Συμεωνίδης Χάρης

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#21
Αγαπητέ Χάρη, με την ευκαιρία σε ευχαριστώ πολύ για την πολύ μεγάλη και πολύ ουσιαστική προσφορά σου στο Ψαλτολόγιο, καθώς και για τις υπέροχες ψαλμωδίες σου αλλά και για τα πολύ πολύ μερακλίδικα τραγούδια σου που ανέβασε κάποιος εκ των ''θαυμαστών'' σου.
Σε αντίθεση με τον αγαπητό μου Φίλο τον κ. Ευάγγελο, εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ τόσο οι ψαλμωδίες σου όσο και τα τραγούδια σου, και από καιρό είθελα να σου γράψω πως εμένα μου έκανες αυτό το κλίκ που γράφει ο Ευάγγελος.
Ανταποκρινόμενος δε και εγώ στην πρόσκληση του Βαγγέλη, επισυνάπτω το Χερουβικό 2ου ήχου που έψαλλα την Κυριακή του Ασώτου στις 15-02-2009, ενώ το Τριάδι ο ψάλλει ο Φίλος μου κ. Πολυζόπουλος Γρηγόριος.
Να είσαι καλά Χάρη!!!
Βασίλης Κιαμηλίδης, Βέροια
Φιλε Βασιλη
Μαλλον δεν διαβασες (ερμηνευσες) ''σωστα'' το μηνυμα μου , στο οποιο βεβαια αναφερθηκα ΜΟΝΟ στο συγκεκριμενο κοματι (την γαρ σην ..) και οχι σε τραγουδια ή αλλα κοματια .
Παντως σε ευχαριστω που και εσυ ανταποκριθηκες στην προτροπη μου και ανεβασες δικο σου ηχητικο .
ΥΓ : Εν καιρω θα αναφερθω πιο αναλυτικα στο νοημα της προτροπης μου αυτης .
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#22
Εντάξει, το κλίκ είναι και θέμα γούστων, και βέβαια ακουσμάτων όπως είπατε κ εσείς κ. Βαγγέλη. Στέλνω μια ακόμα ηχογράφηση από τη Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως.

Τενορ-"ΑΚΙ";;;

Χμ, φαίνεται δεν θα έχετε δει απο κοντά τον Χάρη.....
Είναι και η ηλικία (haris 1963)
 

Attachments

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#23
Επειδη το υπ αρ 18 μηνυμα μου στο παρων θεμα , μαλλον παρεξηγηθηκε απο καποιους φιλους (ειχα και σχετικα προσωπικα μηνυματα και τηλεφωνα) , δηλωνω οτι θα προσπαθησω να μην ξανακαμω κριτικη σε ηχητικα συναδελφων
μελων του φορουμ , εστω και αν την ζητανε . Επισης ανακαλω την προτροπη μου προς τα μελη του φορουμ να ανεβαζουν δικα τους ηχητικα . Φυσικα οποιος θελει μπορει να ανεβαζει , αλλα οχι επικαλουμενος , απο τωρα και στο εξης , οτι τα ανεβαζει επειδη τα ζητησα εγω .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Στην οποια κριτικη εχω καμει μεχρι τωρα σε ηχητικα συναδελφων μελων του φορουμ , δεν σημαινει οτι εγω ειμαι καλλιτερος ψαλτης απο αυτους . Καθε αλλο .
 
#24
Καλά κάνεις και τα γράφεις αυτά που γράφεις, αν δεν φάμε τις καρπαζιές απο σας τους μπαρουτοκαπνισμένους απο που θα διορθωθούμε, απο τους φάλτσους ιερείς , απο τους κόλακες πολιτικούς ή ξενέρωτους σημερινούς και χλιαρούς επιτρόπους .
Να στο πω και θεολογικά
<<ο δε μισων ελέγχους άφρων εστί>>
(Σοφ.Σολ.)
ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ
Υ.Γ
Θα ανεβάσω και δικά μου πράγματα ,
ρίξε μπαλοθιές, ρίξε κανονιές
βάρα και μη με λυπάσαι
θέλω της Κρήτης την κριτική
και όλη να θυμάστε
αν έμεινε κάτι θεϊκό στη γη
είναι μονάχα η Βυζαντινή!!!:D
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#25
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΞΑΦΗΣ-ΣΤΡΕΜΠΙΝΟΣ;31536 said:
Καλά κάνεις και τα γράφεις αυτά που γράφεις, αν δεν φάμε τις καρπαζιές απο σας τους μπαρουτοκαπνισμένους απο που θα διορθωθούμε
Δεν ξέρω αν δεν καταλαβαίνω καλά τη γλώσσα του κ. Βαγγέλη, αλλά νομίζω ότι η κριτική του ήταν πολύ θετική, και αν ήμουν στη θέση του Χάρη και δεν είχα την ταπεινοφροσύνη του, θα χαιρόμουν πολύ γι' αυτήν. Τώρα, όταν σου λένε ότι δεν είσαι ο Στανίτσας και ο Χρύσανθος, δε νομίζω ότι είναι κάτι αρνητικό.

