Περί υψιφωνίας και τοποθέτησης φωνής (με αφορμή εκτέλεση μακ. άρχ. Δ. Σουρλαντζή)

Εάν μπορείς το κάνεις και εσύ, εάν όχι απλά ακούς! Δικαιολογίες του στυλ που παίρνεις, αγαπητέ συνάδελφε, δεν ισχύουν. Ή το έχεις το θέμα φωνής και τεχνικής κατάρτισης ή δεν το έχεις. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Αφήστε μας να απολαύσουμε εμείς χωρίς τα προσωπικά σχόλια σας. :mad:

Δεν το κατάλαβα το σχόλιο σας. Σας εμπόδισε η άποψη μου να απολαύσετε τη συγκεκριμένη ηχογράφηση?
Το ζητούμενο ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, κ. Ελευθεριάδη, είναι να μην κάνω το ίδιο, τουλάχιστον ως προς το θέμα της τονικής του μαθήματος και φυσικά επιμένω ότι για το καλό όλων μας οι υπερβολές πρέπει να τονίζονται, να συζητούνται και να αναλύονται ΠΑΝΤΑ με νηφάλια σκέψη και χωρίς δογματισμούς!!.
Ο χώρος εδώ, είναι ελεύθερος προς τους απανταχού συναδέλφους να καταθέτουν την άποψη τους, πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς να θίγεται η υπόληψη και το κύρος κανενός συναδέλφου. Αν επιθυμείτε, τις δικές μου απόψεις μπορείτε να μην τις διαβάζετε.
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Κε Γιωργο,νομιζω οτι ο κος Μιχελουδακης,σας εχει δωσει επ'ακριβη απαντηση που εξηγει την απορια σας....
Και στην τελικη,εναν ανθρωπο με τετοιο χαρισμα,πως ειναι δυνατον να τον ''πνιξεις'' επιβαλοντας του,τη βαση που θα παρει;
Επισης,αν καταλαβα καλα,αναφερατε οτι ειστε και εσεις σχετικα υψιφωνος και μπραβο σας....
Και σας ρωτω,σε εσας,εχουν υποδειξει αλλοι,με ποια βαση θα ξεκινησετε ενα μελος;

(Υποψην αλλο πραγμα η αποδοση εκτος Ναου και αλλο εντος....):wink:
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Δεν το κατάλαβα το σχόλιο σας. Σας εμπόδισε η άποψη μου να απολαύσετε τη συγκεκριμένη ηχογράφηση?
Το ζητούμενο ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, κ. Ελευθεριάδη, είναι να μην κάνω το ίδιο, τουλάχιστον ως προς το θέμα της τονικής του μαθήματος και φυσικά επιμένω ότι για το καλό όλων μας οι υπερβολές πρέπει να τονίζονται, να συζητούνται και να αναλύονται ΠΑΝΤΑ με νηφάλια σκέψη και χωρίς δογματισμούς!!.
Ο χώρος εδώ, είναι ελεύθερος προς τους απανταχού συναδέλφους να καταθέτουν την άποψη τους, πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς να θίγεται η υπόληψη και το κύρος κανενός συναδέλφου. Αν επιθυμείτε, τις δικές μου απόψεις μπορείτε να μην τις διαβάζετε.

Θέλετε να μας πείσετε ότι η άποψη δεν έθιξε τον μεγάλο αυτό δάσκαλο. Ποιοί είμαστε εμείς που θα πούμε έστω και την αποψή μας για κάποιο δάσκαλο και μάλιστα με τόσες μεγάλες περγαμηνές και ιστορία? Λίγο σεβασμός πρέπει να υπάρχει απέναντι σε δασκάλους τουλάχιστο! Τις απόψεις σας να τις κρατήσετε για τον εαυτό σας. Γίναμε και εμείς ψάλτες τώρα και αποκτήσαμε και άποψη. Συγνώμη για τον τρόπο που μιλάω, αλλά μερικές φορές δεν μπορούμε να κρατήσουμε με τίποτε το στόμα μας κλειστό χωρίς να σχολιάσουμε αρνητικά. Πάντα οι άλλοι είναι χειρότεροι από τον εαυτό μας! Έλεος!
 

