Περί ανωνυμίας

Συμφωνείτε με την πρόταση του διαχειριστή;

  • Συμφωνώ

    Votes: 44 53.0%
  • Διαφωνώ

    Votes: 29 34.9%
  • Δε με νοιάζει, κάνε ότι θέλεις

    Votes: 10 12.0%

  • Total voters
    83
  • Poll closed .

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#41
Θα ήθελα και εγώ να τοποθετηθώ επαυτού:...............................................................

Χωρίς κανένα προσωπικό υπαινιγμό η ανάγκη να ξέρω το συνομιλητή μου είναι δυστυχώς ένδειξη ανασφάλειας!!! Προτιμώ να ξέρω τους άλλους γιαυτά που λένε και όχι για το επιθετο τους και όλα τα συμπαραμαρτούντα!!!!
Αγαπητε Βασιλη
Δεν συμφωνω οτι η επιθυμια επωνυμιας , ειναι ενδειξη ανασφαλειας . Τουλαχιστον για μενα δεν ισχυει αυτο . Εγω το λεω ''ευγενεια και δεοντολογια'' . Και εξηγουμε : Νομιζω οτι οποιοι και αν ειναι οι κανωνες του παιγνιδιου (εξ'αλλου παρα πολλοι στο παρων φορουμ προτιμουν την επωνυμια)
οταν πχ κριτικαρεις καποιον , θετικα ή αρνητικα , αυτος ο καποιος πρεπει για λογους ευγενειας και δεοντολογιας , να γνωριζει ποιος τον κριτικαρει . Η αποψη μου αυτη , ισως βεβαια να ωφειλετε οτι ειμαι της ''παλιας σχολης'' λογω
ηλικιας (εχω τα υπερδιπλασια απο εσενα χρονια) .
Επ' ευκαιρεια να σε ενημερωσω (αν δεν το γνωριζεις) , οτι καποια ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ παλαια μελη του φορουμ , εχουν ''φυγει'' (καλως ή κακως) στην ουσια απο αυτο (με την ενοια οτι εχουν γινει τελειως ανενεργα) , ακριβως διοτι επιθυμουσαν να συνομιλουν με επωνυμους και οχι με ανωνυμους . Και αυτο ειναι κατι που προσωπικα με εχει στεναχωρησει πολυ . Αλλα βλεπεις ''οι
κανωνες του παιγνιδιου'' (οπως γραφεις) ειναι αυτοι που ειναι . Μακαρι να μην ''φυγουν'' και αλλα μελη .

Το παιχνίδι είναι ακόμα ζωντάνο αλλά σίγουρα με λιγότερο ενδιαφέρον αφού η ελευθερη κρίση περιορίζεται πια:
Γιατι η επωνυμια περιοριζει την ''ελευθερη κριση'' ; Αν ειμαστε επωνυμοι γραφουμε αλλα απο το αν ειμαστε ανωνυμοι ; Γιατι ; Δεν ειμαστε υπευθυνα ατομα ; Δεν εχουμε το θαρρος της γνωμης μας αν ειμαστε επωνυμοι αλλα το εχουμε οταν ειμαστε ανωνυμοι ; Εχουμε να κρυψωμε παραγματα και γι' αυτο
επιθυμουμαι την ''προστασια'' της ανωνυμιας ;
Παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον ΟΛΑ τα μηνυματα σου στο φορουμ , γιατι
μου αρεσει το ''στυλ'' σου . Ομως με αυτο που εγραψες , ''με λιγότερο ενδιαφέρον αφού η ελευθερη κρίση περιορίζεται πια'' , νομιζω οτι αν καποιος το αναλυσει σε βαθος , διαπιστωνει οτι συνηγορεις υπερ της επωνυμιας , εστω
και χωρις να το θελεις .

Ευχαριστω για την ''αντοχη'' σου να διαβασεις το παρων μηνυμα .
Και πουσαι . Αν τυχον απαντησεις , παρακαλω η απαντηση σου να μην εμπιπτει στις περι σεβασμου διαταξεις . Γραψε ελευθερα οτι αισθανεσαι .
Τελειωνωντας (επιτελους) , σε ευχαριστω για την γνωστοποιηση των στοιχειων σου .
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#42
Bασίλης;9837 said:
Χωρίς κανένα προσωπικό υπαινιγμό η ανάγκη να ξέρω το συνομιλητή μου είναι δυστυχώς ένδειξη ανασφάλειας!!!
Ενώ η πράξη του να μην δηλώσεις εξ αρχής τα στοιχεία σου είναι τι είδους ένδειξη; Λεβεντιάς, παρρησίας και ασφάλειας;

Χωρίς κανένα-επίσης-προσωπικό υπαινιγμό... (εσύ τουλάχιστον τα δήλωσες)

http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=4497&postcount=26

Bασίλης;9837 said:
Το παιχνίδι είναι ακόμα ζωντάνο αλλά σίγουρα με λιγότερο ενδιαφέρον αφού η ελευθερη κρίση περιορίζεται πια
Θα με ενδιέφερε να μάθω πως περιορίζεται η ελεύθερη κρίση όταν γνωρίζεις το όνομα του συνομιλητή σου.