Κι από μένα συγχαρητήρια, Χάρη!

ΥΓ Ανεβάστε, όσο έχετε καιρό, γιατί όταν ανεβάσω εγώ, θα φιμωθούν όλοι...

(Έτσι, γιατί η εβδομάδα του Σταυρού μας έδωσε λίγο κουράγιο για αστεία...)
 

pnikos

Νέο μέλος
#26
Καλά κάνεις και τα γράφεις αυτά που γράφεις, αν δεν φάμε τις καρπαζιές απο σας τους μπαρουτοκαπνισμένους απο που θα διορθωθούμε, απο τους φάλτσους ιερείς , απο τους κόλακες πολιτικούς ή ξενέρωτους σημερινούς και χλιαρούς επιτρόπους.
Να στο πω και θεολογικά
<<ο δε μισων ελέγχους άφρων εστί>>
Έχετε μεγάλο δίκιο κ. Ξάφη, με τον όρο όμως να είναι για όλους το ίδιο. Και ο κ. Μιχαλάκης όταν ξεκίνησε το θέμα "κρίσις μέλους και κριτής μέλους...", έγραψε να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.
Ενώ εδώ στο φόρουμ είδαμε κάποιους πολύ μέτριους έως κακούς ψάλτες να παίρνουν μόνιο καλές κριτικές. Δεν ήθελαν να τους κριτικάρουν σκληρότερα κι αυτούς ή μήπως υπαρχουν και λόγοι γνωριμιών, συμφερόντων κ.λ.π.;
Για το δάσκαλο μου κ. Χάρη Συμεωνίδη ξέρουν πολύ καλά όσοι έτυχε να ψάλλουν κοντά του, τι κλάσης ψάλτης είναι. Πρωτοψάλτης με κεφαλαία. Και με άλλα που μπορεί να μη φαίνονται και τόσο στην ηχογράφηση. Ηγεμονικότητα στο αναλόγιο, λαμπερή και καθαρή φωνή που από κοντά εντυπωσιάζει, άνεση σε όλους τους τόνους.
Βέβαια δε θα μειωθεί η αξία του δασκάλου μου, αν πάρει και καμια αρνητική κριτική, αλλά καθένας έχει και μια ιστορία που οφείλουν όλοι να σέβονται. Αλλιώς να αρχίσουμε για όλους να γράφουμε και τα καλά αλλά και τα κακά τους.
Παπαδόπουλος Νίκος
 

asma

Αντώνης Φάνης
#27
Πολύ καλός ψάλτης ο κ. Συμεωνίδης (ύφος, έκταση, όγκο φωνής, κλπ., στοιχεία που αναφέρθηκαν και στα παραπάνω μηνύματα). Εμένα όμως μ' αρέσει πιο πολύ ο πανηγυρικός (ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΣ) τόνος που βγάζει στο ψάλσιμό του. Χαίρομαι να τον ακούω (ειδικά σε κλασσικά μαθήματα, π.χ. Την γαρ σην μήτραν). Ο Θεός να τον έχει καλά.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#28
Αγαπητοί φίλοι,

Επειδή κανείς δεν ανεβάζει τίποτε δικό του Μεγαλοβδομαδιάτικο, και καθώς είμαι γνωστός για το θάρρος (θράσος?) μου, ανεβάζω τρία ωραιότατα μαθήματα. Βέβαια το ένα ανέβηκε κι από Φιρφιρή οπότε ή αγνοήστε το, ή αν το κατεβάσετε παρακαλώ μην σκεφτείτε να αρχίσετε τις συγκρίσεις. :eek:

Πάντως εμείς 2:00 βγήκαμε κι είπα κι ένα Αργό Χριστός Ανέστη, κι ένα χορταστικό "Ο Άγγελος εβόα..." του Στανίτσα στο "Εξαιρέτως". Είχαμε και 20 λεπτά Θεία Κοινωνία (200 κάτι άτομα παρακαλώ!!)
 

Attachments

p.Ioakeim

Νέο μέλος
#29
Αγαπητέ Χάρη να σε έχει ο Θεός πάντα καλά.