OPTINA1969

Μέλος
ΦΥΣΙΚΑ και θα μπούμε στο τρυπάκι τι είναι και τι δεν είναι υπερβολή!!.
Φαίνεται αγαπητοί συνάδελφοι πως δεν γίνετε γενικότερα κατανοητή η τοποθέτησή μου Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ!!..Ως πιστός δεν θα μου άρεσε να έμπαινα σε ένα ναό ήσυχος-ήσυχος την Κυριακή το πρωί και να ακούω ένα συνάδελφο να φωνάζει, χωρίς μέτρο!!. Λείπει η οφειλόμενη κατανυκτικότητα.
Αγαπητέ Γιώργο, δεν ισχύει τίποτα από τα όσα λες....Συνέψαλλα πάμπολες φορές με τον αείμνηστο και δάσκαλο μου και ουδέποτε απεκόμισε κανείς από το εκκλησίασμα ούτε "επίδειξη" ούτε οτιδήποτε άλλο τέτοιο...Μπορούμε να τα πούμε και από κοντά αν θες σε κανένα μηνα περίπου που θα βρίσκομαι για διακοπές στο Βόλο με την οικογένειά μου (Ν.Ιωνία) σε κάποιο στέκι με τα ανάλογα και παρέα με τους φίλους Κ.Καραγκούνη και Β.Παυλίδη...Τυγχάνω μαθητής και του Εμ.Χατζημάρκου(Αθήνα 1980 κ.ε) .Καλό θα είναι εκεί που κάποιοι έφθασαν με τόσο τάλαντο και κόπο να μην τους κατεβάζουμε τόσο εύκολα για να μην εκτιθέμεθα και εμείς...
Με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπό σου...
Νεκτάριος Αδάμ
Υ.Γ. Θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά...
Υ.Γ.2. Πώς είναι στην υγεία του στ' αλήθεια ο Πρωτοψάλτης σου;
 
Θέλετε να μας πείσετε ότι η άποψη δεν έθιξε τον μεγάλο αυτό δάσκαλο. Ποιοί είμαστε εμείς που θα πούμε έστω και την αποψή μας για κάποιο δάσκαλο και μάλιστα με τόσες μεγάλες περγαμηνές και ιστορία? Λίγο σεβασμός πρέπει να υπάρχει απέναντι σε δασκάλους τουλάχιστο! Τις απόψεις σας να τις κρατήσετε για τον εαυτό σας. Γίναμε και εμείς ψάλτες τώρα και αποκτήσαμε και άποψη. Συγνώμη για τον τρόπο που μιλάω, αλλά μερικές φορές δεν μπορούμε να κρατήσουμε με τίποτε το στόμα μας κλειστό χωρίς να σχολιάσουμε αρνητικά. Πάντα οι άλλοι είναι χειρότεροι από τον εαυτό μας! Έλεος!

Δεν πρόκειται να συνεχίσω μαζί σας κ. Ελευθεριάδη και σας το λέω για τελευταία φορά, ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ.
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Δεν πρόκειται να συνεχίσω μαζί σας κ. Ελευθεριάδη και σας το λέω για τελευταία φορά, ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ.

Δεκτός και σεβαστός ο προβληματισμός σας, αλλά καλύτερα να τον κάνετε από μέσα σας. ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.
 
Αγαπητέ Γιώργο, δεν ισχύει τίποτα από τα όσα λες....Συνέψαλλα πάμπολες φορές με τον αείμνηστο και δάσκαλο μου και ουδέποτε απεκόμισε κανείς από το εκκλησίασμα ούτε "επίδειξη" ούτε οτιδήποτε άλλο τέτοιο...Μπορούμε να τα πούμε και από κοντά αν θες σε κανένα μηνα περίπου που θα βρίσκομαι για διακοπές στο Βόλο με την οικογένειά μου (Ν.Ιωνία) σε κάποιο στέκι με τα ανάλογα και παρέα με τους φίλους Κ.Καραγκούνη και Β.Παυλίδη...Τυγχάνω μαθητής και του Εμ.Χατζημάρκου(Αθήνα 1980 κ.ε) .Καλό θα είναι εκεί που κάποιοι έφθασαν με τόσο τάλαντο και κόπο να μην τους κατεβάζουμε τόσο εύκολα για να μην εκτιθέμεθα και εμείς...
Με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπό σου...
Νεκτάριος Αδάμ
Υ.Γ. Θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά...
Υ.Γ.2. Πώς είναι στην υγεία του στ' αλήθεια ο Πρωτοψάλτης σου;

Καλησπέρα κ. Αδάμ
Νομίζω πως εδώ υπάρχει μια παρεξήγηση την οποία εγώ προσωπικά εξήγησα και παραπάνω. Η άποψη μου έτυχε να κατατεθεί σε συνάρτηση με την συγκεκριμένη ηχογράφηση και δεν αφορά τον συγκεκριμένο δάσκαλο. Είναι θέμα προσωπικής αισθητικής. Δεν κατεβάζω, ούτε απομυθοποιώ κάποιον ερμηνευτή.

