Άξιον Εστίν Γ. Ρύσιου Ήχος Α'

pransot

Πράντζος Σωτήρης
#2
Με παραξένεψε η διατονική φθορά του Ζω πάνω ε εναρμόνιο Ζω (ίσον μετά από μαρτυρία).
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Προφανώς όχι αυτό που επιτάσσει η θεωρία (στο ύψος του εναρμίνιου Ζω να εκτελέσουμε διατονικό Ζω και να συνεχίσουμε σύμφωνα με αυτό -θα άλλαζε η βάση).
Δε θ μπορούσε να μπει καλύτερα διατονική στο Νη' ή στο Πα' ή και αργότερα στη θέση;
Το ίδιο το Ζω με το ίσον πώς εκτελείται; Εναρμόνιο ή διατονικό (εννοείται στο φυσικό του ύψος ). Εγώθεωρώ ότι είναι προφανώς εναρμόνιο.

Η γραφή είναι του Γ. Ρυσίου;
 
#3
Με παραξένεψε η διατονική φθορά του Ζω πάνω ε εναρμόνιο Ζω (ίσον μετά από μαρτυρία).
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Προφανώς όχι αυτό που επιτάσσει η θεωρία (στο ύψος του εναρμίνιου Ζω να εκτελέσουμε διατονικό Ζω και να συνεχίσουμε σύμφωνα με αυτό -θα άλλαζε η βάση).
Δε θ μπορούσε να μπει καλύτερα διατονική στο Νη' ή στο Πα' ή και αργότερα στη θέση;
Το ίδιο το Ζω με το ίσον πώς εκτελείται; Εναρμόνιο ή διατονικό (εννοείται στο φυσικό του ύψος ). Εγώθεωρώ ότι είναι προφανώς εναρμόνιο.

Η γραφή είναι του Γ. Ρυσίου;
έναι αυτό που επιτυχώς επισήμανες και πολύ εύστοχα χαρακτηρίζει ο μακαρίτης δάσκαλος Α.Ευθυμιάδης , άτοπη μεταβολή και άτοπη παραχορδή .
κάτι τέτοιες περιπτώσεις στα βιβλία του και στα χειρόγραφά του , τις έχει διορθωμένες .
 

filomousos

Παλαιό Μέλος
#4
Με παραξένεψε η διατονική φθορά του Ζω πάνω ε εναρμόνιο Ζω (ίσον μετά από μαρτυρία).
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Προφανώς όχι αυτό που επιτάσσει η θεωρία (στο ύψος του εναρμίνιου Ζω να εκτελέσουμε διατονικό Ζω και να συνεχίσουμε σύμφωνα με αυτό -θα άλλαζε η βάση).
Δε θ μπορούσε να μπει καλύτερα διατονική στο Νη' ή στο Πα' ή και αργότερα στη θέση;
Το ίδιο το Ζω με το ίσον πώς εκτελείται; Εναρμόνιο ή διατονικό (εννοείται στο φυσικό του ύψος ). Εγώθεωρώ ότι είναι προφανώς εναρμόνιο. (...)
Σίγουρα είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται κάτι αντίστοιχο;

Υ.Γ. 1:
πρβλ. το απόσπασμα από την εκπομπή του πατρός Χρήστου Κυριακόπουλου και την υποδειγματική εκτέλεση του δοξαστικού «Τω τριττώ της ερωτήσεως» από τον κ.Γιάννου εδώ

Υ.Γ. 2:
Το παρόν Άξιον Εστίν διασώζεται και σε νεώτερες διασκευές/καταγραφές όπως για παράδειγμα αυτή που υπάρχει στη 'Βυζαντινή Θεία Λειτουργία' του κ.Κακουλίδη.
 

Attachments

Last edited:
Top