Είσαι πολύ τυχερός για το τάλαντο που σου έχει δώσει.

Να Τον ευχαριστείς κάθε μέρα.

Όσο για το Τρισάγιο που έχεις πει σε βαρύ ήχο φθορικό είναι καταπληκτικό.

π. Ιωακείμ
 

p.Ioakeim

Νέο μέλος
#30
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι και αν μπορείς να μου απαντήσεις.

Εάν σου στείλω ένα κείμενο του Πρίγγου, ένα Χερουβικό σε β' ήχο, θα μπορούσες
με κάποιον τρόπο να το ηχογραφήσεις και να μου το στείλεις;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
π. Ιωακείμ

Υ.Γ. Αν θέλεις και μπορείς να μου απαντήσεις, το e-mail μου είναι ioakeims@yahoo.com
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#31
Με πολλή χαρά σας μεταφέρω έναν διάλογο που έγινε σήμερα το πρωί μετα την εκκλησία. Συζητούσα σε φιλικό κλίμα με κάποιους κυρίους, μεσήλικες έως ηλικιωμένους, και ανάμεσα σε άλλα πήγε η κουβέντα σε ψάλτες και ψαλτική. Αφού είπαν μερικοί τις απόψεις τους, εμπειρικές και μη, ένας από την παρέα, γύρω στα 75 (πατέρας 6 παιδιών και παππούς 13 εγγονιών) άνθρωπος βαθιάς πίστης αλλά και σωστής παιδείας και πολύ αγαπητός μου, είπε το εξής: "αυτά που λέτε δεν είναι τίποτα: εγώ ήμουνα στη Θεσσαλονίκη αυτή τη βδομάδα (στην κόρη του) και πήγα σε μια εκκλησία που είχε έναν ψάλτη...αηδόνι πραγματικό (με πολλή έμφαση). Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι!".
Α, λέω στην Αγία Σοφία μήπως πήγατε; (να δείξω κι εγώ ότι μπορώ να μαντεύω). "Όχι", λέει "στον προφήτη Ηλία, στην Άνω Πόλη. Άλλο να σας λέω κι άλλο να τ' ακούτε. Οι Αθηναίοι τίποτα δεν είναι μπροστά του....."

Υπάρχει και συνέχεια σε ΠΜ, ακατάλληλη για ψαλτολογιακούς...ανηλίκους.

Το πόσο χάρηκα δεν λέγεται! Κρίμα που δεν ήξερα ότι θα πήγαινε, για να στείλω χαιρετίσματα.

Συγχαρητήρια Χάρη! Δεν το λέω για να σου βάλω εγωισμό, αλλά για να υπηρετήσεις ακόμα πιο ένθερμα το τάλαντο που ο Θεός σου χάρισε τόσο απλόχερα!
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#32
Ἀπό τὸν κώδικα ΕΒΕ ΜΠΤ 704 τῶν μεταγραφῶν τοῦ Χουρμουζίου, ἡ πανέμορφη δοξολογία αυτὴ εἶναι ἔνα "μισοθαμμένο διαμαντάκι", τὸ ὁποῖο ἐλπίζω μὲ τὴ δουλειὰ μου αὐτὴ νά περάσῃ λίγο-λίγο στὸ σύγχρονο ρεπερτόριο τῶν ἱεροψαλτῶν (τῶν μελῶν τοῦ φόρουμ ἀρχικά).

Δουλεύει κυρίως στό σκληρὸ χρῶμα (στὸν πλάγιο τοῦ Β') χρησιμοποιῶντας ὅμως μᾶλλον κάπως μαλακώτερα διαστήματα, ὅπως αὐτή σὲ Β' ἦχο τοῦ Ἰακώβου Πρωτοψάλτου. Ἐδῶ βρίσκεται καὶ τὸ δακτυλογραφημένο ἀπὸ ἐμένα στὸν Μελωδὸ, κείμενο τῆς δοξολογίας αὐτῆς, γιὰ νὰ τὸ ψάλουν αὔριο, ὅσοι συνάδελφοι βάζουν άργὴ δοξολογία καὶ στὸν ἦχο τῆς Κυριακῆς.


 

Attachments

Last edited:
#34
Ἀπό τὸν κώδικα ΕΒΕ .......εἶναι ἔνα "μισοθαμμένο διαμαντάκι", τὸ ὁποῖο ἐλπίζω μὲ τὴ δουλειὰ μου αὐτὴ νά περάσῃ λίγο-λίγο στὸ σύγχρονο ρεπερτόριο τῶν ἱεροψαλτῶν (τῶν μελῶν τοῦ φόρουμ ἀρχικά).....