Υ.Γ. Ήμασταν με τον Κώστα, πριν καμιά ώρα χωρίσαμε..φυσικά και να τα πούμε από κοντά!!
Υ.Γ 'Άγιο είχε!!!. Την Κυριακή των Αγίων Πατέρων επέστρεψε κανονικά στα καθήκοντα του.
 
Δεκτός και σεβαστός ο προβληματισμός σας, αλλά καλύτερα να τον κάνετε από μέσα σας. ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.
Σας απάντησα..αν δεν καταλάβατε κάτι σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα το τηλ. μου...ίσως δια ζώσης να γίνω ποιό κατανοητός!!
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Σας απάντησα..αν δεν καταλάβατε κάτι σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα το τηλ. μου...ίσως δια ζώσης να γίνω ποιό κατανοητός!!

Γίνατε πολύ κατανοητός.Είστε και εσείς υψίφωνος, κατέχετε καλύτερα την ΒΜ και γιαυτό το λόγο κρίνετε τον παππού σας. Με άλλα λόγια η αλεπού 100, το αλεπουδάκι 110.
Ας είμαστε λίγο ποιό νορμάλ στις κρίσεις μας και ιδιαίτερα στους δασκάλους. Πρέπει να νιώθετε κάπως για να μπορείτε α εκφέρετε γνώμη/κρίση για τον αείμνηστο Σουρλαντζή.
Αυτά είναι τα χάλια μας!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Αντωνης Μιχελουδακης;115489 said:
Για να μην αναλώνεστε σε κρίσεις ακούστε και την άποψη του ιδίου του δασκάλου και θα καταλάβετε την γνώση του περί της ψαλτικής αλλά και το μερακλίδικο της φύσης του.Καταρχήν αυτή η ηχογράφηση έγινε σε ένα αμφιθέατρο της εκκλησιαστικής ακαδημίας στην Θεσσαλονίκη.Μου έλεγε λοιπόν:Μου είπαν τα παιδιά (οι μαθητές του) να ψάλλω επιδεικνύοντας το φωνητικό μου χάρισμα σε ένα διάλειμμα και γω το έκανα για να μην δυσαρεστήσω την ομήγυρη όμως, συνέχιζε, αυτό δεν είναι ψαλτική αλλά οι δυνατότητες της φωνής μου και στην εκκλησία δεν ψάλλουμε έτσι αλλά μετρημένα.Ακου τα σε στιγμές χαλάρωσης, μου έλεγε, αλλά όχι για να μαθεις τα μαθήματα.Αυτός ήταν ο δάσκαλος κάτι που το αποδείκνυε και το ψαλσιμό του στις εκκλησίες -τουλάχιστον εκτός πανηγύρεων- και κυρίως τα γραπτά του.Ευχαριστώ και πάντα γειά
Επιβεβαιώνω πως ο άνθρωπος που μου έδωσε την ηχογράφηση αυτή μου είπε πως ο δάσκαλος τόνιζε πως την πραγματοποίησε μόνο για να επιδείξει τις δυνατότητές του. Ο ίδιος έλεγε πως δεν είναι εκκλησιαστική εκτέλεση.

Τώρα, το ότι κάποιοι παριστάνουν τους υπερμάχους του Σουρλαντζή στην εκτέλεση αυτή θεωρώντας την εκκλησιαστική, παραθεωρώντας την κρίση του ίδιου του δασκάλου που κατατέθηκε στο παραπάνω μήνυμα, είναι κατανοητό απολύτως. Θέλουν να βάλουν τον δάσκαλο σαν επιπλέον τεκμύριο για τον ασύδοτο τρόπο ψαλσίματος που υποστηρίζουν, με τραγουδιστικές αναλύσεις και υψηλές βάσεις.

