Με παραξένεψε η διατονική φθορά του Ζω πάνω ε εναρμόνιο Ζω (ίσον μετά από μαρτυρία).
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Προφανώς όχι αυτό που επιτάσσει η θεωρία (στο ύψος του εναρμίνιου Ζω να εκτελέσουμε διατονικό Ζω και να συνεχίσουμε σύμφωνα με αυτό -θα άλλαζε η βάση).
Δε θ μπορούσε να μπει καλύτερα διατονική στο Νη' ή στο Πα' ή και αργότερα στη θέση;
Το ίδιο το Ζω με το ίσον πώς εκτελείται; Εναρμόνιο ή διατονικό (εννοείται στο φυσικό του ύψος ). Εγώθεωρώ ότι είναι προφανώς εναρμόνιο.
Η γραφή είναι του Γ. Ρυσίου;