποκρίσεων) ὡς φαίνεται ἐκ πρώτης ὄψεως. Δύο μονόλογοι σέ μίξη. Ὁ π. Χρυσοβαλάντης μόνον θεωρητικά μιλάει καί σέ καμμία περίπτωση δέν θά υἱοθετοῦσε ἤ δέν θά ἀπαντοῦσε στίς προτεινόμενες ἐπαναφορές, αὐθαιρέτως, χωρίς ἐκκλησιαστική ἔγκριση.

ΥΓ2. Ἀναφέρεστε σέ ἄλλα τυπικά! Ποῖα εἶναι; ΕΝΑ εἶναι τό ἰσχῦον τυπικό. Θεωρῶ πώς εἶναι ἀπαξιωτική αὐτή σας ἠ ἀποστροφή γιά "ἄλλα τυπικά".

Ή τα αφίσατε και σε αυτήν την έκδοση;
Διότι αυτά που έγραψε ο @π. Μάξιμος είναι σωβαρά λάθη σας!
 
Last edited:
Back
Top