Ο Σουρλαντζής όμως, όπως μου είπε μαθητής του, προτιμούσε να μην κάνει πολλές αναλύσεις, παρ' όλο που ήξερε, για να μην παίρνουν θάρρος οι μαθητές του και αυθαιρετούν. Εκείνος ήξερε πολλές αναλύσεις που προκύπτουν από την ενέργεια των σημαδιών και μόνο, δηλαδή δεν έλεγε ποτέ πράγματα αστήρικτα και μεμφόταν αυτούς που έλεγαν.
 
Last edited:

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Επιβεβαιώνω πως ο άνθρωπος που μου έδωσε την ηχογράφηση αυτή μου είπε πως ο δάσκαλος τόνιζε πως την πραγματοποίησε μόνο για να επιδείξει τις δυνατότητές του. Ο ίδιος έλεγε πως δεν είναι εκκλησιαστική εκτέλεση.

Τώρα, το ότι κάποιοι παριστάνουν τους υπερμάχους του Σουρλαντζή στην εκτέλεση αυτή θεωρώντας την εκκλησιαστική, παραθεωρώντας την κρίση του ίδιου του δασκάλου που κατατέθηκε στο παραπάνω μήνυμα, είναι κατανοητό απολύτως. Θέλουν να βάλουν τον δάσκαλο σαν επιπλέον τεκμύριο για τον ασύδοτο τρόπο ψαλσίματος που υποστηρίζουν, με τραγουδιστικές αναλύσεις και υψηλές βάσεις.

Ο Σουρλαντζής όμως, όπως μου είπε μαθητής του, προτιμούσε να μην κάνει πολλές αναλύσεις, παρ' όλο που ήξερε, για να μην παίρνουν θάρρος οι μαθητές του και αυθαιρετούν. Εκείνος ήξερε πολλές αναλύσεις που προκύπτουν από την ενέργεια των σημαδιών και μόνο, δηλαδή δεν έλεγε ποτέ πράγματα αστήρικτα και μεμφόταν αυτούς που έλεγαν.

ο Σουρλαντζής μπορεί να έλεγε όπως το ήθελε, όποτε το ήθελε γιατί απλά ήτανε δάσκαλος. και ικανότητες είχε και έπρεπε να μας τις αφήσει και έπρεπε να τα πεί όπως αυτός νόμιζε, άλλοστε η φωνή του τον βοηθούσε.
Τα υπόλοιπα περί τραγουδιστικών αναλύσεων από τους μετέπειτα είναι λίγο παρατραβηγμένο.
 
Επιβεβαιώνω πως ο άνθρωπος που μου έδωσε την ηχογράφηση αυτή μου είπε πως ο δάσκαλος τόνιζε πως την πραγματοποίησε μόνο για να επιδείξει τις δυνατότητές του. Ο ίδιος έλεγε πως δεν είναι εκκλησιαστική εκτέλεση.

Τώρα, το ότι κάποιοι παριστάνουν τους υπερμάχους του Σουρλαντζή στην εκτέλεση αυτή θεωρώντας την εκκλησιαστική, παραθεωρώντας την κρίση του ίδιου του δασκάλου που κατατέθηκε στο παραπάνω μήνυμα, είναι κατανοητό απολύτως. Θέλουν να βάλουν τον δάσκαλο σαν επιπλέον τεκμύριο για τον ασύδοτο τρόπο ψαλσίματος που υποστηρίζουν, με τραγουδιστικές αναλύσεις και υψηλές βάσεις.

Ο Σουρλαντζής όμως, όπως μου είπε μαθητής του, προτιμούσε να μην κάνει πολλές αναλύσεις, παρ' όλο που ήξερε, για να μην παίρνουν θάρρος οι μαθητές του και αυθαιρετούν. Εκείνος ήξερε πολλές αναλύσεις που προκύπτουν από την ενέργεια των σημαδιών και μόνο, δηλαδή δεν έλεγε ποτέ πράγματα αστήρικτα και μεμφόταν αυτούς που έλεγαν.

Νομίζω πως η συγκεκριμένη ιστορική λεπτομέρεια βάζει τα πράγματα σε μια τάξη. Όσο για την άποψη σας, αγαπητέ συνάδελφε, απλά την προσυπογράφω!!.
 