Βασίλης Ζάχαρης
 
Last edited:

Dionysios

Διονύσιος Ἀνατολικιώτης, «γηράσκω ἀεὶ διορθούμενο
#52
Τους Εβδομήκοντα... (κρυφούς μαθητές του Χριστού)
Οἱ ἑβδομήκοντα μαθηταὶ δὲν ἦσαν κρυφοὶ μαθηταὶ τοῦ Κυρίου, διότι φανερὰ ἐστάλησαν εἰς τὸ κήρυγμα (Λκ 10, 1 καὶ 17). κρυφοὶ μαθηταὶ ἦσαν ὁ ᾿Ιωσὴφ ἐξ ᾿Αριμαθαίας καὶ ὁ Νικόδημος.
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#53
Οἱ ἑβδομήκοντα μαθηταὶ δὲν ἦσαν κρυφοὶ μαθηταὶ τοῦ Κυρίου, διότι φανερὰ ἐστάλησαν εἰς τὸ κήρυγμα (Λκ 10, 1 καὶ 17). κρυφοὶ μαθηταὶ ἦσαν ὁ ᾿Ιωσὴφ ἐξ ᾿Αριμαθαίας καὶ ὁ Νικόδημος.
ΟΚ
Είχα την εντύπωση ότι ήταν κρυφοί μαθητές πριν το Πάθος και την Ανάσταση.

Βάλτε με τότε κάπου ανάμεσα στον εξ Αριμαθαίας και στον Βουλευτή.:)
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
#54
Σε ξέρω καλά και δεν πήγε πουθενα αλλού το μυαλό μου, να είσαι σίγουρος
V_Zacharis said:
Είχα την εντύπωση ότι ήταν κρυφοί μαθητές πριν το Πάθος και την Ανάσταση.
Βάλτε με τότε κάπου ανάμεσα στον εξ Αριμαθαίας και στον Βουλευτή.

Προσέξτε τι γράφετε. Μπορεί ο Dan Brown να μάθει ελληνικά και να βγάλει καμμιά νέα ιστορία για τους μαθητές... :)
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
#55
Αυτός ο χώρος κατά κύριο λόγο είναι χώρος διαλόγου και αγόρευσης forum δηλαδή. Ο στόχος ενός διαλόγου είναι η αλήθεια. Εμένα δεν με πειράζει η επωνυμία ή όχι του συνομιλητή μου φτάνει να ξέρει να διαλέγεται με επιχειρήματα και να τεκμηριώνει αυτά που λέει χωρίς κομπασμούς και ειρωνείες και ο στόχος του να είναι επίσης η αλήθεια. Δεν έχει σημασία ποιος θα πει κάτι αλλά έχει σημασία αυτό το κάτι να έχει ωφελεία για την διεξαγωγή του διαλόγου. Αν ο στόχος μου ήταν η γνωριμία με τον συνομιλητή ναι τότε σίγουρα θα με πείραζε η ανωνυμία.

Σε κάποιους ανωνύμους που ήθελα το όνομά τους έστειλα προσωπικό μήνυμα και μου απεκάλυψαν την ταυτότητά τους όπως και τους λόγους που διατηρούν την ανωνυμία τους και τους σεβάστηκα. Εάν αυτοί οι ανώνυμοι είχαν αποκλειστεί δεν θα είχα την δυνατότητα να συνδιαλεχθώ μαζί τους θα έλειπαν οι γνώμες τους άρα και ο δρόμος προς την αλήθεια και την απάντηση του όποιου ερωτήματος θα ήταν πιο δύσκολος.

Εμένα δεν με πειράζει ακόμα και η βωμολοχία του συνομιλητή μου, η γνώμη του έστω και με αυτόν τον τρόπο είναι πολύτιμη για μένα και με βοηθάει να βελτιωθώ και να συγκρίνω αυτά που θεωρώ σωστά με αυτά που θεωρεί εκείνος σωστά. ο Σωκράτης δέχτηκε κάποτε μια κλωτσά από κάποιον πού δεν συμφωνούσε μαζί του και δεν θύμωσε καθόλου, μάλιστα χάρηκε γιατί αυτός πού τον χτύπησε, είχε ακούσει τουλάχιστον τι έλεγε...καλύτερα από αυτούς πού συμφωνούσαν και πού δεν κατάλαβαν ποτέ τι ήθελα να πει.
Όσο πιο πολλοί είναι οι αποκλεισμένοι και όσο πιο περιοριστικός και λογοκριμένος γίνεται ένας τόπος αγοράς και διαλόγου τόσο πιο φτωχή είναι η γνώση.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#56
Ενώ η πράξη του να μην δηλώσεις εξ αρχής τα στοιχεία σου είναι τι είδους ένδειξη; Λεβεντιάς, παρρησίας και ασφάλειας;