...θα προσπαθήσουμε αγαπητέ Χάρη....θα προσπαθήσουμε....

σε ευχαριστούμε πολύ...
 
#35
Μπράβο μακεδόνα ....

....στον ισοκράτη έχεις βάλει στοιχεία της φωνής σου η μου φαίνεται
κι αν ναι για πές μας τα κόλπα !

Σε συγχαίρω για την προσφορά σου στο φόρουμ...
πραγματικα διαμάντι ,αλλα κι ''αυτός ο Πατρών'' ακόμα μεγαλύτερο!
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#37
Ἀπό τὸν κώδικα ΕΒΕ ΜΠΤ 704 τῶν μεταγραφῶν τοῦ Χουρμουζίου, ἡ πανέμορφη δοξολογία αυτὴ εἶναι ἔνα "μισοθαμμένο διαμαντάκι", τὸ ὁποῖο ἐλπίζω μὲ τὴ δουλειὰ μου αὐτὴ νά περάσῃ λίγο-λίγο στὸ σύγχρονο ρεπερτόριο τῶν ἱεροψαλτῶν (τῶν μελῶν τοῦ φόρουμ ἀρχικά).

Δουλεύει κυρίως στό σκληρὸ χρῶμα (στὸν πλάγιο τοῦ Β') χρησιμοποιῶντας ὅμως μᾶλλον κάπως μαλακώτερα διαστήματα, ὅπως αὐτή σὲ Β' ἦχο τοῦ Ἰακώβου Πρωτοψάλτου. Ἐδῶ βρίσκεται καὶ τὸ δακτυλογραφημένο ἀπὸ ἐμένα στὸν Μελωδὸ, κείμενο τῆς δοξολογίας αὐτῆς, γιὰ νὰ τὸ ψάλουν αὔριο, ὅσοι συνάδελφοι βάζουν άργὴ δοξολογία καὶ στὸν ἦχο τῆς Κυριακῆς.


Ἐξαίρετο μάθημα φίλε Χάρη. Πάντα μερακλῆς καὶ ἀπόλαυση τὸ ἄκουσμά σου. Ψαλτικὸ ὕφος ὑποδειγματικό, χωρὶς ἐπιτήδευση καὶ «στημένες» ἑρμηνεῖες τῶν σημείων, μόνο συνεχὴς ροὴ ἀπὸ καρδίας ἀνθρώπου. Καλοφωνία πραγματική.

ΥΓ. Ἄντε νὰ μάθουμε καὶ μεῖς καμιὰ ὅμοια διφωνία. Καλὴ ἡ θεωρία ἀλλὰ ἡ πράξη δὲν συγκρίνεται.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#38
Ἀφοῦ εὐχαριστήσω, ὅλους τοὺς φίλους γιὰ τὰ καλὰ τους λόγια (καὶ αὐτὰ ποὺ ἔλαβα μὲ ΠΜ), νὰ δώσω μερικὲς διευκρινίσεις, σὲ αὐτὰ πού ρωτήθηκαν-εἰπώθηκαν
....στον ισοκράτη έχεις βάλει στοιχεία της φωνής σου η μου φαίνεται
κι αν ναι για πές μας τα κόλπα !
ΥΓ. Ἄντε νὰ μάθουμε καὶ μεῖς καμιὰ ὅμοια διφωνία. Καλὴ ἡ θεωρία ἀλλὰ ἡ πράξη δὲν συγκρίνεται.
Τὴν ὅλη δουλειὰ τὴν ξεκίνησα τὴν Πέμπτη τὸ βράδυ. Ἡ ἀποκωδικοποίηση καὶ δακτυλογράφηση μοῦ πῆρε γύρω στὶς 5 ὧρες σὲ δύο δόσεις καὶ τελείωσε τὴν Παρασκευὴ τὸ μεσημέρι. Τὸ ἴδιο ἀπόγευμα ἔκανα τήν ἠχογράφηση στὴν ἐκκλησία, μὲ τὸ γνωστὸ μηχανηματάκι μου, ποὺ μοῦ πῆρε συνολικὰ γύρω στὴ μιὰ ὥρα καθὼς ἔψαλα τοῦς 10 στίχους ἀπὸ 2-3 φορὲς τὸν καθένα. Ἔγραψα καὶ τοὺς φθόγγους τῶν ἰσοκρατημάτων ΒΟΥ, ΚΕ, ΖΩ, ΝΗ, ΠΑ, σὲ ἀρχειάκια τῶν 8-10 δευτερολέπτων.

