Αναστασιματάριον Δημητρίου Κουτσαρδάκη (1929)

#1
ΠΑΤΡΑ 1929
Ανεβάζω τις πρωτες 50 σελ.
παράκληση :αν μπορεί κάποιος ας τα διορθώσει ,διότι οι τεχνικές μου γνώσεις εἰς την επεξεργασία τοῡ κειμένου είναι ελλιπείς.:confused:
 

Attachments

haris1963

παλαιότατο μέλος
#2
ΠΑΤΡΑ 1929
Ανεβάζω τις πρωτες 50 σελ.
παράκληση :αν μπορεί κάποιος ας τα διορθώσει ,διότι οι τεχνικές μου γνώσεις εἰς την επεξεργασία τοῡ κειμένου είναι ελλιπείς.:confused:
Πολλές ευχαριστίες,

Πρόκειται για ένα βιβλίο που δεν κυκλοφορεί πια και το έψαχνα εδώ και καιρό. Σκοπεύετε να ανεβάσετε και το υπόλοιπο βιβλίο; Αν ναι, θα περιμένω για να το φτιάξω όλο μαζί, σελίδα -σελίδα και ομοιόμορφο σε pdf. Με επεξεργασία εικόνας πρώτα σε Photoshop.

 

master_yianni

Παλαιό Μέλος
#3
Συγγνωμη για την ερωτηση, αλλα ποιος ηταν ο Κουτσαρδακης; Υπαρχει καποια βιογραφια;
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#4
Συγγνωμη για την ερωτηση, αλλα ποιος ηταν ο Κουτσαρδακης; Υπαρχει καποια βιογραφια;
Κουτσαρδάκης Δημήτριος Σ.

Από Musipedia
(Ποντοηράκλεια 1880 - Αθήνα 1952). Διακεκριμένος πρωτοψάλτης, μελοποιός και μουσ/δάσκαλος. Μαθήτευσε στη Χίο με τον Γ. Βινάκη και στη συνέχεια, διώχτηκε και κατέφυγε στη Σάμο. `Ηταν εξαιρετικά καλλίφωνος. Ο Φ.Αθ. Οικονόμου ("Βυζαντινή Εκκλ. Μουσική και Ψαλμωδία", τόμος Β', σ.189-90) γράφει ότι στη Σάμο άκουσε τον Κουτσαρδάκη ένας διερχόμενος ενθουσιώδης φιλόμουσος ναυτικός από το Αίγιο και κατάφερε να πείσει τους συντοπίτες του να τον προσκαλέσουν να ψάλλει στο Αίγιο. Κατόπιν διορίστηκε πρωτοψάλτης στην Παντάνασσα Πατρών (όπου έμεινε 17 χρόνια) και μετά εγκαταστάθηκε στην Αθήνα (1935) καί έψαλλε στον `Αγιο Νικόλαο Χαλανδρίου και στον `Αγιο Ιωάννη (οδού Βουλιαγμένης). Παρ’ όλα αυτά, συνέχισε να πηγαίνει στην Πάτρα και να ψάλλει (όταν δεν γινόταν εφικτό, τον αντικαταστούσε ο Νικ. Μαυρόπουλος), διδάσκοντας παράλληλα τους μαθητές του (μεταξύ αυτών και τους: Βασίλειο Γ. Καλογερόπουλο,Αντώνιο Λεονάρδο,Ηλία Μπογδανόπουλο,Νικόλαο Σταυρόπουλο, κ.ά.). Το 1940 ξαναβρέθηκε πρωτοψάλτης στη Μητρόπολη της Χίου, όπου παρέμεινε επί 8ετία. Το 1950 ξανάρθε στην Αθήνα και τελείωσε την ιεροψαλτική σταδιοδρομία του στον ’γιο Θεράποντα Ζωγράφου. Παράλληλα, ήταν άριστος γνώστης και της κοσμικής μουσικής. `Επαιζε σε δεξιοτεχνικό επίπεδο βιολί και ούτι, ενώ τραγουδούσε αμανέδες, "σαρκιά" και άλλα άσματα της αραβοτουρκικής τέχνης. Επίσης, ήταν άριστος μελοποιός και εξέδωσε "Αναστασιματάριο" καθώς και το 3τομο "Τα Μυρίπνοα `Ανθη" (Πάτραι 1929) που περιλάμβανε "Θεία Λειτουργία", "Όρθρο" και "Εσπερινό".

