domesticus
Lupus non curat numerum ovium
Τὸ ἄκουσμα τῆς Καραντζῆ εἶναι ἀποκρουστικό, δὲν ἔχει ψαλτικὸ ὕφος καθόλου μὰ καθόλου.Ακούστε το "Ερχόμενος ο Κύριος" και πείτε μου εσείς.
Ὅσον ἀφορᾶ τὸ θέμα τώρα, ἄλλο ἡ στουντιακὴ ἠχογράφηση ἤ ἡ χορωδιακὴ ἐκδήλωση ἑκτὸς ἀναλογίου μὲ τὴ δυνατότητα νὰ «στήσεις» σωστά τὸ ἴσο καὶ στὶς δύο φωνές, ἀνδρικὴ καὶ γυναικεία, καὶ ἄλλο πράγμα ἡ μάχιμη ψαλτικὴ, ἄς ποῦμε τη Μ. Ἑβδομάδα μὲ ταχεῖες ἐναλλαγὲς ἤχων καὶ μεταβολὲς βάσεων, ἐκούσιες ἤ ἀκούσιες, ὅπου ἡ προσαρμογὴ ἀνδρικοῦ καὶ γυναικείου βολικοῦ ἴσου μᾶλλον μοῦ φαίνεται πρακτικῶς ἀδύνατη καὶ τὸ παραγόμενο ἀποτέλεσμα πιθανῶς ἀποτυχημένο.
Στὴν ψαλτικὴ τοῦ ἀναλογίου ἡ μικτὴ χορωδία δὲν νομίζω πὼς τραβάει. Τὸ λέω ἀπὸ προσωπικὴ ἐμπειρία, ὅπου τὸ ἄγχος νὰ πιάσω γρήγορα ταιριαστὴ βάση μοῦ ἄλλαξε τὰ φώτα, ἀκόμη καὶ μὲ τονοδότη καὶ μὲ μελετημένες τὶς βάσεις ἀπὸ πρίν καὶ μὲ μαθήματα στρωτὰ. Πότε πολὺ χαμηλὰ, πότε πολὺ ψηλὰ, πότε ἀνέβαινε ἡ βάση, ἡ ἀποτυχία ὑπῆρξε παταγώδης, ἡ δὲ φθορὰ τῆς φωνῆς καὶ τῆς δικῆς μου καὶ τῶν γυναικῶν ἦταν φανερὴ στὸ τέλος τῆς ἀγρυπνίας.