[Ψάχνω] Ν' ψαλμό σε ήχο αγια σκληρού διατόνου εκ του πα

dimitris

Παλαιό Μέλος
#21
ποση περισσοτερη αγαπη να δειξω, αν διαβασετε τα προηγουμενα μηνυματα (μηνυμα 16,17) μου θα διαπιστωσετε τις προθεσεις μου (ποιον προκαλεσα με μια απλη ερωτηση που ειχε παρακληση και ευχαριστηση στο τελος?) ...και ως αναφορα τι τα θελω, απλη επιθυμια δεν καταλαβαινω το ειρωνικο σας υφος. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
Ἀπάντησα προηγουμένως στό παρόν ἐρώτημά σου βλέπε παραπάνω «Γράφουμε μέ ἀγάπη σέ κάποιο φόρουμ καί ὄχι γιά νά προκαλοῦμε.»
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
#22
Αγαπητέ dimitris μάλλον πρέπει να αλλάξεις τη φράση σε: γράψε έτσι, ώστε να είσαι αρεστός...
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
#23
Αγαπητέ dimitris μάλλον πρέπει να αλλάξεις τη φράση σε: γράψε έτσι, ώστε να είσαι αρεστός...
Ὄχι ἀρεστός ἀλλά συνεννοήσιμος.
Δέν ἔχουμε δικαίωμα νά κάνουμε Βαβέλ τή μουσική μας ἀνάλογα μέ τό θεωρητικό πού ἔτυχε νά διαβάζουμε.
Π.χ. ἔτυχε νά διαβάζω σήμερα γιά νά περάσει ἡ ὥρα τό θεωρητικό τοῦ Γ. Λεσβίου, ἀναφέρει τρόπους καί ὄχι ἤχους.
Θά ἔπρεπε νά ζητήσω ἀπ τό φόρουμ ἐλέησόν με ὁ Θεός στόν 13ο τρόπο;
Ποιός εἶναι εἴρων καί ποιός προκαλεῖ;
Αὐτός πού μιλά τήν καθομιλουμένη (τοῦ Χρυσάνθου) ἤ αὐτός πού πάει στόν Πρίγγο καί τοῦ λέει να ψάλλει ἕνα κομμάτι σέ ήχο αγια σκληρού διατόνου εκ του πα.
Ἀν κάποια σχολή διδάσκει ὅτι ὁ Πρίγγος καί ὁ Στανίτσας κ.α. δέν ἔτυχαν θεωρητικῆς παιδείας γιατί γεννήθηκαν πρόωρα και δέν πρόλαβαν νά ἐνταχτοῦν στήν σχολή τοῦ Μ. Δασκάλου, γιατί κάθονται καί ἀσχολοῦνται μέ δαύτους;
Καί τούς βγάζουν λάθος θεωρητικά ἀναλύοντας τίς θέσεις τους ώς πρότυπο:confused::confused::confused::confused:
Γιατί πολεμοῦν τούς Ἄρχοντες θαυμάζοντάς τους τάχα;

 
Last edited:

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
#24
Μάλλον δεν καταλαβαίνω καλά πάτερ, κ με συγχωρείτε κιόλας...
το προκλητικό είναι που ζητάει ενα ψαλμό σε ήχο
που πιθανον έμαθε από το δάσκαλό του
ότι υπάρχει, άσχετα από το τί πιστεύουν άλλοι;;
Δέ συμφωνώ....
αντίθετα, προκλητικότητα είναι να διαβάζουμε φράσεις (πιπερι στο στόμα κλπ...).
δεν είναι προκλητικότητα είναι να ζητάει κάποιος ενα ψαλμό σε πρωτο παθητικό;;;; εκτός κι αν υπάρχει τέτοιος ήχος γραμμενος.

ξερω οτι δε με παρεξηγείτε...
Δεν ειναι πιθανο ειναι 100% σιγουρο ! Αναρωτηθηκα και σε προηγουμενο μηνυμα μου στο παρον θεμα , γιατι ο δασκαλος του δεν του δινει μια φωτοτυπια και ενα ηχητικο (να ακουσει κιολας τον....Αγια :D) , να τελειωνει το πανηγυρι !!! ;;; Ολα τα υπολοιπα ειναι εκ'του πονηρου ........
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
#25
Δεν ειναι πιθανο ειναι 100% σιγουρο ! Αναρωτηθηκα και σε προηγουμενο μηνυμα μου στο παρον θεμα , γιατι ο δασκαλος του δεν του δινει μια φωτοτυπια και ενα ηχητικο (να ακουσει κιολας τον....Αγια :D) , να τελειωνει το πανηγυρι !!! ;;; Ολα τα υπολοιπα ειναι εκ'του πονηρου ........
απ ό,τι κατάλαβα κ απο την προηγούμενη συζήτηση, ΜΑΛΛΟΝ το βιβλίο που αναφέρει ο dim δεν περιέχει όλους τους στίχους, αλλά ενδεικτικά κάποιους...

