«Συμφώνως Παρθένε» (Νικολάου Ξάφη)

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#2
Ίσως τολμηρή μουσικά (πληθωρική σε μελοποιητικά στοιχεία του εν λόγω ήχου), αλλά αρκετά εμπνευσμένη και δη με ιδέες που μπορούν να αξιοποιηθούν γενικότερα η σύνθεσή σου, Νικόλαε. Ευχαριστούμε...

ΥΓ Νομίζω ότι το λα στο έλαμψεν πρέπει να μετακινηθεί αριστερά, κάτω από την απόστροφο με κλάσμα.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#3
Ίσως τολμηρή μουσικά (πληθωρική σε μελοποιητικά στοιχεία του εν λόγω ήχου), αλλά αρκετά εμπνευσμένη ...
Παρακινήθηκα από την παραπάνω εκτίμηση και το άνοιξα να το δω (αλλιώς θα το είχα αφήσει για του χρόνου). Πολύ όμορφο όντως και «καλλιτεχνικό».
 
Γ

Γεώργιος Κ. Σιαπερόπουλος

Guest
#5
Μπράβο Νίκο πάρα πολύ καλό. Εύγε!!!
 
Last edited:

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
#6
Θερμα συγχαρητηρια φιλε μου ! Τετοιες θαυμασιες συνθεσεις στον εικοστο πρωτο αιωνα , αποδεικνυουν περιτρανα οτι η μουσικη μας δεν "παγωσε" τον δεκατο εννατο η το πολυ-πολυ στα μεσα του εικοστου αιωνα .
 
#7
Παραθέτω το ίδιο τροπάριο γραμμένο σε ηλεκτρονική μορφή απο τον καλό μου φίλο το Στράτο Παπαϊωάννου, τον οποίο και ευχαριστώ θερμά και για τις υπόλοιπες αντιγραφές του .
 

Attachments

#8
Τι άλλο θα μπορούσε να ακολουθήσει το «Εξαιρέτως» παρά από ένα εξαιρετικό κομμάτι σαν αυτό.
Συγχαρητήρια.
 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#11
Όμορφη σύνθεση με στοιχεία καλοφωνικής μελοποιίας και ως εκ τούτου με υψηλές φωνητικές ικανότητες για αυτόν που θα το ψάλλει.Σύνθεση λοιπόν δεξιοτεχνική αλλά όχι κλασσική.Απόδοση του μέλους από τον φίλο Νικόλαο εξαιρετική με ύφος και λαμπρότητα.Πάντα γειά
 
#12
''Συμφωνως Παρθένε ...'' Η ενάτη ωδή της Κυριακής του Παραλύτου σε Α΄ήχο.

ΣΥΝΘΕΣΙΣ

¨Αριστος τονισμός
Απόλυτη ταύτισις γραφής με την προφορική παράδοση που άκουσε ο μελοποιός

Χρησιμοποιεί όλα τα στολίδια του α' 'ηχου σε ανάλογα μέλη

Διαβάστε Αστ. Δεβρελή , Αβρ. Ευθυμιάδη ( Μυστήριον ξένον... )

Ακούστε και Παναγιωτίδη και Σωτ. Φωτόπουλο

Αποκαλύπτεται η μουσική ταυτότητα του μελοποιού.
Τιμή στον Μαθητή που τιμά επι του αναλογίου του τους Δασκάλους του.

Ανήκει ο μελοποιός στούς Μαθητές των Θεσσαλονικέων Δασκάλων
 

alexchrys

Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος
#13
Πολύ όμορφη σύνθεση. Ευχαριστούμε! :)
Το ψάλαμε χθες πρώτη φορά στο ναό μας (ανευρέθη μόλις στις 10μ.μ. το βράδυ του Σαββάτου, οπότε και εψάλη ουσιαστικά prima vista). Το στίχο "Ο Άγγελος εβόα" είπαμε από το του Κυφιώτου και νομίζω υφολογικά "κολλάνε" αρκετά.
 
#14
ΣΥΝΘΕΣΙΣ

¨Αριστος τονισμός
Απόλυτη ταύτισις γραφής με την προφορική παράδοση που άκουσε ο μελοποιός

Χρησιμοποιεί όλα τα στολίδια του α' 'ηχου σε ανάλογα μέλη

Διαβάστε Αστ. Δεβρελή , Αβρ. Ευθυμιάδη ( Μυστήριον ξένον... )

Ακούστε και Παναγιωτίδη και Σωτ. Φωτόπουλο

Αποκαλύπτεται η μουσική ταυτότητα του μελοποιού.
Τιμή στον Μαθητή που τιμά επι του αναλογίου του τους Δασκάλους του.


Ανήκει ο μελοποιός στούς Μαθητές των Θεσσαλονικέων Δασκάλων
Σας ευχαριστώ θερμά για τα επαινετικά –ενθαρρυντικά σχόλια. Μου δίνουν την απαραίτητη δύναμη στη συνέχεια να υπηρετώ την ιερά ψαλτική τέχνη που έμαθα από τους μεγάλους διδασκάλους.
 
#15
Πολύ όμορφη σύνθεση. Ευχαριστούμε! :)
Το ψάλαμε χθες πρώτη φορά στο ναό μας (ανευρέθη μόλις στις 10μ.μ. το βράδυ του Σαββάτου, οπότε και εψάλη ουσιαστικά prima vista). Το στίχο "Ο Άγγελος εβόα" είπαμε από το του Κυφιώτου και νομίζω υφολογικά "κολλάνε" αρκετά.
Σε ποία εκκλησία;
 

andreasgon

Παλαιό Μέλος
#16
Από τη σημερινή ηχογράφηση που έκανα στον Ι.Ν.Αγ.Ευθυμίου Κατερίνης ,σας παραθέτω την Θ΄ωδή ''Συμφώνως Παρθένε'' .
Η παραπάνω σύνθεση ''Συμφώνως Παρθένε" Νικόλαος Αλ. Ξάφης γραμμένη με το "Μουσικά Κείμενα".
 

Attachments

Top