Shota

Παλαιό Μέλος
Επιβεβαιώνω πως ο άνθρωπος που μου έδωσε την ηχογράφηση αυτή μου είπε πως ο δάσκαλος τόνιζε πως την πραγματοποίησε μόνο για να επιδείξει τις δυνατότητές του. Ο ίδιος έλεγε πως δεν είναι εκκλησιαστική εκτέλεση.

Τώρα, το ότι κάποιοι παριστάνουν τους υπερμάχους του Σουρλαντζή στην εκτέλεση αυτή θεωρώντας την εκκλησιαστική, παραθεωρώντας την κρίση του ίδιου του δασκάλου που κατατέθηκε στο παραπάνω μήνυμα, είναι κατανοητό απολύτως. Θέλουν να βάλουν τον δάσκαλο σαν επιπλέον τεκμύριο για τον ασύδοτο τρόπο ψαλσίματος που υποστηρίζουν, με τραγουδιστικές αναλύσεις και υψηλές βάσεις.

Τώρα μερικοί θα πουν πως δεν ξέρει ο ίδιος τι λέει :D (από εδώ).
 

Attachments

  • Sourlantzis_DynamisB_Comments.zip
    2.1 MB · Views: 78
Τώρα μερικοί θα πουν πως δεν ξέρει ο ίδιος τι λέει :D (από εδώ).

Φυσικά και ξέρει!!. Εμένα με κάλυψε ο αείμνηστος δάσκαλος καθότι εξαρχής τοποθετήθηκα σε αυτόν τον διάλογο ΞΕΚΑΘΑΡΑ με την ίδια ακριβώς άποψη. ΌΤΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΛΛΕΙ ΕΝΤΟΣ ΝΑΟΥ.Ο αγαπητός, εκ Λονδίνου, συνάδελφος δεν ξέρω αν επιμένει ακόμα να έχει κάποια αντίρρηση.
:D
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Φυσικά και ξέρει!!. Εμένα με κάλυψε ο αείμνηστος δάσκαλος καθότι εξαρχής τοποθετήθηκα σε αυτόν τον διάλογο ΞΕΚΑΘΑΡΑ με την ίδια ακριβώς άποψη. ΌΤΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΛΛΕΙ ΕΝΤΟΣ ΝΑΟΥ.Ο αγαπητός, εκ Λονδίνου, συνάδελφος δεν ξέρω αν επιμένει ακόμα να έχει κάποια αντίρρηση.
:D

Κοιτάξτε το εάν το είπε μέσα ή έξω από το ναό δεν έχει και πολύ σημασία, σημασία έχει ότι το είπε και πολύ καλά έκανε γιατί και την πείρα είχε και το λαρύγγι σε αντίθεση με άλλους. Άλλο παράδειγμα είναι και http://analogion.com/forum/showpost.php?p=573&postcount=1 το οποίο από ότι ακούγετε μάλλον σε ναό το είπε. Το θέμα δεν είναι τί λέει ο δάσκαλοσ, το θέμα είναι ότι εμείς εκφέρουμε γνώμη για τον δάσκαλο. Τόσο τεράστιοι είμαστε!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Όχι. Από την ίδια ηχογράφηση είναι. Ανέβηκε εδώ. Έχει λίγα ακόμη μέλη από τα ανεβασμένα. Είναι η συνηθέστερη ηχογράφηση του δασκάλου.
 
Κοιτάξτε το εάν το είπε μέσα ή έξω από το ναό δεν έχει και πολύ σημασία

Φυσικά και έχει!!. Άλλωστε και ο ίδιος στην ηχογράφηση του το υποστηρίζει ξεκάθαρα....ΕΚΕΙ ΚΑΝΩ ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ!!..Η τέχνη μας κ. Ελευθεριάδη είναι μοναδική και σαφώς, έχει κάποιους κανόνες. Ένας από αυτούς, τον οποίο επιμένετε να αγνοείτε, είναι ότι αλλιώς ψάλλουμε για πιθανή φωνητική επίδειξη και αλλιώς εντός του Ι. ναού. Είναι άλλα τα δεδομένα και φυσικά το ζητούμενο στη μία περίπτωση και άλλα στην άλλη.
Και τέλος και για τελευταία φορά!!..δεν πρόσβαλε κάνεις τον δάσκαλο ούτε και την μνήμη του, πόσο μάλλον εγώ!!. Προβληματιστήκαμε σε ένα θέμα, ο δάσκαλος το ξεκαθάρισε και πάμε παρακάτω!!!
 

