Στὶς ἀγρυπνίες τῶν ἁπλῶν Κυριακῶν, χωρὶς θεομητορικὴ ἑορτὴ ἢ ἅγιο μὲ πολυέλεο, ψάλλεται μόνον τὸ «Θεοτόκε παρθένε...» τρὶς
(χφφ. ΤΑΣ Σινὰ 1095 ιβ’ αἰ. φ. 7v, Σινὰ 1096 ιβ’ αἰ. φ. 8r, Κρατικῆς Βιβλιοθήκης τῆς Ῥωσίας 173.Ι 501 ιβ' αἰ. φ. 130r, Paris. Coisl. gr. 362 ιβ’ αἰ. φ. 147v, Σινὰ 1097 τυπικὸ Συμεὼν ἀρχιεπισκόπου Σινὰ τοῦ ἔτους 1214 φ. 23r, Vat. gr. 782 α’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 6r),
Δόξα, τὸ αὐτό. Καὶ νῦν, τὸ αὐτό.
Σὲ ἀγρυπνία Κυριακῆς μὲ ἑορταζόμενο ἅγιο μὲ πολυέλεο ψάλλεται «Θεοτόκε παρθένε...» σὲ ἦχο δ’. Δόξα, τὸ αὐτό. Καὶ νῦν, ἀπολυτίκιο τοῦ ἁγίου
(χφφ. Ἀπορούμενα ΤΑΣ Vat. gr. 782 α’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 209r-v, Βατοπαιδίου 1202 β’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φφ. 203r, 204r, Ἀπορούμενα ΤΑΣ κεφ. οη’ καὶ οθ’).
Ὁμοίως καὶ σὲ ἀγρυπνία προεορτίου ἢ μεθεόρτου Κυριακῆς μὲ ἑορταζόμενο ἅγιο μὲ πολυέλεο, βλ. χφφ. Ἀπορούμενα ΤΑΣ Vat. gr. 782 α’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 205v, Βατοπαιδίου 1202 β’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 200v, Ἀπορούμενα ΤΑΣ κεφ. ξε’.
Σὲ ἀγρυπνία Κυριακῆς μὲ ἀπόδοση ἑορτῆς ψάλλεται «Θεοτόκε παρθένε...» σὲ ἦχο δ’. Δόξα, τὸ αὐτό. Καὶ νῦν, ἀπολυτίκιο τῆς ἑορτῆς
(χφφ. Ἀπορούμενα ΤΑΣ Vat. gr. 782 α’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 204v, Βατοπαιδίου 1202 β’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 199v, Ἀπορούμενα ΤΑΣ κεφ. ξγ’).
Σὲ ἅγιο μὲ ἀγρυπνία ψάλλεται τὸ ἀπολυτίκιο. Δόξα, τὸ αὐτό. Καὶ νῦν, «Θεοτόκε παρθένε...»
(χφφ. ΤΑΣ Μ. Λαύρας Γ-5 ιβ’ αἰ. φ. 15r, Κουτλουμουσίου 90δ ἀρχὲς ιγ’ αἰ. φ. 23r, Vat. gr. 782 α’ ἥμισυ ιγ’ αἰ. φ. 29v, Herzogin Anna Amalia Bibliothek Q 740 τοῦ ἔτους 1266 φ. 31r, ἁγ. Σάβα 628 ιγ’ αἰ. φ. 35v, RGB 270.I 35 ιγ’ αἰ. φ. 34v, ΤΑΣ κεφ. κδ’).
Σὲ ἀγρυπνίες μεγάλων δεσποτικῶν καὶ θεομητορικῶν ἑορτῶν ψάλλεται μόνο τὸ ἀπολυτίκιο τρίς
(ἔντυπο ΤΑΣ, χφφ. Λειμῶνος 81 πεντηκοστάριο ια'-ιβ' αἰ. φφ. 202r, 255r, ἁγ. Σάβα 10 μηναῖα ιβ’ αἰ. φ. 23r, Ἱερατικὸν ἔκδ. Ἀποστολικῆς Διακονίας 2021 σ. 90).
Σὲ ἄλλες περιπτώσεις ἀκολουθοῦνται τὰ χφφ. ΤΑΣ.
Ἐπισυνάπτεται ἡ διάταξη διορθωμένη καὶ ἐπαυξημένη.