Φοβερά διαστήματα και παρα πολύ όμορφες εκτελέσεις έλξεων (που φαίνονται και με...το μάτι!). Πολύ με άρεσε!
Βασίλη, στη σελίδα του σωληναρίου, σου έγραψε απάντηση ο ...πιο αγαπημένος σου
Γιώργης (επειδή γνωρίζεις πολλούς)
Εκτός από τα περί φάλτσων κ.λ.π, στην ουσία αυτών που γράφει, χωρίς να το πολυτσεκάρω (στο πιο πολύ μόνο άκουγα) νομίζω πως δίκιο έχει... (γιατί δεν άκουσα κάτι ...εξωγήινο)
Ωστόσο, αν κάνω λάθος, φέρε σε παρακαλώ το σημείο και το μακάμ (ή τον κοντινὀτερο δικό μας ήχο) σαν παράδειγμα και το συζητάμε. Προσοχή, άλλο ουσάκ, άλλον σεγκιά, άλλο μουστεάρ κι άλλο εβτζαρά (απὀ πλευράς αλληλουχίας διαστημάτων δηλαδή). Όπως επίσης και οι
τυχαίες αλλοιώσεις τις οποίες εν γνώσει του χρησιμοποιεί ο παίχτης για να περάσει από το ένα μακάμι στα άλλο. Μπεστενγκιάρ δεν άκουσα
.
(ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Άκυρο, υπάρχει στο Β' βίντεο!)
Χαραλάμπης
ΥΓ. Ξέρω πως τά έγραψες προ τριμήνου αυτά, αλλά δεν πειράζει, είναι ευκαιρία με το ποστ του ...έτερου Βασίλη confused, να συνεχίσουμε και τις συζητήσεις μας