Ὄχι ἀρεστός ἀλλά συνεννοήσιμος.
Δέν ἔχουμε δικαίωμα νά κάνουμε Βαβέλ τή μουσική μας ἀνάλογα μέ τό θεωρητικό πού ἔτυχε νά διαβάζουμε.
Π.χ. ἔτυχε νά διαβάζω σήμερα γιά νά περάσει ἡ ὥρα τό θεωρητικό τοῦ Γ. Λεσβίου, ἀναφέρει τρόπους καί ὄχι ἤχους.
Θά ἔπρεπε νά ζητήσω ἀπ τό φόρουμ ἐλέησόν με ὁ Θεός στόν 13ο τρόπο;
Ποιός εἶναι εἴρων καί ποιός προκαλεῖ;
Αὐτός πού μιλά τήν καθομιλουμένη (τοῦ Χρυσάνθου) ἤ αὐτός πού πάει στόν Πρίγγο καί τοῦ λέει να ψάλλει ἕνα κομμάτι σέ
ήχο αγια σκληρού διατόνου εκ του πα.
Ἀν κάποια σχολή διδάσκει ὅτι ὁ Πρίγγος καί ὁ Στανίτσας κ.α. δέν ἔτυχαν θεωρητικῆς παιδείας γιατί γεννήθηκαν πρόωρα και δέν πρόλαβαν νά ἐνταχτοῦν στήν σχολή τοῦ Μ. Δασκάλου, γιατί κάθονται καί ἀσχολοῦνται μέ δαύτους;
Καί τούς βγάζουν λάθος θεωρητικά ἀναλύοντας τίς θέσεις τους ώς πρότυπο



Γιατί πολεμοῦν τούς Ἄρχοντες θαυμάζοντάς τους τάχα;