OPTINA1969

Μέλος
Όχι. Από την ίδια ηχογράφηση είναι. Ανέβηκε εδώ. Έχει λίγα ακόμη μέλη από τα ανεβασμένα. Είναι η συνηθέστερη ηχογράφηση του δασκάλου.
Καλημερα αγαπητε Γιάννη...
Χωρίς καμία διάθεση εξυπνακισμού να πω οτι ο κυρ Τάκης(ο δάσκαλος μου και φιλος του Στανίτσα,και προσωνύμια αρβανίτικα δεν προσθέτω από τον τόπο καταγωγής του και καταγωγής μου για να αποδείξω των λόγων το αληθές!!!)δεν είχε να κάνει επιλογές σχετικά με το που έψαλλε...Αυτός ήταν αυτή ήταν και η "θεϊκή" φωνή του...Θα είχα πολλά να πω πολλά να ανεβάσω αλλά δε μου επιτρέπεται...Συγγενείς του (αλλά και μαθητές του όπως ο γράφων)και γνωρίζουν και δεν ομιλούν από σεβασμό...Η φωνή του γέμιζε τους ναούς του Κορωπίου με ή χωρίς μικρόφωνα αλλά πάντα με δικά του καλώδια και αυτοσχέδια μαγνητόφωνα...Και πάντα μετά το τέλος κάποιου μέλους ρωτούσε "είδες που το έψαλλές μαζί μου;"...κι ας ήταν η βάση τέσσερις φωνές ή πέντε πάνω...Πώς γινόταν μη ρωτά ο καθείς...Εξάλλου υπάρχει και βιντεοσκόπηση από το Πάσχα του 1995 αν ενθυμούμαι καλά από τον ιερό ναό όπου τωρα ψάλλει ο γραφων ταύτα...Στο γνωστο και μη εξαιρετέο youtube....
Κάθε καλό από Κυρίου σε όλους...
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Καλημερα αγαπητε Γιάννη...
Χωρίς καμία διάθεση εξυπνακισμού να πω οτι ο κυρ Τάκης(ο δάσκαλος μου και φιλος του Στανίτσα,και προσωνύμια αρβανίτικα δεν προσθέτω από τον τόπο καταγωγής του και καταγωγής μου για να αποδείξω των λόγων το αληθές!!!)δεν είχε να κάνει επιλογές σχετικά με το που έψαλλε...Αυτός ήταν αυτή ήταν και η "θεϊκή" φωνή του...Θα είχα πολλά να πω πολλά να ανεβάσω αλλά δε μου επιτρέπεται...Συγγενείς του (αλλά και μαθητές του όπως ο γράφων)και γνωρίζουν και δεν ομιλούν από σεβασμό...Η φωνή του γέμιζε τους ναούς του Κορωπίου με ή χωρίς μικρόφωνα αλλά πάντα με δικά του καλώδια και αυτοσχέδια μαγνητόφωνα...Και πάντα μετά το τέλος κάποιου μέλους ρωτούσε "είδες που το έψαλλές μαζί μου;"...κι ας ήταν η βάση τέσσερις φωνές ή πέντε πάνω...Πώς γινόταν μη ρωτά ο καθείς...Εξάλλου υπάρχει και βιντεοσκόπηση από το Πάσχα του 1995 αν ενθυμούμαι καλά από τον ιερό ναό όπου τωρα ψάλλει ο γραφων ταύτα...Στο γνωστο και μη εξαιρετέο youtube....
Κάθε καλό από Κυρίου σε όλους...
Αγαπητέ, εγώ μια φορά μόνο τον συνάντησα στη ζωή μου τον δάσκαλο και δεν τα ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτά που έγραψα είναι από πληροφορίες μαθητών του που είναι στενοί μου φίλοι. Ο ίδιος λέει στο απόσπασμα που ανέβηκε για τη δύναμη που ψάλλει, που ανήκει στην ίδια ηχογράφηση, πως είναι φωνητική επίδειξη και δεν είναι για ναό. Εσείς που τον γνωρίσατε, πόσο συχνά τον ακούσατε να λέει αυτές τις αναλύσεις και να πιάνει τις βάσεις αυτές μέσα σε ναό;
 
Last edited:
Top