mmamais
Μαμάης Μιχάλης
Χαίρετε. Σκέφτομαι δειλά δειλά να εκπαιδεύσω τους βοηθούς μου. Δε ξέρω κ πολλά απο τη ΒΜ, ούτε ύφος έχω κατάλληλο προς μίμηση, πρέπει όμως να εκπαιδεύσουμε βοηθούς για να διαιωνιστεί η παράδοση. Οπότε.....βουτιά στα βαθειά.
Και βέβαια ποιός μπορεί να βοηθήσει αν όχι.....οι παλιοί?
Έχω μερικές απορίες.
1) Όταν ψέλνουμε το μάθημα ή την άσκηση βγάζουμε φωνή λες κ ψέλνουμε στο αναλόγιο ή.....σιγά σιγά?
2) Πως βάζουμε το μαθητή να μετράει? Λέω να τους βάλω απλό χρόνο, χτύπος = φθόγγος. Τι λέτε?
3) Βιβλία εντάξει, θα χρησιμοποιήσω κλασσικά, αυτά που διδάχτηκα δηλ.
4) Σκέφτηκα να μην επιμείνω απο την αρχή σε χαρακτήρες ποιότητας, (ίσως λίγο στη πεταστή) ούτε σε έλξεις. Να μάθουμε τη κλίμακα τη διατονική εκ του ΝΗ και όταν μπούμε στον πλ. δ' στο αναστασιματάριο να βάλουμε έλξεις βεβαίως και σιγά σιγά χαρακτήρες ποιότητας. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ?
5) Σκέφτηκα να μην απαιτώ να λένε το μάθημα όπως ακριβώς εγώ τους το έγραψα στο κασετοφωνάκι αλλά όπως μπορούν και καθώς θα γεμίζει το αυτί σιγά σιγά και θα κλέβουν τέχνη (ο Θεός να τη κάνει), μόνοι τους να βάζουν θέσεις μέσα στα διδαχθέντα μαθήματα και να τα εμπλουτίζουν. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Κ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΕΨΗ?
6) Επειδή ακόμα δε σκίζω κιόλας, δε μπορώ να το παίζω δάσκαλος κ μόνος μου τους λέω "Παιδιά εγώ δε ξέρω κ καλά, ότι μπορώ θα κάνω με εσάς". Μήπως είναι λάθος κ δε πρέπει να "απαξιώ" τον εαυτό μου γιατί δε θα με εμπιστεύονται σα "δάσκαλο"?
7) Πάω για ύπνο, όποιος μπορεί να με βοηθήσει τον ευχαριστώ.
Και βέβαια ποιός μπορεί να βοηθήσει αν όχι.....οι παλιοί?
Έχω μερικές απορίες.
1) Όταν ψέλνουμε το μάθημα ή την άσκηση βγάζουμε φωνή λες κ ψέλνουμε στο αναλόγιο ή.....σιγά σιγά?
2) Πως βάζουμε το μαθητή να μετράει? Λέω να τους βάλω απλό χρόνο, χτύπος = φθόγγος. Τι λέτε?
3) Βιβλία εντάξει, θα χρησιμοποιήσω κλασσικά, αυτά που διδάχτηκα δηλ.
4) Σκέφτηκα να μην επιμείνω απο την αρχή σε χαρακτήρες ποιότητας, (ίσως λίγο στη πεταστή) ούτε σε έλξεις. Να μάθουμε τη κλίμακα τη διατονική εκ του ΝΗ και όταν μπούμε στον πλ. δ' στο αναστασιματάριο να βάλουμε έλξεις βεβαίως και σιγά σιγά χαρακτήρες ποιότητας. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ?
5) Σκέφτηκα να μην απαιτώ να λένε το μάθημα όπως ακριβώς εγώ τους το έγραψα στο κασετοφωνάκι αλλά όπως μπορούν και καθώς θα γεμίζει το αυτί σιγά σιγά και θα κλέβουν τέχνη (ο Θεός να τη κάνει), μόνοι τους να βάζουν θέσεις μέσα στα διδαχθέντα μαθήματα και να τα εμπλουτίζουν. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Κ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΕΨΗ?
6) Επειδή ακόμα δε σκίζω κιόλας, δε μπορώ να το παίζω δάσκαλος κ μόνος μου τους λέω "Παιδιά εγώ δε ξέρω κ καλά, ότι μπορώ θα κάνω με εσάς". Μήπως είναι λάθος κ δε πρέπει να "απαξιώ" τον εαυτό μου γιατί δε θα με εμπιστεύονται σα "δάσκαλο"?
7) Πάω για ύπνο, όποιος μπορεί να με βοηθήσει τον ευχαριστώ.