από το "Λεξικό της Ελληνικής Μουσικής"
του Τ. Καλογερόπουλου

 
Last edited:
#6
Πολλές ευχαριστίες,

Πρόκειται για ένα βιβλίο που δεν κυκλοφορεί πια και το έψαχνα εδώ και καιρό. Σκοπεύετε να ανεβάσετε και το υπόλοιπο βιβλίο; Αν ναι, θα περιμένω για να το φτιάξω όλο μαζί, σελίδα -σελίδα και ομοιόμορφο σε pdf. Με επεξεργασία εικόνας πρώτα σε Photoshop.

ΟΚ .Ευχαριστώ για την προθυμία σου και συνεχίζω.
 

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
#9
Κουτσαρδάκης Δημήτριος Σ.

Από Musipedia
(Ποντοηράκλεια 1880 - Αθήνα 1952). Διακεκριμένος πρωτοψάλτης, μελοποιός και μουσ/δάσκαλος. Μαθήτευσε στη Χίο με τον Γ. Βινάκη και στη συνέχεια, διώχτηκε και κατέφυγε στη Σάμο. `Ηταν εξαιρετικά καλλίφωνος. Ο Φ.Αθ. Οικονόμου ("Βυζαντινή Εκκλ. Μουσική και Ψαλμωδία", τόμος Β', σ.189-90) γράφει ότι στη Σάμο άκουσε τον Κουτσαρδάκη ένας διερχόμενος ενθουσιώδης φιλόμουσος ναυτικός από το Αίγιο και κατάφερε να πείσει τους συντοπίτες του να τον προσκαλέσουν να ψάλλει στο Αίγιο. Κατόπιν διορίστηκε πρωτοψάλτης στην Παντάνασσα Πατρών (όπου έμεινε 17 χρόνια) και μετά εγκαταστάθηκε στην Αθήνα (1935) καί έψαλλε στον `Αγιο Νικόλαο Χαλανδρίου και στον `Αγιο Ιωάννη (οδού Βουλιαγμένης). Παρ’ όλα αυτά, συνέχισε να πηγαίνει στην Πάτρα και να ψάλλει (όταν δεν γινόταν εφικτό, τον αντικαταστούσε ο Νικ. Μαυρόπουλος), διδάσκοντας παράλληλα τους μαθητές του (μεταξύ αυτών και τους: Βασίλειο Γ. Καλογερόπουλο,Αντώνιο Λεονάρδο,Ηλία Μπογδανόπουλο,Νικόλαο Σταυρόπουλο, κ.ά.). Το 1940 ξαναβρέθηκε πρωτοψάλτης στη Μητρόπολη της Χίου, όπου παρέμεινε επί 8ετία. Το 1950 ξανάρθε στην Αθήνα και τελείωσε την ιεροψαλτική σταδιοδρομία του στον ’γιο Θεράποντα Ζωγράφου. Παράλληλα, ήταν άριστος γνώστης και της κοσμικής μουσικής. `Επαιζε σε δεξιοτεχνικό επίπεδο βιολί και ούτι, ενώ τραγουδούσε αμανέδες, "σαρκιά" και άλλα άσματα της αραβοτουρκικής τέχνης. Επίσης, ήταν άριστος μελοποιός και εξέδωσε "Αναστασιματάριο" καθώς και το 3τομο "Τα Μυρίπνοα `Ανθη" (Πάτραι 1929) που περιλάμβανε "Θεία Λειτουργία", "Όρθρο" και "Εσπερινό".

από το "Λεξικό της Ελληνικής Μουσικής"
του Τ. Καλογερόπουλου


Χάρη ευχαριστούμε
Να μνημονεύσουμε και τον πιο γνωστό από τους μαθητές του Κουτσαρδάκη, τον Χαρίλαο Ταλιαδώρο.
Ε.Γ.
 

basiliosn

βασιλης νικολοπουλος
#10
Αυτο για τον Ταλιαδωρο ειναι σιγουρο ,γιατι ο ιδιος δεν τον αναφερει στους δασκαλους του !
 

master_yianni

Παλαιό Μέλος
#11
Χάρη ευχαριστούμε
Να μνημονεύσουμε και τον πιο γνωστό από τους μαθητές του Κουτσαρδάκη, τον Χαρίλαο Ταλιαδώρο.
Ε.Γ.
Ο ιδιος λεει οτι ηταν μαθητης του Κουτζουραδη.... νομιζω δεν προκειται για το ιδιο προσωπο.
 
#13
Προσέξτε το Δ΄Εωθινό είναι καταπληκτικό!!!

Υ.Γ
Εάν τα υπάρχοντα ισοκρατήματα δεν σας ικανοποιούν ,μπορείτε να περιμένετε την νεότερη εργασία από τον κ.Χάρη Συμεωνίδη ο οποίος θα συνεχίσει την παρούσα εργασία με νεότερα ηλεκτρονικά προγράμματα.
 

