Κοίταξε Αντώνη, αν νομίζεις οτι το γεγονός πως ήπιαμε ένα κρασάκι μαζί, σου δίνει το δικαίωμα να απαξιώνεις τις εργασίες μου (για τις οποίες έχω ξοδέψει άπειρο χρόνο και ιδρώτα), ακόμα και με αυτό το τάχαμου χιούμορ, πλανάσαι πλάνην οικτράν.
Όπως και στο θέμα των υπερβολικών αναλύσεων, έτσι και με τις έλξεις, τα πράγματα στις (καποιες ισως όχι όλες) χορωδιακές παρουσιάσεις του Καρά, αλλά πολύ περισσότερο της ελβυχ, είναι ...παρατραβηγμένα. Μπορείς να ψάχνεις με το μικροσκόπιο για μια ίσως φορά σε συνψαλμωδία με τον Πρίγγο ή με ...παιδάκια για ν' ακούσετε την δίγραμμη (ή την τρίγραμμη) στον Γα από τον Ναυπλιώτη, αλλά όπως τον έχω μετρήσει στις πλείστες φορές (και παρουσίασα στο προηγούμενο συνέδριο του ΙΒΜ) εκτελεί την κλασική έλξη, που κάνει τον μείζονα τονο ελάσσονα, ήτοι 2/72 μόρια (άντε και 3/72 για τον χρυσανθινό ελάσσονα). Όπως ακριβώς περιγράφουν οι Αφθονίδης-Ducoudray δηλαδή τις έλξεις. Από εκεί ως τα ευρωπαϊκα ημιτόνια στο διάστημα Γα-Δι που κατα κόρον ακούγεται στην ελβυχ, υπάρχει ...αβυσσαλέα απόσταση, τελεία και παύλα, εγώ βαρέθηκα να επανέρχομαι.
Κι εγώ, αλλά επειδή πολλοί ακούνε ότι ΘΕΛΟΥΝ να ακούσουν (χώρια οι κουφοί), καλό είναι να βλέπεις και καμιά φασματογράφηση!
Και εδώ έχετε απαντηθεί πολλάκις: δεν δημιουργήθηκε από τον Ψάχο κανένα ρεύμα, που να έχει έρθει σε κόντρα με όλη την παράδοση. Ο μαθητής του (και εις εκ των δασκαλων μου) αείμνηστος άρχοντας Σουρλαντζής έψαλλε ως προς τα διαστήματα, παραδοσιακότατα!
Κι ακόμα δεν μιλήσαμε ούτε καν για τον χρόνο στην "ερμηνευτικά τέλεια"
D
) ελβυχ...
Χς