Προσωπικά, θεωρώ ότι είτε τον πεις Πουσελίκ είτε Γεγκιάχ με μόνιμη ύφεση στον ΖΩ, τα διαστήματα είναι ίδια.-
Γι αυτό δε μπαίνω στη διαδικασία να γραψω υπέρ της μιας ή της άλλης θέσης και να αντιμαχήσω με κάποιον.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ η προβλεπόμενη αντιμετώπιση όλων των μελών εξίσου. Είτε πρόκειται, για πρακτικό, είτε για μαθητη, είτε πτυχιούχο, είτε διπλωματούχο, είτε μουσικολόγο, είτε έχοντα εδρα σε πανεπιστήμιο, είτε μαθητή διδασκάλου με παράδοση.
ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Τώρα, το γιατί δε ζητάει μια φωτοτυπία, δεν ασχολούμαι. ο καθείς, μπορεί να ζητά ό,τι θέλει. έχεις, δώστο, δεν έχεις, περιμένεις να το ανεβάσει άλλος.
κ επειδή μιλάμε εκ του πονηρου, μηπως εχει κάποιος το χερουβικό του Πρίγγου σε Παθητικό;;:D
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
#26
Ὄχι ἀρεστός ἀλλά συνεννοήσιμος.
Δέν ἔχουμε δικαίωμα νά κάνουμε Βαβέλ τή μουσική μας ἀνάλογα μέ τό θεωρητικό πού ἔτυχε νά διαβάζουμε.
Π.χ. ἔτυχε νά διαβάζω σήμερα γιά νά περάσει ἡ ὥρα τό θεωρητικό τοῦ Γ. Λεσβίου, ἀναφέρει τρόπους καί ὄχι ἤχους.
Θά ἔπρεπε νά ζητήσω ἀπ τό φόρουμ ἐλέησόν με ὁ Θεός στόν 13ο τρόπο;
Ποιός εἶναι εἴρων καί ποιός προκαλεῖ;
Αὐτός πού μιλά τήν καθομιλουμένη (τοῦ Χρυσάνθου) ἤ αὐτός πού πάει στόν Πρίγγο καί τοῦ λέει να ψάλλει ἕνα κομμάτι σέ ήχο αγια σκληρού διατόνου εκ του πα.
Ἀν κάποια σχολή διδάσκει ὅτι ὁ Πρίγγος καί ὁ Στανίτσας κ.α. δέν ἔτυχαν θεωρητικῆς παιδείας γιατί γεννήθηκαν πρόωρα και δέν πρόλαβαν νά ἐνταχτοῦν στήν σχολή τοῦ Μ. Δασκάλου, γιατί κάθονται καί ἀσχολοῦνται μέ δαύτους;
Καί τούς βγάζουν λάθος θεωρητικά ἀναλύοντας τίς θέσεις τους ώς πρότυπο:confused::confused::confused::confused:
Γιατί πολεμοῦν τούς Ἄρχοντες θαυμάζοντάς τους τάχα;

Όπως εχουν διαμορφωθεί οι συσχετισμοί στο Φόρουμ, ΠΡΕΠΕΙ να γράφεις όπως θέλουν κάποιοι, λες και δεν υπάρχει άλλη άποψη.
μονο αυτό εγραψα Δημήτρη. Αυτό πιστεύω.
Αν θεωρούμε τη ΒΜ επιστήμη, τότε πρεπει να κατανοήσουμε ότι όπως και στις υπόλοιπες επιστήμεςυποθέσεις κ τάσεις υπάρχουν. Οταν ερχεται το πλήρωμα του χρόνου κ αποδεικνύεται κάτι ως σωστό, τότε το δέχονται κ αυτοί που πριν το καταδίκαζαν.
Αν δεν τη θεωρούμε επιστήμη, τότε δεν έχουμε αναγκη από Μουσικολόγους.
 
Top