Αν ξέρεις να ψάλεις όλα αυτά τα σημάδια είναι από περιττά έως άχρηστα και αρκετές φορές λανθασμένα΄ μάλλον μπερδεύουν παρά διευκολύνουν τους μαθητές. Κι εγώ σαν άριστος μαθητής του Αγγελόπουλου πριν 10 χρόνια τα ίδια με τα παιδιά που είναι τώρα στον Αγγελόπουλο υποστήριζα, με τα ίδια επιχηρήματα. Μέχρι που τα απέριψα γιατί μελέτησα, άκουσα ψάλτες, συζήτησα και εντόπισα τις αυθαιρεσίες και το επιπόλαιο αυτής της "επιστημονικής" κίνησης (δείτε την αρχική μου σελίδα, έχω συγκεντρώσει σε γενικές γραμμές αυτές τις αυθαιρεσίες). Κατα καιρούς έχουμε κάνει συζητήσεις για τα λάθη από την Μουσική επιτροπή του '81 μέχρι τουν Στεφανίδη και αργότερα τον Καρά.
Το Θεωρητικό του Χρυσάνθου και το έργο των τριών διδασκάλων είναι το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών για την μουσική μας. Την διατήρησαν αλώβητη στους δύσκολους καιρούς των αλλαγών του σύγχρονου κόσμου. Είναι όντως ΕΥΕΡΓΕΤΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ! όπως αναφωνεί και ο Πελοπίδης στον πρόλογο της εκδόσεως εν Τεργέστη του Μ. Θεωρητικού. Τότε ήταν ευεργέται, τώρα.. ούτε σοκάκι δεν έχουν στο όνομά τους..
Είναι ντροπή μας λοιπόν ενώ διδασκόμαστε Καρτέσιο, Καντ, Εγκελ, ενώ μαθαίνουμε πόσα παιδιά είχε ο Μπάχ, να μην υπάρχει χώρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αυτό το αριστούργημα, το Θεωρητικό του Χρυσάνθου.