Βασίλης Ζάχαρης
Βασιλη τι κανεις ; Και μονο που ειδα το λογοτυπο σου στο μηνυμα σου ,
ενθουσιασθηκα και ανεμνησθην ''παλαιων καλων'' ημερων . Δεν το ξανασκεφτεσαι ;
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#57
Βασιλη τι κανεις ;
Μια χαρά κ.Βαγγέλη, ευχαριστώ!
Και μονο που ειδα το λογοτυπο σου στο μηνυμα σου ,
ενθουσιασθηκα και ανεμνησθην ''παλαιων καλων'' ημερων . Δεν το ξανασκεφτεσαι ;
Δεν είναι θέμα σκέψης...
Απλά δεν έχω την ίδια όρεξη που είχα παλαιότερα.
Αν (καλή ώρα) έχω κάτι να γράψω ή να ρωτήσω το κάνω.
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#59
Αυτός ο χώρος κατά κύριο λόγο είναι χώρος διαλόγου και αγόρευσης forum δηλαδή.
Δεν είναι μόνο αυτό Βαγγέλη, εκτός και είναι οπότε σε λάθος μαγαζί μπήκαμε .(τουλάχιστον εγώ)

Εγώ εκτός από απλό φόρουμ θεωρούσα (αν είμαι λάθος διορθώστε με) ότι είναι και ένα μέρος όπου γίνονται επιστημονικού τύπου και ειδικού ενδιαφέροντος ανακοινώσεις και μίνι-τοποθετήσεις. Από ανθρώπους με ειδικές γνώσεις στα αντικείμενα που συζητάμε.

Από την μια λέμε να γράφουμε τεκμηριωμένα και επιστημονικά και από την άλλη δεν παρέχουμε τις προϋποθέσεις για να γίνει αυτό. Δεν μπορείς να βάλεις στο ίδιο "καλάθι" τον επιστήμονα που κάθετε και παραθέτει πηγές, στοιχεία, βιβλιογραφία και γενικά αναλώνεται να γράψει ένα σωστό μήνυμα με τον ανώνυμο όχλο. Εκ των ουκ ανευ!

Ο ένας γράφοντας επωνύμως και δημοσίως ρισκάρει π.χ. μια πιθανή παρεκτροπή δική του σε κάποιον που πιθανόν να πάρει στην πλάκα το μήνυμά του, και έτσι να εκτεθεί δημοσίως ενώ ο άλλος στην σιγουριά της ανωνυμίας δεν ρισκάρει τίποτα. Ρισκάρει ακόμα το ενδεχόμενο να έχει κάποιο λάθος στις απόψεις του που ενδεχομένως να διαπιστώσει αργότερα, το οποίο όμως θα "χρεωθεί" στον επώνυμο ενώ στον ανώνυμο δεν θα τον "ακουμπήσει". Ρισκάρει να χαρακτηριστεί μουσικά (Καραϊκός-Πατριαρχικός-Υπέρμαχος και Υπέρτατος... κτλ) με το όνομά του, με ότι αυτό συνεπάγεται, (π.χ προκατάληψη "Άντε μωρέ! Αυτός είναι Αγγελοπουλικός...") ενώ ο ανώνυμος δεν ρισκάρει τίποτα. Κι άλλα πολλά τέτοια. Δεν παίζουμε με ίσους όρους έτσι...

Και δέχομαι ότι ανώνυμα μέλη έχουν βοηθήσει πολλές φορές τις συζητήσεις (θυμάμαι έτσι πρόχειρα τον Deacon, τον/την psl) αλλά διαφωνώ με την λογική "ας προσφέρει και δεν μας πειράζει κι αν είναι ανώνυμος". Καλό και αυτό (γενικώς και φιλοσοφικώς) αλλά έχει τις αδυναμίες του. Εγώ όταν νευριάσω με κάποιον και του τα "χώσω" (που 'σαι Γιώργη;), παίρνω την ευθύνη να αμαυρώσω την εικόνα του Β.Ζάχαρη που έχω διαμορφώσει με την παρουσία μου στο φόρουμ, αμαυρώνοντάς την μάλιστα και εκτός φόρουμ, ενώ ένας ανώνυμος τι ρισκάρει; Το πολύ-πολύ να μην του δίνουν σημασία εντός του φόρουμ...

Λοιπόν δεν είναι το ίδιο στην δική μου οπτική και εγώ προτιμώ να μιλάω με τον "Βασίλη Ζάχαρη" παρά με τον "ΖORO from KAVALA" κι ας είναι ο ένας και ο αυτός και γράφουν εξ ίσου σοβαρά.

Αυτά.

Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
...παλιόπαιδα!
Πάλι με βάλατε να πιάσω το πληκτρολόγιο...
 
Top