Attachments

haris1963

παλαιότατο μέλος
#14
Προσέξτε το Δ΄Εωθινό είναι καταπληκτικό!!!
Υ.Γ
Εάν τα υπάρχοντα ισοκρατήματα δεν σας ικανοποιούν ,μπορείτε να περιμένετε την νεότερη εργασία από τον κ.Χάρη Συμεωνίδη ο οποίος θα συνεχίσει την παρούσα εργασία με νεότερα ηλεκτρονικά προγράμματα.
Εγώ πάντως υποσχέθηκα να τα κόψω σελίδα σελίδα, να τα φέρω στα ίσια τους και να τα φτιάξω σε ένα ωραίο pdf. :)

Τώρα αν θέλετε να σβήσω τα ισοκρατήματα από το Δ' Εωθινό (και όπου αλλού υπάρχουν), αυτό θα κοστίσει κάτι παραπάνω. :D

Πάντως τις μονόγραμμες υφεσοδιέσεις που σημειώσατε θα τις σβήσω δωρεάν! :D:D:D

ΥΓ Ωχ! μη σας βάζω τώρα ιδέες και γεμίσετε τους υπόλοιπους 4 ήχους με ...στολίδια :D:eek:
 
Last edited:
#15
Εγώ πάντως υποσχέθηκα να τα κόψω σελίδα σελίδα, να τα φέρω στα ίσια τους και να τα φτιάξω σε ένα ωραίο pdf. :)

Τώρα αν θέλετε να σβήσω τα ισοκρατήματα από το Δ' Εωθινό (και όπου αλλού υπάρχουν), αυτό θα κοστίσει κάτι παραπάνω. :D

Πάντως τις μονόγραμμες υφεσοδιέσεις που σημειώσατε θα τις σβήσω δωρεάν! :D:D:D

ΥΓ Ωχ! μη σας βάζω τώρα ιδέες και γεμίσετε τους υπόλοιπους 4 ήχους με ...στολίδια :D:eek:
Είσαι πολύ τυχερός ,μόνο σ΄αυτό έχω ισοκρατήματα.:D:D:D
 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#16
Προσέξτε το Δ΄Εωθινό είναι καταπληκτικό!!!

Υ.Γ
Εάν τα υπάρχοντα ισοκρατήματα δεν σας ικανοποιούν ,μπορείτε να περιμένετε την νεότερη εργασία από τον κ.Χάρη Συμεωνίδη ο οποίος θα συνεχίσει την παρούσα εργασία με νεότερα ηλεκτρονικά προγράμματα.
Εδώ όμως θα διαφωνήσουμε.Προφανώς όταν το έγραφε έτρωγε νηστικόπιτες.Είναι απαράδεκτο μάθημα τελείως έξω από την παράδοση του ήχου και γενικότερα της ψαλτικής.Πάντως αυτό σε τίποτα δεν μειώνει την προσφορά σου αγαπητέ Νικόλαε
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
#17
Εδώ όμως θα διαφωνήσουμε.Προφανώς όταν το έγραφε έτρωγε νηστικόπιτες.Είναι απαράδεκτο μάθημα τελείως έξω από την παράδοση του ήχου και γενικότερα της ψαλτικής.Πάντως αυτό σε τίποτα δεν μειώνει την προσφορά σου αγαπητέ Νικόλαε
τότε και ο Φιλανθίδης και ο Νικόλαος Σμύρνης κτλ έτρωγαν νηστικόπιτες...
Εμένα μου άρεσε πάντως...
 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#18
τότε και ο Φιλανθίδης και ο Νικόλαος Σμύρνης κτλ έτρωγαν νηστικόπιτες...
Εμένα μου άρεσε πάντως...
Μπορεί και να τρωγαν φίλε Κώστα.Εγώ όμως μίλησα για το συγκεκριμένο πρόσωπο και μάλιστα για το συγκεκριμένο μάθημα.Τώρα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα μια που είναι και νηστεία.Απο κει και πέρα φίλε μου, υπάρχουν που να πάρει και στην μουσική μας κάποια αντικειμενικά στοιχεία αξιολόγησης.Δεν είναι όλα τι μας αρέσει.Ευχαριστώ
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#20
νομίζω το σημαντικότερο είναι ο τρόπος που εκτελούνται...
Δεινός μελοποιός, πάνυ θα έλεγα. Κρατά τις λεπτότατες ισορροπίες δίνοντας ένα μάθημα (περι του δ εωθινού ο λόγος) που ξεφεύγει μεν από του Ιωάννου, αλλά δεν υποπίπτει σε αμανέ, ή κάτι εξωλειτουργικό. Σοφές, και δύσκολες γραμμές. Και που δεν είναι πατριαρχικό δεν πειράζει!

Δ.
 
Top