Τὸ ἴδιο βράδυ ξεκίνησα τὸ μοντάρισμα στὸ
Adobe Audition, ὅπως ἤδη εἶπα, ὅπου ἀφοῦ διάλεξα ποιὰ ἐγγραφὴ θὰ κρατήσω γιὰ τὸν κάθε στῖχο, ἔβαζα μία-μία τὶς ἠχογραφήσεις στὸ multitrack mode καὶ πρόσθετα ἀπὸ κάτω τὰ ἰσοκρατήματα, διορθώνοντας τὶς μεταξὺ τους ἐντάσεις. Ὅταν τελείωνε αὐτὴ ἡ δουλειὰ, γιὰ κάθε στῖχο ἔκανα Audio Mixdown καὶ τὸν ἔσωζα χωριστὰ σὲ mp3. Καὶ τέλος, ἕνωσα ὅλους τοὺς στίχους στὸ τελικὸ ἀρχεῖο. Αὐτό πῆρε συνολικὰ ἄλλες 6 ὧρες, σὲ δύο δόσεις. Σύνολο 12 ὦρες ἐντατικῆς ἐργασίας, ἀλλὰ σᾶς διαβεβαιῶ: ἄξιζε τὸν κόπο μὲ τὸ παραπάνω.

Χαραλάμπης
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#39
Ἀφοῦ εὐχαριστήσω, ὅλους τοὺς φίλους γιὰ τὰ καλὰ τους λόγια (καὶ αὐτὰ ποὺ ἔλαβα μὲ ΠΜ), νὰ δώσω μερικὲς διευκρινίσεις, σὲ αὐτὰ πού ρωτήθηκαν-εἰπώθηκαν



Τὴν ὅλη δουλειὰ τὴν ξεκίνησα τὴν Πέμπτη τὸ βράδυ. Ἡ ἀποκωδικοποίηση καὶ δακτυλογράφηση μοῦ πῆρε γύρω στὶς 5 ὧρες σὲ δύο δόσεις καὶ τελείωσε τὴν Παρασκευὴ τὸ μεσημέρι. Τὸ ἴδιο ἀπόγευμα ἔκανα τήν ἠχογράφηση στὴν ἐκκλησία, μὲ τὸ γνωστὸ μηχανηματάκι μου, ποὺ μοῦ πῆρε συνολικὰ γύρω στὴ μιὰ ὥρα καθὼς ἔψαλα τοῦς 10 στίχους ἀπὸ 2-3 φορὲς τὸν καθένα. Ἔγραψα καὶ τοὺς φθόγγους τῶν ἰσοκρατημάτων ΒΟΥ, ΚΕ, ΖΩ, ΝΗ, ΠΑ, σὲ ἀρχειάκια τῶν 8-10 δευτερολέπτων.

Τὸ ἴδιο βράδυ ξεκίνησα τὸ μοντάρισμα στὸ
Adobe Audition, ὅπως ἤδη εἶπα, ὅπου ἀφοῦ διάλεξα ποιὰ ἐγγραφὴ θὰ κρατήσω γιὰ τὸν κάθε στῖχο, ἔβαζα μία-μία τὶς ἠχογραφήσεις στὸ multitrack mode καὶ πρόσθετα ἀπὸ κάτω τὰ ἰσοκρατήματα, διορθώνοντας τὶς μεταξὺ τους ἐντάσεις. Ὅταν τελείωνε αὐτὴ ἡ δουλειὰ, γιὰ κάθε στῖχο ἔκανα Audio Mixdown καὶ τὸν ἔσωζα χωριστὰ σὲ mp3. Καὶ τέλος, ἕνωσα ὅλους τοὺς στίχους στὸ τελικὸ ἀρχεῖο. Αὐτό πῆρε συνολικὰ ἄλλες 6 ὧρες, σὲ δύο δόσεις. Σύνολο 12 ὦρες ἐντατικῆς ἐργασίας, ἀλλὰ σᾶς διαβεβαιῶ: ἄξιζε τὸν κόπο μὲ τὸ παραπάνω.

Χαραλάμπης
Συγχαρητηρια . Να εισαι καλα και να μας χαριζεις παντα παρομοια .
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#40
Αν γινόμουν ποτέ βιογράφος του Χάρη Συμεωνίδη στο κεφάλαιο "Πηγές και Επιδράσεις" θα χώριζα τρεις ενότητες με χρονολογική σειρά, κατά την εκτίμησή μου (αν και μπορεί να πέφτω έξω στη σειρά, αλλά μόνο εκεί):
1. παραδοσιακό τραγούδι
2. Στανίτσας
3. Άγιο Όρος​
 
Top